Kysymys miehille; millainen nainen on huora?

?

Naisten mielipiteen jo tiedänkin, mutta tahtoisin saada tietää mitä te miehet ajattelette. Kuka näistä kuvitteellisista naisista on huora, ja miksi? Saa myös olla useitakin vaihtoehtoja, ja saa sanoa jos joku ei ole huora. Perustelua myös sille, että miksi joku näistä ei olisi huora.

a) Nainen joka on ollut sängyssä 250 miehen kanssa, harrastanut ryhmäseksiä ja yhdenyön juttuja. Kaikki miehet ehdottoman vapaita.

b) Nainen joka on seurustellut vakavasti viiden miehen kanssa, viettänyt myös "villiä" nuoruutta ja harrastanut jossain välissä paljon yhdenyön juttuja. Ei ole varma onko näiden yhdenyön juttujen joukossa varattuja miehiä, sillä ei ole kysynyt.

c) Nainen joka on ollut vain yhden miehen kanssa suhteessa, mutta mies on varattu. Suhde kestänyt useita vuosia.

d) Nainen joka on seurustellut kuuden miehen kanssa vakituisesti, nyt naimisissa seitsemännen kanssa. Kaikki miehet olleet vapaita, eli ei ole ollut suhteita varattuihin miehiin koskaan.

e) Nainen joka on ollut ensirakkautensa kanssa avoliitossa viisitoista vuotta, tästä suhteesta myös lapsia. Nyt hänellä on menossa toinen suhde, mutta mies on naimisissa, eli nainen on ns. kakkonen.

66

4595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Seksiä rahasta

      • Justanaverageteenagegirl

        A ja b huora, c, e kanssapettäjä


    • h kauppaa ruumistaan kehoonrunkkaajille

    • ap

      Naisten mielestä kaikki sellaiset naiset ovat huoria, jotka ovat olleet varatun miehen kanssa. Ettekö te miehet sitten ole tätä mieltä?

      • tarinan moraali?

        miehen mielestä kaikki mikä tulee heille itselleen, on aina kotiinpäin.


      • ...mä en oo koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä muuta kuin huorien kanssa.


      • ap
        Richartti kirjoitti:

        ...mä en oo koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä muuta kuin huorien kanssa.

        Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen? Sepä kiinnostavaa, sillä naiset pitävät juuri näitä naisia huorina. Käykää vaikka lukemassa uskottomuus -palstaa. Itse tunnustan olevani c, eli olen ollut tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa (rakastin häntä), mutta mies on naimisissa. Suhde kesti monta vuotta ja on nyt siis ohi. Olen miettinyt tässä kohta vuoden päivät, onko minun osaltani kaikki ohi, ja olenko pelkkä halveksittava huora kaikkien miestenkin mielestä. Naisten mielestä olen.


      • ap kirjoitti:

        Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen? Sepä kiinnostavaa, sillä naiset pitävät juuri näitä naisia huorina. Käykää vaikka lukemassa uskottomuus -palstaa. Itse tunnustan olevani c, eli olen ollut tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa (rakastin häntä), mutta mies on naimisissa. Suhde kesti monta vuotta ja on nyt siis ohi. Olen miettinyt tässä kohta vuoden päivät, onko minun osaltani kaikki ohi, ja olenko pelkkä halveksittava huora kaikkien miestenkin mielestä. Naisten mielestä olen.

        Miettiä tuollaisia ja täysin väärin itseäsi kohtaan.


      • rose18

        ja en tiennyt siitä vasta kun kerrottiin että sen eukko oli tulossa lapsensa kanssa.

        jos olisin tiennyt siitä että oli varattu, en oisi ollut siinä.
        koska en hyväksy tommosta toimintaa.olin loukattu ja olo oli hirvittävä.

        koska minusta jokaisen(suhteessa olevan ja ulkopuolisen), pitäisi kunnioittaa parisuhdetta , eikä edes varattua yrittää..
        muuten koen sen itsensäkkin pettäjäksi, koska silloin se ei kunniota parisuhdetta.


      • Ikävä_moralisti
        ap kirjoitti:

        Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen? Sepä kiinnostavaa, sillä naiset pitävät juuri näitä naisia huorina. Käykää vaikka lukemassa uskottomuus -palstaa. Itse tunnustan olevani c, eli olen ollut tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa (rakastin häntä), mutta mies on naimisissa. Suhde kesti monta vuotta ja on nyt siis ohi. Olen miettinyt tässä kohta vuoden päivät, onko minun osaltani kaikki ohi, ja olenko pelkkä halveksittava huora kaikkien miestenkin mielestä. Naisten mielestä olen.

        Nainen on naiselle susi. Totta kait petetty nainen haluaa loukata pahimmalla mahdollisella tavalla sitä naista joka petti hänen miehensä kanssa. Naisilla on tässä asiassa siis se oma lehmä ojassa.

        Minusta huora on vain ruma nimi prostituoidulle. Kaikki muut tapaukset menevät lähinnä löyhän sukupuolimoraalin piikkiin ja naista voisi nimittää korkeintaan "lutkaksi" jos haluaisi mutta edelleen sekin olisi vain satuttamiseen tarkoitettu nimi.

        a & b osoittavat mielestäni erittäin löyhää sukupuolimoraalia. En haluaisi tuollaisten naisten kanssa seurustella, mutta en minä heitä kyllä alkaisi tuomitsemaankaan.


      • Poika22v
        Richartti kirjoitti:

        ...mä en oo koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä muuta kuin huorien kanssa.

        Mistä oot saanu niitä huoria


      • Poikkarna22v
        ap kirjoitti:

        Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen? Sepä kiinnostavaa, sillä naiset pitävät juuri näitä naisia huorina. Käykää vaikka lukemassa uskottomuus -palstaa. Itse tunnustan olevani c, eli olen ollut tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa (rakastin häntä), mutta mies on naimisissa. Suhde kesti monta vuotta ja on nyt siis ohi. Olen miettinyt tässä kohta vuoden päivät, onko minun osaltani kaikki ohi, ja olenko pelkkä halveksittava huora kaikkien miestenkin mielestä. Naisten mielestä olen.

        Harrastaisitko mun kaa vähän seksiä alusvaatteet päällä vai onko sulla ees isoi tissei


      • Poika22v kirjoitti:

        Mistä oot saanu niitä huoria

        Limudiskosta, baarista, ja töistä.
        Kyllä niitä täältäkin sais jos tarvis.


      • Poika22v
        Richartti kirjoitti:

        Limudiskosta, baarista, ja töistä.
        Kyllä niitä täältäkin sais jos tarvis.

        Paljonko se maksaa


      • Poika22v kirjoitti:

        Paljonko se maksaa

        Se vähän riippuu siitä paljonko sen kanssa tekee lapsia ja kuinka paljon se vaatii kaikenlaista ehostusta, huoltoo ja ylläpitoo pysyäkseen siedettävässä kuosissa. Sanotaan nyt vaikka parista tonnista ylöspäin vuodessa...ylärajaa ei sit ookaa... Ja siis tolleen se menee kestona. Jos on vähemmän tarvista, niin irtonumerot voi tulla halvemmaksi.


      • Anonyymi
        ap kirjoitti:

        Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen? Sepä kiinnostavaa, sillä naiset pitävät juuri näitä naisia huorina. Käykää vaikka lukemassa uskottomuus -palstaa. Itse tunnustan olevani c, eli olen ollut tasan tarkkaan vain yhden miehen kanssa seksisuhteessa (rakastin häntä), mutta mies on naimisissa. Suhde kesti monta vuotta ja on nyt siis ohi. Olen miettinyt tässä kohta vuoden päivät, onko minun osaltani kaikki ohi, ja olenko pelkkä halveksittava huora kaikkien miestenkin mielestä. Naisten mielestä olen.

        "Eli miehet eivät siis pidä automaattisesti sellaista naista huonona naisena ja huorana, joka on ollut suhteessa varattuun mieheen?"

