Svekot ovay väkivaltaisempia

Odotan vastaustasi

Ankdam ja muut svekko valehtelijat tykkäävät väittää tällä palstalla että kaikki suomalaiset ovat väkivaltaisia juoppoja kun taas suomenruotsalaiset on rauhaa rakastivia onnekkaita hymyileviä ihmisiä, suorastaan valtiaskansaa.

Mutta onko näin?

Tämän tilaston mukaan yksikielisesti ruotsinkielisissä kunnissa tehdään enemmän väkivaltarikoksia kuin suomenkielisissä:

http://suomi24.pp.fi/talletukset/vakivaltaisimmatkunnat2009.html

Mitä sanoo rouva Ankdam tuohon tilastoon?

12

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, mitä rouva Ankdam sanoo, mutta kuten jutussa mainitaan Maarianhamina on ykkösenä siksi, että laivoilla sattuneet pahoinpitelyt kirjataan sinne. Joten sen perusteella ei voi väittää, että suomenruotsalaiset (ahvenanmaalaiset?) olisivat suomenkielisiä väkivaltaisempia.

      • taas svekko valehtel

        Ja nyt saat kyllä luvan esittää todisteet väitteesi tueksi että suurin osa on muka laivalla tapahtuneita pahoinpitelyjä? Vai etkö pysty? Todistus taakka on sinun.

        Samalla tavalla minäkin voin väittää että Hyrynsalmen kaikki väkivaltarikokset on ahvenanmaalaisten laskettelijoiden tekemiä. Todista väite vääräksi.


      • älä viitsi naurattaa

        Ai että Eckerönkin pahoinpitelyt olisi kaikki laivalla sattuneita ja suomalaisten tekemiä? Älä viitsi loinen naurattaa! Sitäpaitsi 80% Ahvenanmaan turisteista on ruotsalaisia ja suomenruotalaisia. Tämän olette muistaakseni itsekin joskus tutkineet.

        Sano yksikin hyvä syy miksi apartheid Ahvenanmaa olisi muka suosittu turistikohde suurelle joukolle suomalaisia? Nooh odotan vastausta.


    • Mitäs tuohon nyt pitäisi sanoa, muuta kuin että netti fenno taas panee sanoja suuhuni.
      En muista kirjoittaneeni että kaikki suomalaiset ovat väkivaltaisia juoppoja, olenko muka?? Enpä usko sellaista sanoneeni kun en ole sitä mieltäkään.

      Sen sijaan olen tainnut joskus todeta tuon saman minkä Ahvennainenkin eli että ruotsinlaivojen pahoinpitelyt tutkitaan ja kirjataan usein Maarianhaminassa joten siitä johtunevat ne korkeat tilastot. Kannattaa myös huomioida että Maarianhaminan tilastoon mahtuu varmasti mukaan jopa riikinruotsalaisia joten ei sekään tilasto kerro mitään ainakaan nimenomaan suomenkielisten suomalaisten väkivaltaisuudesta. Tuota Eckerötä tosin ihmettelen.

      Hangon tilastot johtunevat pääosin Regatasta ja Juhannuksesta jotka ovat varsinaisia pussikaljakansan jättitapahtumia jolloin kalja virtaa ja nyrkit heiluvat. ..niin ja mitä nyt paikalliset moottoripyöräjengit välillä joutuvat vähän kovistelemaan velallisiaan.

      Sinä: "Tämän tilaston mukaan yksikielisesti ruotsinkielisissä kunnissa tehdään enemmän väkivaltarikoksia kuin suomenkielisissä:"

      Mitä muita "yksikielisesti ruotsinkielisiä" kuntia mahdoit tarkoittaa kuin Maarianhamina ja Eckerö? Hanko on kaksikielinen mutta siellä on suomenkielinen enemmistö.

      • opix ves her pre exo

        No vaikka Närpiö. Selvästi korkeammalla kuin Jalasjärvi tai Pyhäjoki. Ahaa joten siis myönnät että osa Pohjanlahden suomenkielisissä kunnissa tapahtuvista väkivaltarikoksista voi olla jopa riikinruotsalaisten tekemiä?


