Malu Wilz

j7oe

Kokemuksia kyseisen merkin ihonhoitotuotteista? Kannattaako kokeilla?

10

4418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Multivitamin

      Kyseessä on siis saksalainen kylpyläsarja,jossa siten on otettu huomioon monenlaiset ihotyypit ja niiden tarpeet.
      Itse löysin kuin sattumalta sarjan josta myyjä antoi hyvää palautetta ja kertoi laatusarjan edullisen hinnan selittyvän sillä,että se tuodaan suoraan Sokokselle,joten välistä puuttuvat juuri ne hintoja kohottavat tukun-tukku-tukut(;))
      Sokokselta löytyykin yleensä joku myyjistä,joka on tutustunut juuri siihen sarjaan,eli jos ei ole varma ihotyypistään,se kannattaa ensin selvittää.Itselleni sopii juurikin sekaihontuotteet-ostin kerran vahingossa kuivan ihon voiteen,joten se ei tietenkään ollut minulle sopiva vaihtoehto.
      Pidän erityisesti sarjan tehoseerumeista-no seerumit ovatkin heikkouteni..
      Pakkaukset eivät tosin ole kovin kestäviä,ainakaan rajussa käsittelyssä.
      Olen laittanut merkille myös sen,etteivät tuotteet sisällä mineraaliöljyjä,joka on kyllä hyvä,koskapa vaikka joku väittää kuivaihoisen tarvitsevan mineraaliöljyjä,sellaisen kannattaisi kokeilla ensin vaikka tämän sarjan voidetta.
      Saksalaiseen käytännöllisyyteen kuuluu myös reilunkokoiset kovamuovi "lusikat"voiteen ottamiseksi hygieenisesti aina tarpeellinen annos kerrallaan.Sarjassa tosin on tuubivoiteitakin,kevyempään kosteutukseen,eli nuorille(noin esimerkiksi)

    • malufani

      Samaa mieltä edellisen kanssa. Laadukkaan tuntuinen sarja, joka on kohtuuhintainen. Myyjä suositteli ja olen iloinen että kokeilin, vaikka yleensä päädyn "tunnettuihin" tuotteisiin!

      • markkinointi

        Mitenköhän suosittu lienee oikeasti Saksassa?


    • Siiiiiiiiiiiiiiiiii

      Jauhekuorinta on jännä tuote ja todella tehokas, itsellä rasvainen iho ja tuote oli positiivinen yllätys!

    • marrttatäti

      Kannattaa ehdottomasti. Tosin Tampereen sokokselta ei kannata ostaa, merkin edustaja on suorastaan kammottava.

      • hyvä myyjä

        Miten niin merkin edustaja tampereella "kammottava"...
        Vaalea pienikokoinen?
        Mukava mielestäni.


    • Meve1962

      Ostin 48h maskaran ja se pysyy ja pysyy paitsi jos itkee niin sitten se lähtee klimppeinä pois. Kuorintavoide kans oli aivan mahtava tuote ja ihan sattumalta minäkin sen löysin ja hinnat ovat todellakin kohdillaan.

    • fatfree

      Puhdistusöljy ja ampullit ovat suosikkituotteeni. Olen todella tyytyväinen sarjaan! Olen käyttänyt lukuisia luksuskosmetiikkasarjoja, esim. Sisley, joka oli ehdoton suosikkini ja ainakin omalla ihollani Malu Wilz toimii vähintään yhtä hyvin, vaikka hintaa on vain kymmenesosa Sisleyhin verrattuna. Tampereen Sokoksen Malu Wilz-myyjästä samat kokemukset kuin yllä. Kannattaa ehkä tilata netistä :)

    • Liisa12345

      Ostin talvivoiteen..ihana!

    • allerg

      Gentle cleansing foamista tuli tosi paha allerginen reaktio. Iho punainen, turvonnut ja kutiseva. Nyt 5 s päivä, 3s pahin. En käytä enää kertaakaan mitään sarjan tuotteita. Sisältää ainakin hajusteita ja värejä. En tiedä metyyli isotiatsolinoni (MIT), joka yleinen allergisoiva aine. Lähes tuon niminen sisällysluettelosta löytyi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe