En äkkiseltään löytänyt yhtään ketjua ylioppilasjuhlamekoista. Netistä aiheesta on muutenkin vähän kun kaikki kaupat panostavat enemmän vanhojentanssipukuihin. Onhan yo juhla, jos uskallan sanoa, paljon tärkeämpi päivä kun vanhojentanssit.
Joten itse asiaan. Mistä liikkeistä kannattaa lähteä pukua hakemaan? Itse uskoisin että morsiusliikeet olisi hyvä paikka aloittaa. En haluaisi teetättää pukua, mutta olisi mukavaa että se istuisi. Morsiusliikkeissä yleensä samalla saa muokattua puvun sopivaksi. Vierastan hieman valmisvaatteita siinä mielessä, että en halua nähdä kovin montaa samanlaista mekkoa omana tärkeänä päivänäni. Lukiostani kuitenkin valmistuu paljon oppilaita ja haluan omanlaiseni puvun, jollaista ei ole muilla lakitettavilla tai omilla vieraillani.
Mistä siis Turusta tai esimerkiksi Tampereelta kannattaisi lähteä etsimään? Entä millaisia kokemuksia teillä on eri liikkeistä?
YO-mekon metsästys
7
562
Vastaukset
- maiguess huuto.net
Täältä löydät upeita mekkoja juhliisi edulliseen hintaan:) Löydä Omasi!
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=maiguess&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A
Mittatilausmekko:
http://www.huuto.net/kohteet/mittatilaus-cocktail-juhlamekko-vaihtoehtoina-19-pukua/168593245 - Pinkkiheidi
Hei!
Minulla on mittatilaus- ja korjausompelimo Turussa. Vaikka mainitsit ettet haluaisi teettää pukua, niin ehdottaisit että tulisit käymään luonani, niin voitaisiin suunnitella yhdessä sinulle haluamasi puku, joka varmasti istuu juuri sinulle. Olen nuori syksyllä yrityksen perustanut ompelija. Uskoisin, että saisit unelmiesi puvun sopu hintaan.
Puhelinnumero: 0440 12 03 17
sähköposti: [email protected] - tyttelityy090
Käypä tsekkaamassa osoitteessa www.juhla-asu.fi-CityGlam mallisto.
Löytyy Helsingistä. - myösmekkoavailla
Olisin myös kiinnostunut saamaan vinkkejä siitä, mistä Tampereelta kannattaisi mekkoa etsiä!
- My Precious
Upeita koruja juhlaan ja arkeen
www.myprecious.fi
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812