Oon pitkän aikaa kuunnellu bändiä Judas Priest ja aivan ihastuksissani bändin musiikkiin! Kertokaa mulle kuinka vanhoja Priestin hemmot on??
Judas Priest
6
626
Vastaukset
- The Rocker
Kaipa ne kaikki on lähellä viittäkymmentä, jossei jo ylikin...
Itse pidän Priestiä kaikkien aikojen parhaimpana hevibändinä!! Palataan asiaan... - tepa
Vanhoja ne ainakin ovat, mut en oo varma kuinka. Mut hyvää musaa ne kuitenkin tekevät
- Vara-Rob
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen. - sjödgsdgds
Vara-Rob kirjoitti:
Parhaat ja kattavimmat levyt selityksineen
Stained Class - levy joka oli aikakautensa virstanpylväs. Kipeitten sanoitusten sanottiin johtaneen nuorten itsemurhiin jenkeissä.
Screaming for Vengeance - Kunnon tuottajien tekemä Priest lätty joka myi mm. platinaa jenkeissä. Mahtavat soundit mutta omituiset sanoitukset
Killing Machine - levy joka toi käsitteen metal heavy rockiin.
Painkiller - viimeisin työnäyte Robin kanssa. Pesee muut aikakautensa ns. kovan luokan metallibändit mennen tullen.Stained Class levyltä biisi better by you,better than me muka ajoi nuoret itsariin,Tarkimmat priest-fanit tietävät ettei biisi edes ole priestin oma vaan Spooky Tooth-bändin 1969 levyttämä biisi.
... syystä olen ottanut uudelleenkuunteluun näitä Judas Priest levyjä (huom. vinyylinä). Suoranaisia klassikoitahan ovat niiden 4 ensimmäistä albumia. Ei uudemmatkaan Priest albumit huonoja ole, mutta kohderyhmänä saattavat olla niissä hieman nuorempi sukupolvi. Rob Halfordin Crusible albumi on myös ihan hyvä ja ostin sen Anttilasta todella naurettavaan alehintaan (2,99) tässä kuukausi sitten. Priest hemmot ovat ainakin minua vanhempia ja ihmettelenkin sitä, kauanko ne jaksaa vielä ankarassa musabisneksessä ja heilua lavalla?
- Janne78.
Miksi ihmettelet? Eihän ikä ole sama asia, kuin väsymys. Sairaudet ovat se raja, mihin hupi loppuu. valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784