        Njaah. Itse olen vahvasti eri mieltä. Nainen, joka sekaantuu varattuihin osoittaa lähinnä sen, ettei hänellä ole moraali mitenkään korkealla. Ja taas parisuhdemielessä heikolla moraalilla varustettu nainen ei ole minun juttuni. Kyllä ihmisellä on oltava myös itsehillintää, eikä varatun kelkkaan ole pakko lähteä. Sitä paitsi, usein nämä varattujen kanssa pelehtineet vaativat myöhemmin siipaltaan ah-niin-kovasti ellei jopa sairaanloisesti sitä uskollisuutta.


    • ...miehen kanssa rahan takia.

      Noista sun vaihtoehdoita a) ja c) taitaa edustaa aika marginaalisen pientä ryhmää, muut aika tavallisia "tarinoita".

      • -------

        Olisko tolla logiikalla sit sellainen vaimokin huora, joka on rahan takia naimisissa? Ulkomaillahan rikkailla ja kuuluisilla vanhoilla miehillä on tälläsiä vaimoja.


      • ------- kirjoitti:

        Olisko tolla logiikalla sit sellainen vaimokin huora, joka on rahan takia naimisissa? Ulkomaillahan rikkailla ja kuuluisilla vanhoilla miehillä on tälläsiä vaimoja.

        ...


    • nimmarii

      Tämä palsta ei ole uskottomuuspalsta, joten tällä palstalla eivät kaikki niin tunteenomaisesti suhtauduttua noihin asioihin. Itse en käytä koko sanaa. Yleisesti salasuhteilua ei pidetä hyväksyttävänä ja omalle kohdalle sattuessa tunteet kuumenevat kaikilla. Tuohon auttaisi paremmin, jos vaan itse pystyisit hyväksymään sen, et sellaistakin sattunut sun elämässä. Sille ei voi niin kovin paljon mitä muut ajattelevat.

    • Haukkumasanana merkityksessä lutka? ABCE kai yleisesti.

    • ...koskaan sanonut ääneen sanaa "huora"....en välttämättä.

    • compus sui
    • Mutta kun tarkoitit että hutsuksi kutsuttava, niin ei yksikään vaihtoehdoistasi. Ei tuossa ole minun mielestäni yhtään sellaista esimerkkiä, että noista voisi jotakuta hutsutella. Onhan tuossa varsin laajasti kokemusta hankkineita tapauksia, mutta harvemmin on oppi ketään ojaan kaatanut. Eikä esim. varatun kanssa heilastelu tee kenestäkään hutsua, mutta sen kotipesänsä ulkopuolella soheltavan varatun osalta voitaisiin ehkä jo harkitakin nimikkeitä, mutta enpä sillonkaan lähtisi ihmeemmin sormella osoittelemaan.

    • vanhan lutka-kirjoitelun jatkumo, tyyliin Suuri Isä?

      Huora on arkikielinen ilmaus naiselle, joka myy seksiä rahallista korvausta vastaan. Se ei tarkoita mitään kumppanien määrään tai seurusteluun liittyvää: se kuvaa seksin ammattilaisuutta.

    • Ei voi tietää. Kaikkei kilteimmältä vaikuttava nainen voi olla aika horo ja horoa esittävä voikin sitten yhtäkkiä paljastua miesten hyväksyntää kalastelevaksi ujoksi kiltiksi naapurintytöksi...

      Ja sitäpaitsi kai ne naiset itse tietävät milloin ovat horoja ja milloin ei. Säästyy miehiltä se arvioiminen...

    • Kuten muutkin ovat jo kirjoittaneet, huora myy seksipalveluita. Yksikään esimerkkisi ei niin tee, joten huoraamisesta ei ole kyse. Mutta kun huora-sanaa käytetään yleisenä haukkumanimenä sen varsinaisen merkityksen lisäksi. Aivan kuin heteromiehiä haukutaan homoksi tai impotentiksi tarkoittamatta itseasiassa kumpaakaan.

      • Poika22v

        Saako huoria halvalla netistä ?????


    • Naiset pelkäävät oman parisuhteensa (nykysen tai tulevan) puolesta ja tämä sitten purkautuu huoritteluna?

      • ...sortuva nainenhan ei ole millään tapaa uhka miehelle, vaan pikemminkin mahdollisuus/vaihtoehto.


    • KAIKKI NAISET ON. VAIN KÄYPÄ VALUUTTA VAIHTELEE.

