Olen hyvin huolestunut nuorten miesten moraalista.
Uusin muotivillitys näyttää olevan niin sanottujen bilelasien kanssa ravintolaan meneminen ja sitten he kuvaavat nuorten tyttöjen iskemistä ja laittavat materiaalin Facebookiin ja Youtubeen.
Valloituksista tietenkin rehvastellaan kovasti sekä Facebookissa, että erilaisissa keskustelufoorumeissa.
Mitä on tapahtunut moraalille?
Iskemisen moraalista
5
405
Vastaukset
- pihds
epävarmuutta, lapsellisuutta... tärkeintä ihmisillä rahastaminen, oman arvon kohottaminen (eri asia, keiden silmissä)
- Ex Pinp
Joo se juutuubihan on ihan suorastaan pullollaan näitä videoita. Ei tarvi kuin kirjoittaa että "iskeminen baarissa bilelasit" niin johan tulee tuloksia.
Nyt jo joka toisella jampalla on videokameralasit päässä. Talvisinkin lasit sisällä. Kyllä, tämä todella on merkki siitä että iskemisen moraali on menossa huonompaan suuntaan.- syy ja seuraus
Samalla kärsivät myös kunnon miehet, kun naiset alkavat suhtautua kaikkiin lähestyjiin pelokkaammin.
- Isku-Ismo
Ei videotuloksia haulla “iskeminen baarissa bilelasit”
- Toimiko sullekin?
Öhöm.
Jokuhan nämä aloitteet ottaa vastaankin?....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604