hyväksikäyttö???

moraalitonko?

Olen sinkku nainen ja "pettänyt" parhaan kaverini miehen kanssa.... Tosin monta päivää miettien asiaa tunnen olleeni hyväksikäytetty.
Baari-illan jlk minä varmaan 3 romillessa, mies selvä... mulla ei juurikaan muistikuvia tapahtuneesta, aamulla herätessäni luulin sen olleen unta, mutta karu totuus paljastui hetken kuluttua, pari pullonkorkkia pöydällä ym
Nyt olen suurin piirtein itsarin partaalla morkkikseni vuoksi, miten hitossa voi humalassa kontrolli pettää noin pahasti ja mitä tää mies on ajatellut ollessaan selvinpäin????
Mies ei tunnu katuvan tilannetta lainkaan, olen jutellut parin ystävän kanssa tapahtuneesta ja heidän mielestään minua on törkeästi käytetty hyväksi, mutta en voi tälle suunnattoman pahalle ololle mitään. En tiedä mitä tehdä??????

62

1891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Nä älä nyt ainakaan sitä itsaria tee! Hyväksikäytöstähän tuossa on kyse, jos olet ollut niin kännissä ettet edes muista tapahtumia. Humalassahan se kontrolli juuri pettää, ja syyllinen on se mies, jos on ollut itse selvinpäin. Hän kyllä on tajunnut sinun tilasi. En tiedä mitä sun pitäis tehdä... Ehkä jopa rikosilmoitus.

• moraalitonko

En pysty tekemään rikosilmoitusta... heillä on kaksi pientä lasta ja ystäväni elämä murenisi....päällepäin suhde näyttää hyvältä. Vieläkin tämä mies vihjailee ja muutenkin osoittaa käytöksellään ettei edes kadu tilannetta. Aika moni tietää asiasta, ja pelkään koko ajan että asia menee ystäväni korviin. En tiedä mitä siinä tilanteessa teen, ehkä olisi viisain kertoa totuus

• -
        moraalitonko kirjoitti:

En pysty tekemään rikosilmoitusta... heillä on kaksi pientä lasta ja ystäväni elämä murenisi....päällepäin suhde näyttää hyvältä. Vieläkin tämä mies vihjailee ja muutenkin osoittaa käytöksellään ettei edes kadu tilannetta. Aika moni tietää asiasta, ja pelkään koko ajan että asia menee ystäväni korviin. En tiedä mitä siinä tilanteessa teen, ehkä olisi viisain kertoa totuus

Vaikea tuohon on kyllä mitään neuvoa antaa... Väärin se mies kyllä toimi, ja en tiedä onko kenenkään naisen kannalta tuon kaltaisen kanssa hyvä elää ja tuhlata vuosia elämästään. Se on kuitenkin niin lyhyt ihmiselämä ja varsinkin ne ns. parhaat vuodet -eli nuoruus, että kyllä sanoisin jos itse olisin naimisissa tuon kaltaisen äijän kanssa, ja saisin vanhana tietää, niin voi helvetti! Kaikenlaisia paskoja sitä onkin olemassa. Sun täytyy jutella niiden kavereiden kanssa, jotka jo tietoisia on tuosta, ja yrittää heiltä kysyä neuvoa. En tiedä... Tosi inhottava tilanne.

• raiskaus
        - kirjoitti:

Vaikea tuohon on kyllä mitään neuvoa antaa... Väärin se mies kyllä toimi, ja en tiedä onko kenenkään naisen kannalta tuon kaltaisen kanssa hyvä elää ja tuhlata vuosia elämästään. Se on kuitenkin niin lyhyt ihmiselämä ja varsinkin ne ns. parhaat vuodet -eli nuoruus, että kyllä sanoisin jos itse olisin naimisissa tuon kaltaisen äijän kanssa, ja saisin vanhana tietää, niin voi helvetti! Kaikenlaisia paskoja sitä onkin olemassa. Sun täytyy jutella niiden kavereiden kanssa, jotka jo tietoisia on tuosta, ja yrittää heiltä kysyä neuvoa. En tiedä... Tosi inhottava tilanne.

Nythän tuli uusi lakikin, jonka pohjalta katsotaan raiskaukseksi sammuneen seksuaalinen hyväksikäyttö. Kyllä tämä mies on ansainnut opetuksen. Hyvä sen vaimonkin olisi tietää, että millaisen kusipään kanssa elää.

• jep jep
        raiskaus kirjoitti:

Nythän tuli uusi lakikin, jonka pohjalta katsotaan raiskaukseksi sammuneen seksuaalinen hyväksikäyttö. Kyllä tämä mies on ansainnut opetuksen. Hyvä sen vaimonkin olisi tietää, että millaisen kusipään kanssa elää.

Mitä vittua oikein sönkötät?

Nainen oli kännissä ja nussi kaverinsa miehen kanssa. Varmasti on ollut suostuvainen, aamulla vain on kaduttanut kun tuli tajuttua että mitä tuli tehtyä.

Tässä on päivänselväsi tapaus Keskinen ja Assagne volume III.

Tietenkin mies teki väärin, mutta ei siksi että olisi raiskannut, vaan siksi että petti omaa naistaan. Jos mies olisi ollut sinkku, ei AP:lla olisi mitään morkkista, ajattelisi vain että tulipahan nusastua mukavan miehen kanssa, mutta olis ollu kivempi jos muistaiskin jotain.

• .
        jep jep kirjoitti:

Mitä vittua oikein sönkötät?

Nainen oli kännissä ja nussi kaverinsa miehen kanssa. Varmasti on ollut suostuvainen, aamulla vain on kaduttanut kun tuli tajuttua että mitä tuli tehtyä.

Tässä on päivänselväsi tapaus Keskinen ja Assagne volume III.

Tietenkin mies teki väärin, mutta ei siksi että olisi raiskannut, vaan siksi että petti omaa naistaan. Jos mies olisi ollut sinkku, ei AP:lla olisi mitään morkkista, ajattelisi vain että tulipahan nusastua mukavan miehen kanssa, mutta olis ollu kivempi jos muistaiskin jotain.

Voi poloista, olet sairas ihminen. Lienetkö samanlainen paskiainen, joka lähes tiedottomassa tilassa olevia naisia nussii, kun ei selvänä olevilta saa, vai oletko naimisissa tuon kaltaisen roska-ihmisen kanssa? Morkkis aloittajalle olisi varmasti tullut, vaikka kyseessä olisikin ollut vapaa mies. Tuskin hän oli niin tolkuissaan, että tajusi kunnolla mitä tekee. Selvällä ihmisellä on aina vastuu tuollaisissa tilanteissa, ja tuommoinen mies ei ansaitse mitään ymmärrystä ja puolusteluja osakseen.

• moraalitonko kirjoitti:

ja muista, että ennemmin ttai myöhemmin asia menee ystäväsi korviin, maailma on pieni, siksi kerrot itse.
        ja harkitse sitä rikosilmoitusta, tuo täyttää hyväksikäytön rajat.

• sammunut vintti
        raiskaus kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Sammuneen raiskaus on nyt raiskaus/art-1288353540958.html

Kerro suoraan kaverille, päättäköön hän mitä tekee.

–Sukupuoliyhteys puolustuskyvyttömän kanssa arvioidaan aina raiskauksena, josta rangaistus on vähintään vuosi ja enintään kuusi vuotta vankeutta.

• nii-ii
        sammunut vintti kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Sammuneen raiskaus on nyt raiskaus/art-1288353540958.html

Kerro suoraan kaverille, päättäköön hän mitä tekee.

–Sukupuoliyhteys puolustuskyvyttömän kanssa arvioidaan aina raiskauksena, josta rangaistus on vähintään vuosi ja enintään kuusi vuotta vankeutta.

Millä senkin todistat että on ollut puolustuskyvytön naidessaan. Viikkoja panttaa siementä sisällään ja sitten alkaa omantunnontuskissaan kieputteleen.
        Kyllä se on paree kun lopettaa viinasten juonnin, valitsee paremmin seuransa ja kärsii itselleen aiheuttamat henkiset tappiot. Mikähän sen miehen näkökanta on tilanteeseen. Asia ei aina ole ihan noin kuin esitetään. Ihmisillä on hieno ominaisuus esittää asiat itselleen suotuisasti ja nähdä kaikissa muissa kuin itsessään vika kun tulee lumi tupaan.
        Kaksi pissalohkoista kohdanneet yössä ja se siitä. Turhaa porua kun ei kykene kantamaan valintojensa seurauksia, vastaamaan edes itselleen. Se pistää kynän savuamaan ja kirjoittamaan säälihakuisesti.
        Provosoiva itku.

• aikuista käytöstäkö?

Lopettaa juominen,niin pystyt kontrolloimaan käytöstäsi.Selittelyt että "olin humalassa"eivät kuulosta fiksun ihmisen selittelyiltä.Et voi syyttää miestä siitä että hän oli selvin päin ja olisi pitänyt ajatella sinunkin puolesta.Sinua olisi kuka vaan voinut "käyttää hyväksi"Joten tapahtumaa et voi muuttaa mutta tulevaa käytöstäsi kyllä.Joka tapauksessa olet menettänyt yhden ystävän.Ja ne muut ystävät pelkäävät nyt milloin on heidän miehensä vuoro.Siis ryhdistäydy,äläkä selittele.

• wanhanaikainen

Joo näinhän se on, jos aamulla kaduttaa niin se oli miehen vika ja hyväksikäyttöä.

Kyllä muslimit ovat oikeassa, naisella ei ole mitään vastuuta, eikä sitä vastuuta pidä naiselle antaakaan. Miehen on käskettävä naista kuin pikkulasta kun ei sillä ole rahkeita omaan päätöksentekoon.

MOT.

• et ole ystävä

Sinähän vasta ystävä olet. Turha vedota mihinkään känniin. Yrität vaan huonoa omaatuntoasi tyynnytellä. Mitä luulet, uskooko ystäväsi, jos tekosi hänen korviinsa menee, ettet muka muista mitään? Ota itseäsi niskasta kiinni ja myönnä itsellesi, että olet himoinnut ystäväsi miestä jo kauan. Tuskin mies olisi sinua pannut, jos olisit kylmästi häntä kohtaan käyttäytynyt. Yökki mies on kyllä ystävälläsi ja nyt yhtä ällöttäväksi paljastuu paras ystävä. Ystävien miestä ei panna missään tilanteessa.

• mies tai nainen

Näin juuri vastailevat miehet, jotka juottavat naisen känniin, että voivat sitten panna tätä, jos hän sammuu.
        Onneksi se on nyt kriminalisoitu, ja mies siitä saa rangaistuksen. Jos taas olet joku nainen, niin millaista olisi olla naimisissa miehen kanssa, joka odottelee että perhetutut ja ystäväsi sammuvat, ja hän pääsee panemaan heitä? Sellaisesta miehestä ei kannata kovin ylpeä olla.

• .

Joko tähän aloitukseen vastailee miehet, jotka käyttävät hyväkseen tolkuttomassa humalassa olevia naisia, tai sitten uskottomien miesten vaimot ovat vielä enemmän sekaisin kuin olisi voinut kuvitellakaan... No eipä kukaan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen uskottoman kanssa naimisissa kovin kauaa olisikaan. Ei muuta rouvat, kuin laput silmille vain ja kaikkihan on muiden syytä, vai mitä? Ei tarvi ottaa miestenne vastuuta mistään, ei edes seksuaalirikoksista -tiedottomassa tilassa oleviin, tai alaikäisiin sekaantumisestakaan? Kunhan rouvien talous ja status pysyy, niin silloinhan on kaikki hyvin, vai mitä?

• järjen jätti?!!

että sinä vaikutat hyvin fiksulta, tosin vain nukkuessasi.- Mistä vitusta revit tähän vaimotkin?! Taidat olla todella katkera vaimoille, ei helvetti. Millainenkohan mies sut on lempannut vaimonsa vuoksi, ainakin kipeää tuntuu tekevän.

• .
        järjen jätti?!! kirjoitti:

että sinä vaikutat hyvin fiksulta, tosin vain nukkuessasi.- Mistä vitusta revit tähän vaimotkin?! Taidat olla todella katkera vaimoille, ei helvetti. Millainenkohan mies sut on lempannut vaimonsa vuoksi, ainakin kipeää tuntuu tekevän.

Lue jos osaat tollo ämmä tämä ketju, niin eiköhän vain ole uskottomien miesten vaimot huorittelemassa ja syyllistämässä aloittajaa! Sieltä minä ne vaimot tähän revin, voisi sanoa -teidän uskottomien miesten vaimojen vitusta revin vaimot tähän!

Ei voi muuta sanoa, kun tätä palstaa olen lueskellut, että uskottomilla miehillä vaikuttaa olevan vaimoina aivan totaalisen sekopäisiä ja kylmiä narttuja. Ehkä joku aivan oma mielisairaus tuokin. Totisesti kukaan selväpäinen täysillä valoilla kulkeva ei missään nimessä puolustele raiskaajaa. Niin juuri -RAISKAAJAA! Sellainen tuo mies on, josta aloittaja kertoo.

Jos nainen kertoisi täsmälleen saman tarinan, minkä tuo aloittaja, mutta vain sillä erotuksella että mies olisi ollut sinkku, niin silloin tekin vaimot olisitte sitä mieltä, että mies on syyllistynyt seksuaalirikokseen. Etkö tajua että ihan hyvin tuo mies (jota te vaimot niin puolustatte), voisi olla vaikkapa jonkun sinun ystäväsi mies?

Entä jos sinulla menisi sen yhden ratkaisevan kerran vähän överiksi juhlinta, niin etkö tajua että kyllä hän sinua ihan yhtälailla käyttäisi hyväkseen? Ei siinä siviilisääty auttaisi mitään. Olisitko sinä silloin mielestäsi huora ja syyllinen, ja itse kerjännyt tapahtumaa, kun olit kännissä?

Entäpä jos tuollainen sankari makaisi joskus oman tyttäresi kun hän olisi ensi kertaa humalassa, mitä silloin olisit mieltä? Olisiko tyttäresi paha huora, joka on vittumaisuuttaan hyvän perheenisän vietellyt, halunaan tuhota jonkun viattoman vaimo-rukan ihanan ja auvoisan avioliiton?

Vähän järkeä ja suhteellisuuden tajua -ja jopa ARMOA toisia naisiakin kohtaan hyvät vaimot! Varmasti vituttaa ja tuntuu pahalta, kun mies pettää ja joku suostuu hänen petoskumppanikseen, mutta tuo aloittaja ei suostunut. Hän oli niin humalassa, että ei tiennyt mitä tekee. Hän sanoo olevansa itsarin partaalla, vaikka on itse se, joka on rikoksen uhriksi joutunut. Sitten tänne sekopäinen akkalauma kirjoittelee ja vittuilee hänelle. Mikä helvetti teitä oikein vaivaa?

• wanhanaikainen

"Joko tähän aloitukseen vastailee miehet, jotka käyttävät hyväkseen tolkuttomassa humalassa olevia naisia, "

Älä nyt lässytä hyvä ihminen. Tuo on ihan selvä asia eikä sitä feministinen paskanjauhantai mitenkään raiskaukseksi väännä.

Lue mitä AP kirjoittaa, hän kirjoittaa
        "miten hitossa voi humalassa kontrolli pettää noin pahasti"

Miten vitussa tuon voi tulkita siten, että AP sammui ja mies käytti hyväksi? SEhän olisi ihan selvä itlanne eikä ollenkaan hänen oma syynsä. Mutta aivan selvästi tuon alkuperäisen kirjoituksen mukaan nainen on ollut mukana, vaikkakin kovassa kännissä!

Olen minäkin ollut usein niin kovassa kännissä, että muisti on pätkinyt mutta silti kyennyt tekemäänyhtä jos toistakin (eikä aina niin järkevääkään).

Voiskohan mieskin käyttää samaa tekosyytä? "Olin sammunut kun potkaisin sitä autoa, en muista tapauksesta mitään"

• moraalitonko
        wanhanaikainen kirjoitti:

"Joko tähän aloitukseen vastailee miehet, jotka käyttävät hyväkseen tolkuttomassa humalassa olevia naisia, "

Älä nyt lässytä hyvä ihminen. Tuo on ihan selvä asia eikä sitä feministinen paskanjauhantai mitenkään raiskaukseksi väännä.

Lue mitä AP kirjoittaa, hän kirjoittaa
        "miten hitossa voi humalassa kontrolli pettää noin pahasti"

Miten vitussa tuon voi tulkita siten, että AP sammui ja mies käytti hyväksi? SEhän olisi ihan selvä itlanne eikä ollenkaan hänen oma syynsä. Mutta aivan selvästi tuon alkuperäisen kirjoituksen mukaan nainen on ollut mukana, vaikkakin kovassa kännissä!

Olen minäkin ollut usein niin kovassa kännissä, että muisti on pätkinyt mutta silti kyennyt tekemäänyhtä jos toistakin (eikä aina niin järkevääkään).

Voiskohan mieskin käyttää samaa tekosyytä? "Olin sammunut kun potkaisin sitä autoa, en muista tapauksesta mitään"

Todellakaan en ole ollut "mukana"... ei mitään muistikuvia. Ja jos olisi pienikin tajunta ollu päässä, tapahtunutta ei olisi tapahtunut.

• todisteet talteen
    • Yöks ja yöks

sinulla ei ole mitään tautia, jonka kusipäämies olisi nyt vienyt vaimolleen. Tosi bestis, ou jeah.

• Voi, voi

eiköhän ne taudit (jos jollain niitä on), tässäkin tapauksessa ole sillä pettäjämiehellä. Eiköhän se ole jo vaimoonsa ne tartuttanut ajat sitten, ja liutaan muitakin naisia. Nyt aloittajaan, jonka melkeinpä raiskasi. Olet sinäkin tyhmä nainen.

• moraalitonko
        Voi, voi kirjoitti:

eiköhän ne taudit (jos jollain niitä on), tässäkin tapauksessa ole sillä pettäjämiehellä. Eiköhän se ole jo vaimoonsa ne tartuttanut ajat sitten, ja liutaan muitakin naisia. Nyt aloittajaan, jonka melkeinpä raiskasi. Olet sinäkin tyhmä nainen.

Kiitos kannanotoista.... puolesta ja vastaan. Voin kertoa ettei koskaan aiemmin ole käynyt noin, enkä ole "himoinnut" kaverin miestä... tapahtunutta ei saa tekemättömäks vaikka kuinka haluaisin. Olen puhunut ja puhunut asiasta kavereitten kanssa, mutta se ei auta. Kävin jopa lääkärillä hakemassa rauhoittavia ja unilääkkeitä tapahtuneen vuoksi, ehkä tämä tästä ajanollen laantuu. Tätä miestä en halua enää nähdä ja olen pystynyt hyvin välttelemään häntä, oksettaa...

• .
        moraalitonko kirjoitti:

Kiitos kannanotoista.... puolesta ja vastaan. Voin kertoa ettei koskaan aiemmin ole käynyt noin, enkä ole "himoinnut" kaverin miestä... tapahtunutta ei saa tekemättömäks vaikka kuinka haluaisin. Olen puhunut ja puhunut asiasta kavereitten kanssa, mutta se ei auta. Kävin jopa lääkärillä hakemassa rauhoittavia ja unilääkkeitä tapahtuneen vuoksi, ehkä tämä tästä ajanollen laantuu. Tätä miestä en halua enää nähdä ja olen pystynyt hyvin välttelemään häntä, oksettaa...

Älä välitä noista hulluista katkerista ämmistä, jotka sinua ovat syyllistäneet. Muista -sinä et ole tehnyt mitään väärää. Koita jaksaa.

• sammunut kiihottaa
        moraalitonko kirjoitti:

Kannattaa varoittaa tuttavapiiriä, että osaavat olla selvinpäin tämän miehen seurassa. Et varmaan ollut ensimmäinen, jota hän käytti hyväkseen etkä viimeinen. Siellä hän odottelee seuraavia bileitä, että joku sammuu. Voi olla että tätä miestä kiihottaa juuri eniten sammunut nainen, joka ei kykene puolustautumaan. Onko hänen vaimo juoppo?

• moraalitonko
        sammunut kiihottaa kirjoitti:

Kannattaa varoittaa tuttavapiiriä, että osaavat olla selvinpäin tämän miehen seurassa. Et varmaan ollut ensimmäinen, jota hän käytti hyväkseen etkä viimeinen. Siellä hän odottelee seuraavia bileitä, että joku sammuu. Voi olla että tätä miestä kiihottaa juuri eniten sammunut nainen, joka ei kykene puolustautumaan. Onko hänen vaimo juoppo?

Kiitos teille kannustuksesta... en ole ensimmäinen ketä on käyttänyt hyväkseen, kuulin eilen tämän kyseisen miehen tekosista hieman enemmän. Siitä huolimatta syyllistän itseäni tapahtuneesta. Rauhoittavia kuluu... Onneksi olen nyt työttömänä, tai ehkä olisi parempi olla töissä ei ajattelisi koko ajan kyseistä tapahtumaa. Likkakaveriani en ole pystynyt kuin ohimennen tapaamaan, ihmettelee varmasti kun en soittele ym... mutta kun en pysty kohtaamaan kumpaakaan näistä.
        Toisaalta voisi helpottaa kun kertoisin asiasta, mutta en taas haluaisi "rikkoa" heidän parisuhdettaan... hitto kun tietäis mitä tekis??????

• sanoisin että sitä saa mitä tiaa.
      olen aina ollut erittäin vihainen näille pettureille, sellaista ei yksinkertaisesti tehdä.
      mielestäni olt ansainnut tuskasi.
      mutta nyt pointti men ja selvitä rehellisesti asia ystäväsi kanssa.
      se on erittäin tärkeää, muuten homma voi vaivata sinua todella pahasti loppuikäsi.

• ?!

Olet ollut aina erittäin vihainen pettureille? Aloittajaako sinä haukut petturiksi? Miksi ihmeessä, kenet hän on pettänyt, jos on tullut lähes tiedottomassa tilassa raiskatuksi? Ja se hänen ystävänsä mieskö ei ole pettäjä? No ei ehkä olekaan sanan varsinaisessa merkityksessä, hän onkin raiskaaja. Hyväksikäyttäjä, vankilaan kuuluva saasta. Kuinka helvetin julmia te ihmiset oikein olette?

• ?! kirjoitti:

Olet ollut aina erittäin vihainen pettureille? Aloittajaako sinä haukut petturiksi? Miksi ihmeessä, kenet hän on pettänyt, jos on tullut lähes tiedottomassa tilassa raiskatuksi? Ja se hänen ystävänsä mieskö ei ole pettäjä? No ei ehkä olekaan sanan varsinaisessa merkityksessä, hän onkin raiskaaja. Hyväksikäyttäjä, vankilaan kuuluva saasta. Kuinka helvetin julmia te ihmiset oikein olette?

?! tuossa on ollut ihan selkeä valintojen sarja, se pitää vain nähdä, 1. mennä paariin ilman juomaan. 2. mennä sinne ilman omaa miestään ja juopotella "vieraiden" miesten kanssa 3. poistua jonkun muun asuntoon kuin omaan.
        4. loppu voikin olla jo hyväksikäyttöä, mutta jos joku väittää, ettei tuossa ole omaa tuottamusta sokea on.
        Näin nämä hommat tyypillisesti menevät ja sen jälkeen itketään.
        tuosta kun olisi karsinut pois 1, 2 ja 3 kohdan, niin kohtaa neljä ei olisi todennäköisesti tapahtunut.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

?! tuossa on ollut ihan selkeä valintojen sarja, se pitää vain nähdä, 1. mennä paariin ilman juomaan. 2. mennä sinne ilman omaa miestään ja juopotella "vieraiden" miesten kanssa 3. poistua jonkun muun asuntoon kuin omaan.
        4. loppu voikin olla jo hyväksikäyttöä, mutta jos joku väittää, ettei tuossa ole omaa tuottamusta sokea on.
        Näin nämä hommat tyypillisesti menevät ja sen jälkeen itketään.
        tuosta kun olisi karsinut pois 1, 2 ja 3 kohdan, niin kohtaa neljä ei olisi todennäköisesti tapahtunut.

Hän sanoo olevansa sinkku, eikö vapaa nainen saa enää kulkea missä haluaa ja tehdä mitä haluaa? Hän ei ole mennyt juopottelemaan vieraiden miesten kanssa, vaan käsitin että ystäväporukassa, jossa on tuo raiskaajakin ollut. En tiedä kenen asuntoon ovat poistuneet, ehkä mies on antanut kyydin hänelle kotiin. Nainen ei ole osannut epäillä mitään, sillä kyseessähän on hänen ystävänsä mies, joku jonka hän tuntee, ja joku johon hän luuli voivanssa luottaa. Oletko itse seksuaalirikollinen, vai sellaisen kanssa naimisissa, kun noin kovasti tuollaista paskakasaa puolustelet?

• Brutukseni
        ?! kirjoitti:

Hän sanoo olevansa sinkku, eikö vapaa nainen saa enää kulkea missä haluaa ja tehdä mitä haluaa? Hän ei ole mennyt juopottelemaan vieraiden miesten kanssa, vaan käsitin että ystäväporukassa, jossa on tuo raiskaajakin ollut. En tiedä kenen asuntoon ovat poistuneet, ehkä mies on antanut kyydin hänelle kotiin. Nainen ei ole osannut epäillä mitään, sillä kyseessähän on hänen ystävänsä mies, joku jonka hän tuntee, ja joku johon hän luuli voivanssa luottaa. Oletko itse seksuaalirikollinen, vai sellaisen kanssa naimisissa, kun noin kovasti tuollaista paskakasaa puolustelet?

Voi olla sinkku, muttei tarvi olla tyhmä. Jokaisella aikuisella ihmisellä on vastuu itsestään. Olen samaa mieltä Maraton1970 nimimerkin kanssa.

Kerrompa teille stoorin minun elämästäni: Olin juopottelemassa kavereideni kanssa baarissa , kun yksi kivannäköinen nainen tupsahti samaan aikaan viereen tilaamaan. Aloin heittää juttua ja kyselin niitä näitä, muunmuassa poikakaverista johon hän vastasi kieltävästi. Ilta jatkui ja keskustelimme ja joimme vielä parit. En maksanut hänen drinkkejään. Loppuillasta päätimme mennä minun luokseni ja tapahtumat etenivät omalla painollaan. Hän kävi kuumana ja päädyimme sänkyyn.

Aamulla tämä nainen oli jotenkin oudon näköinen, tein kuitenkin aamiaista kuten tapanani on. Kyselin aamiaisen lomassa mikä on hätänä kun vaikuttaa niin alakuloiselta, niin nainen purskahti itkuun ja kertoi poikakaveristaan. Menin ihan lukkoon. Tämä nainen itki ja surkutteli miten oli päätynytkään minun luokseni, vaikka itse onneksi asiasta oli ilmoittanut kaverieni läsnäollessa.

Myöhemmin hän poistui luotani ja annoin puhelinnumeroni, että voi soittaa jos tarvitsee apua tai mitä vaan. Itselleni tuli olo kuin olisin hyväksikäyttänyt häntä, vaikken mielestäni ollut tehnyt mitään väärää. Hän EI ollut niin kännissä ettei olisi tiennyt mitä teki, enkä minä ole vastuussa hänen päätöksistään ja toimistaan.

NYKYÄÄN tämä nainen olisi ehkä voinut tehdä rikosilmoituksen ja tehdä elämästäni helvettiä. Oikeudessa olisi varmasti selvitetty asiaa ja olisin laukkauttanut kavereitani todistamaan asioiden laitaa. Minä en ollut mielestäni missään vaiheessa se "innokkaampi" osapuoli.

Hyväksikäytinkö jotakuta? EN. Olisinko NYKYÄÄN saanut tuomion? Ehkä.
        Millä tavalla tämä on oikein? Ei millään tavalla. Naisella ei ilmeisesti ole vastuuta omasta käytöksestään humalassa enää. Jos jotain tapahtuu ja aamulla ei naama miellytä, niin pistetään mies vaikeuksiin. Tai jos tämä ei muuta halunnutkaan kuin kertapanon ja nainen luuli saavansa ihan suhteen.

Täyttä paskaa.

• ?! kirjoitti:

?! en puolustele miestä missään tapauksessa, mies käräyttää, jotta tällainen toiminta loppuisi, se on pääpointtini.
        ja se toinen pointtini on se ettei hankkiutuisi tullaisiin tilanteisiin, pitäisi juomisen aisoissa ja pään selvänä.
        Jokaisella pitää tosiaan olla vastuu itsestään.
        Ja mitä siihen seksirikollisuuteeni tule olen ollut 21 vuotta naimisissa vaimoni kanssa onnellisena, eikä kumpikaan ole pettänyt toistaan.
        eli meni tulkintasi väärin.
        Itsekkin olen vältellyt tuollaisia tilaanteita joissa juodaan tolkku pois ja on riski vaikkapa pettää.
        Mutta kun pysyy moisista pois kaikki sujuu paremmin.
        Mutta tosiaan tämä raiskaaja pitäisi ehdottomasti käräyttää, nyt vain vaikuttaa, että tämä ap ei sitä tee ja mies saa jatkaa kivaa harrastustaan.

• Brutukseni
        Maraton1970 kirjoitti:

?! en puolustele miestä missään tapauksessa, mies käräyttää, jotta tällainen toiminta loppuisi, se on pääpointtini.
        ja se toinen pointtini on se ettei hankkiutuisi tullaisiin tilanteisiin, pitäisi juomisen aisoissa ja pään selvänä.
        Ja mitä siihen seksirikollisuuteeni tule olen ollut 21 vuotta naimisissa vaimoni kanssa onnellisena, eikä kumpikaan ole pettänyt toistaan.
        Itsekkin olen vältellyt tuollaisia tilaanteita joissa juodaan tolkku pois ja on riski vaikkapa pettää.
        Mutta tosiaan tämä raiskaaja pitäisi ehdottomasti käräyttää, nyt vain vaikuttaa, että tämä ap ei sitä tee ja mies saa jatkaa kivaa harrastustaan.

Olen täysin samaa mieltä, tuo mies pitää saada vastuuseen jos asiat on menneet kuten AP sen kirjoitti. En haluaisi nykyiselle vaimolleni käyvän noin, että kun kaveriporukassa sammuu, niin joku käyttää hyväksi. Nämä asiat kuitenkin on oikeuden harkittavissa ja kumpaakin osaapuolta pitää kuunnella. Asiat kun harvoin ovat juuri niin kuin toinen osapuoli antaa ymmärtää.

Ei itsellänikään ole mistään mitään tuomioita , eikä mitään muuta vastaavaa. Nykyään naimisissa ja onnellinen. Käyn joskus täällä pyörimässä kun kerran yksi nainen petti minua ja sen jälkeen joskus tulee käytyä katsomassa mitä täällä ihmiset kirjoittaa.

Mutta tosiaan järki käteen ja juo vaikka vähemmän jos on taipumusta ajautua tuonlaisiin tilanteisiin. Ja toki jos asia on kuten AP sen on kirjoittanut, niin mies vastuuseen. Epäilen vaan ettei asia ole ihan noin yksinkertainen.

• ?!
        Brutukseni kirjoitti:

Voi olla sinkku, muttei tarvi olla tyhmä. Jokaisella aikuisella ihmisellä on vastuu itsestään. Olen samaa mieltä Maraton1970 nimimerkin kanssa.

Kerrompa teille stoorin minun elämästäni: Olin juopottelemassa kavereideni kanssa baarissa , kun yksi kivannäköinen nainen tupsahti samaan aikaan viereen tilaamaan. Aloin heittää juttua ja kyselin niitä näitä, muunmuassa poikakaverista johon hän vastasi kieltävästi. Ilta jatkui ja keskustelimme ja joimme vielä parit. En maksanut hänen drinkkejään. Loppuillasta päätimme mennä minun luokseni ja tapahtumat etenivät omalla painollaan. Hän kävi kuumana ja päädyimme sänkyyn.

Aamulla tämä nainen oli jotenkin oudon näköinen, tein kuitenkin aamiaista kuten tapanani on. Kyselin aamiaisen lomassa mikä on hätänä kun vaikuttaa niin alakuloiselta, niin nainen purskahti itkuun ja kertoi poikakaveristaan. Menin ihan lukkoon. Tämä nainen itki ja surkutteli miten oli päätynytkään minun luokseni, vaikka itse onneksi asiasta oli ilmoittanut kaverieni läsnäollessa.

Myöhemmin hän poistui luotani ja annoin puhelinnumeroni, että voi soittaa jos tarvitsee apua tai mitä vaan. Itselleni tuli olo kuin olisin hyväksikäyttänyt häntä, vaikken mielestäni ollut tehnyt mitään väärää. Hän EI ollut niin kännissä ettei olisi tiennyt mitä teki, enkä minä ole vastuussa hänen päätöksistään ja toimistaan.

NYKYÄÄN tämä nainen olisi ehkä voinut tehdä rikosilmoituksen ja tehdä elämästäni helvettiä. Oikeudessa olisi varmasti selvitetty asiaa ja olisin laukkauttanut kavereitani todistamaan asioiden laitaa. Minä en ollut mielestäni missään vaiheessa se "innokkaampi" osapuoli.

Hyväksikäytinkö jotakuta? EN. Olisinko NYKYÄÄN saanut tuomion? Ehkä.
        Millä tavalla tämä on oikein? Ei millään tavalla. Naisella ei ilmeisesti ole vastuuta omasta käytöksestään humalassa enää. Jos jotain tapahtuu ja aamulla ei naama miellytä, niin pistetään mies vaikeuksiin. Tai jos tämä ei muuta halunnutkaan kuin kertapanon ja nainen luuli saavansa ihan suhteen.

Täyttä paskaa.

Onko sulla luetun ymmärtämisessä jotain vikaa? Tuo aloittaja on ollut niin kovassa humalassa, ettei muista edes tapahtumia, ja mies täysin selvinpäin. Hieman eri asia, kuin että molemmat olisivat olleet ns. pienessä sievässä. Sitäpaitsi sun tapauksessa nainen tuli iskemään sinua, mutta tuo aloittaja ei ole yrittänyt iskeä sitä ystävänsä miestä. Tuskin edes pitää koko jätkää millään tavalla kiinnostavana ja haluttavana.

Tietysti naisilla on vastuu itsestään, mutta jos joku on tiedottomassa tilassa humalan takia, niin siltikään häntä ei ole oikeus käyttää seksuaalisesti hyväkseen. Saako sitten umpihumalassa olevaa miestä panna esimerkiksi perseeseen? Miehethän ne edelleen ovat niitä, jotka useammin juovat itsensä tolkuttomaan humalaan ja ei heitä kukaan siitä syyllistä.

Onko sitten selvinpäin olevan ihmisen ihan ok. luovuttaa vaikkapa autonsa avaimet jollekin umpikännissä olevalle, kun tämä humaltunut -mutta aikuinen ja itsestään vastuussa oleva ihminen haluaa lähteä ajelulle?

Jokaisen ihmisen kuuluu pitää huolta itsestään, mutta jos jollakin silloin tällöin -tai vaikka useastikin menee juhliminen hieman yli, niin ei häntä ole oikeus käyttää seksuaalisesti hyväksi, varastaa rahoja taskusta, tai jättää pakkasella hankeen sammuneena makaamaan. Olipa kyseessä mies tai nainen.

Kyllä aikuisuuteen ja ihmisyyteen kuuluu myös se, että se joka on enemmän tolkuissaan pitää huolta niistä, joilla se järki on tilapäisesti sumentunut. Ketään ei ole oikeus käyttää hyväksi, tai jättää heitteille.

Eipä ihme, että maailma on niin paska paikka, kun noin kylmiä ihmisiä on olemassa.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

Aloittaja ei uskalla tehdä rikosilmoitusta, sillä hän ei tahdo pilata ilmeisen onnellisen ystävänsä avioliittoa. Hän uhrautuu ystävänsä onnen puolesta... Eikä mikään ihme, jos ei uskalla tehdä rikosilmoitusta, sillä onhan tälläkin palstalla useaan kertaan ja useissa ketjuissa nähty, mitkä ovat vaimojen reaktiot siihen, jos joku antaa ilmi heidän miehensä uskottomuudesta (tässä tapauksessa tosin on kyse paljon pahemmasta, kuin uskottomuudesta -rikoksesta).

Vaimot kääntyvät sitä ihmistä vastaan, joka heille totuuden miehistään kertoo. Toisin sanoen ampuvat viestintuojan. Onhan tuokin aloittaja tuomittu tässä ketjussa, vaimot on jopa syytelleet häntä sukupuolitautejen levittämisestä, vaikka ei ole mitään syytä olettaa, että hänellä tauteja olisi.

Häntä on syyllistetty myös sinunkin toimesta juopoksi, vaikka luultavasti tuollainen juhlinta on aika harvinaista hänen kohdallaan. Tuskin on kovin usein niin kännissä, että muisti katkeaa. Mistäpä koskaan tietää, onko se uljas ukkomies lorauttanut jotakin hänen juomaansa. Miksi sellaista miestä pitää edes yrittää ymmärtää, joka selvinpäin tolkuttomassa humalassa olevaa naista panee?

Jokainen vastuullinen ihminen ymmärtää, että siinä tilassa oleva ihminen ei ole "samalla viivalla" selvinpäin olevan kanssa, ja ei kykene tekemään oikeita päätöksiä. Eikä tee sellaisia päätöksiä, mitä selvinpäin tekisi.

• ?! kirjoitti:

Onko sulla luetun ymmärtämisessä jotain vikaa? Tuo aloittaja on ollut niin kovassa humalassa, ettei muista edes tapahtumia, ja mies täysin selvinpäin. Hieman eri asia, kuin että molemmat olisivat olleet ns. pienessä sievässä. Sitäpaitsi sun tapauksessa nainen tuli iskemään sinua, mutta tuo aloittaja ei ole yrittänyt iskeä sitä ystävänsä miestä. Tuskin edes pitää koko jätkää millään tavalla kiinnostavana ja haluttavana.

Tietysti naisilla on vastuu itsestään, mutta jos joku on tiedottomassa tilassa humalan takia, niin siltikään häntä ei ole oikeus käyttää seksuaalisesti hyväkseen. Saako sitten umpihumalassa olevaa miestä panna esimerkiksi perseeseen? Miehethän ne edelleen ovat niitä, jotka useammin juovat itsensä tolkuttomaan humalaan ja ei heitä kukaan siitä syyllistä.

Onko sitten selvinpäin olevan ihmisen ihan ok. luovuttaa vaikkapa autonsa avaimet jollekin umpikännissä olevalle, kun tämä humaltunut -mutta aikuinen ja itsestään vastuussa oleva ihminen haluaa lähteä ajelulle?

Jokaisen ihmisen kuuluu pitää huolta itsestään, mutta jos jollakin silloin tällöin -tai vaikka useastikin menee juhliminen hieman yli, niin ei häntä ole oikeus käyttää seksuaalisesti hyväksi, varastaa rahoja taskusta, tai jättää pakkasella hankeen sammuneena makaamaan. Olipa kyseessä mies tai nainen.

Kyllä aikuisuuteen ja ihmisyyteen kuuluu myös se, että se joka on enemmän tolkuissaan pitää huolta niistä, joilla se järki on tilapäisesti sumentunut. Ketään ei ole oikeus käyttää hyväksi, tai jättää heitteille.

Eipä ihme, että maailma on niin paska paikka, kun noin kylmiä ihmisiä on olemassa.

?! kerronpa uutisen jos et jo sitä tiedä muuten, maailma on muuttunut viimeisten vuosien aikana sellaiseksi paikaksi, että kaikkea saa epäillä ja on syytä epäillä.
        Toisia ihmisiä ei enää kunnioiteta eikä toisen fyysiselle koskemattomuudelle anneta arvoa jos tilaisuus tulee.
        siksi ehdoton varovaisuus ja itsestään huolen pitäminen on tarpeen.
        Joukkoon mahtuu myös positiivisia poikkeuksia, mutta mistäpä noita etukäteen tiedät.
        Ja oikeaan aikuisuuteen kuuluu toisista huolenpito, kuten myös itsestään huolenpito, ettei moisiin tilnteisiin joudu.
        Ja edelleen ihmettelen miten tuohon tilanteeseen päädyttiin, jokin pala puuttuu palapelistä.
        Jso ollaan joukolla juopottelemassa, miten vain kaksi sattuu lähtemään samasta ravintolasta samalla autolla pois.
        Eli onko tällä tyypillä tapana harrastaa moisia urotekoja.
        Mies pitäisi hirttää munistaan, ehkä sitten oppisi.
        Ja AP. muista että olen kuitenkin sinun puolellasi, tee ilmoitus, älä tee pahaa itsellesi.
        PS. rukoilen puolestasi.

• ?! kirjoitti:

Aloittaja ei uskalla tehdä rikosilmoitusta, sillä hän ei tahdo pilata ilmeisen onnellisen ystävänsä avioliittoa. Hän uhrautuu ystävänsä onnen puolesta... Eikä mikään ihme, jos ei uskalla tehdä rikosilmoitusta, sillä onhan tälläkin palstalla useaan kertaan ja useissa ketjuissa nähty, mitkä ovat vaimojen reaktiot siihen, jos joku antaa ilmi heidän miehensä uskottomuudesta (tässä tapauksessa tosin on kyse paljon pahemmasta, kuin uskottomuudesta -rikoksesta).

Vaimot kääntyvät sitä ihmistä vastaan, joka heille totuuden miehistään kertoo. Toisin sanoen ampuvat viestintuojan. Onhan tuokin aloittaja tuomittu tässä ketjussa, vaimot on jopa syytelleet häntä sukupuolitautejen levittämisestä, vaikka ei ole mitään syytä olettaa, että hänellä tauteja olisi.

Häntä on syyllistetty myös sinunkin toimesta juopoksi, vaikka luultavasti tuollainen juhlinta on aika harvinaista hänen kohdallaan. Tuskin on kovin usein niin kännissä, että muisti katkeaa. Mistäpä koskaan tietää, onko se uljas ukkomies lorauttanut jotakin hänen juomaansa. Miksi sellaista miestä pitää edes yrittää ymmärtää, joka selvinpäin tolkuttomassa humalassa olevaa naista panee?

Jokainen vastuullinen ihminen ymmärtää, että siinä tilassa oleva ihminen ei ole "samalla viivalla" selvinpäin olevan kanssa, ja ei kykene tekemään oikeita päätöksiä. Eikä tee sellaisia päätöksiä, mitä selvinpäin tekisi.

?! Mutta aloittaja saattaa tuomita tällä teollaanmuita naisia saman kohtalon alaiseksi, onko sekään oikein.
        Ja juopoksi en ole syyttänyt ketään, lueppa ketju uusiksi, olen sanonut, että aloittaja joi liikaa, älä siis yleistä tuohon juoppouteen.
        Aivan toinen kysymys onkin sitten onko tuo miehen perhe-elämä onnellista, sitähän emme tiedä, mutta ainakin aloittaja tuomitsee tässä miehen vaimon ja perheen elämään valheellisessa suhteessa.
        Kysympä onko se oikein?
        Ainakin itse haluaisin tietää jos minua oltaisiin petetty, moisesta en suuttuisi.
        Ja luulen että aloittaja saisi hiukan omantunnonrauhaa kun kertoisi tilanteen tuon miehen vaimolle,.

• Brutukseni
        ?! kirjoitti:

?! Sinä et tiedä asioiden oikeaa laitaa kuten ei kukaan täällä. Rikosilmoitus ja kummankin osapuolen lausunnot asiasta, olemme kuulleet edelleenkin vain yhden näkökannan asiaan.

Sinä et myöskään teidä heidän menneisyyttään tai mitä baarissa on oikeasti esimerkiksi tapahtunut, tämä nainen kun on juonut oman muistinsa pois. Toiselta saattaa muisti lähteä vaikka näyttää olevan ihan normaalisti humalassa vain, eikä konttaa tai örvellä. Millä tavalla erotat milloin joku on liikaa kännissä seksin harrastamiseen? Onko siihen joku tapa? Toki jos toinen nukkuu/sammunut, on se suoraan RIKOS ja tulee tuomita OIKEUDESSA.

En ymärrä mitä sinä tästä asiasta kostut täällä huutelemalla. Ei sinulla kuten ei minullakaan ole tietoja, jonka perusteella voidaan sanoa mitä on tapahtunut illalla ja miten. Tärkeintä on saada nainen tekemään rikosilmoitus ja antaa poliisin selvittää mitä on tapahtunut.

Edellisellä kun kerroin mitä minulle oli tapahtunut halusin valottaa, että ON SELLAISIAKIN IHMISIÄ JOTKA TEKEVÄT ILMOITUKSIA SYYTTÄ! Se on harmillista, mutta totta. Tämän takia pitää löytyä AINA faktaa, eikä ketään tuomita pelkän yhden osapuolen "en muista illasta mitään, minut raiskattiin" -perusteella. Motiivina voi olla jopa syyllisyyden tunto. Juurikin nämä sairaat ihmiset jotka tekevät aiheetta näitä syytöksiä nakertavat näiden oikeiden tapausten pohjaa.

Yritän vain valottaa, että asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

?! Mutta aloittaja saattaa tuomita tällä teollaanmuita naisia saman kohtalon alaiseksi, onko sekään oikein.
        Ja juopoksi en ole syyttänyt ketään, lueppa ketju uusiksi, olen sanonut, että aloittaja joi liikaa, älä siis yleistä tuohon juoppouteen.
        Aivan toinen kysymys onkin sitten onko tuo miehen perhe-elämä onnellista, sitähän emme tiedä, mutta ainakin aloittaja tuomitsee tässä miehen vaimon ja perheen elämään valheellisessa suhteessa.
        Kysympä onko se oikein?
        Ainakin itse haluaisin tietää jos minua oltaisiin petetty, moisesta en suuttuisi.
        Ja luulen että aloittaja saisi hiukan omantunnonrauhaa kun kertoisi tilanteen tuon miehen vaimolle,.

Tässä ketjussa on jo niin paljon vastauksia, että saatan sekoittaa mitä sinä ja kukakin on kirjoittanut, kun en jaksa lukea koko ketjua joka kerta alusta lähtien.

Kuitenkin koko ajan tässä tulee ilmi ajatus, että aloittaja olisi jotenkin kova kännäämään, ja syyllistetään tyyliin "kannattaako juoda itsensä niin kovaan humalaan, eikö pitäisi ottaa vastuuta omista tekemisistään.." Tietysti pitäisi olla juomatta itseään niin vahvaan humalaan, mutta mistä voidaan päätellä, että aloittajan kohdalla sellaista kovin usein tapahtuisi? Ehkä hän jopa on juonut itsensä niin humalaan siksi, että ei juo yleensä paljoa, eikä siis tunne omia rajojaan.

Sinä taisit olla mies itse, olenko oikeassa? Suhtautumisesi on siis erilaista kuin naisilla (suurimmalla osalla vaimoista) siihen, että haluaisit tietää jos oma puolisosi toimisi noin. Lue tätä palstaa, ja pian huomaat, että naiset jostain kumman syystä eivät tahdo tietää, jos miehensä on uskoton. Suuttuvat ihan ajatuksestakin, jos joku tälle palstalle kirjoittaa ja pohtii, että pitäisikö "antaa ilmi" joku petturimies. Tällaista henkilöä aletaan haukkua ja sanotaan suoraan, ettei pidä puuttua toisten elämään ja "tuhota" toisten avioliittoja. Olen itse nainen, enkä todellakaan ymmärrä miten kovin monet naiset ajattelevat noin. Ymmärrän kuitenkin miksi monet eivät sitten uskalla kertoa tietojaan, kun siitä seuraa vain se, että tämä henkilö itse tuomitaan ja häntä haukutaan.

Minun mielestäni tuo mies joka aloittajan on raiskannut todellakin pitäisi saattaa vastuuseen teoistaan. Kummasti hänelle kuitenkin tässä ketjussa ymmärrystä löytyy vaimoilta.

• Brutukseni
        ?! kirjoitti:

Tässä ketjussa on jo niin paljon vastauksia, että saatan sekoittaa mitä sinä ja kukakin on kirjoittanut, kun en jaksa lukea koko ketjua joka kerta alusta lähtien.

Kuitenkin koko ajan tässä tulee ilmi ajatus, että aloittaja olisi jotenkin kova kännäämään, ja syyllistetään tyyliin "kannattaako juoda itsensä niin kovaan humalaan, eikö pitäisi ottaa vastuuta omista tekemisistään.." Tietysti pitäisi olla juomatta itseään niin vahvaan humalaan, mutta mistä voidaan päätellä, että aloittajan kohdalla sellaista kovin usein tapahtuisi? Ehkä hän jopa on juonut itsensä niin humalaan siksi, että ei juo yleensä paljoa, eikä siis tunne omia rajojaan.

Sinä taisit olla mies itse, olenko oikeassa? Suhtautumisesi on siis erilaista kuin naisilla (suurimmalla osalla vaimoista) siihen, että haluaisit tietää jos oma puolisosi toimisi noin. Lue tätä palstaa, ja pian huomaat, että naiset jostain kumman syystä eivät tahdo tietää, jos miehensä on uskoton. Suuttuvat ihan ajatuksestakin, jos joku tälle palstalle kirjoittaa ja pohtii, että pitäisikö "antaa ilmi" joku petturimies. Tällaista henkilöä aletaan haukkua ja sanotaan suoraan, ettei pidä puuttua toisten elämään ja "tuhota" toisten avioliittoja. Olen itse nainen, enkä todellakaan ymmärrä miten kovin monet naiset ajattelevat noin. Ymmärrän kuitenkin miksi monet eivät sitten uskalla kertoa tietojaan, kun siitä seuraa vain se, että tämä henkilö itse tuomitaan ja häntä haukutaan.

Minun mielestäni tuo mies joka aloittajan on raiskannut todellakin pitäisi saattaa vastuuseen teoistaan. Kummasti hänelle kuitenkin tässä ketjussa ymmärrystä löytyy vaimoilta.

Ihmettelen edelleen miten voit tietää mitä on tapahtunut, ihan niinkin paljon että huudat sitä jo raiskaukseksi?

1. Nainen ei muista.
        2. Oliko nainen sammunut? (ei tietoa, eikä muista)
        3. Oliko nainen hyökännyt miehen päälle kun olivat kahden ja alkaneet suudella? (ei muista)
        4. Oliko nainen itse halunnut, ehdotellut yms? (ei muista eikä tietoa)

Tätä tarkoitan. Illan tapahtumat voivat olla erit ja nähdä erilailla. Toki tilanne on hankala kun toinen ei muista, mutta kummankin selvitykset tähän asiaan tarvitaan. Raiskaus ei ole sellainen, että aamulla herää ja morkkiksissaan syyttää toista kun ei itse muista. Raiskaus ja nukkuvan/sammuneen hyväksikäyttö on vakava asia ja tulee selvittää faktojen perusteella perinpohjin.

En ole sen miehen puolella, vaan faktojen puolella ja oikeuden. Erityisen ihmeelliseksi tekee tuo pointti, että kuka on noin kiva, että peittää hyväksikäytön hyvää hyvyyttään ja kärsii sen omissa nahoissaan ennenkuin hakisi selvää oikeutta?

• Brutukseni kirjoitti:

Ihmettelen edelleen miten voit tietää mitä on tapahtunut, ihan niinkin paljon että huudat sitä jo raiskaukseksi?

1. Nainen ei muista.
        2. Oliko nainen sammunut? (ei tietoa, eikä muista)
        3. Oliko nainen hyökännyt miehen päälle kun olivat kahden ja alkaneet suudella? (ei muista)
        4. Oliko nainen itse halunnut, ehdotellut yms? (ei muista eikä tietoa)

Tätä tarkoitan. Illan tapahtumat voivat olla erit ja nähdä erilailla. Toki tilanne on hankala kun toinen ei muista, mutta kummankin selvitykset tähän asiaan tarvitaan. Raiskaus ei ole sellainen, että aamulla herää ja morkkiksissaan syyttää toista kun ei itse muista. Raiskaus ja nukkuvan/sammuneen hyväksikäyttö on vakava asia ja tulee selvittää faktojen perusteella perinpohjin.

En ole sen miehen puolella, vaan faktojen puolella ja oikeuden. Erityisen ihmeelliseksi tekee tuo pointti, että kuka on noin kiva, että peittää hyväksikäytön hyvää hyvyyttään ja kärsii sen omissa nahoissaan ennenkuin hakisi selvää oikeutta?

Nimimerkki Brutukseni olen kanssasi samaa mieltä.
        Ja ?! mistä johtuu että vaimot eivät halua tietää miestensä pettäneen, sivistä minua tässä asiassa?

"En ole sen miehen puolella, vaan faktojen puolella ja oikeuden. Erityisen ihmeelliseksi tekee tuo pointti, että kuka on noin kiva, että peittää hyväksikäytön hyvää hyvyyttään ja kärsii sen omissa nahoissaan ennenkuin hakisi selvää oikeutta? " sinnä lainaus brutukseni mielipiteestä, miettikää sitä.

• ?!
        Brutukseni kirjoitti:

?! Sinä et tiedä asioiden oikeaa laitaa kuten ei kukaan täällä. Rikosilmoitus ja kummankin osapuolen lausunnot asiasta, olemme kuulleet edelleenkin vain yhden näkökannan asiaan.

Sinä et myöskään teidä heidän menneisyyttään tai mitä baarissa on oikeasti esimerkiksi tapahtunut, tämä nainen kun on juonut oman muistinsa pois. Toiselta saattaa muisti lähteä vaikka näyttää olevan ihan normaalisti humalassa vain, eikä konttaa tai örvellä. Millä tavalla erotat milloin joku on liikaa kännissä seksin harrastamiseen? Onko siihen joku tapa? Toki jos toinen nukkuu/sammunut, on se suoraan RIKOS ja tulee tuomita OIKEUDESSA.

En ymärrä mitä sinä tästä asiasta kostut täällä huutelemalla. Ei sinulla kuten ei minullakaan ole tietoja, jonka perusteella voidaan sanoa mitä on tapahtunut illalla ja miten. Tärkeintä on saada nainen tekemään rikosilmoitus ja antaa poliisin selvittää mitä on tapahtunut.

Edellisellä kun kerroin mitä minulle oli tapahtunut halusin valottaa, että ON SELLAISIAKIN IHMISIÄ JOTKA TEKEVÄT ILMOITUKSIA SYYTTÄ! Se on harmillista, mutta totta. Tämän takia pitää löytyä AINA faktaa, eikä ketään tuomita pelkän yhden osapuolen "en muista illasta mitään, minut raiskattiin" -perusteella. Motiivina voi olla jopa syyllisyyden tunto. Juurikin nämä sairaat ihmiset jotka tekevät aiheetta näitä syytöksiä nakertavat näiden oikeiden tapausten pohjaa.

Yritän vain valottaa, että asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia.

Minä "huutelen" tästä asiasta siksi, että eilen illalla vaikutti, että ap on tekemässä itsemurhaa. En tiedä lieneekö jo tehnytkin tai ainakin yrittänyt, eikö se ole kenenkään muun mielestä järkyttävää?

Minusta on kamalaa millaisia vastauksia tuo ilmeisen nuori ihminen on tässä ketjussa saanut. Häntä syyllistetään ja hänen ystävyytensä kyseenalaistetaan, vaikka hän on joutunut väärin kohdelluksi. Kuinka helvetin ilkeitä ja kylmiä ihmisiä vaimojen joukossa oikein on?!

Tiedän kyllä, että perättömiäkin rikosilmoituksia ja syytöksiä tehdään, mutta ap:n kommenttejen perusteella ei ole syytä olettaa, että näin olisi tässä tapauksessa. Ilmeisesti tuo urhea ritari harrastaa samaa, ja on tehnyt aiemmin muillekin noin. Ainakin sen käsityksen joistain ap:n vastauksista olen saanut.

Seksuaalirikoksista on hyvin vaikea nostaa syytteitä juuri sen vuoksi, että perinteisesti -ja ilmeisesti yhä edelleen on suhtautuminen ollut sitä, että nainen on itse omalla käytöksellään jotenkin kerjännyt tapahtunutta. "Mitä olit niin humalassa? Mitä olit yksin liikkeellä siihen aikaan? Mitä olit pukeutunut paljastavasti..." Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Kuitenkin kannattaisi muistaa, että pikkutyttöjä ja -poikia ja mummojakin raiskataan. Ovatko hekin olleet huorahtavia ja kerjänneet tapahtunutta?

Ja miksi edes täytyy miettiä sitä, miten erottaa onko joku liian humalassa harrastaakseen seksiä? Se mieshän on naimisissa -hänen pitäisi harrastaa seksiä vain vaimonsa kanssa. Ei muiden naisten, eikä varsinkaan vaimonsa ystävien. Vaikka molemmat osapuolet olisivat olleet selviäkin ja halukkaita tapahtuneeseen, niin silti voi miettiä millainen mies tahtoo harrastaa seksiä oman vaimonsa hyvän ystävän kanssa? Luultavasti himoitsee sitten mahdollisia vaimonsa siskojakin... Toivotaan, että vaimolla joko ei ole siskoja, tai jos on -niin he eivät ole tuon urhean sankarin seurassa humalassa ikinä.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

Nimimerkki Brutukseni olen kanssasi samaa mieltä.
        Ja ?! mistä johtuu että vaimot eivät halua tietää miestensä pettäneen, sivistä minua tässä asiassa?

"En ole sen miehen puolella, vaan faktojen puolella ja oikeuden. Erityisen ihmeelliseksi tekee tuo pointti, että kuka on noin kiva, että peittää hyväksikäytön hyvää hyvyyttään ja kärsii sen omissa nahoissaan ennenkuin hakisi selvää oikeutta? " sinnä lainaus brutukseni mielipiteestä, miettikää sitä.

Tuossa vähän ylempänä perustelin miksi naisille on usein vaikeaa tehdä rikosilmoitus, jos ovat joutuneet raiskatuksi tai hyväksikäytetyksi. Usein naiset myös syyttävät itsekin itseään joutuessaan tuollaisten rikosten kohteeksi. Vaikeaa niistä lienee puhua myös siksi, että tekijä on yleensä jollain tavalla tuttu. Tässäkin ap:llä on kova pala purtavaksi, että antaako ilmi tuon miehen ja samalla rikkoo ystävänsä avioliiton ja saa mahdollisesti hänen vihat päällensä. Kaiken minkä tästä jutusta tiedän, olen lukenut ap:n kommenteista. Edelleen hämmästelen sitä, kuinka tuohon hyvin pahasta olosta kärsivään ihmiseen on suhtauduttu tässä ketjussa.

Sinulle Maraton1970 voin sanoa, että minä en todellakaan tiedä miksi vaimot eivät halua tietää miestensä pettäneen heitä. Sitä sinun täytyy kysyä vaimoilta. Itse olen sen saanut selville lukiessani tätä palstaa, ja jos luet itsekin, niin tulet sen huomaamaan.

Ehkä se sitten on heiltäkin jonkinlaista vastuun pakoilua. Sehän on helppo kulkea laput silmillä, ja olla muka huomaamatta mitään ja olla niin kuin kaikki olisi hyvin. Silloin jos nostaa kissan pöydälle, niin täytyy alkaa selvitellä asioita, ja se voi laittaa elämän hieman sekaisin. Kenties jopa muuttaa kaiken.

Helpompaa siis on leikkiä ettei tiedä, jos mies käy vieraissa -eihän sitä ole todistettu! Helpompaa on myös syyttää kaikesta tapahtuneesta toista naista. Jos luet tätä palstaa, niin tulet huomaamaan senkin, että kun käry käy -niin vaimo ei suutukaan pettäjämiehelleen, vaan hän suuttuu sille toiselle naiselle. Vain ja ainoastaan toiselle naiselle! Ihan kuin se toinen nainen olisi väkisin hänen miehensä pakottanut suhteeseen kanssaan. Siinä sinulle lisää mietittävää vaimojen ajatusten juoksusta. Minä en ymmärrä heitä, olisi todella mukavaa minustakin, jos joku sivistäisi näissä asioissa meitä muita.

• ?! kirjoitti:

Minä "huutelen" tästä asiasta siksi, että eilen illalla vaikutti, että ap on tekemässä itsemurhaa. En tiedä lieneekö jo tehnytkin tai ainakin yrittänyt, eikö se ole kenenkään muun mielestä järkyttävää?

Minusta on kamalaa millaisia vastauksia tuo ilmeisen nuori ihminen on tässä ketjussa saanut. Häntä syyllistetään ja hänen ystävyytensä kyseenalaistetaan, vaikka hän on joutunut väärin kohdelluksi. Kuinka helvetin ilkeitä ja kylmiä ihmisiä vaimojen joukossa oikein on?!

Tiedän kyllä, että perättömiäkin rikosilmoituksia ja syytöksiä tehdään, mutta ap:n kommenttejen perusteella ei ole syytä olettaa, että näin olisi tässä tapauksessa. Ilmeisesti tuo urhea ritari harrastaa samaa, ja on tehnyt aiemmin muillekin noin. Ainakin sen käsityksen joistain ap:n vastauksista olen saanut.

Seksuaalirikoksista on hyvin vaikea nostaa syytteitä juuri sen vuoksi, että perinteisesti -ja ilmeisesti yhä edelleen on suhtautuminen ollut sitä, että nainen on itse omalla käytöksellään jotenkin kerjännyt tapahtunutta. "Mitä olit niin humalassa? Mitä olit yksin liikkeellä siihen aikaan? Mitä olit pukeutunut paljastavasti..." Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Kuitenkin kannattaisi muistaa, että pikkutyttöjä ja -poikia ja mummojakin raiskataan. Ovatko hekin olleet huorahtavia ja kerjänneet tapahtunutta?

Ja miksi edes täytyy miettiä sitä, miten erottaa onko joku liian humalassa harrastaakseen seksiä? Se mieshän on naimisissa -hänen pitäisi harrastaa seksiä vain vaimonsa kanssa. Ei muiden naisten, eikä varsinkaan vaimonsa ystävien. Vaikka molemmat osapuolet olisivat olleet selviäkin ja halukkaita tapahtuneeseen, niin silti voi miettiä millainen mies tahtoo harrastaa seksiä oman vaimonsa hyvän ystävän kanssa? Luultavasti himoitsee sitten mahdollisia vaimonsa siskojakin... Toivotaan, että vaimolla joko ei ole siskoja, tai jos on -niin he eivät ole tuon urhean sankarin seurassa humalassa ikinä.

?! siksipä juuri tuo mies pitää ehdottomasti käräyttää.
        ja minäkin pelkään alkuperäisen puolesta, ei ole enää täällä käynyt, toivottavasti ei syyllistä itseään niin pahoin, että olisi tehnyt jotain pahaa itselleen.
        Mutta täytyy muistaa, että tässä maassa on miljoonia ihmisiä joita ei raiskata, he eivät vain yksinkertaisest ole joko vahingossa tahi niin kuin tässä tapauksessa tahattomasti, väärässä paikassa.
        Otetaan esimerkki vaimoani, eikä lapsiani ole koskaan raiskattu, he eivät ole olleet kännäämässä väärässä seurassa, jouneet itseään överiksi tahi seikkailleet pikkutunneilla kaupungilla.
        Eli kontrolli on koko ajan säilynyt, tällä tahdon sanoa, että tähän asiaan voi ja pitääkin vaikuttaa itse, vaikka seura tuntuisi kuinka turvalliseslta pitää pitää kontrolli itsellään ja järki päässä.
        Kun meistä miehistä löytyy valitettavasti noita ap:n viestin mukaan käyttäytyviä raiskaajia.

• ?! kirjoitti:

Tuossa vähän ylempänä perustelin miksi naisille on usein vaikeaa tehdä rikosilmoitus, jos ovat joutuneet raiskatuksi tai hyväksikäytetyksi. Usein naiset myös syyttävät itsekin itseään joutuessaan tuollaisten rikosten kohteeksi. Vaikeaa niistä lienee puhua myös siksi, että tekijä on yleensä jollain tavalla tuttu. Tässäkin ap:llä on kova pala purtavaksi, että antaako ilmi tuon miehen ja samalla rikkoo ystävänsä avioliiton ja saa mahdollisesti hänen vihat päällensä. Kaiken minkä tästä jutusta tiedän, olen lukenut ap:n kommenteista. Edelleen hämmästelen sitä, kuinka tuohon hyvin pahasta olosta kärsivään ihmiseen on suhtauduttu tässä ketjussa.

Sinulle Maraton1970 voin sanoa, että minä en todellakaan tiedä miksi vaimot eivät halua tietää miestensä pettäneen heitä. Sitä sinun täytyy kysyä vaimoilta. Itse olen sen saanut selville lukiessani tätä palstaa, ja jos luet itsekin, niin tulet sen huomaamaan.

Ehkä se sitten on heiltäkin jonkinlaista vastuun pakoilua. Sehän on helppo kulkea laput silmillä, ja olla muka huomaamatta mitään ja olla niin kuin kaikki olisi hyvin. Silloin jos nostaa kissan pöydälle, niin täytyy alkaa selvitellä asioita, ja se voi laittaa elämän hieman sekaisin. Kenties jopa muuttaa kaiken.

Helpompaa siis on leikkiä ettei tiedä, jos mies käy vieraissa -eihän sitä ole todistettu! Helpompaa on myös syyttää kaikesta tapahtuneesta toista naista. Jos luet tätä palstaa, niin tulet huomaamaan senkin, että kun käry käy -niin vaimo ei suutukaan pettäjämiehelleen, vaan hän suuttuu sille toiselle naiselle. Vain ja ainoastaan toiselle naiselle! Ihan kuin se toinen nainen olisi väkisin hänen miehensä pakottanut suhteeseen kanssaan. Siinä sinulle lisää mietittävää vaimojen ajatusten juoksusta. Minä en ymmärrä heitä, olisi todella mukavaa minustakin, jos joku sivistäisi näissä asioissa meitä muita.

?! en jaksa ymmärtää, miksi viattomasta viestintuojasta tehdäänkin syyllinen, se ei käy järkeeni.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

?! en jaksa ymmärtää, miksi viattomasta viestintuojasta tehdäänkin syyllinen, se ei käy järkeeni.

Ei kuule käy minunkaan ja monen muunkaan, mutta kai sitten näiden uskottomien miesten vaimoiksi valikoituu aivan omanlaisen järjenjuoksun omaavaa porukkaa. Vain he voivat kertoa vastauksen tuohon hulluun suuttumiseen, kukaan muu ei sitä ymmärrä.

• ?!
        Maraton1970 kirjoitti:

?! siksipä juuri tuo mies pitää ehdottomasti käräyttää.
        ja minäkin pelkään alkuperäisen puolesta, ei ole enää täällä käynyt, toivottavasti ei syyllistä itseään niin pahoin, että olisi tehnyt jotain pahaa itselleen.
        Mutta täytyy muistaa, että tässä maassa on miljoonia ihmisiä joita ei raiskata, he eivät vain yksinkertaisest ole joko vahingossa tahi niin kuin tässä tapauksessa tahattomasti, väärässä paikassa.
        Otetaan esimerkki vaimoani, eikä lapsiani ole koskaan raiskattu, he eivät ole olleet kännäämässä väärässä seurassa, jouneet itseään överiksi tahi seikkailleet pikkutunneilla kaupungilla.
        Eli kontrolli on koko ajan säilynyt, tällä tahdon sanoa, että tähän asiaan voi ja pitääkin vaikuttaa itse, vaikka seura tuntuisi kuinka turvalliseslta pitää pitää kontrolli itsellään ja järki päässä.
        Kun meistä miehistä löytyy valitettavasti noita ap:n viestin mukaan käyttäytyviä raiskaajia.

Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, mutta jos joku tekee virhearvion, niin on pelkästään julmaa etsiä syytä hänestä. Kyllä tuon kaltainen tilanne, jossa ap on, on jo liian kova kestettäväksi muutenkin. Toivottavasti hän ei ole tehnyt itselleen mitään.

• moraalitonko

Kiitos teille kaikille kannanotoista myötä ja vastaan... tein ratkaisuni... näin kaverinini tnä... en ikinä pysty murskaamaan hänen kuvaansa miehestään... onnellinen... joten teen omat ratkaisuni, ei pelkästään tämä vaan jtn muutakin... kattelin just sopivat lääkkeet... ei jaksa, ei pysty.. kiitos..

• ?!

Et kai aio itsellesi mitään tehdä? Älä ihmeessä!! Ei se luuseri paska jätkä ole sen arvoinen.

• älä tyttö hyvä

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja kerrot tuolle ystävällesi tapahtuneesta. Jos et yksin siihen pysty, niin ota yhteyttä niihin ystäviisi, jotka tietävät asiasta ja tietävät näin käyneen ennenkin. Mistäs tiedät, vaikka ystäväsi onnellisuus olisi pelkkää kulissia, tietää tai aavistaa, mitä mies touhuilee?

Mikä ei tapa se vahvistaa. Niin se vahvistaa sitä ystävääsikin. Nyt pää pystyyn ja rohkeasti asialle. Ota oikeasti joku muu ystävä tueksesi. Vai ovatko he sellaisia, että hyssyttelevät asiat kuoliaaksi?

Sinussa ei ole mitään vikaa. Se mies on sairas.

• moraalitonko:

et kyllä tee itsellesi mitään, vaan kerrot nyt sille kaverillesi, et välttämättä ole ensimmäinen uhri, niitä voi olla muitakin, siksi kaverisi on äärimmäisen tärkeä tietää tämä juttu.

• ?!

Ei kai tuo ihminen nyt ota omaa henkeään? Siltä vaikuttaa tuo viimeinen viesti!!! MITÄ IHMETTÄ TÄSSÄ PITÄIS TEHDÄ!!!

• ?!

OIKEASTI -ÄLÄ TEE ITSELLESI MITÄÄN!! Et ole tehnyt väärin, älä rangaise itseäsi. Olet hyvä ihminen, kun välität enemmän ystäväsi onnesta etkä halua hänelle mielipahaa, vaikka sinua on kohdeltu väärin. Älä anna kaiken tapahtuneen tuhota itseäsi. Älä tee itsellesi mitään. Vaikutat nuorelta, sinulla on vielä paljon hyvää edessäsi, koko elämä. Älä anna tuollaisen tuhota itseäsi.

• mie ite

Katso hyvään asiaan eli siihen että tunnet morkkista jos et tuntisi olisit lopettanut elämisen, Kyllä se siitä oikenee ja muista ottaa opiksesi ettei sama toistu.
      Kaikkea Hyvää jatkoon ;)

• moraalitonko

Edelleen elossa... pääkoppa tuntuu vaan sekoavan asian vuoksi, ei pysty/jaksa/ huvita mikään.... makoilen vaan kotona. Kaverit jotka tietää tapahtuneen koittavat auttaa, soittelevat ja "raahaavat" ulos asunnosta. Mut elämä jatkuu, vaikkakin vähän huonommin.... lasteni takia pakko jaksaa.
      Kiitos teille positiivisista ajatuksista, ihanaa että on vielä ihmisiä, jotka välittävät ventovieraasta ja auttavat.

• Lohduttakoon sinua

tieto että aika loiventaa tuskaa. Vaimoni petti pidemmän aikaa ja selvästä päästä ja on ihan sinut asiansa kanssa, tiedä sitten kenen kanssa pettää nykyään.
        Ei se elämä yhteen panoon pääty, tekotavallahan koetetaan saattaa uutta elämää alkuun. Kaveri on ilmeisesti saanut haluamansa ja sinä lopunikäisen mietittävän. Kannattaa varmaan pistää hieman korkkia kireämmälle jos tilannne menee esittämäsi kaltaiseksi.
        Toteennäyttövastuu hyväksikäytöstä on sinulla jos lakitupaan miehen viet. Sielä ei ikävä kyllä se ettet muista ja olin kolmen promillen humalassa paljoa paina. Omien valintojen taakka on joskus hieman raskas kannettava, mutta kelleen ei anneta sen enempää kannettavaa kuin selkä kestää. Tarkempana seuran suhteen ja pienempiä annoksia alkoholia seuraavalle retkelle, kyllä se elo ajan kanssa voittaa. Sen humalatilan taakse on niin äärimmäisen helppo suojautua, olisi mielenkiintoinen kuulla sen pettävän miehen kanta illan tilanteisiin, tämä tarina kun on sinun itsetuntosi tuotosta.

• -------

Hyvä, että olet elossa, äläkä tee itsellesi mitään. Älä välitä noista julmista paskiaisista, jotka huorittelevat sinua. Sinä itse tiedät miten asian laita on, ja muitten mielipiteistä sinun ei tarvi välittää. Julmia paskiaisia tähän maailmaan mahtuu, ikävä kyllä... Vietä aikaa ystäviesi kanssa, ja juttele heille. Ymmärsin, että on muitakin joille kyseinen mies on tehnyt samoin. Miettikää keskenänne, miten voisitte hänet pysäyttää. Hänet pitäisi saada oikeasti vastuuseen.

• kaverisi555

Viestin aloittaja on todellinen hra ja yrittää selvästi vain tehdä olonsa paremmaksi sillä että ei muka muista.
      Jos olet aikuinen ihminen niin kännissä et varmasti tee mitään sellaista mitä et tekisi selvinpäin. Jos taas olet < 20 vuotias, niin asia on ok koska epäkypsä käytös on ihan normaalia tuossa iässä.

Asia paranee sillä että tunnustat asian ja hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.

• -----------------

Mikähän psykopaatti lienet itse? Kännissä ihmiset tekee yllättävänkin paljon asioita, joita eivät selvin päin tekisi -aikuisetkin.

• Olet, juu.

Itsestään ja teoistaan vastuun kantava ei, ilman rikosta, joudu tohon tilanteeseen. Mistä sinä kolmen promillen keskeltä tiedät miehen olleen vesiselvä? Ettei vaan ollut bestiksen miehen kalu mielessä jo ensimmäisen lasin myötä ja nyt sitten haet ymmärrystä ja sääliä tajuttuasi kuinka alas olet vajonnut? Jos olisit asiasi takana ja rehellisesti liikkeellä, niin kyllä sinä olisit rikosilmoituksen siitä miehestä tehnyt. Se bestiksesi ansaitsee tietää kuinka rehellisen miehen kanssa elää. Jos te todellisia bestiksiä olette niin ei tuon asian päivänvaloon tuottaminen pitäisi suhdettanne kaataa, koettelee tietty. Hyvöksikäyttö kun ihminen on tiedottomassa tilassa on rikoksen tunnusmerkit täyttävää toimintaa. Etkö kunnioita itseäsi sitä vertaa että haluat miehen tilille rikoksesta, vai jäikö kaipuu sen syliin? No se että olet joillekkin asiasta kertonut takaa että käry jossain välissä tulee käymään. Antaisi sinusta rehellisemmän kuvan kun itse kertoisit sille ystävällesi mogastasi miehensä kanssa. Jos tieto muuta kautta tuon naisen tavoittaa niin silloin saat ystävyydelle hyvästit heittää, oli syy mikä hyvänsä. Äkkiä ajatellen alko ei ole sinun lajisi.
      Ikäsi ei jutusta paljastu, mutta teinipuuhastelulle vaikuttaa.

• moraalitonko

Mies oli autolla liikkeellä... jos ei ollut selvä niin syyllistyi vielä rattijuoppouteen.
        Ei ole ikinä ollut eikä tule olemaan mitään kaipuuta tämän miehen syliin....
        Mutta elämä jatkuu...

• MIKÄ UNISSAPANIJA

luulet olevasi? Aikuinen kantaa vastuun teoistaan, pettämisestäänkin. Pitää suunsa kiinni jos pystyy ja kantaa häpeänsä. Se ei vieritä syytä alkoholiliikkeen niskaan. Omin käsin olet viinasi juonut. Sinulla ei juurikaan ole muistikuvia tapahtuneesta, mutta sen verran että olet tietoinen tilanteesta. Ei pettämisen aiheuttamaan häpeään kuole, se kasvattaa. Tervemenoa tutustumaan itseesi. Hetken se korventaa ja sitten laantuu. Aika näyttää aikuistutko vai oliko se bestiksen mies sittenkin kivaa viihdykettä.
      Ikäähän ei ilmeisesti ihan mahdottomasti ollut?

• Anonyymi00054
      UUSI

Morkkis lähtee nu******lla. Voin tulla avuksi jos kaipaat hetkellistä iloa elämääsi. 😜

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      108
      2505
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      227
      2017
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      181
      1817
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      41
      1506
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      104
      1366
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1138
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      279
      889
    8. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      64
      798
    9. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      61
      751
    10. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      182
      738
    Aihe