www.korulinkki.fi myy nyt kohokuviopaloja eurolla ja glitter-paloja 3 eurolla!! Niillä ei ole minimitilausmääriä, mutta noiden halvempien palojen kanssa pitää tilata joku muu tuote (esim. ranneke 6 €).
Vastaukset 6
- Tintti31
Kiitos vinkistä! Just niistä glitter-paloista oon haaveillut :)
- Mauu3
Tilasin korulinkistä sellaiset tassu kohokuviopalat ja musta-valkoisen kissan niiden keskelle. Tuli tosi söpö ja makso 8 €!
- Hauhauhau
Mä olen ostanut palakoruni aina http://www.korujenmaailma.fi verkkokaupasta ja olen ollut todella tyytyväinen. Asiakaspalvelu on tosi hyvää ja valikoima on todella iso. Extrana suomenkieliset palat joita muilla en ole nähnyt.
- nomination<3
Kuinka pian teille on korulinkistä ne palat postilaatikkoon tupsahtanut?
- pikana tulee
En oo tilannuut Korulinkistä mutta Korujenmaailmasta korut on tullut parissa päivässä. Tuli ykköspostissa ja oli kiva kun tuli nopeesti:)
- nomari
Korulinkistä on tullut parissa päivässä kirjekuoressa kotiin. Niillä on tosi iso valikoima ja usein kaikkia uutuustuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437