      • Anonyymi

        jokaisessa ihmisessä asuu pieni huora mutta prostituoitu tekee sitä elääkseen rahasta.


    • ap

      Tosiaankin naiset haukkuvat huoraksi kaikkia sellaisia naisia, joilla on ollut suhde varattuun mieheen. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko syynä ollut esim. rakastuminen. Saati sillä, että nainen ei ole ottanut minkäänlaista korvausta seksistä. Ainoastaan se, että on ollut seksisuhteessa varattuun mieheen, vaikkei kokemuksia ja seksikumppaneita kovin paljoa olisikaan, tekee naisesta toisten naisten silmissä huoran... No jos sitten lievennetään tuota nimitystä, niin mikä vaihtoehdoista olisi lumppu, jakorasia tai hutsu (millä nimellä nyt haluaakaan kutsua siveetöntä naista, joka ei kuitenkaan ota rahaa seksistä)?

      • KUKA RAHASTA ONKAAN PUHUNUT?

        UKKOMIESTEN KANSSA HUSEERAAVA HALUAA HUOMIOVALUUTTAA.


      • Kukkomies kirjoitti:

        KUKA RAHASTA ONKAAN PUHUNUT?

        UKKOMIESTEN KANSSA HUSEERAAVA HALUAA HUOMIOVALUUTTAA.

        VOI VITTU EN KYLLÄ KOSKAAN OSTA THE ONELTA NÄPPÄIMISTÖÄ.


      • kannata olla moksiskaan. Tilastollisesti joka kolmas on tehnyt vastaavat, joten tuuleen huutelevat enimmäkseen. Ja pelosta ne haukkuvat, pelkäävät että kun vapaa nainen on kelvannut yhdelle varatulle, se voi kelvata toisellekin ja se toinen voisikin olla oma mies... Miksiköhän tarttis pelätä semmosta, ettei luota riittävästi omaan puolisoonsa, enää, onko suhde riittävän hyvässä kunnossa, vai mikä... hmm hmm...


    • ap

      Kiitos kaikille, jotka viitsivät vastata... Eli oletan että miesten mielestä en ole täysi huora, sillä en ole ottanut rahaa tai muutakaan materiaalista korvausta seksistä. Lutka kai kuitenkin olen, joku jota ei kehdata perheelle ja ystäville esitellä, ja jonka kanssa ei vakavassa suhteessa haluta olla. Sen kanssa kai täytyy yrittää jaksaa elää, sillä olen vajaan vuoden verran keikkunut enemmän tai vähemmän itsarin partaalla tämän kaiken johdosta. -Myönnän itsehän olin tyhmä ja aloin suhteeseen, mutta minä rakastuin siihen mieheen. En tiedä uskallanko enää koskaan päästää ketään kovin lähelle, en taida kestää uutta hylkäystä, ja huonona pitämistä... Ellei sitten löydy joku, joka kykenee katsomaan pintaa syvemmälle, ja näkee minussakin jotain arvokasta. -Tai joku, joka ei ole itsekään elänyt aina aivan niin kuin hyvän ihmisen pitäisi.

      • ykshorotsu

        Hitto soikoon nainen, nyt keräät ittes ja asetut tuon asian yläpuolelle.
        Tsemppiä jatkoon :)


      • sydämmentoiveet

        Ellet tiennyt, että oli varattu, niin mitä sinä asiasta podet huonoa omaatuntoa? Ja oma surusi on haihtuva kun löydät uuden elämän- loppukesän pimenevissä illoissa on ihmiselämälle lohdullisia juttuja. Sadon lupaus, lupaus levosta, lupaus lumesta joka vaihtuu uuteen kesään.
        En minäkään tiennyt, että lasteni isä ei rakastanut minua. Asioista on parikymmentä vuotta. En voi kutsua itseäni huoraksi, en enkeliksi tai nunnaksi- vaan ihmiseksi, joka nykyään on parisuhteessa.
        ottaisit nyt lempeyttä itseäsi kohtaan jostakin. Sitä sinä tarvitset.


    • tällaiseen kysymykseen. Maksullinen nainen kieliopillisesti ja joku vittupää haukkumamielessä.

