Minä ja mieheni erottiin vuoden seurustelun jälkeen noin kuukausi sitten. En ole vieläkään päässyt yli ja kaipaan häntä hirveästi enkä tiedän miten selviän. Minun piti kesällä muuttaa hänen luokseen (asuimme erissä kaupungeissa) mutta nyt on kaikki auki. Koko tulevaisuus näyttää mustalta, kun olin kerran suunnittellut meneväni hänen kaupunkiinsa asumaan ja opiskelemaan. Aluksi itkin päivittäin, nykyään harvemmin..kai sekin on edistystä. Pidetään miehen kanssa koko ajan yhteyttä ja harrastamme joskus seksiä, mutta ei mitään läheisyyttä hänen puolelta muuten tipu. Mies sanoo, että katsotaan sitten kun muutan kesällä hänen kaupunkiinsa. No joo, en tiedä muutanko enää. Mitä mulla on siellä muuta ku mies? Enkä voi muuttaa hänen toivossaan sinne, jos hän ei sitten haluakkaan mua. Hän pitää mua koko ajan hallinnassaa, ja olen kuin räsynukke jonka naruista hän vetelee. Hän haluaa pitää mut koko ajan lähettyvillä että voi sitten tarvittaessa ottaa mut jos haluaa. Välillä on tosi kiva ja puhelee paljon mutta toisena päivänä ei puhu mitään eikä mikään kiinnosta. Hän väittää että välittää musta vielä ja sen takia haluaa olla yhteyksissä. Minä luulen ettei hän enää välitä, olen hänellä vain helppo pano ja JOS hän ei saa ketään muuta hyvää tyttöystäväehdokasta niin sitten minä käyn.
Meillä on molemmilla ollut jo muita seksikumppaneita. Minulla yksi, ja se tuntui niin pahalta että olen päättännyt etten väkisin hanki mitää yhden illan juttua ennen kun olen valmis. Mies on valmis ja hänelle niitä on ollutkin kai pari ja kun hän baariin niin lähtee niin on tunnustanut, että kyllä hän haluaa naisen kotiin sieltä viedä. Se loukkaa mua niin paljon. Voiko hän muta tykätä musta vielä jos kuitenkin haluaa panna muita koko ajan? Ollaan aika nuoria minä 21v ja mies 23v. Että ei elämä yhteen mieheen lopu, mutta hän oli niin loistava ja meidän suhde kaatui välimatkaan. Sekin oltaisiin voitu nyt kesällä korjata niin kuin oltiin suunniteltu mutta mies ei enää halunnu. Luulen ettei suurin syy ollut välimatka vaan se, että hän halusi taas olla poikamies: viettää aikaa frendien kanssa, paneskella naisia..sellasta huoletonta elämää
Olen aivan rikki kun hän pompttaa mua miten sattuu enkä osaa tehdä sille loppua koska rakastan häntä vieläkin ja olen valmis tohon paskaan kohteluun, kunhan vain saan olla hänen kanssaan edes joskus. Tiedän vain sen, että roikun nyt löysässä hirressä, tuskin meistä koskaan mitään enää tulee. Onko muilla ollut näin? Mitä teen. Olen niin poikki :/
roikun löysässä hirressä
30
3978
Vastaukset
- kokemusta on...
Ainoa keino päästä yli on se että elät nyt vähän aikaa ilman miehiä, ihastut kyllä kun olet valmis.
Mutta lopeta se exän kanssa säätäminen, se ei tuota kuin harmia!!- näin..
Irroittaudu siitä miehestä. Nyt.
Se sattuu _paljon_ vähemmän kuin tuollainen varapatjana olo. Mieshän todella pompottaa sinua kuten tahtoo. Ja sinä suostut olemaan pompoteltavana. Kun lopetat suostumisen, uusi elämäsi alkaa. Väsymyksen syy poistuu kun elät omaa elämääsi. Mieti nyt rauhassa hetki, mitä parisuhteelta haluat. Sitten kun seuraava suhde on ajankohtainen, katso että mies pitää sinua hyvin.
Aikuisen ihmisen pitää itse huolehtia hyvinvoinnistaan. Siihen kuuluu se, että tietää mitä tahtoo. Eikä suostu asioihin, joita ei tahdo.
- niete
On ihan hyvä tosiaan muistaa, että luultavasti ero ei johtunut välimatkasta. Aika harva ero jouhtuu siitä oikeasti ja aika harvalle erolle löytyy mitään yhtä syytä. Mielestäni sun kannattaisi niellä se asia, että teidän intressit ovat erilaisia ja sen vuoksi myös on mahdotonta, että suhteellanne olisi tulevaisuus. Oman kokemukseni mukaan ystävyyden jatkuminen suhteen jälkeen on mahdollista vasta sitten, kun kumpikin on samaa mieltä siitä, että ero oli hyvä päätös.
- jätetty ei kokonaan
no puhuin nyt miehelle ja sanoin että haluisin pitää taukoa yhteyden pidossa ainakin vähän aikaa. Hän ei ymmärtänyt sitä. Hän ei halua sitä. Hänen mielestään hän ei pompta mua lainkaan, eikä kohtele huonosti. "En ole tehnyt sulle mitään pahaa eron jälkeen, en ole haukkunut sua ja olen yrittänyt olla mukava. Toisten kanssa saan olla tietenkin, kun ollaan erottu" Tuohan on totta. Mutta hän ei ymmärrä sitä, että muhun sattuu koska rakastan häntä vielä ja siksi toiset naiset sattuu muhun ja se sattuu kun hän ei ole enää kiinnostunut elämästäni. Mutta hän ei voi ymmärtää miksi haluan katkaista välit, koska jos katkaistaan niin sitten meistä ei ainakaan kuulemma tule enää mitään. Ja toisaalta en itsekkään halua katkaista. Miten selviä täällä maailmassa ilman häntä? Mutta toisaalta tämäkin on kauheaa. Aina kun näen hänet niin itken ja haluan hänet takaisin ja aina kun en näe niin ikävöin ja mietin koko ajan, siis ihan koko ajan että mitäköhän hän tekee, kenen kanssa jne.
En oikein tiedä miten tulisi toimia. Varsinkin kun mies väittää että on vielä tunteita mua kohtaan..
- _Netta_
Siis oliko mies alun perin se, joka halusi erota? Miksi ihmeessä hän vielä haluaa pitää yhteyttä? Tai no joo, ymmärrän, miksi haluaa. Onhan se kätevää, kun on joku varapano. Miksi suostut tuollaiseen hyväksikäyttöön? Nyt mies saa nauttia sekä parisuhteen että sinkkuuden eduista. Mitä sinä tuosta saat? Pahan mielen. Olet aika epätoivoinen, kun tuollaisessa roikut. Lopeta yhteydenpito ja unohda ne suunnitelmat samaan kaupunkiin muuttamisesta. Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä! Varmasti löydät vielä miehen, joka haluaa ihan kunnollisen suhteen kanssasi.
- jätettyyyy ei kokona
Mies halusi erota koska asuimme eri kaupungeissa. hän haluaa pitää yhteyttä, jotta jos ja kun muutan sinne missä hän asuu, niin suhteemme voisi jatkua. Olette tosi rankkoja miestä kohtaan, olisinpa minäkin. Olen kyllä tosi epätoivoinen. Mutta asettukaa mun tilalle: rakastan miestä, joka yhtäkkiä minut jättää. Ikävöin häntä, enkä pysty elämään yksin. Hän suostuu ja haluaa itsekkin pitää yhteyttä ja nähdä silloin tällöin. Minä tietenkin tästä vähän piristyn kun en "menetäkkään miestä kokonaan". No, kerron miehelle että haluan katkaista yhteyden, jotta pääsisin yli. Kerron hänelle myös, että hän ei kohtele minua oikein. Hän vastaa minulle, että ei halua katkaista yhteyksiä. että välittää ja tykkää musta vielä ja haluaa katsoa suhdettamme myöhemmin. Ja hän ei kuulemma kohtele mua huonosti. Koska ollaan erottu niin ei hänen kuulemma kuulukkaan olla enää niin kiinnostunut. (Mutta mitä hittoa?? jos ei enää kiinnosta niin miksi hän haluaa pitää mut lähellä. kertokaa te miehet. kertokaa mitä hänen päässään liikkuu) En pysty uskomaan pelkkään varapanoon koska asutaan eri kaupungeissa niin ei hän mua kuitenkaan kauhean usein saa (kerran kuukaudessa ehkä) niin ei sellasen takia kukaan hyvännäkönen nuori mies pidä tällasta juttua yllä. Varsinkin kun aika usein tästä tilanteesta tapellaan. Hän onkin sanonut että miksi jaksaisi mun kanssa tapella ja kinata jos ei välittäisi. Niimpä! Mutta on tämä silti ihan kauhea tilanne mulle :/
- . . .
jätettyyyy ei kokona kirjoitti:
Mies halusi erota koska asuimme eri kaupungeissa. hän haluaa pitää yhteyttä, jotta jos ja kun muutan sinne missä hän asuu, niin suhteemme voisi jatkua. Olette tosi rankkoja miestä kohtaan, olisinpa minäkin. Olen kyllä tosi epätoivoinen. Mutta asettukaa mun tilalle: rakastan miestä, joka yhtäkkiä minut jättää. Ikävöin häntä, enkä pysty elämään yksin. Hän suostuu ja haluaa itsekkin pitää yhteyttä ja nähdä silloin tällöin. Minä tietenkin tästä vähän piristyn kun en "menetäkkään miestä kokonaan". No, kerron miehelle että haluan katkaista yhteyden, jotta pääsisin yli. Kerron hänelle myös, että hän ei kohtele minua oikein. Hän vastaa minulle, että ei halua katkaista yhteyksiä. että välittää ja tykkää musta vielä ja haluaa katsoa suhdettamme myöhemmin. Ja hän ei kuulemma kohtele mua huonosti. Koska ollaan erottu niin ei hänen kuulemma kuulukkaan olla enää niin kiinnostunut. (Mutta mitä hittoa?? jos ei enää kiinnosta niin miksi hän haluaa pitää mut lähellä. kertokaa te miehet. kertokaa mitä hänen päässään liikkuu) En pysty uskomaan pelkkään varapanoon koska asutaan eri kaupungeissa niin ei hän mua kuitenkaan kauhean usein saa (kerran kuukaudessa ehkä) niin ei sellasen takia kukaan hyvännäkönen nuori mies pidä tällasta juttua yllä. Varsinkin kun aika usein tästä tilanteesta tapellaan. Hän onkin sanonut että miksi jaksaisi mun kanssa tapella ja kinata jos ei välittäisi. Niimpä! Mutta on tämä silti ihan kauhea tilanne mulle :/
Olet läheisriippuvainen.
