Teippipidennykset,rapunzel,dreamhair vai hairium? Kokemuksia.

Teippejä_tarvis

Elikkäs itselläni alkaa ensi kuussa olla taas aiheellista hankkia uudet TEIPPIpidennykset. Kokemusta ed.mainituista on vain hairiumista. Sieltä on saanut kohtuullisen hyvät pidennykset ja erittäin hyvät teipit jotka pysyy hyvin Mutta... Hinnan vuoksi mietityttää nyt että voisko esim. rapunzelin teippipidennys ajaa saman asian. Jos on kokemuksia niin mielellään kuulisin niistä :)

Tällä hetkellä päässäni on erittäin surkeillä silikooninauhoilla varustetut huuto.net löydöt. Nyt on jo tullut todettua että sieltä en enää tilaa. Hiukseni on jälleenmyyjän kautta tilattua zxhair.com -sivustoltakin löytyvää tukkaa. Näissä "silikooni"-nauha on hapero,niitä on mennyt nyt jo rikki (viikon käytössä) yms. En siis tilaa toisten kun halvalla sai.

Onko rapunzelin hius millaista ja irtoaako nauhasta paljon tukkaa esim. harjatessa? "Räjähtääkö" oikein hoidettuna parin pesun jälkeen,onko varmasti oikeeta hiusta eikä vain leikisti remyä. Dreamhair ei juurikaan ole edullisempi vrt. hairium mutta sekin kiinnostaa.

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

35

13918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidennykset

      Minäkin haluaisin tietää samasta asiasta, mistä siis kannattaa teippipidennykset tilata?

      • Hillero

        Rapunzel ei oo varmasti laadukkain paikka jos haluaa kestävän pidennyksen. Hairiium on paljon paljon parempi.


    • Kristiinaz

      Tilasimme ensimmäiset teippipidennykset rapunzelilta ja ne olivat melko hyvälaatuiset, mutta kihara tukka meni takkuiseksi nopeampaa kuin suora. Silikoninauna hiuksissa on hyvä, eikä hiuksia irtoile paljon nauhasta. Jos vertaa dreamhairin hiusta ja rapunzelin niin rapunzelin hiuksi on paksumpi ja silikoninauha paksumpi ja kestävämpi kuin dreamhairilla. Mutta dreamhairin hiuslaatu on hieman parempi ja silikonista ei myöskään irtoile tukkaa kamalasti. Teipeissä on selviä eroja myös. Dramhairilta tilattu teippi on huomattavasti parempaa kuin Rapunzelilta. Hairiumin hiuksista minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kavereiden mielestä ne ovat ainakin olleet hyvälaatuisia.

    • mnbjhb

      Mä teen niin et tilaan tukan Rapunzelilta ja teipin Hairiumilta. Tää on ollu toimivin ja halvin ratkasu.

    • maarit-78

      mä hommasin nettiliike.com... ollu n.3 viikkoa ja ei ainakaan vielä valittamista...

    • venomnom

      up

    • wqwwwwwwe

      Dreamhairilta olen tilannut aina, sieltä saa laadukkaita ja pitkään oikealla hoidolla kestäviä. Oon käyttäyny useamman kerran. Kerran piheyksissäni tilasin Rapunzeinilta. Kuivivat tosi nopeasti.

    • nanikaaaa

      Teippipidennykset ollu kohta vuoden, suosittelen!

    • Kyllästynyt999

      Rapunzel on miljoona kertaa parempi kuin dreamhair!!!!!! Taitaa vaan myyjä mainostaa itse itseään tällä ja muilla palstoilla.

    • Ansiina

      Moi!
      Itse tilasin Rapunzeliltä hiuspidennykset, ovat hyvänlaatuisia, kestävät harjausta, ovat aasialaishiusta. Minulla ollut jo vuoden pidennykset, välillä laitettu uudestaan ja kyllä voin sanoa et hyvät ovat ja edulliset 22 e 20 kpl.

    • ;:)

      Ittelläni on ollut clip-on pidennykset & teippipidennykset. Molemmat tilasin huuto.netistä jälleenmyyjiltä. En suosittelisi sieltä tilaamista! Hiukset ei ole niin hyvää laatua kuin oikeissa kampaamoissa.

    • Voiko halvalla..

      ..saada hyvää?

      Itsellä nyt Rapunzelin original 40cm sinettihiukset. Menivät parin pesun jälkeen tosi karheiksi ja takkuuntuvat. Hius on erittäin karheaa ja kuivaa ja vaikea saada suoristettua edes herstylerin suoristusraudalla. Hiuksia ei voi pitää oikein auki edes suoristettuna ja ponihännälläkin takkuuntuvat pahasti jos ei jaksa suoristaa. Olen kokeillut hiuksissa useita erilaisia kampaamosta suositeltuja silottavia hoitotuotteita, mutta eivät ole tähän takkuuntumiseen auttaneet. Edellisen kerran hommasin pidennyshiuksen kampaamon kautta ja hiukset olivat hyvälaatuiset ja huolettomat.

      Onko kellään kokemusta rapunzelin eurooppalaisesta hiuksesta?

    • 19

      Miksi et vaivaudu kasvattamaan omia hiuksiasi pitkiksi? Ei tarvitsisi murehtia pidennysten laadusta...

      Vai eikö pää kestä vuoden-parin projektia? Ihan normijuttu missä tahansa työelämässä, ei se hiustenkasvatus ole mikään poikkeus. Aikuisen on pakko elää vuoden-parin marginaalilla ja jos joku teini ei siihen kykene niin voi-voi.

      Tukka kasvaa 10-15 cm vuodessa kunhan sitä ei leikkaa eikä häiritse (ei fööniä, suoristusta, värjäystä, äärilämpöä tms) ja jos ei pää kestä vuoden-parin keikkaa niin kanattaa siinä vaiheessa suosiolla ajaa kalju ja käyttää peruukkia.

      • Kaunis ja rohkea

        Vertaat työelämää hiusten kasvatukseen? Taidat olla työtön ja katkera ihminen, olet kommentoimassa väärällä palstalla. Etsi: mielenvikaisuus.


    • dfgsgd

      Itse tilasin Rapunzelilta 613 sävyistä hiusta, aivan surkeaa. Tummat sävyt ovat heillä hyviä, mutta vaaleat menevät pilalle ekassa pesussa, vaikka mitä ainetta käyttäisi. :(

    • Takkutukka

      Mitä mieltä oletta hairiumin TEIPPIpidennyksistä? Itselläni on tällä hetkellä kampaamosta ostettu 400 euron teippipidennykset, mutta ne menivät kahdenviikon sisällä pialle, ne takkuuntuvat todella helposti ja niistä on tullut todella karheat... Mutta olen siis ajatellut tilaavani seuraavan kerran hairiumilta pidennykseni ja haluaisin kuulla muiden mielipiteitä ja kokemuksia hairiumin TEIPPIPIDENNYKSISTÄ ! kiitos jo etukäteen :-)

      • Think about that

        Itse teen kampaamossa vain ja ainoastaan erimoisia pidennyksiä rastoista sinetteihin. Itse vannon ompelemisen nimeen sillä sitä ei tarvitse varoa saunassa, huolehtia siitä että mitä jos tippuukin ja taidokas kampaaja osaa laittaa hiukset niin etteivät ne näy asiakkaan omien hiusten seasta edes kun päättää laittaa hiukset ylös kiinni.
        Teippipidennyksen kanssa kannattaa odotella hetki että laadut paranevat sillä niistä ei kuule paljoa hyvää etenkään tästä ensimmäisestä versiosta jossa on silikoni.
        Kaikista paras teippiratkaisu tuntuu olevan hiusnauhan ja teipin sekoite, pysyy pysyy ja pysyy tosin ehkä liiankin hyvin, oli hankala yrittää saada pois päästä.
        Teipin laatu on aika sama mistä vain tilaa mutta hiuksia en henk.koht. tilaisi rapunzelilta, koska huolimatta heidän 100% aidosta hiuksesta aitoa tavaraa on n. 80-90% (selvitetty värjäämällä blondit hiukset punaiseksi) tässäkin on vain yksi mutta, en ole kokeillut vielä rapunzelin juuri uusittua hiuslaatua.
        Hairiumilta on saatu parasta laatua ehdottomasti, se on kestänyt monilla asiakkailla vuosia, toki hiukset on lyhentyneet kun vuoden on käyttänyt mutta itse hius ei ole mennyt miksikään. Hairiumin ainoa juttu on vain se että useimmat hiukset ovat sen 45cm (paitsi juuri kyseistä teippiä sai 60cm), lisäksi uusittu laatu kaipaa lähempää tarkastelua.
        Dreamhair on aika hyvä keskitien hius sitä saa 30-60cm ihan kohtuu hinnalla eikä laatukaan ole pahemmin pettänyt.
        Yleisenä nyrkkisääntönä sanon että jopa rapunzelilta on turvallista tilata mustaa ja muutenkin tummaa hiusta, mitä vaaleampi hius sitä enemmän se on kärsinyt ja menee helpommin huonoksi.
        Syy miksi jotkut hiukset kuivuvat niin helposti on, että oma keho tuottaa oikeisiin hiuksiin keratiinia, tämä aine vahvistaa hiuksia ja antaa niille niiden tarvitsemaa kosteutta.
        Hiuspidennykset eivät saa keratiinia luonnollista tietä, minkä vuoksi keratiinia täytyy erikseen lisätä hiuksiin, jotta ne saavat kiiltävän pinnan eivätkä kuivu ja takkuunnu sen takia pitäisi erikseen ostaa keratiinia sisältäviä hoitotuotteita.

        Mutta pääpointti on, odota muutama vuosi ennenkö hankit teippipidennykset ne eivät ole toistaiseksi hyviä :) on olemassa paljon muita parempia ja jopa edullisempia ratkaisuja :)
        keskustele oman kampaajasi kanssa eri vaihtoehdoista ;)


    • Pettynyt Dreamhair..

      Tilasin dreamhairilta teippihiukset. Takkuuntuivat kahden viikon päästä. Rahan haaskausta laittaa rahojaan heidän hiuksiinsa.

    • Teipit on parhaat

      Kirjottelinkin jo tuohon toiseen ketjuun ku en huomannu tätä!! Mutta itellä on kokemuksia charmhairin ja dreamhairin hiuksista. Charmhairin hiuksiin en ollu tyytyväinen, teipit siis. Dreamhairilta joskus sen alkuaikoina tilaamant teippipidennykset olivat huippuhyvät ja viimeksi tilaamat ei kestäny ku kuukauden päivät hyvänä vaikka hoisin niitä samallai ku edellisiäki :(( Nyt tarttisin uudet teipit ja löysin googlen sivulta tämän http://www.hairelegant.fi/. Onko kellään kokemuksia?? Haluttais tilata tuolta kun on samaa mitä parturitki käyttävät, mutta olis kiva kuulla kokemuksia!! Rapuzelilta en uskalla tilata ku oon lukenu siitä huonoa :/

    • mmoidd

      rapunzelin tukka on nopeasti takkuun menevää paskaa, hairiumilta parhaat pidennykset olen saanut enkä ikinä vaihda tilaus paikkaa :)

    • Blölölö

      Onks rapunzelin platinablond #60 valmis teippipidennykset huonoja? ne QUICK & EASY.. onks kellää kokemusta? ja tarviiks ostaa esim 2 pakettii kokopään pidennnyksiin? vai pitääks tilaa 3 mul ei oo paksut eikä ohkaset hiukset mut tosin värjään kohta (ku oon synnyttäny) blondit hiukset takas nii ohenee vähä siinä sit.

    • Minä vaan

      Mulla oli just rapunzelin tumman ruskeat teipit ja eivät kyllä ole remyä nähneetkään, jotkut hiukset olivat latvasta kinnitetty ja jotkut juuresta!!!! ja seassa muutamia muovimaisia suortuvia. meni takkuun ekan pesun jälkeen ja olivat kuivat vaikka mitä teki. Älkää sieltä tilatko mitään!!! =( mun kokemuksen mukaan kaikista parhaat ovat simply naruralin mut se on harmi kun niitä ei saa kun parturit ostettua keunelta =(

    • Just me

      Itsekin olen aikasemmin rapuzelia juuri käyttänyt ja olen tullut siihen tulokseen että nyt saapi firma vaihtua! Onkohan minulla kolmannet erät menossa ja on tullut huonoja eriä... Tukka kuivii, se katkeilee, takkuuntuu tosi helposti sekä katkeilun syystä lyhenee hirveän nopeasti!

      Olen kuulut että Pidennykset.net tarjoaa hyviä ja laadukkaita pidennyksiä, vaikka vähän hintavahkot ovatki... Mutta tuoteselostuksen mukaan remy tukkaa!! Itse ajattelin nyt alkuksi kokkeiluun tilata clipsit sieltä ja kahtoo onko noi värit mitenkä omaan päähän sattuvat:P Pien värivalikoimahan noilla on, mutta enköhän mä tähän blondi tukkaan jonkun noista sävyistä keksi :D

    • Emmi c

      Rapunzelin tukka on ollut musta ihan hyvää, ei takkuunnu. Mutta ne teipit ei vaan pysy. Koko ajan saa olla nostamassa ja varsinkin hiustenpesun jälkeen niitä tippuu. Hyvää teippiä en ole vielä löytänyt, mutta ajattelin tuota hairiumin teippiä kokeilla seuraavaksi.

    • trewq321

      Oletteko tilanneet hairiumilta star locksia vai b*longia?

      • Hairium sinetti

        Mä tilasin noin kk sit hairiumilta tummanruskeeta sinettipidennystä, 60cm josta kampaajani leikkasi n. 10cm pois. Tähän mennessä oon ollut tosi tyytyväinen, hius on älyttömän sileetä verrattuna mun kaverin dreamhairilta tilattuun tukkaan, rapunzelia en pitänyt edes yhtenä vaihtoehtona miettiessäni mistä tukkani tilaan, niin paljon huonoa niiden hiuslaadusta kuullut.. Mä suoristan hiuksiani ihan joka ikinen päivä eikä hairiumilta tilattu tukkani ole siitä yhtään enempää kärsinyt kuin omanikaan, pidennykset ovat siis mulla ainakin ihan mun oman tukan tuntosta ja näköstä tavaraa, suosittelen! :) mä toki käytän päivittäin kampaamosta ostettuja pidennyksille sopivia hiustenhoito tuotteita tukkaani, pesen pidennyksiäkin joka päivä vaikka "niitä ei pitäisi pestä niin usein"..


    • :ooo

      Miten tuolta hairiumilta pystyy tilaamaan B'Long hiusta?! onko se vaa ammattilaisillle

    • voiettä0

      Nähkää vaiva kasvattaa omat hiukset ja jos on hiirenhäntä, niin tartteeko pitkät ollakaan?

    • Pettynyt12

      Sen sanon, että älkää ainakaan tilatko pidennykset.net sivustolta pidennyksiä. Itse tilasin ja en ole saanut niin huonoa hinta-laatu suhdetta edes rapunzelilla. Kolmessa viikossa hiukset oli niin huonossa kunnossa että oli pakko ottaa ne pois kun menivät takkuun jatkuvasti. Rapunzelin Eurooppalainen hius on hyvälaatuista vaikkakin hieman kalliimpaa, tavallinen sen sijaan myöskin melko huonoa.

    • omanelämänsärapunzel

      Vanha keskustelu, mutta aihe silti ajankohtainen, joten haluisin kertoa omat kokemukseni. Neljä-viisi vuotta eri firmojen teippipidennyksiä käyttäneenä suosittelen lämpimästi Rapunzel of Swedenin European-pidennyksiä sekä Dreamhairin European-pidennyksiä. Molemmat olleet todella hyvälaatuisia ja varsinkin jälkimmäisissä samat hiukset ovat kestäneet yli vuoden kunhan on siistinyt latvoja välillä ja muistanut käyttää pidennyshiuksille tarkoitettuja hiustenhoitotuotteita. Olen kokeillut myös kampaamoiden tarjoamia Simply Natural ym. hiuslaatuja, mutta häviävät niin laadussa kuin hinnassakin Rapunzel of Swedenille ja Dreamhairille.

    • Anonyymi

      Tilasin teippipidennykset jotka on nyt 2 viikon jälkeen lähes käyttökelvottomat takkukasat. Eivät ota mitään vastuuta koska olen värjännyt teipit miedommalla kevyt värillä yhden asteen tummemmaksi jonka kyllä laadukas pidennys kestää ja muut merkit ovat kestäneetkin. Yli 300€ menis siis hukkaan.

    • Anonyymi

      Edelliseen lisäten kyse siis dreamhairista.

    • Anonyymi

      Harkitsen juuri hiustenpidennysten laittoa ja mietin mitä merkkiä lähtisin kokeilemaan. Onko kenelläkään kokemusta Ribella merkistä?
      Niiden sinettipidennykset näyttäisi olevan hyvän laatuiset mutta onko jollain kokemusta niistä? :)
      https://ribella.fi/ löysin eri menetelmiä mutta en pysty päättämään haluanko sinetit vai teipit..

    • Anonyymi

      Kohta 10 vuoden pidennyskokemuksella Rapunzel of Swedenin European pidennykset olen todennut parhaiksi. Onko kellään muuta yhtä hyvää tai parempaa merkkiä suositella? Laitatteko itse vai kampaaja?

    • Anonyymi

      Kertokaa parhaat teippipidennykset, jotka hyvin hoidettuna kestävät monia huoltokertoja. Kiitos 🙂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe