kun mua itkettää :,( Mut bannattiin miehen logiikka-palstalta :( Elämä on ohi..
Oijoi,
10
269
Vastaukset
- syvästi v*ttuuntunut
Miten helvetissä sä sait bannit kun sinkut-palstan naisvihaaja-häiriköt ei saa millään banneja..oliskohan vakkarinimimerkki syypäänä..vaiko naisviha?
- dsadasdas
Mitä teit saadaksesi bannin?
- y.b bannissa
en mitään, sefu ei tykkää minusta.. ja tännekään en äsken voinut kirjoittaa. Banni laajenee :) Ei se mitään, arvasin tämän, petasin vähän itselleni :)
outoa, miks semmottii menivät tekemään :(
- mariamania
Pyyhi kyyneleet pitsireunaiseen nenäliinaan. *Ojentaa*
- y.b bannissa
thnx my darling, *snif*
- ei onnistu noin
Banni koskee koko saittia eikä tiettyä palstaa. Jossain muualla vika.
- y.b bannissa
tilanne vaihtelee. Välillä pystyn kirjoittamaan puskasta, välillä kaikki mahdolliset nimmarit esim. y.b bannissa, satunnainen numero-,kirjainsarja on varattu. Jos ei ole banni, niin joku sen tyyppinen ainakin. Ja sopivasti sen jälkeen kun olin sanonut saavani bannin, jos teen aloituksen M.L.ään :D Ei haittaa. Pidän breikin, kun jotain noin kyrsii..
- ei mene noin
Sulla on koneessa jotain häikkää. Banni on koko saitille eli kaikkiin keskusteluihin nimimerkistä huolimatta. Banni toimii IP:n perusteella.
- y.b bannissa
se olikin koko saitille ensin, nimimerkistä huolimatta.
no mitä väliä, elämä on...
Täytyy mennä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402