Kannattaako kihlasormukseksi ottaa hopeinen vai valkokultainen sormus? Liikkeissä sanotaan että hopeista ei kannata, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Kestääkö ne? Ja entä sellaiset joissa on kiviä, ns. blingblingiä? Tai onko kokemuksia että valkokulta ei kestä? Ja juu, hintaeron tiedän. Mutta pitäisi kestää loppuelämän, joten mieluummin ostamme kerralla kunnolliset ja kestävät.
Kihlasormukset
2
178
Vastaukset
- .-.
Olipa todella tyhmä kysymys, jos haluat, että se kestää loppuelämän.. Mä itse miellän hopean arkikoruksi. Onhan ne toki halpoja, mutta en ikimaailmassa ottaisi sellaista kihlasormukseksi. Valkokulta on laadukasta, varsinkin jos ja kun siinä on palladiumia joukossa, jolloinka väri on vielä hieman kirkkaampi. Satsatkaa nyt herranjumala laadukkaisiin sormuksiin, jos loppuelämän yhdessä vietätte..
- Minttu02
Eiks se ole niin ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, mutta totta on että hopea on korumateriaalina pehmeää. Suosittelen valkokultaa, keltakultaa tai titaania.
Kannattaa kysyä niiltä jotka tuntevat materiaalit kuten kultasepät. Liikkeistä ei välttämättä saa luotettavaa tietoa.
Itse teetin titaaniset vihkisormukset Woimakulta nimisessä yrityksessä ja sain sieltä hyvin neuvoa, että mistä materiaalista sormukset kannattaa teettää tai mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.
eli käväise sivulla www.woimakulta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758