Hupparin nykiminen flirttiä?

Flirtti?

Kertokaapas naiset, voiko sellaisen tulkita flirtiksi, jos löysähköön huppariin pukeutunut nainen kahdenkeskisessä juttelussa vähän väliä nykii hupparinsa helmaa alaspäin niin, että paita painautuu vartaloon ja tissien muoto erottuu paremmin sen alta? Tilanne oli muuten sellainen, että yritin itse flirttailla, ja tiedän, että nainen saattoi olla kiinnostunut.

8

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huppariton nainen

Voi hyvää päivää. Todennäköisesti nainen yritti peittää muotojaan. Jos hän olisi halunnut korostaa muotojaan, huppari ei olisi ollut löysä vaan tiukka

• ap

Voi hyvää päivää. Ehkäpä tuo nainen mietti, että OLISI PITÄNYT pukea jotain tiukempaa, kun sattui törmäämään tiettyyn ihmiseen, ja yritti ottaa vahingon takaisin. Tai mistä minä tiedän.

• kaija koo-fani

Ehkä hän jännitti? Minä alan helposti korjailemaan paitani helmoja kun jännittää. Ja unohdan että silloin paidan yläosa painuu tissejä vasten, hups...

• ap

...ja jännitys taas voisi johtua siitä, että kiinnostava mies avaa keskustelun ja flirttaileekin varovaisesti... Vaikka kai se voi johtua vaikka mistä.

• Hupparilla piiloon

Itse vedin hupparia paremmin päälle keskustellessani kivan miehen kanssa, koska tuntui kiusalliselta, jos paljastan liikaa. Hupparin alla oli pieni toppi. Joten uskon, että sinunkin tapauksessa nainen yritti peitellä, ei paljastaa. :)

• ajomiesxxdsfergeryht

kyllä se oli vaikka esinahan alle sijoitettua kaljupäistä kostajaa. hupparin nykiminen voidaan rinnastaa housujen alas nykimiseen. pane sitä kun seurv kerran näät

• Itsekkin käytän huppareita ja tunnustan joskus kiskovani sitä helmasta alaspäin. :D muutamia vaihtoehtoja tällaiselle käytökselle löytyy, mutta se riippuu ihan henkilöstä. Jotakin saattaa jännittää, joku voi haluta peittää tai paljastaa, hänellä saattoi olla kylmä/viileä tai hän saattoi kiskoa hupparia muuten vain. Vaikeapa sitä on täältä käsin sanoa. Asioihin vaikuttaa myös henkilön kokonaisvaltainen käyttäytyminen tuossa tilanteessa sekä tilanteen paikka ja aika.
      Onnea kuitenkin sinulle jatkoon :)

(Toivottavasti tästä ympäripyöreästä vastauksesta oli edes jotain apua.)

• tsingi

No mitä sitten meinaa, jos sen hupparin hupun laittaa välillä päähän ja vähän ajan päästä pois. Tätä toistui ehkä kolme-neljä kertaa. Hermostuneisuutta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      192
      1368
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      761
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      637
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      320
      614
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe