Jos mies ei tee aloitetta...

onko vika naisessa

Täälläkin on ollut juttua siitä, kuinka naisten toivottaisiin olevan aloitteellisempia. Mutta onko noin oikeasti ?

Eikö se ajatusmaailma ole kuitenkin aika monella ihmisellä sellainen, että naisessa täytyy olla jotain vikaa, jos hän ei saa miehiä niin kiinnostuneeksi itsestään, että miehet haluaisivat tehdä aloitteen ?

Ja muutenkin. Aina väitetään, että mies ei kiinnostu naisesta joka on liian " helppo" ja jossa ei ole haastetta. (Ja tarkoitan tätä nyt muussakin kuin seksuaalisessa merkityksessä). Että mies haluaa ja rakastuu naiseen, jonka "suosion" saadakseen hän on joutunut ponnistelemaan.

Että miehet oikeasti arvostavat naisia, jotka nostavat itsensä jalustalle ja jotka vaativat mieheltä paljon.

41

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jackaroo

      No eipä se minusta tee naisesta yhtään sen "helpompaa" vaikka nainen tekisikin sen ensimmäisen aloitteen. Itse ainakin suhtaudun yleensä positiivisesti niihin naisiin jotka tekevät aloitteita.

      En ole kuitenkaan koskaan ollut rakastunut, joten tuota "mies ei rakastu helppoon naiseen" kommenttia en voi kommentoida.

    • Reipas Poikamies

      Naiset tekevät aloitteita omasta mielestään laadukkaille miehille?

      Tavallisempien miesten on erotuttava edukseen toisista miehistä hyvällä naisen asiakaspalvelulla joka iskemisen muotona ilmenee. Laadukasta miestä ei liene niin tarpeellista testata jalustalle naisen asettamisen merkeissä koska nainen antautuu vähemmällä-substanssi on selvä että mies on hyvä "saalis" joka riittää.

      Tavallisempaa miestä pitää pompottaa ja juoksuttaa jotta selviää seksin himon ja parisuhteen tahtomisen kalkkiviivat.

    • 30v sinkkumies

      Olikos tämä taas joku tekosyy sille, että voit vaan odotella että miehet tekee kaiken, eikä sinun itsesi tarvitse pistää itseäsi peliin ja saada mahdollisesti pakkeja?

      Omalta osaltani voin sanoa, että naisen tekemä aloite ei ahdistä pätkän vertaa. Vaikka en olisi ko. naisesta kiinnostunutkaan, niin ei se aloitteen tekemisestä johdu ja olen luultavasti kohteliaampi torjunnassani kuin valtaosa naisista.

      Silläkin on eroa, miten aloitteen tekee. Jos se on joku "lähdetään paneen" -tyyppinen tai alkaa heti hieromaan itseään miestä vasten, niin silloin varmaan saakin helpon naisen imagon. Jos se taas on ihan normaali treffipyyntö tms, niin ei se kenestäkään helppoa tee.

      Itse olen ainakin täysin kyllästynyt kaikkeen typerään pelaamiseen ja pelleilyyn. Jos on kiinnostusta, niin kyllä sen voi sanoa ihan kumpi vaan. Jos nainen vaatii jotain prinsessaleikkejä, niin etsikööt jonkun toisen miehen.

    • kokeile niin tiedät

      En mä usko tohon! Siis mä olen itse tehnyt muutaman aloitetteen ja mulla on hyvinkin aktiivisia kavereita, ja siis se vaan on aktiivisuutta, ei kukaan mies sitä ole pahalla ottanut, vaikka olisi pakit tullutkin. No mä tiedän kyllä parikin, missä mies on ollut tosi törkeä ja ylimielinen, mutta me ollaan lähinnä naurettu sille, että no olipa hyvä, että heti paljasti mikä ja kuka on, että kyllä se kiinnostus loppui siihen: eihän sellaista ihmistä kukaan toivo! Mä en ainakaan, mun mielestä pitää osata antaa pakit tavallisesti ja asiallisesti (sekä miesten että naisten: kuka haluaa törkimystä!?).

      Sekä naisissa että miehissä on näitä ihmisiä, jotka kiinnostuu vaan näistä "haasteellisista" ihmisistä, molemmilta olen kuullut/nähnyt tätä. Siis heille siitä toisesta pitää olla jotain "vastusta" ja yleensä syy löytyy jostain riitaisasta kodista, tms. missä he ovat tottuneet siihen, että parisuhde on taistelutanner eikä yhteinen yritys. Olen itse seurustellut kerran tällaisen kanssa, joka muuttui koko ajan pahemmaksi ja pahemmaksi ja mä en jaksanut enää sen leikkejä: en mä halua kilpailla koko parisuhteeni ajan! Pitäisi kehittyä ja nähdä se puoli ja yrittää korjata se. Kyllä masokisteja aina on, mutta kukaan terveitsetuntoinen mies ei kyllä katsele mitään hankalaa pikku-prinsessaa, jotka muuten nykyään ovat pahimmillaan jopa väkivaltaisia: sellaiset saa ja pitää jättää miettimään omaa käytöstään.

      Kyllä terveet ja tavalliset miehet mun mielestä arvostaa naista, johon ihastuvat ja johon rakastuvat. Mun mielestä miehet on ihania, ne on (suurin osa) kyllä oikeasti tosi kilttejä naista kohtaan ja ei ne tuomitse. Miehet on monesti paljon helpompia jutella, ja monella tapaa mä koen, että miehet kyllä arvostaa monenlaisia naisia paljonkin. Ja myös niitä, jotka tekee aloitteita, aika vähän mä olen törmännyt mihinkään tosi vanhakantaisiin näkemyksiin, että naisen pitäisi olla vain passiivinen. Jos niitä on, niin ketä kiinnostaa, niistä pääsee kyllä eroon! :D

      Mun mielestä on nykyään sama, kumpi tekee aloitteen, vaikka siinä tietty romantiikka olisikin, että mies sen tekee (jotenkin siinä on?!), mutta kyllä naisen pitää olla sitten sen verran avoimesti kiinnostunut, että se mies uskaltaa sen tehdä: ihan täysin passiivisena ei kannata olla! Ja kahville nyt saa pyytää kaikkia ja ketä vaan, joten se on ikäänkuin turvallista aluetta myös naisille. Moni nainen myös pelkää aloitteen tekemistä, kun ajattelee, että mies luulee, että se on pelkkä seksitarjous, mutta sehän on itsestä kiinni: siis kun on aktiivinen tekijä omassa elämässään, saa päättää myös, koska menee sänkyyn jonkun kanssa ja aloitteen tekijänä saa olla ensin tutustumassa eikä suoraan sängyssä. Sen määrää ihminen itse. Kyllä naisella kun miehellä on oikeus tehdä aloitteita ja silti määrätä omasta kehostaan. Joten: kaikin puolin, siitä vaan!! Suosittelen!

    • Sinkkumies -80

      Olen 30-vuotias mies, ja olisin iloinen, jos nainen tekisi aloitteen. Voisin toki itsekin tehdä, ja olen tehnytkin, mutta nainen, joka tekee aloitteen, tekee vaikutuksen jo oma-aloitteisuudellaan.

      Sen aloitteen voi tehdä monella tavalla. Omasta mielestäni parasta on, jos nainen lähestyy ensin kaverina, ilmaisematta suoraan mitään sen kummempaa kiinnostusta, ja sitten jos saa vastakaikua kaverilähestymiselleen, alkaa selvin mutta sopivan vaivihkaisin askelin mennä henkilökohtaisemmaksi. Siitä kyllä ennen pitkää tajuaa, että hän saattaisi olla kiinnostunut muustakin kuin kaveruudesta, ja siinä vaiheessa mies voi sitten lähteä mukaan juttuun tai olla lähtemättä. Jos ei lähde, niin siinä on tilaisuus kummallekin tilaisuus perääntyä tilanteesta kasvojaan menettämättä.

      Syitä, miksi mies ei tekisi aloitetta, voi olla moniakin. Varmaankin se yksinkertaisin, jos ujostelua ei lasketa, on se, että hän luulee naisen olevan varattu, ja odottaa naiselta riittävän selvää signaalia hänen statuksestaan.

    • Me

      Hmmm... EN varmasti tee aloiteen...

      Minulle turha aktiivisuus ei sovi.
      Aina odottanut mieheltä sen ensimmäisen siirton.
      Jos mies ei osa tai ei halua ota miehen roolin niin maailma siihen ei loppu!
      Rauhallisesti odottan sen joka osaa ja luultavasti aktiivinen mies sopii mulle paremmin.

      • Mjiesh

        Noh, mikäs siinä, kunhan muistat sitten itse ottaa sen riittävän naisellisen roolin. Jos mieheltä odotetaan vanhoja, perinteisiä käyttäytymiskaavoja, niin mies voi odottaa samaa naiselta.

        Itse tykkään kyllä esim. hemmotella naista, mutta odotan myös saavani itse hyvää kohtelua naiselta. Se ei toimi, jos toinen vain asettaa vaatimuksia, mutta ei itse kykene mihinkään. Niin epätoivoinen en ole, että alkaisin yhdenkään naisen palvelijaksi.


    • Tosi Äijä

      Naisen ei kuulu tehdä aloittetta. Siinä astutaan miehen varpaille ja halvennetaan miehisyyttä jos mies tulee "valituksi". Tästä mies kokee jopa häpeää. Tällainen suhde ei tule toimimaan tai mies on alistuva hiiri.
      Naisen iskemistä puolustelevat naista saamattomat nyhveröt jotka pitävät tuota viimeisenä oljenkortenaan saada nainen. Ei toimi. Mies vie ja nainen vikisee.

      • Sinkkumies -80

        Tai sitten Tosi Äijällä on vaan huono itsetunto kun aloitteellinen nainen on liikaa?


      • Miehekäs itsekin

        Pöh. Miehellä on liian hauras ego, jos naisen aloite häntä ahdistaa.

        Minulle on ihan sama kumpi aloitteen tekee, kunhan asia edistyy. Jos minä sen takia olen jonkun toisen miehen mielestä alistuva hiiri, niin nyyh nyyh sentään, mitä väliä?


    • Mies1985

      Sitähän voisi kysyä niiltä naisilta jotka ovat suhteeseen päätyneet itse aloitteen tekemällä.

    • Jos ihan totta puhutaan niin mä en juuri tee aloitteita, minua kohtaan on oltu aloiteellisia aika monestikin. Mitäpä sitä tekemään aloitetta kun ei tarvi? Sitä on jotenkin tottunut siihen että ei tarvi tehdä itse mitään, voi valkata parhaimmat päältä.
      Muutaman kerran olen tehnyt aloitteen livessä elämäni aikana ja aina jatkoa on seurannut, ts. pakkeja ei koskaan.
      Ehkä mulla on vain hyvää tuuria tai jotain sinne päin, en tiedä. Ei kiinnosta miksi en saa pakkeja, mutta onhan se ihmeellistä välillä. Vois mennä koettaan tänään baarissa sellaista joka ei anna signaalia ollenkaan että saisko sitä pakit kerrankin. Mutta olen sen verran sairaana (kuumeessa) just nyt että ei pysty lähteen edes ulos, paska homma. Lähden nukkuun nyt. zzz.

      • cbnvcvn

        No jos pakkeja ei tule koskaan, niin sittenhän kannattaa tehdä niitä solkenaan?


      • cbnvcvn kirjoitti:

        No jos pakkeja ei tule koskaan, niin sittenhän kannattaa tehdä niitä solkenaan?

        No nimenomaan sellaiseen en ryhdy. Keskityn vain yhteen kerrallaan, enkä tosiaankaan summassa valitse ketään. Jos ei ole kiinnostava niin en tee mitään, hyvin monesti näin on. Mutta sitten jos vaikuttaa (flirttiä tai jtn. muuta vst.) kiinnostavalta niin sitten menen jutteleen ja kertaakaan en siis ole saanut tällä tavalla pakkeja.


      • Aloitusmies

        "Sitä on jotenkin tottunut siihen että ei tarvi tehdä itse mitään, voi valkata parhaimmat päältä."

        Minusta tuo ei pidä paikkaansa. Jos vain odottaa passiivisena, niin silloin joudut valitsemaan pelkästään niistä jotka sinua lähestyvät. Jos taas olet itse aktiivinen, niin voit valikoida ne sinua eniten miellyttävät kohteet itse.

        Mutta hyviä unia. Olin itsekin saikulla pari päivää kiukkuisen flunssan takia ja lepo ja neste olivat kyllä paras lääke. Kuume on vittumainen systeemi. Vie voimat.


    • Me

      Hyvä itsetunton omava ja tasapainoinen nainen ei tee aloitten, koska tietää että samankaltaiset miehet ovat aktiivisiä.

      En oikein jaksa uskoo, et fiksu, energinen ja vahva mies jaksaisi seisoo seinäruusuna koko ilta jossain baarissa ja odottaisi alotteitta naisilta.
      Tuskin! :)

      • weytwytey

        Täällä palstalla on aika vähän niitä henkisesti vahvoja miehiä. siinä mielessä menee vähän hukkaan tuo kommenttisi.


      • Me
        weytwytey kirjoitti:

        Täällä palstalla on aika vähän niitä henkisesti vahvoja miehiä. siinä mielessä menee vähän hukkaan tuo kommenttisi.

        Kirjoitan kommentteja vaan informoidaksen palstan miehiä, ei sen enempää:) Mä edustan ilmeisesti niitä ytn-naisia.


      • y5e3was5

        Niin mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite naiselle joka vain seisoo paikallaan ja odottaa? Mikä on se ominaisuus jonka pitäisi kiinnostaa? No ulkonäkö tietysti, eikö niin? Haluat siis että miehet lähestyy sinua vain ulkonäkösi perusteella. Eipä siinä mitään. Itse kyllä pidän naisista joilla on vähän muutakin tarjottavaa kuin huulikiilto ja korkkarit. Paitsi tietysti jos etsii vain seksiseuraa, niin silloin "lähestymistapasi" on ihan oikea.


      • Me
        y5e3was5 kirjoitti:

        Niin mutta miksi miehen pitäisi tehdä aloite naiselle joka vain seisoo paikallaan ja odottaa? Mikä on se ominaisuus jonka pitäisi kiinnostaa? No ulkonäkö tietysti, eikö niin? Haluat siis että miehet lähestyy sinua vain ulkonäkösi perusteella. Eipä siinä mitään. Itse kyllä pidän naisista joilla on vähän muutakin tarjottavaa kuin huulikiilto ja korkkarit. Paitsi tietysti jos etsii vain seksiseuraa, niin silloin "lähestymistapasi" on ihan oikea.

        No, olen paljon enemmän kuin pelkkä kaunis kuori :)
        Ja tutustumisen arvoinen ihminen.

        Mutta, tykkään vahvoista aloituskykysestä miehistä.
        Se on minun maku. Ja onneksi, sellaisia miehiä paljon:)


      • Äm ja Ee
        Me kirjoitti:

        No, olen paljon enemmän kuin pelkkä kaunis kuori :)
        Ja tutustumisen arvoinen ihminen.

        Mutta, tykkään vahvoista aloituskykysestä miehistä.
        Se on minun maku. Ja onneksi, sellaisia miehiä paljon:)

        Oma maku, paras maku, eiks jeh? :)

        Itse pidän enemmän sellaisista naisista, jotka eivät liikaa takerru rooleihin, vaan uskaltavat pistää myös itsensä peliin. Olet sinäkin silti varmaan ihan kiva.


      • 53eaqa6
        Me kirjoitti:

        No, olen paljon enemmän kuin pelkkä kaunis kuori :)
        Ja tutustumisen arvoinen ihminen.

        Mutta, tykkään vahvoista aloituskykysestä miehistä.
        Se on minun maku. Ja onneksi, sellaisia miehiä paljon:)

        Mutta eihän susta tiedä muuta kuin kauniin kuoren jos odottelet sitä aktiivista urostasi tekemättä itse mitään silmien räpsyttelyä enempää.


    • Reipas Poikamies

      Rumankin miehen kannattaa olla supliikki ja nakella aloitteita monille naisille.

    • Me

      Jokaiselle löytyy oman tason nainen/mies.

      Kyllä, kaikki naiset tykkää aktiivisesta miehistä. Se on vaan fakta.

      Mutta, ei kaikki naiset omaa vahvan itsetunnon ja osa naisista ovat kokemattomia tai tyhmiä(matala ÄO taso)... nimenoman niitä käytetään hyväksi... valitettavasti...

    • Reipas Poikamies

      Tarkoitatko palstan kirjainyhdistelmiä vai miehen kykyä tuoda itsensä esille naiselle poikaystävä matskuna?

      Dam. En voi rekata tätä tosi pitkään käytössä ollutta nimeäni tänne ???

    • 426wtw2ta6t6

      Voi elämän kevättä teitä prinsessaruususet.

      Eikö nainen saa puhua miehelle mitään ennen kuin mies on ensin avannut keskustelun? Minua ei ainakaan kiinnosta passiiviset naiset jotka vain odottavat ja odottavat "koska se kuuluu naisen rooliin tehdä niin". Mielelläni itse sitten esitän treffikutsun mutta eikö naiset voi tehdä mitään? Jutella edes jotain jos siis ovat kiinnostuneita? Minulle kyllä sopii paremmin jotkut vähän aktiivisemmat naiset.

      • sir_eino

        Jos nainen on passiivinen, mä tulkitsen ettei kiinnosta ja vaihdan kohdetta. Jos joku haluaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa siinähän leikkii mutta ei minun kanssani. Ei kiinnosta.


    • sir_eino

      On. Noin on oikeasti. Mutta tottakai sen naisen täytyy kiinnostaa. Ei mun mielenkiinto kiinnostavaa naista kohtaan siihen kaadu jos se tekee aloitteen mutta eipä sillä alotteella ole mitään merkitystä jos nainen ei muuten nappaa.

      Toinen tyttöystäväni teki aloitteen ja oltiin aika pitkään yhdessä.

      • sir_eino

        Siis on oikeasti niin että kaikki miehet toivovat että naiset tekevät aloitteita, dammit.

        Tätä epäselvyyttä. Huh.

        Kyllä mä ainakin tykkään kun muijat tulevat juttelemaan jopa silloin kun en ole kovin kiinnostunut. Törkeä ei saa olla. Suhtaudun ihan yhtä hyvin siihen että joku tulee kourimaan persettä kun naisetkin. Eli en hyvin. Pakit tulee varmasti.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        Siis on oikeasti niin että kaikki miehet toivovat että naiset tekevät aloitteita, dammit.

        Tätä epäselvyyttä. Huh.

        Kyllä mä ainakin tykkään kun muijat tulevat juttelemaan jopa silloin kun en ole kovin kiinnostunut. Törkeä ei saa olla. Suhtaudun ihan yhtä hyvin siihen että joku tulee kourimaan persettä kun naisetkin. Eli en hyvin. Pakit tulee varmasti.

        //Siis on oikeasti niin että kaikki miehet toivovat että naiset tekevät aloitteita, dammit.//


      • Gordon Gekko
        Me kirjoitti:

        //Siis on oikeasti niin että kaikki miehet toivovat että naiset tekevät aloitteita, dammit.//

        Miksi ujo ja kusipää vain? Jos nainen vaikka vain avaa keskustelun, niin kyllä moni normaali mies varmaan mielellään jatkaa siitä.


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        //Siis on oikeasti niin että kaikki miehet toivovat että naiset tekevät aloitteita, dammit.//

        "Naisen aloittellisyydestä tykkää 2 tyylisiä miehiä:"

        Ei kukaan täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies pelästy tai anna pakkeja jos kiinnostava nainen lähestyy jollain järkevällä tavalla. Se on sitten eri asia jos se nainen ei ole kiinnostava tai lähestyminen on tökerö.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        "Naisen aloittellisyydestä tykkää 2 tyylisiä miehiä:"

        Ei kukaan täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies pelästy tai anna pakkeja jos kiinnostava nainen lähestyy jollain järkevällä tavalla. Se on sitten eri asia jos se nainen ei ole kiinnostava tai lähestyminen on tökerö.

        Täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies --> tee yleensä aloitten itse, koska aktiivisyys hänelle helppo ja ihan tavallinen asia.

        Se sopii minulle erittäin hyvin ;))


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies --> tee yleensä aloitten itse, koska aktiivisyys hänelle helppo ja ihan tavallinen asia.

        Se sopii minulle erittäin hyvin ;))

        Olet ihan oikeassa siinä että täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies tekee aloitteen useimmiten itse. Mutta se ei sulje pois sitä etteikö useimmat miehet voi ottaa myös vastaan naisen tekemiä aloitteita.

        En minä eikä varmaan muutkaan miehet tarkoita sitä että naisen pitäisi tehdä aina aloite mutta ei se aloitteen tekeminen itsessään mikään turn off ole. Kyllä ainakin mulle voi tulla juttelemaan enkä mä siitä pelästy, enkä tiedä muitakaan miehiä jotka pelästyisivät.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa siinä että täysjärkinen, tasapainoinen ja normaali mies tekee aloitteen useimmiten itse. Mutta se ei sulje pois sitä etteikö useimmat miehet voi ottaa myös vastaan naisen tekemiä aloitteita.

        En minä eikä varmaan muutkaan miehet tarkoita sitä että naisen pitäisi tehdä aina aloite mutta ei se aloitteen tekeminen itsessään mikään turn off ole. Kyllä ainakin mulle voi tulla juttelemaan enkä mä siitä pelästy, enkä tiedä muitakaan miehiä jotka pelästyisivät.

        Mulle miesten aktiivinen iskeminen yhtä outo ja vieras asia kuin palstan ujo miehille naisten iskeminen, hih! ;)))

        Myönnän tappioni --> EN OSAA!


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        Mulle miesten aktiivinen iskeminen yhtä outo ja vieras asia kuin palstan ujo miehille naisten iskeminen, hih! ;)))

        Myönnän tappioni --> EN OSAA!

        No jos olet perusnätti tai kaunis nainen niin ei ole pakko. Saat varmaan riittävästi seuraa muutenkin. Mutta tuskin sä pakkeja saat jos menet jollekin kundille juttelemaan.


      • Me
        sir_eino kirjoitti:

        No jos olet perusnätti tai kaunis nainen niin ei ole pakko. Saat varmaan riittävästi seuraa muutenkin. Mutta tuskin sä pakkeja saat jos menet jollekin kundille juttelemaan.

        Joo, kaikki ok :)
        Kyllä miehet flirttailee ja tulee tutustumaan :)

        Viime lauantaina yökerhossa, kun olin keskustelemassa frendin kanssa, yksi mies oli kävelemassa ohi, mutta huomasi mut , tuli viereen suuteli mun kättä ja jatkoi matkansa, hih :)))


    • Gordon Gekko

      Naisen aloitteellisuudessa ärsyttää vain, jos nainen pakottaa tilannetta liian aggressiivisesti eteenpäin, ja saa lopuksi julkisen itkuraivarin jos jutut ei mene hänen päänsä mukaan. Tämä koskee siis naista, joka on vähän siinä rajoilla, että kiinnostunko vai enkö.

      Muuten naisen aloitteet on mahtava asia. Silloin kun niitä tapahtuu.

      • sir_eino

        "Naisen aloitteellisuudessa ärsyttää vain, jos nainen pakottaa tilannetta liian aggressiivisesti eteenpäin, ja saa lopuksi julkisen itkuraivarin jos jutut ei mene hänen päänsä mukaan. Tämä koskee siis naista, joka on vähän siinä rajoilla, että kiinnostunko vai enkö."

        Eräs tuttu tyttö harrastaa huvikseen miesten takapuolten läpsimistä baariympäristössä ja olen kyllä sanonut että se ei vaan toimi. Raivareita se ei kyllä saa.


      • Hei sori, ei kiitos

        Näin on. Moni nainen olettaa, että aina kun nainen tekee aloitteen, niin mies on kieli pitkällä seuraamassa perässä. Juntimmat alkavat jopa haukkumaan homoksi tai vetävät nuo itqparqraivarit, vaikka mies antaisi kohteliaasti pakit.

        Naisten onneksi joka baarissa on aina niin pillunkipeitä miehiä, että kaikki kelpaa :)


    • tawe4rtgaw2

      Tykkään sellaisista yksinkertaisista naisten aloitteista että joku tyttö tulee viereen ja sanoo moi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe