Oon pitkän aikaa kuunnellu bändiä Judas Priest ja aivan ihastuksissani bändin musiikkiin! Kertokaa mulle kuinka vanhoja Priestin hemmot on??
Judas Priest
6
645
Vastaukset
- The Rocker
Kaipa ne kaikki on lähellä viittäkymmentä, jossei jo ylikin...
Itse pidän Priestiä kaikkien aikojen parhaimpana hevibändinä!! Palataan asiaan... - tepa
Vanhoja ne ainakin ovat, mut en oo varma kuinka. Mut hyvää musaa ne kuitenkin tekevät
- Vara-Rob
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen. - sjödgsdgds
Vara-Rob kirjoitti:
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen.Stained Class levyltä biisi better by you,better than me muka ajoi nuoret itsariin,Tarkimmat priest-fanit tietävät ettei biisi edes ole priestin oma vaan Spooky Tooth-bändin 1969 levyttämä biisi.
... syystä olen ottanut uudelleenkuunteluun näitä Judas Priest levyjä (huom. vinyylinä). Suoranaisia klassikoitahan ovat niiden 4 ensimmäistä albumia. Ei uudemmatkaan Priest albumit huonoja ole, mutta kohderyhmänä saattavat olla niissä hieman nuorempi sukupolvi. Rob Halfordin Crusible albumi on myös ihan hyvä ja ostin sen Anttilasta todella naurettavaan alehintaan (2,99) tässä kuukausi sitten. Priest hemmot ovat ainakin minua vanhempia ja ihmettelenkin sitä, kauanko ne jaksaa vielä ankarassa musabisneksessä ja heilua lavalla?
- Janne78.
Miksi ihmettelet? Eihän ikä ole sama asia, kuin väsymys. Sairaudet ovat se raja, mihin hupi loppuu. valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337310Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142670Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2721319- 1001069
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729421711010Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih73961En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137950Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79804Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13773Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18761