löytyykö Suomesta paikkaa mistä voisi hommata tatuointi tarvikkeita, koneesta lähtien?
Oon katsellut ulkomaisten yritysten sivuja jossa on ollut ihan edullisiakin paketteja, mutta ongelma on etten omista mitään luottokortin tyyppistä korttia.
tatuointi tarvikkeet?
12
14095
Vastaukset
- Anne
Et tarvitse luottokorttia.Voit maksaa esim. EU-maksutoimeksiantona vaikka omalta koneelta. Yleensä liike ilmoittaa sivuillansa tarvittavat koodit yms.
Tässä yksi todella laadukas liike www.mickysharpz.se
Paikka on Ruotsissa ja tavara tulee nopeasti.
Suomesta ei kannata ostaa, ovat sikahintaisia.- markoulio
pitäis saada hyönteisneuloja tai jot muut vast....pikaisesti
- sarita
-suomessa tatuointitarvikkeita myy Kinky Mouse Tattoo...tosin kova hintaisia.ulkomailta saa halvemmalla,mutta postikulut,rahanvaihtokulut yms.lisäävät hintaa.laadukasta kamaa saa micky sharpzilta(ruotsi)ja edullista sälää löytyy imaxilta(italia),imaxilla on myös edullisia "tatuointi-paketteja",käteviä aloittelijoille!-maksut saa suoritettua pankissa,ulkomaiden rahansiirrolla.-onnea yrityxelle!!!
- kajjaanin humu
sarita kirjoitti:
-suomessa tatuointitarvikkeita myy Kinky Mouse Tattoo...tosin kova hintaisia.ulkomailta saa halvemmalla,mutta postikulut,rahanvaihtokulut yms.lisäävät hintaa.laadukasta kamaa saa micky sharpzilta(ruotsi)ja edullista sälää löytyy imaxilta(italia),imaxilla on myös edullisia "tatuointi-paketteja",käteviä aloittelijoille!-maksut saa suoritettua pankissa,ulkomaiden rahansiirrolla.-onnea yrityxelle!!!
missäpä päin nykyisin vaikutat?olis kiva nähdä ja suunnitella vaikka uusia roiskeita...
- ruoska:)
sarita kirjoitti:
Moi sarita jos näät tämän olis mukava tavata olen hesas duunid 1-2kk.T:ruoska jos muista .laita viesti mun numbaan 0400971754
- sarita
kajjaanin humu kirjoitti:
missäpä päin nykyisin vaikutat?olis kiva nähdä ja suunnitella vaikka uusia roiskeita...
..etelä-suomessa,onnellisesti naimisissa,tatzkoja paukutellen...
- runkkuapina
ruoska:) kirjoitti:
Moi sarita jos näät tämän olis mukava tavata olen hesas duunid 1-2kk.T:ruoska jos muista .laita viesti mun numbaan 0400971754
mitä noista paketeista (imaxin sivuilta) suosittelet? raha ei oo este, mutta mieluusti jos paketin hinta jäisallle 1000e ni jäis rahaa ruokaakin =)
- tattoo123
runkkuapina kirjoitti:
mitä noista paketeista (imaxin sivuilta) suosittelet? raha ei oo este, mutta mieluusti jos paketin hinta jäisallle 1000e ni jäis rahaa ruokaakin =)
Moi!
Imaxin miltei kaikki tuotteet on saatavilla ihan Suomesta samaan hintaan paitsi tietysti halvemmalla toimituskuluilla. Lisäksi yrityksellä myynnissä paljon muuta tatuointiin tarvittavaa. Yrityksen nimi Nordic Tattoo Supplies ja sivut www.nordictattoosupplies.com . - serkku
sarita kirjoitti:
..etelä-suomessa,onnellisesti naimisissa,tatzkoja paukutellen...
Vieläkö etelä-suomessa? Minkä nimisessä lafkassa?
- late76
katoppa www.tattoomaailma.com
- diiduuliini
Itse olen tilannut kaiken täältä, pyytämällä saa kaikkea mitä haluaa, sillä tuolla sivuilla ei ole kaikkea. Tuotteet on laadukkaita ja itse olen vakioasiakas täällä, suosittelen!
Nettiosoite: http://myhair.suntuubi.com/- R.Roope
Aivan järjettömät hinnat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675