Koska?

Taustalla seuraillut

Viimeksi intiimissä kannsakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

20

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Joulukuun alussa... Onpas horisonttikin tänään kaukana... Matka jatkuu.

      • 4567gftyub657o

        kaksi ja puoli vuotta sitten. Naisen kanssa (jos kaupan kassoja, sukulaisia tms. ei lasketa) puhuin viimeksi vuosi sitten tammikuussa.


    • Tammikuun

      alussa.
      Sitten eksyin tälle palstalle, enkä uskalla olla enää miesten kanssa missään tekemisissä.

      • Ähkimistä?

        Kuka sellaista harrastaa.
        Karjui ihan suoraa huutoa.


      • ES

        En koskaan. Sitten eksyin tälle palstalle enkä tiedä, uskaltaisinko koskaan olla miesten kanssa missään tekemisissä.


    • n. 10 vuotta sitten vai oliko siitä enemmän. Ihan sama en välitä koko asiasta, ikisinkku kun olen. Puhunut olen viimeksi tuntemattomalle naiselle viime viikon perjantai-iltana baarissa ja sekin hänen aloitteestaan. Koska itsehän en aloitteita tee olen nostanut kädet pystyyn vuoden alusta lähtien että se on naisen tehtävä. Voin tällä tavoin olla lähes varma siitä että en joudu suhteeseen, vaikka se on toiveena. Mutta eipähän tule sellaista tilannetta että pakit saisin...

      • testiukkelii

        Hahaa. Kuulostaa ihan mun taktiikalta! Eli takuuvarma resepti ikisinkkuuteen=jättää aloitteen teon naisille :-). Harvassa on tilanteet, jossa voisin harkita aloitteen tekoa ja silloinkin pitäisi tuntea olonsa pirteäksi (aika harvinaista vaikka kuntoilen aika paljon yms.).


    • fyku

      4 vuotta sitten

    • realimus*

      noin klo 03.30. Miten niin?

    • sir_eino

      Perjantaina.

      • Oliko ....

        ....hyvä pano? Mistä iskit?


    • Twin Six

      Viimeksi taisin kahden kesken jutella omaan ikäluokkaan kuuluvan naisen kanssa 2002 tai 2003 kesällä (en muista enää), silloinkin tosin työasioista. Sen jälkeen on jokunen sana vaihdettu kouluissa ja kassoilla.

    • viimeksi

      Helmikuussa.... 2005

    • Mr Groove

      Viikko sitten maanantaina. Tämä on sitä lapsellisen sinkun piinaa. Onneksi tänään on vapaailata ja neljä seuraavaakin on ;) Sitten onkin viikon selibaatti taas edessä.

    • toinen kierros

      Eilen vakipanon kanssa. Torstaina seuraavan kerran

    • realisti.

      Päivittäin 1-2 krt seksiä myös menkkojen aikana ja vuosi taaksepäin. Poislukien ryypiskelypäivät.

    • kesällä 2009

    • sir_eino

      Tänään. Helvetin hyvää stressinpoistoa.

    • P. Anomies

      22.1. panin venäläistä turistityttöä, joka oli Helsingissä käymässä. Kivaa oli.

    • sir_eino

      Heute abend.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe