koskaan tehneet tutkimusta siitä tai yleensä tehneet yhteenvetoa ominaisuuksista/ulkonäöstä niistä henkilöistä jotka kiinnostuvat sinusta. Tai olette päässeet jopa seurustelun asteelle. Mitä yhteistä heillä on? Vastakkaisen sukupuolen edustajissa.
Olettekos
7
252
Vastaukset
Olen huomannut yhden asian, kaikki kaunottaria mun silmään. Jos ei jonkun ajan katselun jälkeen näytä/tunnu kummoiselta niin turha luullakkaan, ei toinen ole kiinnostunut ollenkaan tuolloin. Se on jotain sanatonta viestintää ja kemiaa.
- sir_eino
Jos puhutaan naisista jotka lähestyvät minua tai osoittavat kiinnostusta niin joitain yhteisiä asioita tuntuu löytyvän. Ainakin ulospäinsuuntautuneisuus ja puheliaisuus. Yleensä naiset jotka tulee jutteleen mun kanssa ovat aika pienikokoisia ja jos ovat pitkiä niin sitten kuitenkin hoikkia. Ja pitkähiuksisia. En muista että kukaan lyhythiuksinen tyttö olisi ollut minusta pitkään aikaan kiinnostunut. Yleensä myös naiset jotka osoittavat kiinnostustaan ovat minua jonkin verran nuorempia. Aika monilla on tatuointi tai lävistys tai monikossa jompikumpi tai molemmat. Muuten tyyli voi kyllä vaihdella hevarista pissikseen. Tai no. Yleensä juuri noi vaihtoehdot. Joko hevari tai pissis. Tiedätte kyllä, sellainen 20-30v muija jolla on tiukat farkut, värjätty tukka ja sellainen tietty meikki.
Tyttöystävissäni on ollut samaa puheliaisuus, ulospäinsuuntautuneisuus, kahdessa ensimmäisessä ulkonäkö ja no... On niissä ollut samaa. Kaikki hevareita/gootteja vaikka viimeisen tyyli oli vähän laimeampi kun muiden. Kaikilla ainakin yksi tatuointi. Kaikki hyvin älykkäitä, minua älykkäämpiä. Hauskoja. Räväköitä. Ja muutakin löytyy.- sir_eino
Niin, ja se että mua lähestyvät ja kiinnostustaan ilmaisevat naiset ovat aika pienikokoisia tai vähintään hoikkia johtuu varmaan siitä että olen aika lyhyt. I
- dfg43
tuohon kysymykseen ei voi edes vastata, koska ei ole mitään kiinnostuneita ollut..
- ällötys
En ole tehnyt mitään yhteenvetoa ikinä eikä ole kiinnostuneita riittänyt aineistoksi asti... Vaikka sellaisen ns. kvalitatiivisen tutkimuksen voisi kait tehdä, vaikka kyseessä olis vain yksikin henkilö, joka sitten haastateltaisiin niin, että se voisi vastata avoimiin kysymyksiin. - vast ikää paljastui, että vuosia sitten minusta kiinnostunut oli 20v minua vanhempi! Hyi hitto - anteeksi vaan, mutta pientä rajaa....
- ..................
Ei niistä oikein voi yleistää... Jos lasketaan sekä ne naiset, jotka ovat ihastuneet, mutta sitten ruvenneet pelaamaan niin ettei siitä sitten ole tullut mitään, että myös ne naiset jotka olen tavalla tai toisella iskenyt, niin yksi yhteinen piirre löytyy. Moni näistä on ilmeisesti luullut minua perusmieheksi, ja sitten pettynyt, kun olen luovempi, ailahtelevaisempi, radikaalimpi, erikoisempi kuin perusmies. Jostain syystä näytän ulkonäöltä sellaiselta perusmieheltä, enkä tarkoita sitä missään positiivisessa mielessä, vaan näytän kai sellaiselta perusinsinööriltä.
- Jätkä 25
Kaikenlaiset. Niin ylipainoiset, laihat, kurvikkaat, pitkät, lyhyet, lyhyt- ja pitkähiuksiset, isorintaiset, hevarit, gootit, ns. tavikset, parikymppiset, kolmekymppiset, todelliset kaunottaret. Kaikkea mahdollista mahtuu sekaan! Voisin vielä lisätä että aika paljon sattunut kohdalle sellaisiakin, jotka saattanut muistuttaa hieman omia sisaruksia tai muita suvusta! Tai ollut selkeästi jotain samoja piirteitä ainakin. Ja itsekkin usein ihastunut sellaisiin, vaikken niin kummoisesti ole edes heitä niin suuresti palvonut. Olisiko siinä tämä että on jokin tietty vahva side heihin varmaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511