Hei, Kuten otsikko jo kertoo on tarkoitus lähteä Saksaan ja ostaa käytettu Mersun G-sarjan maasturi.
Mihin asioihin pitäisi kiinnittää huomioita?
Kyseessä olisi vuodesta 1990- sitä uudemmat mallit, ja hinta Saksassa pitäisi jäädä alle 35-38 tuhatta Euroa.
Vuodessa ajoa tulisi vain n. max 10-15 tuhatta km. Voisiko bensa tulla kyseeseen? Kulutus ja polttoaineen hinta ei ole oleellinen kriteeri. Ja auto tulisi pitkäaikaiseen käyttöön, käytännössä ajaisin auton loppuun.
----
(HUOM! Mielellään ei kommnentteja muista automerkeistä, olen tutkinut asiaa ja päätynyt tähän merkkiin ja malliin.)
Käytetty Mersun G-sarjalainen Saksasta
GSarjalainen
3
623
Vastaukset
- GeeMiesSuomesta
Katso G500, varusteet on hyvät ja V8 bensakoneella. Kuluttaa mutta ei pienellä ajomäärällä ole niin oleellista. Tai miksei vanhempaa G55 AMG.
- GeemiesSuomesta
Älä edes harkitse muita! Kunnon maasturi ja mahdollista saada jopa 5 lukkoa! Klassikko!
Itse asennutin jälkikäteen ilmajouset, on tasaista ajoa! - TörisevänTommi
GeemiesSuomesta kirjoitti:
Älä edes harkitse muita! Kunnon maasturi ja mahdollista saada jopa 5 lukkoa! Klassikko!
Itse asennutin jälkikäteen ilmajouset, on tasaista ajoa!Totta töriset!
Gee on ainoa oikea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358