Sievistelijä vai jakaja?

Niinaija

Olen jo jonkin aikaan ihmetellyt sitä, miten moni mies tuntuu olevan täysin lumoissaan thaimaalaisista yms. sieltä päin kotoisista naisita. Thainaiset ovat ihania, kilttejä yms. kun taas suomalaiset rumia, läskejä yms.

Monesti lukee palstoilta, että suomalaisnaiset ovat huoria, jakavat baareissa kaikille ulkomaalaisille ja toisaalta taas siitä, että suomalaisnaiset ovat pihtareita, eivät anna ja pitää piirittää kuukausia ennen kuin saa...

Jotenkin tuntuu oudolta, että näitä thaihuoria ihaillaan vaikka todellisuudessa hehän ovat huoria, antavat kaikille, jotka antavat palveluksista sovitun rahasumman. Miksi suomalaisnainen on sitten huora, jos harrastaa irtosuhteita? Joita läheskään kaikki ei edes harrasta. Ja miksi sitten taas pihtaaminenkin on pahasta?

Tuntuu todella sekavalta! Itse en ole yhden illan juttuja harrastanut ja ainoastaan yhden miehen kanssa olen harrastanut seksiä elämäni aikana (no myönnetään että ikääkin on vasta parikymmentä vuotta). Ilmeisesti olen siis pihtari, kun en heti baarissa tapaamani miehen kanssa päädy harrastamaan seksiä. Ja sekös vihastuttaa. Toisaalta jos antaisin heti, niin sitten olen huora.

Eli miten tässä nyt sitten pitäisi olla? Antaa kaikille sitä haluaville vai vain tietyille harvoille ja valituille?

12

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....p

Thainaisista en osaa sanoa mutta monet suomalaiset naiset ainakin käyttäytyvät kamalasti ja ovat oikeasti todella ilkeitä, kun puhutaan n. 20-25v ikäisistä. Muutenkin ujona on hiton vaikeaa lähestyä naisia ja sitten jos saa ujoutensa voitettua ja menemään juttusille, niin tulee pakit haukkumisten muodossa. On sitten itsetunto mennyt moisten episodien myötä että enää en uskalla mennä tutustumaan ja yksin olen jäänyt.

• Niinaija

Ei tietenkään ilkeästi saisi antaa pakkeja, mutta jos nämä naiset eivät ole olleet kiinnostuneet sinusta syystä tai toisesta, niin minkä sille voi? Toisaalta taas, isketkö vain tietynnäköisiä ja -tyylisiä naisia? Hyvännäköisiä, sosiaalisia naisia isketään jatkuvasti, he eivät jaksa olla iloisia taas yhdestä iskijästä vaan saattavat sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Jotkut miehet roikkuvat vinkumassa ellei heille sano asioita suoraan.

Suosittelisin iskemään baarista jonkun ei ehkä niin näyttävän näköisen naisen, joka saattaa olla ujokin (no ujon iskeminen voi olla myös vaikeaa). Sellaiset voisivat arvostaa miehen lähestymistä ja jatkaa jutustelua eivätkä anna suoraan ulkonäön perusteella pakkeja.

• kyllästynyt mies -81

Ei tyypillinen suomalainen 18-30 vuotias nainen anna kaikille. Se antaa vain niille pelimiehille ja panomiehille, joille kaikki muutkin naiset antavat. Suurin osa samanikäisistä sinkkumiehistä kärvistelee yksinäisyydessä välillä jopa vuosia, ja sitten ehkä lopulta löytää jonkun naisen. Samalla tuonikäiset naiset harrastaa jatkuvasti jotain panojuttuja niiden panomiesten ja pelimiesten kanssa. Siksi suomalaisia naisia sanotaan huoriksi, eikä muuten syyttä. Arvaapa vituttaako miestä, kun itse on etsinyt vuosikaudet naista, josta tykkäisi ja joka tykkäisi tästä miehestä, niin sitten se nainen onkin maannut samaan aikaan lukuisten panomiesten ja pelimiesten kanssa. Onko sellaisen naisen kanssa seksissäkään enää mitään intiimiyttä ja rakkautta jäljellä. Ei ole, se on pilannut itsensä niiden panomiesten kanssa.

• pimpompoks

..ja sä olet pilannut itsesi omilla ahdamielisillä asenteilla poika-kulta.

• kyllästynyt mies -81
        pimpompoks kirjoitti:

..ja sä olet pilannut itsesi omilla ahdamielisillä asenteilla poika-kulta.

Ai kalikka kalahti vai?

• kyllästynyt nainen

Itse et osaa tai uskalla mennä iskemään näitä mukavia naisia. Vain nämä panomiehet iskevät heitä, ja kun kerrankin joku sen tekee, niin he ovat otettuja ja tuntevat että heistä pidetään. Seuraavan panomiehen kohdalla tulee taas tunne, että kelpaat jollekin. Ja seuraavan. Heidän kanssaan on helppo olla. Tavallan peitellään omaa epävarmuutta, mutta mistä sitä varmuutta saa jos ei ns. normaalit miehet huomioi ikinä ("itsevarmuus tulee sisältä ja blaa blaa... täyttä paskaa loppupelissä"). Turha sitten valittaa jos joku muu on ehtinyt ensin. Veikkaisin että suurin osa näistä naisista olisi mielummin mukavan tavallisen miehen kanssa suhteessa.
        Itselläni on takana yksi yhden yön juttu. En tiedä oliko panomies, en kysellyt.

