Aarvaa mistä
19
256
Vastaukset
...
mistä helvetistä tiesit, onko siullakin ollu radioteknika kaiuttimet??? toivoin että luulisitte minun olevan itsemurhapommittaja :( mönkään meni
monte24 kirjoitti:
mistä helvetistä tiesit, onko siullakin ollu radioteknika kaiuttimet??? toivoin että luulisitte minun olevan itsemurhapommittaja :( mönkään meni
ennen kuvaamista
monte24 kirjoitti:
Oisin tiennyt merkinkin :)
Richartti kirjoitti:
Oisin tiennyt merkinkin :)
oon kerran purkanut venäläisvalmisteisen sähkökitaran, aika perkeleesti siinäkin oli sputnik tavaraa
monte24 kirjoitti:
oon kerran purkanut venäläisvalmisteisen sähkökitaran, aika perkeleesti siinäkin oli sputnik tavaraa
Harvemmin joku jaksaa oikeesti moisen edes tehdä, kun halvemmaksi tulee yksi kondensaattori.
ttuplai kirjoitti:
Harvemmin joku jaksaa oikeesti moisen edes tehdä, kun halvemmaksi tulee yksi kondensaattori.
ruuvinkannan päällä, silti nevostoliittolaiset tullimiehet avas noi miun seuratessa vierellä, uattelivat vissiin et salakuljetan niiden sisällä jotain vaik sinetit oli ehjät
monte24 kirjoitti:
ruuvinkannan päällä, silti nevostoliittolaiset tullimiehet avas noi miun seuratessa vierellä, uattelivat vissiin et salakuljetan niiden sisällä jotain vaik sinetit oli ehjät
ku moskovan jalokivi liikkeissä katselin 10000- 20000 ruplan koruja hienoine kivineen.
nääs meillä finski rakentajilla oli paremmat rahanvaihto kurssit ku turisteilla.
virallnen kurssi ol et 7 markkaa maksoi yksi rupla, mut me saatiin 1 markalla 3,5 ruplaa joten korut olis olleet huokeita- REPUBLIIKISSÄ::!1%#?
monte24 kirjoitti:
.
ehkä ne neuvostoliittolaiset pelkäs että joku yrittäis loikata rajan yli noissa kaiuttimissa
. REPUBLIIKISSÄ::!1%#? kirjoitti:
.
ehkä ne neuvostoliittolaiset pelkäs että joku yrittäis loikata rajan yli noissa kaiuttimissa
.ku tiedetään et siperiassa elää vaalea pygmiheimo jonka kuuluisin jäsen on nimeltään aleksandr karelin
- PYGMIT:..!1%#?+
monte24 kirjoitti:
ku tiedetään et siperiassa elää vaalea pygmiheimo jonka kuuluisin jäsen on nimeltään aleksandr karelin
.
pelastui juuri tilavien radioteknika kaiuttimien ansiosta
. - alv-liskot
tuossa jokin nauhuri?
- YRITYS::.!1%#?+
monte24 kirjoitti:
ttuplai ties oikean vastauksen
.
oli voimakkaasti rangaistava teko
. - alv-liskot
monte24 kirjoitti:
ttuplai ties oikean vastauksen
sisuskaluja: siellä näkyy tuollaista kelaa, jonka ympärillä on nauhaa. En tiedä onko se nimenomaan "kela" ja "nauha", mutta ne näyttävät sellaisilta. Siis kuuluuko kaiuttimeen... kela/nauha? vai mitä nuo ovat?
....onko tuo S-90D tai F mallin suodin?
Näyttää niin tutulta vaikka siitä on jo noin 18 vuotta, ku viimeksi oon tehnikan suotimen nähny.monte24 kirjoitti:
mallista, hyvin näytät tietävän :)
..aika katu-uskottavat bassoelementit. Suhteellisen järet rakenteeltaan hintaan nähden.
Toisto vaan ei valitettavasti ihan subiasteelle ylety.
Onneksi vilkaisin ensin muitten vastauksia...
Hetken jo luulin kyseessä olevan sen sun sähkötaulun, jossa paloi punainen vikavilkku ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797