Onko kenelläkään omaa kokemusta kavitaatiohoidosta? Toimiiko se oikeasti? Olen ajatellut mennä kavitaatioon, jotta sais alavatsaa pienemmäksi ja jenkkakahvoja.
Kavitaatiohoito
45
13419
Vastaukset
- Laiskan laihdutus
Up.....
- Nennuuuska
Olen menossa 22.3.2011
Espoon Selloon Kavitaatioon ensimmäistä kertaan, kun siellä on nyt kavitaatio tämän viikon tarjouksessa 499e (ovh. 752e) Saa nähdä miten hoito vaikuttaa, itse olen normi painoinen, mutta on tota pientä ylimääräistä ihraa kropassa, joka ei millään meinaa lähteä kuntoilulla pois, niin ajattelin jos tämä kavitaatio auttais ongelmaan.. Postaan tänne seinälle parin viikon sisällä miten kyseinen hoito vaikutti minuun.. :)) - jonna lappal.
onpa kallis!!! täällä saa 30min 210euroo.
- Nennuuuska
Niin siis siihen pakettiin kuuluu:
3 x Kavitaatio (210,- / kerta)
Selluliittiampullit (62,-)
5 x Masterplate-harjoittelu (50,-)
Toi paketti on yhteensä 499e (ovh. 752e) Espoon Sellossa.
http://eve.fi/kavitaatio - Nennuuuska
Nennuuuska kirjoitti:
http://eve.fi/kavitaatioNiin ja toi tarjous on näkyvillä Sellon Sembalot kuvastossa, joka on tullu tällä viikolla postin mukana. En tiedä näkyykö toi tarjous noiden nettisivuilla.
- cavitsu
Nennuuuska kirjoitti:
http://eve.fi/kavitaatioYksi kysymys..
mitä aluetta hoidatat kavitaatiolla? Tarkoitan, että onko tuo esim 1 alue 210 € vai esim koko alakroppa reisineen ja peffoineen?
- dhauwehjk
Mä kävin 2x kavitaatiossa vatsan alueelle. En siis välttämättä tarpeeksi usein että tuloksia olisi näkynyt. Täytyy sanoa, että en ole varma tuliko niitä, eli jos tuli niin oli aika pienet tulokset. Heti hoidon jälkeen oli jotenkin hoikistunut olo, mut jo seuraavana päivänä ei enää.
- tiituskas
Noudatitko annettuja ohjeita, paljon veden juontia, liikkumista ja vähähiilaripitoisia ruokia ja juomia? Niin ja paljonko sulla on ollut rasvaa kyseisellä alueella, katsos kaikki noi vaikuttaa tuloksien saavuttamiseen.. Eikä se heti vaikuta, 1-2 viikkoa menee että tuloksia alkaa näkymään, kun maksa koittaa sitä rasvaa suodattaa pois. Jotkut tarvitsevat monta käsittelykertaa ja toiset vaan sen pari kertaa, kaikki oikeesti riippuu siintä paljon sitä läskiä on kyseisillä alueilla..
- Päärynä1
Miten kavitaatio vaikuttaa, auttaako sitkeään selluliittiin? Eli epätasaisuuteen
- tiituskas
Luulisin että auttaa, mutta sinun kannattaa kysyä asiantuntijoilta, jotka noita hoitoja tekee. Tietävät paremmin kuin esim. täällä keskustelupalstoilla :)
- Epäilyttää...
tiituskas kirjoitti:
Luulisin että auttaa, mutta sinun kannattaa kysyä asiantuntijoilta, jotka noita hoitoja tekee. Tietävät paremmin kuin esim. täällä keskustelupalstoilla :)
Minä taas uskon, että täällä tiedetään paremmin. Asiantuntijat myyvät tietenkin omia tuotteitaan.
Pitäisi kokeilla, paljonko laihtuu pelkästään välttämällä huonoja hiilareita ja juomalla paljon vettä (joka täyttää vatsaa ja tulee syötyä vähemmän...). Ilman kavitaatiohoitoa siis.
Selluliittiin auttaa reipas hieronta ( tai kuivakuppaus) niin että kudos lämpenee, päivittäin. Myös laihtuminen, liikunta terveellinen ruoka ja järkevä juominen auttavat ulkonäköön.
