Kannattaako kihlasormukseksi ottaa hopeinen vai valkokultainen sormus? Liikkeissä sanotaan että hopeista ei kannata, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Kestääkö ne? Ja entä sellaiset joissa on kiviä, ns. blingblingiä? Tai onko kokemuksia että valkokulta ei kestä? Ja juu, hintaeron tiedän. Mutta pitäisi kestää loppuelämän, joten mieluummin ostamme kerralla kunnolliset ja kestävät.
Kihlasormukset
2
172
Vastaukset
- .-.
Olipa todella tyhmä kysymys, jos haluat, että se kestää loppuelämän.. Mä itse miellän hopean arkikoruksi. Onhan ne toki halpoja, mutta en ikimaailmassa ottaisi sellaista kihlasormukseksi. Valkokulta on laadukasta, varsinkin jos ja kun siinä on palladiumia joukossa, jolloinka väri on vielä hieman kirkkaampi. Satsatkaa nyt herranjumala laadukkaisiin sormuksiin, jos loppuelämän yhdessä vietätte..
- Minttu02
Eiks se ole niin ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, mutta totta on että hopea on korumateriaalina pehmeää. Suosittelen valkokultaa, keltakultaa tai titaania.
Kannattaa kysyä niiltä jotka tuntevat materiaalit kuten kultasepät. Liikkeistä ei välttämättä saa luotettavaa tietoa.
Itse teetin titaaniset vihkisormukset Woimakulta nimisessä yrityksessä ja sain sieltä hyvin neuvoa, että mistä materiaalista sormukset kannattaa teettää tai mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.
eli käväise sivulla www.woimakulta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693