Kannattaako kihlasormukseksi ottaa hopeinen vai valkokultainen sormus? Liikkeissä sanotaan että hopeista ei kannata, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Kestääkö ne? Ja entä sellaiset joissa on kiviä, ns. blingblingiä? Tai onko kokemuksia että valkokulta ei kestä? Ja juu, hintaeron tiedän. Mutta pitäisi kestää loppuelämän, joten mieluummin ostamme kerralla kunnolliset ja kestävät.
Kihlasormukset
2
165
Vastaukset
- .-.
Olipa todella tyhmä kysymys, jos haluat, että se kestää loppuelämän.. Mä itse miellän hopean arkikoruksi. Onhan ne toki halpoja, mutta en ikimaailmassa ottaisi sellaista kihlasormukseksi. Valkokulta on laadukasta, varsinkin jos ja kun siinä on palladiumia joukossa, jolloinka väri on vielä hieman kirkkaampi. Satsatkaa nyt herranjumala laadukkaisiin sormuksiin, jos loppuelämän yhdessä vietätte..
- Minttu02
Eiks se ole niin ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, mutta totta on että hopea on korumateriaalina pehmeää. Suosittelen valkokultaa, keltakultaa tai titaania.
Kannattaa kysyä niiltä jotka tuntevat materiaalit kuten kultasepät. Liikkeistä ei välttämättä saa luotettavaa tietoa.
Itse teetin titaaniset vihkisormukset Woimakulta nimisessä yrityksessä ja sain sieltä hyvin neuvoa, että mistä materiaalista sormukset kannattaa teettää tai mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.
eli käväise sivulla www.woimakulta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852197- 431790
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721544- 761326
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381004- 37953