      • Villekösesiinä

        Etsit hauskanpitoa?


    • 16+8

      Viimeinen ei, kaikki muut kyllä. Heittämällä.

      Yli kaksi seksikumppania on, niin.

    • pave2

      c ja d vaikuttavat kunnollisilta naisilta.. Muut halpoja ja saastaisia.. Oksettaa naiset jotka jakavat kelle tahansa räpyläänsä ilman minkäänlaista itsekunnioitusta ja vielä jos sen tekee samaan aikaan kun niin sanottu miesystävä odottaa rakastaan kotiin..
      Mikään ei ole oksettavampaa kun halvat naiset baarissa odottamassa kenen polkupyöräksi tänään pääsee.

    • vitunhuora

      kaikki naiset on huoria varsinkin sellaiset jotka kysyvät millainen nainen on huora

    • Luolamadonna

      Hyvä kysymys.

      Silloin tällöin pohdiskelen sanojen merkityksiä, koska niiden sisältö muuttuu. Huora -sana on ikonimaisista sanoista ikonimaisin. Ainoastaan sana -vittu on naisen tematiikassa yleisemmin käytetty sana kuin huora, tai sen johdannaiset. Teininä en oikeastaan kommunikoinut muilla kuin näillä kahdellla sanalla. Lauseista tuli varsin minimalistisiä ja näennäisen kiihkeitä. Näin vanhemmalla iällä niiden teho on ydinaseen luokkaa, kun sellaisen laukaisee jossain joutavassa kokouksessa tai pippaloissa. Huorittelu kesken muistotilaisuuden on myös etevä keino kohahduttaa yleisöä.

      Mielestäni olen itse huora. Perustelen tätä sillä, että olen ja toimin joissain tilanteissa täysin tunnekylmästi. Minussa on salainen ja sisäinen katkaisija,, josta painamalla lakkaan välittämästä itsestäni. Niin. Kuulitte oikein. Minä unohdan itseni ja teen asioita välittämättä vartalostani, eli maallisesta majastani tuon taivaallista. Minä heittäydyn kuin impi koskeen, ja annan voiman virrata vapaasti. Mielihyvän tunne pysyy tuon olennon sisällä, mutta ei yllä minuun, joka on mielihyvän lonkeroiden ulottumattomissa. Se ei täyty, koska en tiedä mikä se on ja kuinka sitä voisi hyvittää. Kuitenkin se on jossain kehoni sisällä, mielessä tai hengessä etc. Kuvaavin sana sille on onttous.

      Yövieraani poistui asunnosta noin puoli tuntia sitten. Sisällä vellovat pyörteet ovat aina lähes identtisiä. Olen kokenut ne kymmeniä kertoja, enkä oikeastaan edes kaipaisi niitä nähdä. Vielä hetken istuin näissä sotkuissa, sitten huuhdon kaiken pois.

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        Eli olen nyt Huoramadonna.

        Jos naista huoritellaan hänen koko elämänsä, niin jossain on vikaa. Mä veikkaan että syy on koulutuksen puutteessa. Kaikkien koulutuksen puutteessa,

        (Hihitystä)


    • 55-666

      Minun mielestä ei ole huora vaikka on ollut muutaman varatun kanssa, vaikka monet naiset pitää sellaista naista huorana. Mutta ei me miehetkään olla täydellisiä. Ei kannata ottaa kovin vakavasti tätä asiaa.

    • Aloittaja ja moni muukin ei tiedä, että maksullisissa naisissa on myös hierarkaiansa.
      Huora on alimmassa kastissa

    • Niin.monesti.petetty

      Tää on keksitty juttu, joten ei tuu vastausta kysymykseesi.

    • lähteepoisnopeesti

      Varattu mies tulee kalliiksi, hän tulee naisen kotiin saa syödä ja kylpeä kaiken päälle eli varattu mies on huora, jos näin suoraan voi tulkita.