    • kesl keärym ves laks

      Ja turhaan Ankdam kerskut että jossain Vårdössä ei ole ollenkaan väkivaltarikoksia. Vårdö on niin pieni merkityksetön suomalaisten verovaroilla tuettu paska loinen kunta että olisi yllättävää jos siellä asuisi ketään muuta paitsi vanhoja sisäsiittoisia maajusseja homeisissa mökeissään.

      Sama koskee Brändöä ja Getaa sekä Luhankaa.

      • "Ja turhaan Ankdam kerskut että jossain Vårdössä ei ole ollenkaan väkivaltarikoksia."

        Onko täällä joku toinenkin Ankdam?? Milloin minä olen puhunut tai kuten väität jopa kerskunut mistään Vårdöstä mitään? En edes tiedä missä moinen Vårdö sijaitsee?? Ahvenanmaalla voisin kuvitella? Minä en juurikaan tunne Ahvenanmaan oloja, en ole siellä koskaan edes käynyt kuten en muuten ole käynyt Närpiössäkään.
        Ankdam on aito paljasräpyläinen stadilainen!


      • ksu kynä sähköt erme
        Ankdam kirjoitti:

        "Ja turhaan Ankdam kerskut että jossain Vårdössä ei ole ollenkaan väkivaltarikoksia."

        Onko täällä joku toinenkin Ankdam?? Milloin minä olen puhunut tai kuten väität jopa kerskunut mistään Vårdöstä mitään? En edes tiedä missä moinen Vårdö sijaitsee?? Ahvenanmaalla voisin kuvitella? Minä en juurikaan tunne Ahvenanmaan oloja, en ole siellä koskaan edes käynyt kuten en muuten ole käynyt Närpiössäkään.
        Ankdam on aito paljasräpyläinen stadilainen!

        Siitä en ole yllättynyt ettet kaupunkilaisena sinne tyhmien maajussien sekaan ole mennyt. Ahvenanmaalaiset ja närpiöläiset kun eivät katsos rouva hyvä ole ihan mitään niitä penaalin terävimpiä kyniä. Haisevat koska saippua on vieras ja uusi tuote plus mökit ovat täynnä punkkeja ja muita öittiäisiä.


      • älä huoli ankdam
        Ankdam kirjoitti:

        "Ja turhaan Ankdam kerskut että jossain Vårdössä ei ole ollenkaan väkivaltarikoksia."

        Onko täällä joku toinenkin Ankdam?? Milloin minä olen puhunut tai kuten väität jopa kerskunut mistään Vårdöstä mitään? En edes tiedä missä moinen Vårdö sijaitsee?? Ahvenanmaalla voisin kuvitella? Minä en juurikaan tunne Ahvenanmaan oloja, en ole siellä koskaan edes käynyt kuten en muuten ole käynyt Närpiössäkään.
        Ankdam on aito paljasräpyläinen stadilainen!

        Ei siellä ole kukaan kuninkaallinenkaan edes vaivautunut käymään. Ei tainnut homo Kustaa V edes käydä Ahvenanmaalla vaikka Julius Sundblom niin innokkaasti mainosti saaren Ruotsiin liittämisen eduista.

        Tuskin suurin osa suomalaisista ja ruotsalaisista tiesi edes 1910-luvulla missä Närpiö oli.


    • Durjan

      Ahneidenmaalle pitäisi saada uutta geeniperimää jotta tuo väkivaltageeni
      väistyisi! Vaikkapa 200 tuhatta somalia ahneidenmaan saaristoon.
      Kurdit ja afgaanitsissit, lisäksi nyt sitten vielä libyalaisia!

      • En Finne

        Siinä se saariston kulttuuri RIKASTUISI!
        Tätähän sitä Thors on tänne halajanut!


      • Ei niitä somaleja parane sinne saarille laittaa.. ryhtyvät vielä kaappaamaan laivoja ja huviveneitä. Paree pitää kuivalla maalla vain ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1718
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      749
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      732
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      690
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      666
    Aihe