"Suomessa on jo pitkään toiminut jediakatemia-niminen yhteisö, jonka yksi jäsen on Juhan af Grann. Lue yhteisön johtajan haastattelu!
Harva tietää, että Suomessa toimii jediakatemia-niminen yhteisö, jonka toiminta on sen itsensä mukaan valtakunnallista.
Jedit ovat Tähtien sota -saagan kuvitteellisia hahmoja, joista tunnetuin on jedimestari Yoda.
Jediakatemian taustatahot ovat kuitenkin täysin tosissaan ideologiansa kanssa, vaikka taustavaikuttimena onkin fiktio.
IS tavoitti yhteisön edustajan sähköpostitse. Hän haluaa esiintyä haastattelussa ainoastaan jedinimellään Kars Skywalker.
Hän esittelee itsensä jedimestariksi ja valtakunnallisen jediakatemian ylimmäksi kouluttajaksi ja johtavaksi jedineuvoston jäseneksi."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Tällainen on Suomen mystinen jediakatemia - veljeskunnassa yli sata jäsentä/art-1288371591057.html
kannattaako liittyä???
onko täällä jediakatemian käyneitä???
1
235
Vastaukset
- 15
Minä kuulun olen Juhan Af Grann.On se outoa miten monilla menee pää sekaisin,tullut tässä mennellä viikolla kyllä nähty monen moista sekopäätä:D
Jokainen hiihtää tavallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778