kun mua itkettää :,( Mut bannattiin miehen logiikka-palstalta :( Elämä on ohi..
Vastaukset 10
- syvästi v*ttuuntunut
Miten helvetissä sä sait bannit kun sinkut-palstan naisvihaaja-häiriköt ei saa millään banneja..oliskohan vakkarinimimerkki syypäänä..vaiko naisviha?
- dsadasdas
Mitä teit saadaksesi bannin?
- y.b bannissa
en mitään, sefu ei tykkää minusta.. ja tännekään en äsken voinut kirjoittaa. Banni laajenee :) Ei se mitään, arvasin tämän, petasin vähän itselleni :)
outoa, miks semmottii menivät tekemään :(
- mariamania
Pyyhi kyyneleet pitsireunaiseen nenäliinaan. *Ojentaa*
- y.b bannissa
thnx my darling, *snif*
- ei onnistu noin
Banni koskee koko saittia eikä tiettyä palstaa. Jossain muualla vika.
- y.b bannissa
tilanne vaihtelee. Välillä pystyn kirjoittamaan puskasta, välillä kaikki mahdolliset nimmarit esim. y.b bannissa, satunnainen numero-,kirjainsarja on varattu. Jos ei ole banni, niin joku sen tyyppinen ainakin. Ja sopivasti sen jälkeen kun olin sanonut saavani bannin, jos teen aloituksen M.L.ään :D Ei haittaa. Pidän breikin, kun jotain noin kyrsii..
- ei mene noin
Sulla on koneessa jotain häikkää. Banni on koko saitille eli kaikkiin keskusteluihin nimimerkistä huolimatta. Banni toimii IP:n perusteella.
- y.b bannissa
se olikin koko saitille ensin, nimimerkistä huolimatta.
no mitä väliä, elämä on...
Täytyy mennä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham601208- 1221138
- 971033
- 821028
- 60910
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58861- 136811
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p277738- 18598
- 69596