rakkausasiantuntijaa joka kertoi rakastumisen 3 vaihdetta, ne meni näin, HIMO, IHASTUMINEN JA KIINTYMINEN.
olin aiemmin luullut et ensin iskee ihastus ja sit himo ja lopuksi kiintyminen.
mie oon melkoisen suuren ongelman edessä, en juurikaan himoonnu kenestäkään joten en siksi myöskään ihastu ja sen takia en myöskään kiinny enää.
hirvee umpikuja, missä helvetissä on kadonnut himoni?????? HIMOOOOO HOI TUU TAKAISIN ET VOIN KOKEA VIELÄ KERRAN RAKKAUDEN LÄHEISYYDEN
oon pitänyt himoa saastaisena asiana aika pitkälle feministien opettamana ja nyt sit mulle kerrotaankin et se on normaalia jotta pääsee rakkauteen, SAATANAN FEMAKOT PILASITTE MUN RAKKAUSELÄMÄN ei oo helppoa olla katkera :(
eilisessä prisma ohjelmassa yllätyin
3
105
Vastaukset
- Haamu84
Minä en kyllä usko tuohon järjestykseen. Kyllä minä naisena ainakin ensin ihastun. Ei sitä himoa olisi jos ei ensin jollakin tasolla ihastuisi. En muutenkaan "himoa" ketään niin, että tuota sanaa voisi käyttää.
Tuon mukaan voisi päätellä, että kannattaa saada mies kellistettyä, että hän kokee sen himon ja sen kautta ehkä ihastuu? Mene ja tiedä.tuossa aloituksessa, mutta joskus ihastus tulee, vaikkei olisi sen isompia himojakaan ennen sitä, eli himo aiheutuu ihastuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607