- _Netta_
Niin, sä rakastat miestä, mutta mies ei rakasta sua... Jos se rakastaisi, se ei olisi a) jättänyt sua eikä b) panisi muita naisia. On ihan päivänselvää, että sun tunteet sitä kohtaan on paljon vahvemmat kun sen tunteet sua kohtaan. Sä olet sille kiva kaveri, jonka kans on mukava pitää yhteyttä ja jonka kans voi panna, kun parempiakaan ei oo saatavilla. Sori suorat sanat, mut tällaseen päätelmään sun kertomuksestas tulee. Jos toi riittää sulle, ni sen ku pidät mieheen yhteyttä.
- Jätetty kans...
Mulla samanlainen tilanne ja miehellä koko ajan toinen, jonka sitten valitsikin ja mä sain mennä lopullisesti.
- sama tuli mieleen
. . . kirjoitti:
Olet läheisriippuvainen.
kyseessä ei ole mikään tosirakkaus, vaan läheisriippuvuus.
Opettele rakastamaan itseäsi ja vaatimaan arvoistasi kohtelua, vasta sen jälkeen voit kokea aidon rakkauden.
Kun oikeasti rakastaa toista, ei edes PYSTY olemaan kenenkään muun kanssa.
Olette muutenkin ihan liian nuoria, pitäkää nyt hauskaa ja nauttikaa nuoruudestanne, etsikää itsenne ja ehkä joskus löydätte vielä toisenne, mutta tuollainen touhu loppuu nyt tykkänään!!
- jätetty ei kokonaa
Joo kyllä mä ton ymmärrän että mun tunteet on vahvemmat, eikös se ole päivänselvää? Mies vain väittää, että välittää musta vielä ja haluaa sen takia pitää mut lähellä, että jos meistä joskus voisi vielä tulla jotain, kun aika on kypsä. En tiedä. Pitäisi vaan irrottaa mutta sitten jään ihan yksin. Kuka mulle sit lähettää hyvää yötä-viestejä tai mitään muutakaan. :(
- xxhh1245
Napakoidu. Roikut löyhässä hirressä. Et pääse elämässäsi eteenpäin jos jäät roikkumaan tuohon tilanteeseen hätävaraksi miehelle. Olet jonkinlainen pelinappula, jota mies pyörittää miten haluaa.
Ilmoitat miehelle, että sinä et halua enää olla yhteydessä häneen. Haluat lopettaa yhteydenpidon ja tapaamiset sekä laittaa pisteen teidän suhteelle. Jos mies rakastaisi sinua todella nyt, hän ei olisi laittanut suhdettanne poikki. On turha kuvitella, että tilanne on kesällä parempi.
Ole johdonmukainen ja napakka exän suhteen. Uskon että pitkän päälle hän arvostaa sinua enemmän, jos päätät lopettaa suhteen kuin että jäät pomppiman jojona hänen ympärilleen. Jojot eivät ole 'vaimo'ainesta.
Tekstiviestejä alkaa tulla sitten aikanaan muilta, kunhan olet irroittautunut tästä suhteesta ja surrut sen muistoiksi. Uusi aika voi alkaa vasta, kun olet laittanut pisteen entiselle. Keiden kanssa vietit aikaa ennen exääsi ? Ota heihin yhteyttä.. - Tuttu tunne...
Mä ymmärrän sua täysin!! Olen itse aikalailla samanlaisessa tilanteessa. Tosin mies ei ole vielä virallisesti jättäny mua mut puhuu erosta harva se päivä. Asutaan eripaikkakunnilla, välimatkaa 110 km. Nyt viime aikoina mies on ruvennu käyttäytymään tosi törkeästi mua kohtaan (mutta väittää kohtelevansa mua ihan hyvin!), puhuu eroamisesta ja siitä et suhde kaatuu välimatkaan. Hän itse ei ole valmis muuttamaan suhteen takia, minä taaskin olisin mutten hänen nykyiseen asuinpaikkaansa vaan johonkin välille. Jossain vaiheessa mieskin mietti että voisi muuttaa mutta nykyisin se on ehdoton ei. Hän vaan suunnittelee poikien reissuja ja mikään ei tunnu riittävän hänelle. Olen kuulemma hänen vapautensa tiellä. Aiemmin mies puolestaan tuntui olevan hyvinkin sitoutuvaa sorttia joten siksi tämä muutos ihmetyttää suuresti! Olemme myös olleet reilun vuoden yhdessä ja ikää saman verran ku teilläkin ,mies on mua pari vuotta vanhempi. Itse en haluis erota just siitä syystä että jäisin sitten aivan yksin. Ei mulla vois olla sitten enää mitään, tulevaisuus näyttäisi ihan mustalta enkä halua ketään muuta miestä. Minun mielestä tämä mies olis mulle se oikea ja oon viime aikoina sietänyt häneltä huonoa kohtelua. Sanon siitä aina hänelle mut väittää kohtelevansa mua hyvin ja sanoo ettei jaksa riitelyä mun kanssa, mut hän itse tekee riidan aina sillä kun pettää sovitut lupaukset. Miten voi olla et miehen tunteet yhtä äkkiä vaan on lopahtanu?? Tiedän et minunki pitäs varmaan päästää irti mut en vaan pysty, ja toivon et mies tulis jonkun ajan päästä järkiinsä ja haluis olla taas mun kanssa. En tajua miten joillekkin ihmisille ero voi olla niin helppoa ja miten joku voi sanoa että löytäähän sen uuden helposti. Ihan kun ei olis välittänyt toisesta yhtään. Niinkun tämä mieskin sanoo et haluis nauttia nuoruudesta ja löytäähän hän sitten uuden. Ja silti se väittää et mie oon paras eikä se voi mua parempaa löytää. Niin miks helvetissä se haluaa mut sitten jättää!?
- jätetty ei kokonaan
Mä olen niin turtunut jo huonoon kohteluun, että se menee tässä paskan elämän sivussa ihan hyvin. Mulla on ystäviä ja olen heidän kanssaan paljon, mutta silti on yksinäinen olo. Erostani on jo reilusti yli kk, mutta saan vieläki kauheita itkukohtauksia. En halua vieläkään päästää irti ja heti kun mies on ihana mulle ja sanoo haluavansa nähdä niin minähän riennän paikalle kuin tilauksesta vaikka tiedän että hän käyttää mua vain hyväkseen.
Mies väitti koko ajan eron jälkeen ettei ole uutta vakavaa suhdetta, että yhden illan juttuja on ollut, mutta minua kohtaan hänelle on silti vielä tunteita. No sain selville, että hän on puhunut erään naisen kanssa meidän erosta asti. He näkevät aina ravintoiloissa ja viettävät kai sitten öitä yhdessä baari-illan jälkeen. Mies juttelee hänelle päivittäin ja joskus kun olen lähettänyt viestin/soittanut ja mies ei ole vastannut ja on väittänyt että ei juuri silloin ehtinyt niin tälle toiselle naiselle on samaan aikaan ehtinyt juttelemaan vaikka viesteillä. Tämänhän pitäisi kertoa jo paljon, mutta koska olen epätoivoinen idiootti niin en vieläkään katkaise yhteyksiä. Tai jotenkin mies sai minulle senkin selitettyä. Hän väittää ettei todellakaan ole muuta kuin kaveri naisen kanssa. Ja siihen kun ei vastaa mulle mutta tälle toiselle vastaa niin sanoo että kun mun kanssa joutuu aina riitelemään ja toisen naisen kanssa voi puhua niitä näitä hyvillä mielillä. No joo ymmärrän, että riidellään usein jaminä itken eikä mies jaksa sitä mutta jos kerta tykkää minusta niin luulis että haluaa vastata mielummin mulle! Se loukkasi mua tosi paljon kun sain tietää tosta naisesta ja vähän se kyllä muuttikin mun asennetta. Että ehkä mä oon vähän päästäny jo irti ja se on hyvä :)- usko mua
Pitääkö sulle vääntää rautalangasta: Miehellä on toinen nainen. Siinä syy teidän eroonne.
Mitä tuon perään enää itket. Sillä ainakaan et miestä takaisin saa. Jätä viestien laittelu kokonaan. Älä kerjää mieheltä sääliä noilla itkukohtauksillasi. Uskon, että on totta, että mies vielä jollain tasolla sinusta välittää. Mutta on ihastunut, kenties rakastunut uuteen naiseen.
Jos rakastat häntä, anna hänen mennä. Koska rakkaalleenhan aina haluaa hyvää, vai mitä? Älä hukkaa elämääsi odottamalla jotain, jonka tiedät mahdottomaksi saavuttaa. Äläkä suostu enää hänen kanssa sänkyyn. On kai sulla sen verran selkärankaa, ettet toiseksi naiseksi rupea? Ajattele asiaa, miltä tuntuisi, kun mies pantuaan toista naista laukkaisi panemaan sinua?
- xxhh1245
Sinut on jätetty jo kokonaan. Syynkin olet jo saanut selville. Toinen nainen. Roikkumalla, riitelemällä ja itkemällä työnnät miestä kauemmaksi ja tehokkaasti. Jos miehen todella haluaa takaisin, kannattaa olla iloinen ja ystävällinen.
"No joo ymmärrän, että riidellään usein jaminä itken eikä mies jaksa sitä mutta jos kerta tykkää minusta niin luulis että haluaa vastata mielummin mulle! "
Kummalle mies haluaa mieluummin vastata ?
Mitä tapahtuisi jo lopetat soittelun ja viestittelyn miehelle kokonaan ? Jos mies soittaa ja haluaa nähdä, sanot että et nyt ehdi ehkä ensi viikolla.
Täältä kauempaa teksitistäsi paistaa tilanteen toivottomuus. Sinulla ei ole pätkääkään itsekunnioitusta. Parut miehen perään ja pompit kuin jojo hänen oikkujensa mukaan. Mieti millaista käytöstä haluat kumppaniltasi. Kuuluuko kuvioon toinen nainen, yhden yön jutut ym? Jos kuuluu, niin senkun jatkat tuolla linjalla. Muussa tapauksessa laitat viestittelyn minimiin ja lähdet etsimään uusia seikkailuja.. - jätetty ei kokonaan
tilannepäivitys. Eli sanoin miehelle nyt etten jaksa enää tätä pompottelua, että välit poikki kokonaan. Hänkin sanoi että ehkä se on parempi. Kun ei hän enää ole varma tykkääkö musta lainkaan, että tunteet on menny koko ajan vain pienemmäksi eron jälkeen. Hän kuulemma haluisi uskoa että tunteet palaavat hänen puoleltaan mutta ei halua kiduttaa mua koska jos ne ei kuitenkaan palaa. Hän juttelee koko ajan sen toisen naisen kanssa ja hänellä on koko ajan baarin jälkeen panoja. En minä jaksa sellaista touhua sivusta katsella. No eilinen päivä ja ilta oli ensimmäisiä kun en ollut missään yhteydessä (ennen siis joka päivä ollaan oltu). Luulin että kuolen ahdistukseen. Oli kauhea olo kun en tiennyt missä mies on. Ei ollut koko iltana facebookissakaan, joten en tosiaan tiennyt missä on..oksensin pelkästä ajatuksesta että hän viettäisi vaikka leffailtaa toisen naisen kanssa. Minä en kestä sitä että joku muu saa nauttia hänestä, sillä hän osaa olla maailman ihanin ja hellin mies silloin kun hän on rakastunut.
Tänään aamulla olo on pahmepi. En usko että pystyn olemaan lähettämättä hänelle viestiä. Mutta jos lähetän niin se on tosi suuri virhe. tulee vain entistä pahempi mieli sillä tiedän että mies vastaa joko niin että näin on parempi hän ei halua kuulla minusta tai sitten hän vastaa että hänkään ei halua laittaa välejä poikki mutta ei myöskään halua minua joten tuo sama vääntäminen jatkuisi mitä nyt on ollut melkeen 2kk. En pysty siihenkään. Mä oikeasti kuolen tähän tuskaan, suruun ja ikävään. Koska se helpottaa? Erosta kuitenkin jo melkeen 2kk. Suurin murheeni on se, että joku muu nainen saa hänet. Maailmassa ei ole ketään yhtä ihanaa miestä, tiedän sen. Täydellinen ulkonäkö, niin hellä, hauska, reilu, aito, antoi paljon huomiota, oli romanttinen, kutsui koko ajan "kulta,muru,hani", lähetteli ihania viestejä ja sydämmiä pitkin päivää, luopui menoistaan minun takia, rikas. Siis kaikki samassa paketissa. Toista tuollasita en tule löytämään ja piru vie joku saa tuollaisen paketin :/ olen niin katkera ja ahdistunut etten tiedä haluanko elää.
Mies viettää ihanaa elämää, johon kuuluu kai uusi ihastus ja paljon kavereita ja menoja isossa kaupungissa. Minä märehdin kotona tylsää elämääni tuppukylässä. - tyttönen::
Voi sinua, tiedän tunteen. Itsellä on tilanne, että asun miehen kanssa yhdessä, jonka kanssa seurustelin päälle kaksi vuotta. Meidän suhde vetää viimeisiään, koska olemme kai liian erilaisia. Hän on minua muutaman vuoden vanhempi ja sekin vaikuttaa jonkun verran. Noh, kuitenkin.. Itse aina mietin niitä ihania iloisia asioita ja piirteitä miehestäni ja niitä miettimällä haluaisi uskoa, että tämä jatkuu ja miten onnellisia voitaisiin olla. Kuitenkin käy helpommaksi päästää toinen irti, että miettii niitä toisen negatiivisia puolia, mieti sinäkin miten hän sinua nyt kohtelee.. Ei hän ole hyvä mies sinulle.
Se on kauheaa kun jää riippuvaiseksi toisesta ihmisestä ja kun on tottunut pitämään yhteyttä päivittäin ja yhtäkkiä niin ei olisikaan enää, se on ahdistavaa. Mutta parempi olisi vaan, ettet tosiaan pidä mitään yhteyttä häneen. Ja niin kuin joku aikaisemmin sanoikin, että jos vaan itket ja kinut, niin miten hän voisi enää kiinnostua sinusta uudelleen tai jtn.. Kannattaa vaan pitää pää pystyssä ja näyttää, ettet ole toisen pompoteltavissa.
Tsemppiä! :) - .......
Miksi te siis oikein erositte? ja voisit kertoa enemmän suhteestanne.
"Suurin murheeni on se, että joku muu nainen saa hänet. "
Tuo on kyllä hirveää ajateltavaa, jos vielä välittää noin kovasti. Muutenkin vaikea tilanne ja sitten vielä tuollaiset ajatukset valtaa pään.. :/ - 1+12
MInun korvaani särähti, että hän on rikas.
Haluat siis ensisijaisesti rikkaan miehen. No, olet nuori, niitä vähän vanhempia rikkaita miehiä, jotka haluavat nuoremman naisen löytyy pilvin pimein.
Et koskaan tule jäämään yksin ja löydät rikkaan miehen. Osaa ne muutkin rakastuneina olla huomaavaisia ja ladella kohteliaisuuksia :) - jätetty ei kokonaa
arveluttikin laittaa se "rikas" siihen. Mutta siis se oli vain sivuseikka ja plussa. En halua mitään nelikymppistä rikasta ukkomiestä.
Haluisin niin kovin uskoa että maailmassa on olemassa joku toinen yhtä ihana mies, joka osaa ollu kuin ihmisen ajatus. Joka pitää mua kuin kukkaa kämmenellä ja laittaa mut kaiken edelle. Mutta luulen ettei ole :/ Tämä yksi oli, mutta sekin on mennyttä- kunhan vähän tuosta
kasvat ja saat ikää, niin opit, että juuri nuo komeat, rikkaat ja yltiöromanttiset sydämmiä lähettävät miehet on niitä pahimpia pelimiehiä!
Niitä jotka osaavat sanoa kaiken aina niin ihanasti ja olla niin ihania ja niin kultaisia ja käyttävät noita hellittelysanoja yököttävyyteen asti.
Nyt pysyt lujana ja katso jatkossa muitakin miehiä, kuin tuollaisia pelimiehiä, jotka tietää miten naisten päät saa pyörryksiin.
- rakkautta vain?
Köh, köh. Tulihan se sieltä, ihastuit komeaan ulkokuoreen ja rikkauteen. Toki on hyvä, että mies on varakas, elämä on helpompaa. Mutta joskus on pakko antaa sen toisen mennä. Ja sitä et sinä taida ollenkaan tajuta. Olikohan kyseessä ensimmäinen rakkautesi, vaikutat nimittäin vähän lapselliselta ja kokemattomalta.
Jos mies jo suhteen alkuvaiheissa vieraissa juoksee, niin mitenkä luulet käyvän hänen vanhetessaan? Ihme on, jos pettämisen lopettaa. Éikö susta tunnu yhtään pahalta harrastaa seksiä miehen kanssa kun tiedät hänen tapailevan toista naista ja vielä harrastavan yhden illan panoja? Yököttävää. Et sinä ole tuollaisen miehen arvoinen, ansaitset parempaa.
Rikkaus on sivuseikka oikeassa rakkaudessa. - jätetty ei kokonaa
Voi ei, en halua että ajattelette nyt että hän on sellainen. En edes tiennyt hänen rahoistaan kun vasta sitten kun aloimme seurustelemaan. Ei olisi pitänyt sanoa kun nyt ihmiset ymmärtävät väärin. Mutta siis hän on sellainen pelimies ja hänellä on joka vkl joku nainen baarista. Nyt kun aikaa on kulunut niin hän on jollain tavalla ruvennut ällöttämään minua. En edes tiedä haluisinko enää olla hänen kanssaan, kun jotenki koen hänet niin likaiseksi. Hän on harrastunut seksiä todella rumienkin naisten kanssa, kunhan vain saa seksiä.
Ja muutenkin valoa alkaa näkyä tunnellin päässä :) En todellakaan halua uutta suhdetta, enkä ole ihastunut kehenkään, mutta olen ymmärtänyt että yksin on hyvä olla..mullahan on koko ajan mahikset vaikka mihin. Jos tulee ihana mies vastaan niin olen vapaa. No yksi on jo tullut, mutta ei kai sitten tarpeeksi ihana kun en syty. Jotenkin ajattelen exääni ja tulen surulliseksi koska tämä uusi "ihastus" ei kuitenkaan ole exäni veroinen :(
En ole exän kanssa ollut enää niin paljon jutuissa ja se on auttanut. Olisinpa tehnyt näin jo aikaisemmin! Äkkiä siihen tottuu ettei puhelin piippaa koko ajan. Ja oikeestaan nykyin kun exän kanssa juttelen niin siitä tulee vain paha mieli (ikävä iskee pintaan) niin olen tullut vahvemmaksi ja vältän näitä keskusteluja sillä silloin ei tule ikävää ja olono on parempi. Kaikenkaikkiaan olen vieläkin ihan suossa mutta viikossa-parissa on tapahtunut paljon joten kuukausi vielä tähän lisää niin uskon ja toivon että elämä voittaa :)
VIHJE: älkää tehkö niin kuin minä, älkää ikinä jääkö toivossa roikkumaan exään. Ei se exä teitä takaisin ota, kunhan kiusaa!- tätsy neuvoo
"Hän on harrastanut seksiä todella rumienkin naisten kanssa, kunhan vaan saa seksiä." Mihinkähän kategoriaan sinä itsesi luet? Pikkumissi vai muutenko kuvittelet olevasi kaunis ja ihana, parempi muita? Minkä ikäinen olet? Nuo sun juttusi kuulostaa ihan keskenkasvuisen typeryyksiltä, anteeksi vaan.
Hyvä jos alat miehestä eroon päästä. Pelimies mikä pelimies. Jos mies ottaa sinuun yhteyttä, niin miten toimit jatkossa?
Kuulehan kun kuka vaan tavallinen mies on paaaaaljon parempi kuin tuo sinun eksäsi. Et ole valmis minkäänlaiseen seurusteluun vielä. Et ennenkuin opit arvostamaan miehiä ihmisinä etkä tuijota pelkästään ulkonäköön ja varakkuuteen.
Hei, musta olisi kiva jutella sun kanssa vaikka mesessä, koska itselläni on aika samanlainen tilanne menossa....Joten juttuseura tekisi hyvää...:) T: 20 vuotias nuori nainen. :)
voit lisäillä meseen jos haluat
[email protected] tai laittaa osoitteeseen sähköpostia.- jätetty ei kokonaa
suhtaudun aika skeptisesti mesekeskusteluihin sun muihin, ties vaikka olis oma lurjus exä tämän takana :D
No mikä sun tilanne on? Kerro lisää tässä ainakin aluksi :)
Mulla se, että ollaan nyt pistetty välit poikki ja olo mitä kauhein. Kyllä tiedän että exä mun kanssa vois pitää yhteyttä mutta se vaan kiduttais mua koska on itse myöntänyt ettei ole enää senkään vertaa tunteita mitä joskus, että ihan kaverina vois jutella. joten ehkä parempi ettei olla missään jutuissa vaikka pahaa se tekeekin. :( Tästä ei pääse ikinä yli! - Lalala.
Ymmärrän täysin. :D
Itsellä kauhea tilanne. Asun vielä miehen kanssa samassa asunnossa, vaikka suhde ollut kuollut jo pitkään. Seurusteltiin yli kaksi vuotta. Muutin eri paikkakunnalle 300 km päähän ja luultiin, että saadaan tää juttu toimimaan, mutta heikolta on näyttänyt. Asun tosiaan siksi vielä täällä, koska itsellä nyt kaikki auki, mitä teen nyt, mihin muutan jne.. Todella stressaavaa.. Ahdistavaa asua vielä samassa asunnossa, kun hän on nyt koko ajan jankuttanut, ettei ole mahdollista enää jatkaa, minä taas olisin valmis vielä yrittämään, mutta jos toinen ei tule yhtään vastaan, niin minkäs teet..
Meillä ollut kaikenlaista riitaa välillä, mutta myös paljon hyviä hetkiä. Olen aina miettinyt niitä hyviä asioita, miksi haluaisin olla vielä hänen kanssaan ja eniten olen pettynyt, kun on uhrannut tähän niin paljon ja kaikki turhaa kun pidemmälle ei ei yhdessä kuljeta.. :/
Ja ennen ollut oikeastaan syytä olla mustasukkainen, mutta nyt on kauheaa miettiä, että kenelle se juttelee ja onko jossain vaiheessa treffit tiedossa jne.. En voi tunteilleni mitään..
Äh, yhdessä vaiheessa erottiinkin ja asuin sitten itsekseni. Tulin hyvin toimiin itsekseni, koska oltiin erottu riitaisissa merkeissä. Noh, mies sitten alkaa lepertelemään, että en voi olla juttelematta sulle, joten alettiin taas juttelemaan mesen välityksellä, sitten suostuin treffeille, kävimme ulkona syömässä jne.. Se oli paha virhe, koska hän vain veteli naruista, aivan kuin olisin joku sätkynukke.
Sitten tosiaan muutin hänen luokseen, muttei asiat olekaan mennyt miten pitäisi. Tavallaan sovitaan toisillemme tosi hyvin, muttei sitten taaskaan ja miehen mielestä henkinen yhteys ei ole tarpeeksi hyvä. Ulkonäöllisesti hän pitää minua maailman kauneimpana. En kuitenkaan mikään tyhmäkään ole, että hän olisi vain ulkonäön nähnyt minussa..
Meillä on muutama vuosi ikäeroa, muttei se aina ole niin haitannut.
Nyt pitäisi vaan osata päästää irti ja sanoin hänelle, että kun muutan pois, en halua olla tekemisissä hänen kanssaan, koska sitten en pääsisi ainakaan hänestä irti henkisesti. Hän sanoi, ettei juteltaisi esim pariin viikkoon.. en ymmärrä miksi hän sitten haluaisi jotenkin kaverina jutella.. Itse ainakin tarvitsen aikaa ennenkuin sellainen tulisi mieleenkään. Se vaan olisi liian rankkaa.
Hän on sanonut, että haluaa mulle vain hyvää, mutta se tässä onkin karua, kun erotaan tavallaan just kavereina.. Ihan hyvissä väleissä muuten, mutta ei vaan voi jatkua... :(
Hän oli ensirakkauteni, joten siksi tämä on näin vaikeaa.
Siinä nyt jtn äkkiä kirjotettuna.. :) - jätetty ei kokonaa
aa okei mutta ette siis vielä eronneet? No sulla asiat vielä hyvin, vaikka ei olekkaan mutta saat olla miehen kanssa. Minä en saa nähdä exääni enää kai koskaan. Saan jutella hänen kanssaan, mutta se on pieni lohtu koska hän on sanonut ettei hän sittenkään halua minua enää (heti eron jälkeen siis sanoi että ehkä joskus voidaan seurustella taas mutta nyt on jo sitä mieltä että ei koskaan). Niin eihän tuo jutustelu mulle mitään anna, mutta en tiedä pystynko olemaan ilman häntä. Olen ajatellut, että jos pikkuhiljaa koittaisi erkaantua. Juttelisi aina vähän miehen kanssa ja samalla alkaa rakentamaan uutta elämää. Kai se yhteydenpito sitten kuolee pikkuhiljaa. Tässä voi tietty olla se vaara että en pysty alkaa rakentaa uutta elämää, kun mies koko ajan puhelimen soiton päässä. En ehkä pääse ikinä yli.
Erosta joku melkeen 2kk ja minä itken vieläkin lähes joka päivä. oikeestaan eroprosessi on ottanut takapakkia. Jossain vaiheessa meni jo paremmin, mutta kun mies ilmoitti ettei tunne mua kohtaan enää MITÄÄN, niin minä romahdin taas.
Oletko sitten muuttamassa pois asunnosta vai miten jatkatte?
Ja kun viimeksi olitte erossa niin kuinka kauan olitte? Ja oliko teillä muita kumppaneita,edes seksimielessä tai vakavammassakin. - Lalala.
Niin, no tavallaan ollaan erottu. Kyllä me harrastetaan seksiä ja ihan normisti ollaan muutenkin.. Paitsi riitoja tulee välillä..
Tänään saunottiin ja juteltiin avoimesti ja normaalisti ja oli mukavaa, mutta silti pitäisi vaan tajuta, ettei ole mitään takeita, että tää jatkuisi.. En tiedä, tekisi mieli vaan huutaa, että sä et tiedä mitä menetät.
En halua huijata itseäni enää..
Tää tilanne on niin outo kun asutaan vielä näin... :o
Tässä juuri mietitään, että miten tehdään, on hän sanonut, että haluaa hyvää ja että asiani järjestyvät ja että etsitään hyvä kämppä jne.. Nyt varmaan lähden vähäksi aikaa näkemään ystävää toiselle paikkakunnalle ja siinä saa taas omaa tilaa. Olisi hienoa, jos hän tajuaisi ettei haluakaan luopua minusta. Viimeksi oltiin erossa parisen kuukautta. Eikä mulla ollut sillon kun vaan jtn säätöä yhden jätkän kanssa ja sekin tuntui jotenkin väärältä.. Mutta en usko, että hänellä on ollut mtn.. Sillon hän halusi vaan järjestellä omaa elämää.. Kyllä hän silti on varmasti uusia tuttavuuksia saanut netin välityksellä jotenkin, muttei se tarkoita, että olisi mtn vakavaa tai seksiä harrastanut. En tiedä...
En vaan halua, että menee niin kuin viimeksi, että kun muutan pois, niin sitten hän haluaakin minut takaisin. Että pitäisi vaan nyt sitten sanoa, että jos sä haluat että tää on tässä, niin se sitten onkin. Miettiipähän tarkasti miten tekee.
Tänään hän sanoikin samaa, että hänen on vaikea päästää irti.
Mutta omat tunteet aika sekavat. Haluan olla hänen kanssaan, mutta hänessäkin vikansa ja hänenkin pitäisi tiettyjä tapoja parantaa. Joskus tuntuu kuitenkin, että olisi parempi ilman häntä, mutta niin.. Hän elää enemmän järjen mukaan kuin tunteen kai.. Hän on aiheuttanut mulle paljon ahdistusta.
Niin ja sun tilanteestasi, että 2kk on vain 2kk.. Ei kovin pitkä aika, joten on ihan normaalia noi sun tuntemukset. Ikävää on kyllä. Ajan kanssa pitäisi helpottaa, niin on hyvä miettiä, vaikka vaikeaa onkin..
Ei voi muuta sanoa kuin että kauheaa, stressaavaa, ahdistavaa.
Kunpa jotenkin jaksaisi näitä asioita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232