- ka
Kävin itse Sellossa kavitaatiohoidossa, nyt eilen oli toinen kerta vatsan alueelle. Ekan kerran jälkeen ei ensimmäisellä viikolla tuntunut mitenkään erikoiselle mutta toisella viikolla housut joita en ole aikaisemmin saanut jalkaan menivät nyt päälle. Eilen otettiin uudestaan mitat vatsan kohdalta, senttimäärä ei ole muuttunut mitä ihmettelen kun housut ovat kuitenkin väljemmät. Rasvaprosentti tosin on pienentynyt jonkin verran. Nyt on kuitenkin vielä kaksi kertaa jäljellä joten katsotaan miten käy. Vähänkö olen kateellinen siskolle jolta lähti aika paljon senttejä vyötäröltä ja jaloista, kilojakin on lähtenyt melkein 10. Sisko tosin isompi kuin minä. No en ole luopunut toivosta, katsotaan sitten sen neljännen kerran jälkeen.
- 14+1
Minä olen käynyt nyt kahdesti hoidattamassa reisiä, joissa on ylimääräistä röllyä, joka ei treenaamallakaan ole lähtenyt. Toistaiseksi neljä senttiä on kaventunut, ja ihokin on paljon paremman näköinen, kiinteämpi ja napakampi.
- Laiskan laihdutus
Espoossa olisi joku Asema-Alef, joka tarjoo tosi edullisesti kavitaatiohoitoa?! Uskaltaakohan vaan mennä. kun esim. Asema40 varoittelee muista kuin heidän tekemistään hoidoista?
Mä tahtoisin saada vatsaani pienemmäksi ja jenkkakahvoja. varsinaisesti en halua laihduttaa, koska sitten lähtee nää vähätkin tissit. - ka
Kävi ilmi nyt sellaien asia, että kauneushoitolat käyttävät näköjään eri tehoja hoidoissaan. Siskoni käy toisessa paikassa ja siellä aloitettiin 70% tehosta, kun taas vastaavasti minulla Sellossa aloitettiin 50% ensimmäisellä kerralla. Omasta mielestäni tämä on asiakkaiden huijausta. Olen ostanut tämän 3 kerran paketin ja se menee niin että eka kerta 50%, toinen 60% ja sitten viimeinen vasta 70%. Eli välttämättä mitään ei tapahdu ennen kuin viimeisen kerran jälkeen. Tämä asia tuli ihan vahingossa esille kun olin toista kertaa hoidettavana, minua hoitanut tyttö alkoi sitä minulle selittämään ja minä pyysin heti siskoani kysymään asiasta häntä hoitaneelta kauneushoitolalta. Tämä toinen kauneushoitola sanoi suoraan että tämä on asiakkaiden koukuttamista hoitoihin ja asiakkaan rahojen tuhlausta.
Minä aion ottaa asian esille nyt seuraavalla kerralla kun hoitoon menen ja saas nähdä mitä siihen vastaavat. Nyt kun asian tiedän niin ainakin vastaisuudessa tiedän kysyä että millä tehoilla hoitoa annetaan. Eihän näitä voi tietää jollei joku näistä puhu.- Laiskan laihdutus
Hyvä "ka", että toit esiin tuon tehojen prosenttijutun, enpä olis tiennyt niissäkin olevan eroja hoitoa annettaessa. Täytyykin sitten kun menen ottaa asia esiin, kiitos sulle tästä tiedosta.
- Ottakaa selvää
Ottakaa tieteellisistä tutkimuksista selvää kavitaatio eli ultraäänihoidoista.
Nimittäin järkytyin kun tajusin että 1 Mhz taajuudella annettu "hoito" vaikuttaa yli 5 senttiä syvällä ihon sisällä siten että se nostaa kudoksen lämpötilaa. Kun lämpötila ylittää 40 astetta, valkuaisenne hyytyy peruuttamattomasti kuten kananmuna.
Mikäli hoitsu pitää ultraäänilaitetta paikallaan hiukan liian kauan, kudos teidän sisällänne aaattaa palaa. Eli sisäisten palovammojen todennäköisyys on erittäin suuri.
Ultraäänellä ei ole leikkimistä, se voi aiheuttaa teille elinikäiset vauriot.
Pahinta asiassa on se etten usko että hoidoista on mitään apua läskin poistumiseen eli että maksatte turhasta ja se saattaa aiheuttaa teille vakavat vauriot.
Mutta jos kuitenkin päädytte ottamaan hoitoja, niin ottakaa niitä purskeina eikä tasaisena virtana, koska sykähdyksistä on pienempää haittaa.- rahat meni
Minä kävin noin vuosi sitten kavitaatiohoidoissa. Paikka oli joku klinikka 40 tai vastaava, sijaitsi pohjois-Haagassa. Kävin muistaakseni kolme tai neljä kertaa, mutta sitten homma lopetettiin, koska minun kohdallani ei näkynyt minkäänlaisia tuloksia.
- Booooga
LOL :D enpä ole pitkään aikaan pudonnut näin pahasti :D
"kun lämpötila ylittää 40 astetta, valkuaisenne hyytyy peruuttamattomasti kuten kananmuna"
Mitä sulle, oi järjen jättiläinen, käy saunassa? kunnon Suomi24:n ASIANTUNTIJA! hahahahah! entä, kun avaat uunin ja otat paistin ulos sieltä? hyytyykö yläkroppasi ja kätesi peruuttamattomasti kuin kananmuna? sellainen 200-asteinen lämpö sieltä kuitenkin nousee, joten vähintään ihosi hyytyy! :D hahahahaa - dgdgsdgsd
Booooga kirjoitti:
LOL :D enpä ole pitkään aikaan pudonnut näin pahasti :D
"kun lämpötila ylittää 40 astetta, valkuaisenne hyytyy peruuttamattomasti kuten kananmuna"
Mitä sulle, oi järjen jättiläinen, käy saunassa? kunnon Suomi24:n ASIANTUNTIJA! hahahahah! entä, kun avaat uunin ja otat paistin ulos sieltä? hyytyykö yläkroppasi ja kätesi peruuttamattomasti kuin kananmuna? sellainen 200-asteinen lämpö sieltä kuitenkin nousee, joten vähintään ihosi hyytyy! :D hahahahaaSauna ei nosta kudosten lämpötilaa vaan lämmönsäätely toimii. Hikoilet.
Vauvoja ei saunaan viedä tämän takia.
- Tarvii lisätietoa
"ottakaa selvää"
Yritin löytää kommenttiisi perustuen faktaa asiasta siinä onnistumatta, voitko laittaa linkin missä asiasta kerrottaisiin, kiitos. - Minkkili
Herranjumala mitä hintoja...!
Itse ulkomailla itseäni hoitaneena sain molemmat reidet,pepun ja kyljet halvemmalla kuin yksi hoitokerta tuolla yhteensä :D
kahdella hoitokerralla housut myös "löysistyivät " ja poikaystäväkin kertoi peppuni kaventuneen!
Itse aika-ajoin käyn hoidattamassa itseäni ulkomailla pari kertaa cavi per reissu, sillä lennot eivät maksa paljon mitään ja silti pääsen halvemmalla kuin suomessa..mutta kukin tavallaan! Kaikki me halutaan näyttää hyvältä! =)) - Laiskan laihdutus
"Minkkili".....missä päin käyt ja uskallatko hintoja kertoa?
- talar du..
mä olen menossa kanssa ja pyysin eka kerran halvemmalla kun en tiedä miten kroppa reagoi,,eli siis tututustumishintaan...varmasti ulkomailla on halvempaa ja pitäis tietää missä käy! Olisko Ruotsissa halvempaa? ainakin jotkut toimenpiteet on halvempia!
- minkkili
Mä menin yhen tutun tutun (heh, hyvin sanottu) kautta Unkariin. Ne järkkäs kämpät ja kaikki! Viikon verran siellä lomailin kun olin muutenkin halunnut lähtee jonnekin tuulettumaan ja siinä lomassa kävin hoidot tekemässä. Ei se salonki ollut ihan keskustassa, mutta ne hoiti kaikki kyyditkin ni ei tarvinnu murehtia..
muistaakseni oli 500e:n tienoilla, että hoiti koko keskivartalon ja alavartalon kahteen otteeseen..( tietty se asunto kuulu viikoksi siihen hintaan ) Siksi vain ihmettelen näitä hintoja täällä kun tuntuu että reidetkin jaotellaan "kahdeksi eri alueeksi" ja jos yksi alue normaalisti maksaa vähintään sen 100 e...Kaiken kukkuraksi sain siihen loman vielä päälle!! Siksi en suomessa vain viitsi käydä, mutta kukin tyylillään =) - clarkki
Minkkilille: Olisiko mitenkään mahdollista saada kys hlön yhteystietoja jos rohkenen kysyä? itseäni kun jäi vallan kaiverruttamaan nyt tuo tilaisuus..Jos millään mahdollista niin lähettäisintkö hänen sp tms? [email protected] Kiitos etukäteen!! =))
- foxy
en tiedä mitä te ootte kavitaatioistanne maksaneet mutta vantaalla ainaki oli joku aika sitte tarjous beauty studio minnassa(beautystudiominna.net) että tunnin hoito maksaa 80 €
- Hoikistunut
Tänään 8.8.2012 Studio Minnassa oli kavitaatiohoito 65 euroa ja kesti 1 tunnin eli 60 minuuttia.
Kyseinen hinta oli Kimppadiilin kautta ostettu ja ilmeisesti Kimppadiili on vielä voimassa tämän elokuun loppuun. Kimppadiiliin ilmoitetaan sähköpostiosoite ja etukuponki tulee ilmaiseksi sähköpostiin.
Kupongissa on puhelinnumero, josta varataan aika Minnalle. Kuponki tulostetaan ja otetaan mukaan, kun mennään sovittuna aikana Minnan Salonkiin kavitaatiohoitoon.
Hoidossa rasvakerroksen mukaan laitetaan ultraäänen syvyys eli sentistä kolmeen senttiin. Lisähoidot ovat Minnan Studiossa 200 e kerta.
Monissa kavitaatiota antavissa paikoissa hinnat ovat jopa yli 700 e kerta, vaikka hoito on täysin sama kuin Minnan Salongin antama hoito Cavi-Lipo laiteella.
Kiva ja edullinen paikka, jota voi suositella. Paikasta saa lähes kaiken kauneuteen liittyvän ja Minna on opiskellut hiljattain myös urheiluhierojaksi.
Palleastani lähti tuntuvasti senttejä jo tällä tunnin hoidolla.
- Shibbendahl
On kokemusta - mikään muu ei keventynyt kuin kukkaro. Hoitokertoja oli yhteensä neljä, mutta tuloksia ei syntynyt eli TÄYTTÄ HUMPUUKKIA.
- läskit lähhtee
Kauneushoitoloiden kavitaatiolaitteet eivät tehoa, sen olen kokenut. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja kuin kavitaatio.
- läski pohje
Voiko kavitaatiolla kaventaa pohkeita?
- kavitaatiopohje
Voi jos on siihen soveltuva käsiosa.
UltraShape ei onnistu. - possukas
Tottahan se on että lämpötilalla kavitaatiohoidoissa pelataan. Nykyään kun myydään noita ammattilaisten kavitaatiokoneita yksityisille niin miksi maksaa hoidosta 600 kun saat koneen jo sillä samalla hintaa...
- Löllötilöllöti
Itse kävin löllöreisieni kanssa tuolla Haagassa reilu pari vuotta sitten.
Muistaakseni seitsemän kertaa kävin, eikä MITÄÄN tulosta. Ihan huijausta, hoitajaa nolotti selvästi ja selityksiä riitti.
Olen jo valmiiksi VHH-ruokavaliolla ja liikun paljon, joten ei se siitäkään voi olla.
Jos asia vaivaa oikeasti laita rahat mieluummin rasvaimuun. - rasvamakkara
"possukas" Tiedoksi vain sullekkin että kunnon kavitaatiokone maksaa 12 000 euroa. Että ei aivan joka kuluttajalla taida siihen varaa olla. Tokihan noita kaikenmaailman humpuukivimpaimia myydään typeryksille, jotka kuvittelevat että ovat samaa laatua kuin ammattilaitteet. Ehkä noi hoidot joissa ei ole tulosta tullut onkin tehty tehty tuollaisilla halpislaitteilla. Itse kävin juuri eilen kavitaatiossa joka tehtiin kunnon koneella ja täytyy sanoa että melko tyytyväinen voi olla kun 3cm lähti vyötäröltä heti ensimmäisellä kerralla. Mutta toki on aina tapauskohtaista paljonko lähtee.
