..että mikä teitä vaivaa?? Onko se todellakin mahdottomuus olla uskollisia? Tai sitten edes rehellisesti katkaisisi suhteen ennen kuin alkaa vonkaa uutta??
Kylläpäs taas oli silmät avaava kokemus miehen kanssa...HUOH!!!
Miehet...
3
114
Vastaukset
- reijo-71
on niitä uskollisia miehiä olemassa,et ole vain kohdannut niitä.
- Ja kääntäen
miksi teidän naisten henkinen kantti ei kestä sanoa asioiden olevan suhteessa huonosti, vaan kerrotte sen vieraan sylissä ja koette elävänne sen voimalla? Vai onko kohdallanne kyse siitä että huomaatte 35-vuotiaina elon valuneen "hukille" kun olette kodin ja lasten eteen töitä tehneet ja luulette että se ikä alkaa kohta karsimaan mahdollisuuksia. Tulee ryppyä naamaan ja läskiä laitaan, senkö takia on heittäydyttävä vieraan syliin, vielä kun on kilpailukunnossa? Testattava viehätysvoimaa? Ei kannattaisi olla huolissaan, keppejä naitavaksi kyllä riittää.
Musta aikuinen naine on kypsä ja kaunis vanhempanakin, ryppyineenkin. Kyllä mulla kantti kestää sanoa ja jopa ihan naamatusten! Ja niin teinkin..hyvä että tässä vaiheessa selvisi, ettei yhtään pidemmälle keritty. Mä kyllä haluan elämältä muutakin kuin "keppejä naitavaksi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059