• etgsdfc

Niin eli tuolla logiikalla pitäisi yleistää myös kaikki miehet näiksi panomiehiksi (=huoriksi) jotka ovat joka pimperoa käyneet dippaamassa (oksettavaa)? Eihän kukaan täysipäinen leimaa kaikkia saman sukupuolen edustajia huoriksi jos jotkut tykkäävät irtosuhteista. En minäkään kaikkia miehiä pidä pelimiehinä tai panomiehinä vaikka osa sellaisia onkin. Otapa järki käteen niin löydät ehkä joskus naisen..

• Katkera ukko oot
        kyllästynyt mies -81 kirjoitti:

Ai kalikka kalahti vai?

Saa nainen harrastaa seksiä jos tykkää :) Se ei tee hänestä huoraa niin kauan kun ei ota maksua. Sinäkin varmasti harrastaisit, jos vain saisit mahdollisuuden. Hähä, ei ihme, ettet saa.

• Ilovemywoman

Seuraava omaan tietämättömyyteesi ja ahdasmielisyyteesi perustuva suvaitsematon kommenttisi kertoo sekin jo syyn sille, miksi niin moni suomalaisnaisen kokenut mies pitää enemmän thai-naisista:

"Jotenkin tuntuu oudolta, että näitä thaihuoria ihaillaan vaikka todellisuudessa hehän ovat huoria, antavat kaikille, jotka antavat palveluksista sovitun rahasumman. "

Suomalaiset naiset ovat kateellisia, ilkeitä, hyväksikäyttäviä, pinnallisia ja kylmiä.

On totta, että farangin on helppo löytää seuraa Thaimaassa, mutta totta on myös se, että 98% tytöistä ei sovi etukäteen hintaa eikä pyydä rahaa. Ja kun heille sitä antaa, he painavat kämmenet vastakkain, päänsä alas ja kiittävät aidon nöyrästi. He arvostavat hyvin kiitollisena sitä, että heitä kohdellaan kauniisti ja muistetaan rahalla, joka auttaa ennen kaikkea heidän perheitään köyhemmissä osissa maata Chiang Maissa tai Isanissa. Näistä naisista ei turhamaisuutta löydy ja he ovat valmiita vaikka kuolemaan perheensä puolesta.

Minulle ei suominainen enää kelpaa. Minun puolestani suominainen voi lähteä Turkkiin, Italiaan, Egyptiin tai vaikka Ouagadougouhun pitämään hauskaa paikallisen miehen kanssa. Toivotan vilpittömästi, todellakin vilpittömästi onnea suominaiselle. Minä nimittäin olen omani löytänyt.

• ei thaihuoraa

Miksi te lahopäät ette ymmärrä kulttuurieroa? Ihan sama asia jos vertaisi että täällä antaisit jollekin opiskelijatyttöselle tuhatlappusen kouraan sen niukan opintotuen päälle, se vastaa näiden thainaisten ostamista koska Suomessa kuitenkin saa vähän enemmän rahaa kuukausittain. Ja miksi sinäkin pelle yleistät kaikki suominaiset samanlaisiksi? Oletko tavannut meidät kaikki? Todella vastenmielistä leimata koko sukupuoli omien ennakkoluulojensa takia. Tekstistäsi myös sai sellaisen kuvan että tahdot naisen olevan alistuva orja joka on kiitollinen kun maksat seksistä sen muutaman roposen joka on siellä "iso raha". Sekin on huoraamista vaikka yrität uskotella ettei se ole koska et joudu maksamaan thaihuorille niin paljoa. Oivoi itsepetosta. Luuletko ettei tämä thaikku hylkäisi sinua jos kohtaa enemmän maksavan miehen?

P.S. Kävi sääliksi kun viime viikolla näin paikallisessa pikaruokaraflassa keski-ikäisen suomalaisjupin puku päällä ja ärsyyntyneenä vierellään onnettoman näköinen thainainen vatsa pystyssä. Oli kyllä koko pari todella onnettoman näköinen muutenkin ja mies vain murahteli koko ajan jotain..

• Metsoman..

Siis täh?! En minä ainakaan ihaile thaihuoria vaikka voisinkin heitä panna. Olet täysin hakoteillö jos ajatellaann miehen logiikkaa.

• Yök ja yök

Tämä kertoo hyvin, minkälaisia suomalaiset naiset ovat:
      http://areena.yle.fi/video/1299443581713

Tuollaista ei mielestäni voi koskaan antaa anteeksi, kun miehet ovat antaneet henkensä maataan puolustaessa.

Lapsen vika se ei tietenkään ole!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      297
      2671
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2465
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2205
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1893
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1672
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      137
      1447
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1328
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1140
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1114
    Aihe