Pistetäänpä paha

and_justice_for_all

Aika epävarmoja ja epätoivoisiakin ihmisiä täällää tuntuu paljon aikaansa viettävän. Eli nyt vähän ujoutta sivuun ja perjantain paha kysymys: Onko tällä palstalla ketään ihmistä johon haluaisitte todellisessa maailmassa tutustua ja olisiko hän henkilö jonka kanssa voisit harkita jopa suhdetta?

72

914

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hajsjslalal

      vastaa ite kans!

      Mä en haluis tuttustuu kehenkää täällä ja suhde ois jo painajainen, hyi olkoon.

      • Ellastellaan

        Haluaisin tutustua.


      • and_justice_for_all

        En ole näitä juttuja täällä seuraillut kuin pari päivää. Muutamia mukavan oloisia höpisijöitäkin on joukossa ollut, mutta kun ollaan kuitenkin totaalisella pimentoalueella, niin en kyllä ole saanut kenestään kauhean tarkasti selvää. Olen itse aika sosiaalinen ihminen ja epävarmuus ei kuulu luonteeseeni, mutta kyllä täällä on törmännyt jo muutamiin ihmisiin jotka elävät jossain kivikauden ja 1800-luvun välimaastoissa, joten aika epäilyttävää touhua koko palsta. Näitä tyhmiä kysymyksiäni pistän siksi, että saisin jonkinlaista kuvaa niistä järkevistä ihmisistä joita täällä on. Mutta itse kysymykseen. Toistaiseksi en ketään haluaisi nähdä, saati sitten suhteeseen ruveta.


    • vdsghfghsagsdhjgd

      No hui... Muutamakin käynyt mielessä, en uskalla. Tämä palsta tekee epävarmaksi ja epäluuloiseksi.

      • majskksslslsl

        majsiidlslslsl -nimmarin takaa on helppo tunnustaa: GG.


      • jungfraun äiti
        majskksslslsl kirjoitti:

        majsiidlslslsl -nimmarin takaa on helppo tunnustaa: GG.

        ihihihihiii.. mäki tykkään yhestä pojasta, mutten kerro *punastuu* ihihihiiii, Eino!! no EI!!! eiku joo, ihiihihhihiii *punastuu lisää*


    • Yksi naisista

      Einoon voisin tutustua mutta kenenkään kanssa en haluaisi suhdetta, mieluummin loppuelämä vaikka yksin.

      • vittu teit naisii!

        Haluisit siis vaan nussii einoo ja sit heittää sen menee! Esineellistät miehiä!


    • M Satunnainen 30

      :D

      Miehenä sanon ettei tällä palstalla voisi olla yhtään sen kahjompia naisia kuin mitä olen joskus tavannut ihan muiden kanavien kautta.
      Minua vain hävettäisi myöntää että olen itse joskus lukenut sekä harvemmin kommentoinut jotain tai että laittaisin tänne ilmoitusta johon joku ottaisi sitten yhteyttä.
      Toisaalta, tää on niin härö ja ufopaikka etten yhtään ihmettelisi vaikka jotkut toisilleen täydelliset sydänkäpyset löytäisikin jollain ihmeen säkällä toisensa juuri täältä.

      Sitä paitsi olen niin ruma mies naamaltani että ei omalla kohdalla olisi pelkoakaan että siitä suhdetta syntyisi.

    • en kyllä usko niin

      täällä olisi joku kaunis ja käyttämätön nainen niin miksipä ei.

    • Jaa a yhden olen huomannut että voisi, mutta ei ole nimimerkkiä vaan joku random nikki se on. Hankalaa kun ei pysty tietään onko ne saman kirjoittajan tekstiä vai ei, mutta tietty aavistus mulla on, tosin voi osoittautua vääräksi.

      • and_justice_for_all

        Älä hyvä mies heitä onneasi ojaan. Kun seuraavan kerran epäilet hänen olevan paikalla, niin aloitetta rohkeasti vaan peliin. Sanot vaan rohkeasti että hän tuntuu kiinnostavalta ihmiseltä. Yritä tutustua paremmin. Ei täällä tarvitse ujostella. Aika hyvin kun ollaan piilossa täällä kuitenkin. Positiivista asennetta ja hymyä huuleen. Jos ei yritä, ei mitään voi saadakaan.


      • tw354eyw34etyhtaqwe3

        Hyi saatana, älä mua ala, mä olen mies.


      • hajsdldldlldldldlldl
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Älä hyvä mies heitä onneasi ojaan. Kun seuraavan kerran epäilet hänen olevan paikalla, niin aloitetta rohkeasti vaan peliin. Sanot vaan rohkeasti että hän tuntuu kiinnostavalta ihmiseltä. Yritä tutustua paremmin. Ei täällä tarvitse ujostella. Aika hyvin kun ollaan piilossa täällä kuitenkin. Positiivista asennetta ja hymyä huuleen. Jos ei yritä, ei mitään voi saadakaan.

        and_justice_for_all, varo vähä mitä sanot, kohta sut leimataan YT-pankorinkelimieheksi...


      • Vain reikä on tyhjä
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Älä hyvä mies heitä onneasi ojaan. Kun seuraavan kerran epäilet hänen olevan paikalla, niin aloitetta rohkeasti vaan peliin. Sanot vaan rohkeasti että hän tuntuu kiinnostavalta ihmiseltä. Yritä tutustua paremmin. Ei täällä tarvitse ujostella. Aika hyvin kun ollaan piilossa täällä kuitenkin. Positiivista asennetta ja hymyä huuleen. Jos ei yritä, ei mitään voi saadakaan.

        Rinkelimies!!!


      • and_justice_for_all
        hajsdldldlldldldlldl kirjoitti:

        and_justice_for_all, varo vähä mitä sanot, kohta sut leimataan YT-pankorinkelimieheksi...

        En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää. Minut saa jokainen täällä leimata mieleisellään nimityksellä. Tää olisi kyllä ihan hieno paikka jos scifisinkut saisivat oman palstansa. Joo saa antaa nimikkeitä ihan vapaasti. Jos joku haluaa vaikka YH-äidiksi, tai vaikkapa DDR:n vakoojaksi kutsua, niin siitä vaan.


      • Metallica or Döth
        and_justice_for_all kirjoitti:

        En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää. Minut saa jokainen täällä leimata mieleisellään nimityksellä. Tää olisi kyllä ihan hieno paikka jos scifisinkut saisivat oman palstansa. Joo saa antaa nimikkeitä ihan vapaasti. Jos joku haluaa vaikka YH-äidiksi, tai vaikkapa DDR:n vakoojaksi kutsua, niin siitä vaan.

        Tai scifisinkuksi.


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää. Minut saa jokainen täällä leimata mieleisellään nimityksellä. Tää olisi kyllä ihan hieno paikka jos scifisinkut saisivat oman palstansa. Joo saa antaa nimikkeitä ihan vapaasti. Jos joku haluaa vaikka YH-äidiksi, tai vaikkapa DDR:n vakoojaksi kutsua, niin siitä vaan.

        "En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää."

        Älä mee. Pelasta meidät.


      • kenen joukossa seiso
        ES kirjoitti:

        "En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää."

        Älä mee. Pelasta meidät.

        Niin. Vallataan palsta pois hulluilta MAT-teoreetikoilta. Sinkut-palsta sinkuille, alas ATM-fanaatikkojen sortovalta!


      • Rick Astley's Soul
        ES kirjoitti:

        "En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää."

        Älä mee. Pelasta meidät.

        Pelastan sut mun ufo-penikselläni, olenhan RINKELIMIES!!!


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        "En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää."

        Älä mee. Pelasta meidät.

        Milläpä minä teidät noilta voisin pelastaa? Jos kykenisin kehittämään suodattimen jolla asiattomat viestit voisi poistaa, tekisin sen. No mutta täytyyhän heidänkin saada patoutumiaan purkaa. Siksi juuri se oma palsta olisi heille iloinen yllätys.


      • vdshgfthfhww
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Milläpä minä teidät noilta voisin pelastaa? Jos kykenisin kehittämään suodattimen jolla asiattomat viestit voisi poistaa, tekisin sen. No mutta täytyyhän heidänkin saada patoutumiaan purkaa. Siksi juuri se oma palsta olisi heille iloinen yllätys.

        Kyllä! Iloinen yllätys niille: oma MAT-palsta. Ja tämä olisi sitten nimensä mukaisesti Sinkut-palsta.


      • and_justice_for_all
        vdshgfthfhww kirjoitti:

        Kyllä! Iloinen yllätys niille: oma MAT-palsta. Ja tämä olisi sitten nimensä mukaisesti Sinkut-palsta.

        Ennenkaikkea se olisi iloinen yllätys niille jotka kykenevät kommunikoimaan monipuolisemmin kuin neanderthalin ihminen. Rasittavaa lukea mauttomia juttuja, ne kun ei saa edes hymyilemään, ei naurata, ei suututa edes. Lähinnä tekisi mieli itkeä myötähäpeästä.


      • hsjdldldöäsa'äa'a
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Ennenkaikkea se olisi iloinen yllätys niille jotka kykenevät kommunikoimaan monipuolisemmin kuin neanderthalin ihminen. Rasittavaa lukea mauttomia juttuja, ne kun ei saa edes hymyilemään, ei naurata, ei suututa edes. Lähinnä tekisi mieli itkeä myötähäpeästä.

        No mutta neanderthalin ihminen voisi loukkaantua tuosta, jos eläisi! :D


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Ennenkaikkea se olisi iloinen yllätys niille jotka kykenevät kommunikoimaan monipuolisemmin kuin neanderthalin ihminen. Rasittavaa lukea mauttomia juttuja, ne kun ei saa edes hymyilemään, ei naurata, ei suututa edes. Lähinnä tekisi mieli itkeä myötähäpeästä.

        Siitä ei tulisi mitään, että niillä olisi oma palsta: eihän ne täälläkään keskenään kommunikoi... Ne eivät pysty muuhun kuin olemaan kuolleita ja kuvottavia.


      • ES
        ES kirjoitti:

        Siitä ei tulisi mitään, että niillä olisi oma palsta: eihän ne täälläkään keskenään kommunikoi... Ne eivät pysty muuhun kuin olemaan kuolleita ja kuvottavia.

        Silti niistä on päästävä eroon. Tämä on Sinkut-palsta.


      • and_justice_for_all
        hsjdldldöäsa'äa'a kirjoitti:

        No mutta neanderthalin ihminen voisi loukkaantua tuosta, jos eläisi! :D

        Uskon että hekin osasivat arvostaa yhteisöidensä naisia paljon enemmän kuin nämä "hieman" seksuaalisesti todellisuudesta eksyneet ihmiset, joilla on pienehköjä häiriöitä ymmärryksessä toista sukupuolta kohtaan.


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        Silti niistä on päästävä eroon. Tämä on Sinkut-palsta.

        Voisikohan joku viisas onnistua harhauttamaan ne vaikka tonne riidat ja sopiminen palstalle. Voisivat riidellä siellä ja opetella pyytämään huonoa käytöstään anteeksi?


      • jkalsldösösösöääa
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Uskon että hekin osasivat arvostaa yhteisöidensä naisia paljon enemmän kuin nämä "hieman" seksuaalisesti todellisuudesta eksyneet ihmiset, joilla on pienehköjä häiriöitä ymmärryksessä toista sukupuolta kohtaan.

        "Pienehköjä häiriöitä"... kuules, olet vienyt nyt korrektiuden huippuunsa! :)


      • and_justice_for_all
        jkalsldösösösöääa kirjoitti:

        "Pienehköjä häiriöitä"... kuules, olet vienyt nyt korrektiuden huippuunsa! :)

        Yritin sanoa varovaisesti, ettei ne huomaisi.


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Voisikohan joku viisas onnistua harhauttamaan ne vaikka tonne riidat ja sopiminen palstalle. Voisivat riidellä siellä ja opetella pyytämään huonoa käytöstään anteeksi?

        Suunnittele ja organisoi se! Sinähän olet deus ex machina, oi and_justice_for_all.


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        Suunnittele ja organisoi se! Sinähän olet deus ex machina, oi and_justice_for_all.

        Voisin puoliksi onnistua harhautuksessa. Jos palstan nimeksi laittaisi: "Synnittömän neitseelliset keskustelut". Se herättäisi heidän mielenkiinnon. Mutta minun mahtini ei riitä keksimään niin tehokasta magneettia, joka saisi nuo seksuaalisessa psykoosissa olevat villi-ihmiset sinne vangittua. Niille pitäisi saada sinne henkilöitä, joita voisivat piinata ja se vaatisikin jo kirjoittajan palkkaamista suurella rahalla ja en usko löytäväni edes rahalla täyspäistä ihmistä joka siihen työhön suostuisi.


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Voisin puoliksi onnistua harhautuksessa. Jos palstan nimeksi laittaisi: "Synnittömän neitseelliset keskustelut". Se herättäisi heidän mielenkiinnon. Mutta minun mahtini ei riitä keksimään niin tehokasta magneettia, joka saisi nuo seksuaalisessa psykoosissa olevat villi-ihmiset sinne vangittua. Niille pitäisi saada sinne henkilöitä, joita voisivat piinata ja se vaatisikin jo kirjoittajan palkkaamista suurella rahalla ja en usko löytäväni edes rahalla täyspäistä ihmistä joka siihen työhön suostuisi.

        Totta. Ne tarvitsevat henkilöitä joita piinata ja joille olla ilkeä.


      • palkkio sille jolle
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Voisin puoliksi onnistua harhautuksessa. Jos palstan nimeksi laittaisi: "Synnittömän neitseelliset keskustelut". Se herättäisi heidän mielenkiinnon. Mutta minun mahtini ei riitä keksimään niin tehokasta magneettia, joka saisi nuo seksuaalisessa psykoosissa olevat villi-ihmiset sinne vangittua. Niille pitäisi saada sinne henkilöitä, joita voisivat piinata ja se vaatisikin jo kirjoittajan palkkaamista suurella rahalla ja en usko löytäväni edes rahalla täyspäistä ihmistä joka siihen työhön suostuisi.

        sinne neitsyitä ja kauniita teininaisia niin me ATM:t kyllä löydämme paikan.


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        Totta. Ne tarvitsevat henkilöitä joita piinata ja joille olla ilkeä.

        Ainoa vaihtoehto olisi jakaa kaikille normaaleille "Piinavuoro". Jokainen olisi vuorollaan päivän piinattavana ja muut saisivat höpistä silläaikaa järkeviä juttuja täällä.


      • kääk kääk!ankka
        palkkio sille jolle kirjoitti:

        sinne neitsyitä ja kauniita teininaisia niin me ATM:t kyllä löydämme paikan.

        Ihmisrääkkäys on laitonta.


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Ainoa vaihtoehto olisi jakaa kaikille normaaleille "Piinavuoro". Jokainen olisi vuorollaan päivän piinattavana ja muut saisivat höpistä silläaikaa järkeviä juttuja täällä.

        Piinavuoroideassa on järkeä, kun ei tässä nyt ainakaan muutakaan keksi. Minä olen vuoroni hoitanut pitkiksi ajoiksi, samoin Eino, Jungfrautakin on piinattu tarpeeksi.

        Järkevien höpiseminen kuulostaa myös oikein hyvältä.


      • and_justice_for_all
        ES kirjoitti:

        Piinavuoroideassa on järkeä, kun ei tässä nyt ainakaan muutakaan keksi. Minä olen vuoroni hoitanut pitkiksi ajoiksi, samoin Eino, Jungfrautakin on piinattu tarpeeksi.

        Järkevien höpiseminen kuulostaa myös oikein hyvältä.

        Aika rankkaa tekstiä tulee. Ei se saa oikeastaan suuttumaan edes. Enemmänkin ihmetyttää se miten törkeitä juttuja täällä saa kirjoittaa? Tuolla on se k-18 seksi keskustelu. Ehkä siellä voi päästellä vähän rankempia juttuja, mutta mielestäni täällä pitäisi kuitenkin olla jokin raja noiden alapää juttujen kanssa. Noi menee välillä niin sairaiksi ettei vaan pysty ymmärtämään.

        Sääli että kaikista järkevistä jutuistakin tuhlaantuu noiden sairaiden juttujen kommentointiin. Itse ainakin puhuisin mielummin ihan normaaleista asioista ja mielummin positiivisista asioista.


      • IITMII
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Aika rankkaa tekstiä tulee. Ei se saa oikeastaan suuttumaan edes. Enemmänkin ihmetyttää se miten törkeitä juttuja täällä saa kirjoittaa? Tuolla on se k-18 seksi keskustelu. Ehkä siellä voi päästellä vähän rankempia juttuja, mutta mielestäni täällä pitäisi kuitenkin olla jokin raja noiden alapää juttujen kanssa. Noi menee välillä niin sairaiksi ettei vaan pysty ymmärtämään.

        Sääli että kaikista järkevistä jutuistakin tuhlaantuu noiden sairaiden juttujen kommentointiin. Itse ainakin puhuisin mielummin ihan normaaleista asioista ja mielummin positiivisista asioista.

        Turpa kiinni homo tai mä paskannan sun vittuus!!!


      • rehellisyys viiltää
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Aika rankkaa tekstiä tulee. Ei se saa oikeastaan suuttumaan edes. Enemmänkin ihmetyttää se miten törkeitä juttuja täällä saa kirjoittaa? Tuolla on se k-18 seksi keskustelu. Ehkä siellä voi päästellä vähän rankempia juttuja, mutta mielestäni täällä pitäisi kuitenkin olla jokin raja noiden alapää juttujen kanssa. Noi menee välillä niin sairaiksi ettei vaan pysty ymmärtämään.

        Sääli että kaikista järkevistä jutuistakin tuhlaantuu noiden sairaiden juttujen kommentointiin. Itse ainakin puhuisin mielummin ihan normaaleista asioista ja mielummin positiivisista asioista.

        sinun kannattaisi sitten vaihtaa johonkin mummot/yh/lesket/ 40v palstalle jossa voisitte puhua kevään tulosta.

        Ai ei kiinnosta? No minähän sanoin ja tiesin miksi ei ;D mielistelevä vitunnuolija olet. En syytä, tässä maassa moni "mies" on, totean vain asian. Ja pitkässä juoksussa tuo asia ei ole hyvä kokonaisuuden kannalta.


      • jkoalslsöaöaöaöaö
        rehellisyys viiltää kirjoitti:

        sinun kannattaisi sitten vaihtaa johonkin mummot/yh/lesket/ 40v palstalle jossa voisitte puhua kevään tulosta.

        Ai ei kiinnosta? No minähän sanoin ja tiesin miksi ei ;D mielistelevä vitunnuolija olet. En syytä, tässä maassa moni "mies" on, totean vain asian. Ja pitkässä juoksussa tuo asia ei ole hyvä kokonaisuuden kannalta.

        Nii-i... vain ilkeys ja kuspäisyyshän on rehellisyyttä.


      • ES
        and_justice_for_all kirjoitti:

        Aika rankkaa tekstiä tulee. Ei se saa oikeastaan suuttumaan edes. Enemmänkin ihmetyttää se miten törkeitä juttuja täällä saa kirjoittaa? Tuolla on se k-18 seksi keskustelu. Ehkä siellä voi päästellä vähän rankempia juttuja, mutta mielestäni täällä pitäisi kuitenkin olla jokin raja noiden alapää juttujen kanssa. Noi menee välillä niin sairaiksi ettei vaan pysty ymmärtämään.

        Sääli että kaikista järkevistä jutuistakin tuhlaantuu noiden sairaiden juttujen kommentointiin. Itse ainakin puhuisin mielummin ihan normaaleista asioista ja mielummin positiivisista asioista.

        Ei tule hyväksyä ollenkaan naisiin (eikä keneenkään) kohdistuvia väkivaltakehoituksia yms.

        Niiden ääri-ATM:ien jutut eivät ole muuta kuin ilkeitä ja iljettäviä.

        Sairaita paskiaisia ne on.


      • kumpi vai kampi
        ES kirjoitti:

        Ei tule hyväksyä ollenkaan naisiin (eikä keneenkään) kohdistuvia väkivaltakehoituksia yms.

        Niiden ääri-ATM:ien jutut eivät ole muuta kuin ilkeitä ja iljettäviä.

        Sairaita paskiaisia ne on.

        konservatiivin joka pitää yli yhden miehen nussimaa naista huorana, mutta joka 100% uskollinen vai liberaalille joka suhtautuu seksiin tasa-arvoisesti, mutta 70% uskollinen.


      • ES
        kumpi vai kampi kirjoitti:

        konservatiivin joka pitää yli yhden miehen nussimaa naista huorana, mutta joka 100% uskollinen vai liberaalille joka suhtautuu seksiin tasa-arvoisesti, mutta 70% uskollinen.

        Ottaisin normaalin kivan miehen.


      • horake
        and_justice_for_all kirjoitti:

        En usko montaa päivää jaksavani täällä enemmän kuin oudossa yhteisössä aikaani viettää. Minut saa jokainen täällä leimata mieleisellään nimityksellä. Tää olisi kyllä ihan hieno paikka jos scifisinkut saisivat oman palstansa. Joo saa antaa nimikkeitä ihan vapaasti. Jos joku haluaa vaikka YH-äidiksi, tai vaikkapa DDR:n vakoojaksi kutsua, niin siitä vaan.

        katsellut tänne ja kysynytkin kerran, mitä nuo mat,atm ja muut lyhennykset tarkoitaa.
        Joillakin palstoilla on joku palstasheriffi tai vastaava joka katsoo perään, mutta eikö tällä palstalla ole mitään semmoista.
        Arvelen vaan kun ei ole oikein järjestystä


      • kumpi vai kampi
        ES kirjoitti:

        Ottaisin normaalin kivan miehen.

        eikö tuotakaan voi suoraan sanoa.


      • ES
        kumpi vai kampi kirjoitti:

        eikö tuotakaan voi suoraan sanoa.

        Sanoin sen jo suoraan: ottaisin normaalin kivan miehen.


      • ...
        ES kirjoitti:

        Ei tule hyväksyä ollenkaan naisiin (eikä keneenkään) kohdistuvia väkivaltakehoituksia yms.

        Niiden ääri-ATM:ien jutut eivät ole muuta kuin ilkeitä ja iljettäviä.

        Sairaita paskiaisia ne on.

        Eikö se miesviha lopu?


      • ,.,,,
        ... kirjoitti:

        Eikö se miesviha lopu?

        HÄH.


      • jäljetön

        ymmärrät varmasti, ettei täällä halua itsestään kovin selkeää tai tunnistettavaa kuvaa itsestään antaa.. =/


      • emtae
        ,.,,, kirjoitti:

        HÄH.

        Miksi ES ei siedä miehiä? Tule ulos rohkeasti ulos kaapista, ei se ole häpeä. Pressakin on SETAlainen!


    • Twin Six

      joo haluaisin tutustua seuraaviin:
      - ssfhrykykfffd
      - hhddddgdgddgg
      - gsssfafa422afagf
      - gfxbltwfa
      - 8 14
      - 12 10
      - 23

      vakavasti otettuna, onhan täällä muutama ihan mielenkiintoinen ihminen...

    • 6+13

      Haluaisin tutustua kaikkiin palstan naiskirjoittajiin. Suhteesta ei pysty sanomaan mitään pelkkien kirjoittelujen perusteella.

    • .....

      Mä haluaisin olla ellastellan ja jungfraun kanssa sillai kimpassa.

    • iuiuuu

      Einoon, Gordon Gekkoon ja yhteen tai kahteen epämääräisiksi jääneeseen nimimerkkiin, ehkä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe