hevikappaleissa on yleensä niin hyvät kitarariffit ja pianon melodiat sekä se synkkä tunnelma joka niin sopii minun olotilaan? Mutta ne kappaleet pilaa mielestäni laulutyyli, en pidä mistään örinästä ja kiljunnasta.
Minkä takia
ristiriita......
2
151
Vastaukset
- dddddd
Joo, esimerkkinä Norther ja Ensiferum sekä Dream Theater. Ja onhan niitä ihan älyttömästi koskettimia soittavia bändejä. Thrash-on vissiin ainut metalli jossa ei koskettimia soiteta.?
Itse pidän clean soundeista, huuto soundeista ja paikoin örinästä mutta Death-metallin rääkyminen ei toistaseks ole uponnut vaikka Deathin, Six Feet Underin kaikki musiikit omistankin - -Sun-
Kuuntele Ozzy Ozbournen levyjä,esim Essential-albumi,siinä sinulle mahtavat kitarariffit ja muut melodiat hyvällä lauluosuudella,jebou:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368