- Helli
Toimii loistavasti, mutta vaatii sarjahoitoa. Kannattaa katsoa tarjouksia esim. Grouponilta tai City Dealiltä, ja jotkut kosmetologi-liikkeet tarjoavat joskus myös omina tarjouksinaan. Hoidon voi saada vaikka 60e, mutta se on jo halvimmasta päästä. Yleensä ne ovat tutustumistarjouksia. Jo kolmella hoitokerralla saavutetaan jotakin. Juuri nyt, TAMMIKUUN LOPPUPUOLELLA SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI ASEMA ALEF MECHELININ KADULLA: tarjous grouponilta oli 45e, ja jatko erittäin edullinen! Kysy myös hoidon kestoa - joskus halpakin hoito voi kestää vain esim. 20 min., eikä aikaa edes aina kerrota ilmoituksissa. ASEMA ALEFIN HOITO KESTÄÄ 60 MIN. Toinen hyvä paikka on ollut myös ECOCAREN Timo Lahtimäki Tammistossa, sillä vaikka hoitoajat eivät ole näin pikiä, niin hänkin on kokenut rasvanpoistaja, jolla on erittäin tehokas kone! p.s. Odota tarjouksia, maltti on valttia, kierteeseeen ei kannata lähteä.
- minaminamina
vahan kylla pelottaa kayda jonkun miehen kotona yksin , siis eiko ketaan muuta muka pelota se??
- Kavitaatio pöhöttää
Johanna Tukiaisella on kokemusta. Kävi noin 3 vuotta sitten monta kertaa...
- meitsipeitsi
onko kukaan kaynyt pearls charm nimisessa paikassa kaviaatiossa, mitka ovat kokemukset???
- Kavi1
Itse tilasin juuri Grouponilta fysioteamilta 3krt/45min = 120e
Kokemuksia?
- heheheh
humpuukia, neljästi käyty, ei mitään vaikutusta...jos syöt kevysti ja juot paljon vettä, sillä sentään joku vaikutus.....Rahastusta
- Tyytyväinen
Kyllä tehoaa! Olen nyt käynyt neljästi, kahden viikon välein ja käsitelty vatsa x 3 sekä selkä x 1. Vatsassa selluliittia, ja hoito ei tunnu siinä yhtä hyvin kuin selässä jossa perus "jenkkakahvat". Mutta tehoaa! Selässä näkyi kerrasta jo kiinteytyminen, ja vatsassa kolmen kerran jälkeen selvä kaventuminen. Yleensä laihduttaessa jää "kahvat" jotka nyt lähtivät hyvin sulamaan. Vielä neljä kertaa jäljellä, ja aion ottaa kerran selkään ja loput reisiin. Iho tuntuu paljon kiinteämmältä, ja lölleröt on kadonneet, lähes sixpäkki vatsassakin :) En ole mikään lihava/laiha, 172 cm ja 69 kg.
- docNo
Ennen ja jälkeen hoidon on juotava runsaasti vettä, jotta vapautunut rasva poistuisi elimistöstä. Lyhytaikaisia vaikutuksia hoidon jälkeen voi olla janon tunne tai lievä pahanolon tunne, jotka katoavat pian juomalla vettä. Hajoavista soluista vapautuva rasva pilkkoutuu pääosin maksassa energiaksi, jonka elimistö polttaa hoidon jälkeisinä 7–21 päivän aikana, riippuen aineenvaihduntasi vilkkaudesta. Tästä syystä ainakin viikon verran kavitaation jälkeen suosittelemme vähähiilihydraattista ruokavaliota - mieluusti koko kuurin ajan. Vältä siis makeisia, leivonnaisia, runsaasti hiilihydraatteja sisältäviä ruokia sekä alkoholia. Ruokavalion lisäksi liikunnan harrastaminen takaavat aineenvaihdunnan toimimisen ja parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamisen.
** eli, jos et sitoudu hoitoon, ei mikään keino auta.- Onnistunut
Oulussa Kauneushoitola Studio Milajasta sain erityisen hyvää palvelua ja tuloksia.. Suunnittelen taas pienen tauon jälkeen sarjahoitoa
- rt33
https://offerilla.com/tuote/ecocarehyvinvointikeskus-3kertaa-kavitaatiohoito/
iha huijausta jos pitää muita terveellisiä elintapoja painottaa samalla. koko touhuhan valuu niiden heinille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882