Kertokaapas naiset, voiko sellaisen tulkita flirtiksi, jos löysähköön huppariin pukeutunut nainen kahdenkeskisessä juttelussa vähän väliä nykii hupparinsa helmaa alaspäin niin, että paita painautuu vartaloon ja tissien muoto erottuu paremmin sen alta? Tilanne oli muuten sellainen, että yritin itse flirttailla, ja tiedän, että nainen saattoi olla kiinnostunut.
Hupparin nykiminen flirttiä?
8
383
Vastaukset
- huppariton nainen
Voi hyvää päivää. Todennäköisesti nainen yritti peittää muotojaan. Jos hän olisi halunnut korostaa muotojaan, huppari ei olisi ollut löysä vaan tiukka
- ap
Voi hyvää päivää. Ehkäpä tuo nainen mietti, että OLISI PITÄNYT pukea jotain tiukempaa, kun sattui törmäämään tiettyyn ihmiseen, ja yritti ottaa vahingon takaisin. Tai mistä minä tiedän.
- kaija koo-fani
Ehkä hän jännitti? Minä alan helposti korjailemaan paitani helmoja kun jännittää. Ja unohdan että silloin paidan yläosa painuu tissejä vasten, hups...
- ap
...ja jännitys taas voisi johtua siitä, että kiinnostava mies avaa keskustelun ja flirttaileekin varovaisesti... Vaikka kai se voi johtua vaikka mistä.
- Hupparilla piiloon
Itse vedin hupparia paremmin päälle keskustellessani kivan miehen kanssa, koska tuntui kiusalliselta, jos paljastan liikaa. Hupparin alla oli pieni toppi. Joten uskon, että sinunkin tapauksessa nainen yritti peitellä, ei paljastaa. :)
- ajomiesxxdsfergeryht
kyllä se oli vaikka esinahan alle sijoitettua kaljupäistä kostajaa. hupparin nykiminen voidaan rinnastaa housujen alas nykimiseen. pane sitä kun seurv kerran näät
Itsekkin käytän huppareita ja tunnustan joskus kiskovani sitä helmasta alaspäin. :D muutamia vaihtoehtoja tällaiselle käytökselle löytyy, mutta se riippuu ihan henkilöstä. Jotakin saattaa jännittää, joku voi haluta peittää tai paljastaa, hänellä saattoi olla kylmä/viileä tai hän saattoi kiskoa hupparia muuten vain. Vaikeapa sitä on täältä käsin sanoa. Asioihin vaikuttaa myös henkilön kokonaisvaltainen käyttäytyminen tuossa tilanteessa sekä tilanteen paikka ja aika.
Onnea kuitenkin sinulle jatkoon :)
(Toivottavasti tästä ympäripyöreästä vastauksesta oli edes jotain apua.)- tsingi
No mitä sitten meinaa, jos sen hupparin hupun laittaa välillä päähän ja vähän ajan päästä pois. Tätä toistui ehkä kolme-neljä kertaa. Hermostuneisuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584