    • Huorat

      Mielestäni kaikki naiset, jotka jokaisen vastaantulevan miehen kavereiksi rupeavat ovat huoria. Varsinkin sellaiset naiset, jotka tarkoituksella hommaavat sellaisia miespuolisia kavereita, ketkä vain pillun perässä nyököttelevät. Sitten kun yhden kanssa tulee paha mieli, niin voi aina vaihtaa "kaveria", kun tietää että voi avautua huoletta tulematta tuomituksi millään lailla. Kärjistetysti voisi myös sanoa, että mitä enemmän miespuolisia "kavereita" niin sitä suurempi riski naisella on olla huora.

    • tanssirunoilija

      Monesti myös kunniallinen nainen saa kuulla olevansa huora, mikäli kieltäytyy humalaisen miehen tanssikutsusta.

      Todellisuudessa huora, sanana on kokenut inflaation, koska sanaa käyttävät myös sellaiset, jotka eivät tiedä, mitä sana huora tarkoittaa.

      Eli vähä sama inflaatio, kun miestä sanotaan siaksi

    • Vastaaaaaaja

      Sellainen ihminen, jolle seksin harrastaminen on elämässä tärkein asia. Oli sitten nainen tai mies.

    • huoranmies

      Semmoinen joka "käyttää" vaginaansa taloudelliseen hyötyyn! eli hyödyntää kaikki kyrvät taloudellisesti, mitään häpeämättä. Useimmat naiset haluaisivat huorata ainakin hetkellisesti, pukeutua kiihottavasti ja antaa itseänsä tuiki tuntemattomille. Perheen äitejä irrottelemassa tapaa etenkin laivoilla.

    • JaIIIu

      A, B, C ja E-tyypin nainen on lortto eli lutka. Huora on avoimesti rahasta seksiä myyvä eli ei mikkän noista. Kunniallisempi kuin A,B, C tai E.

    • muuteiole

      Sellainen joka vaihtaa seksiä rahaan on.

    • nainenvittu

      Ei yksikään näistä. Huora on halventava termi ihmisestä, joka myy itseään/ruumistaan.

    • Totuus1

      Kaikki aloittajan kuvailemat naiset ovat huoria.

    • Kuningasmies69

      Huoria kaikki. Naiset ovat pilanneet maailman.

    • Huoriakaikki

      Kaikki on huoria.
      Akka lakkaa olemasta huora, kun se menee naimisiin petikaverinsa kanssa eikä makaa muiden kuin miehensä kanssa.

      • zxhky

        Niinkö? Mikäs se ukko on joka jakaa soiroaan jokaiselle jolle vaan kelpaa. Oksettava aloitus.


    • Ukkoko

      Kaikki paitsi c. Hänkin on sitä mikäli tietää miehen olevan naimisissa.

    • pano69

      nainen joka ottaa esim. rahallista korvausta suhteesta

    • tiedänkin

      Kaikki aloittajan vaihtoehdot on minusta vääriä. En nimitä ketään sellaiseksi, mutta ajattelen, että huora on nainen joka
      – myy seksiä yleensä kaikille halukkaille
      – ei ole muussa kuin asiakassuhteessa
      – usein sutenöörin hallinnassa ja ”vuokralaisena”

    • Anonyymi

      Nainen joka vaihtaa materiaalisia tai sosiaalisia hyödykkeitä seksuaalipalveluksiin ja tähän luetaan myös esim ei-fyysiset seksuaalisuuden muodot. Esim. nainen joka pyytää flirttaillen kaverimiestään heittämään hänet autolla toiseen kaupunkiin on huora jos ko. nainen ei oikeasti ole kiinnostunut miehestä.

      Yksiselitteisesti huoran periaate on seksuaalisuudella saavutettava hyöty sellaisilta miehiltä joihin nainen ei muuten kuin hyötyperustaisesti suhtautuisi seksuaalisesti.

      Fetissinahkaan pukeutunut nainen joka pyytää miestä heittämään hänet lähikaupunkiin ja vastineeksi nainen lupaa ajomatkalla keskustelua filosofiasta ja autojen moottoreista EI ole huora. Tuo nainen voi olla seksuaalisesti itse-edustava ulkoasultaan mutta hän ei vaihda seksuaali-hyödykettä tai implikoi niin. Tällöin mahdollinen seksuaalinen motiivi on miehen itensä aikaansaamaa.

    • Anonyymi

      A

      T:M

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe