Pukeutuminen treffeille

sir_eino

Miten pukeudutte treffeille?

Minä vedän yleensä jalkaan puhtaat farkut tai muut vastaavat housut ja buutsit. Sitten joku paita joka paljastaa sen että käyn salilla. Tukka liimalla pois silmiltä ja joskus kajalia tai bandana. Kainaloihin Axea tai Rexonaa, mitä nyt on tarttunut lähikaupasta mukaan kun dödö oli viimeksi vähissä. Yleensä harjaan hampaat. Isosisko osti jotain Bossin eau de mitäikinä lahjaksi, ajattelin heittää sitä vähän jos mimmi sattuu tykkäämään.

Eli pukeudun treffeille aivan kuten mihin tahansa muuhunkin sosiaaliseen tapahtumaan.

Entäs muut?

79

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Koko homma vie yleensä alle viisi minuuttia. Vaatteet on päällä jo valmiiksi. Jos pistän kajalia menee muutama minuutti.

    • pirun sosiaalistajat

      Riippuu vähän treffipaikasta, mutta yleensä joko 1) farkut jokin arkipaitaa vähän kivempi paita tai 2) mekko/hame. Ja korkkarit.

      Hiukset kampaan yleensä auki (uloittuvat vyötärölle) ja meikkaan kevyesti (ripsaria, kulmat, hieman ihon tasoitusta ja ehkä huulikiiltoa). Hampaat tietenkin harjaan ja dödöä laitan. Hajuvesistä en oikein tykkää, joskus pirskotan jotain ekokaupan ruusuöljyä iholle.

      • pirun sosiaalistajat

        Näin siis kaupungissa. Jos taas ohjelmassa esim. lumikenkäilyä metsässä, hieman eri tavoin. :)


      • Reipas Poikamies

        Tässä on nyt jotain todella sexyä ;)
        Mutta tosta tukasta tulee ne Jenkkien Amishit vaan mieleen, just kidding....


    • mille treffeille?

      Tämän palstan väestä suuri osa ei ole koskaan käynyt treffeillä,
      eikä tule koskaan käymään.

      • pirun sosiaalistajat

        No voihan sitä silti leikkiä ajatukselle miten pukeutuisi JOS menisi treffeille...


      • sir_eino
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        No voihan sitä silti leikkiä ajatukselle miten pukeutuisi JOS menisi treffeille...

        Koko aloituksen tarkoitus on oikeastaan hankkia tietoa siitä miten palstan naiset vs miehet pukeutuvat treffeille. Mitä olen naisten kanssa ollut treffeillä niin näppituntuma on että ne viettävät peilin edessä aika helvetin paljon pidempään ennen uloslähtöä kun minä.


      • pirun sosiaalistajat
        sir_eino kirjoitti:

        Koko aloituksen tarkoitus on oikeastaan hankkia tietoa siitä miten palstan naiset vs miehet pukeutuvat treffeille. Mitä olen naisten kanssa ollut treffeillä niin näppituntuma on että ne viettävät peilin edessä aika helvetin paljon pidempään ennen uloslähtöä kun minä.

        Mä oon aina ollu tossa huono... normitreffeille oon valmis vartissa. :)


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Koko aloituksen tarkoitus on oikeastaan hankkia tietoa siitä miten palstan naiset vs miehet pukeutuvat treffeille. Mitä olen naisten kanssa ollut treffeillä niin näppituntuma on että ne viettävät peilin edessä aika helvetin paljon pidempään ennen uloslähtöä kun minä.

        Ja aloitus sai inspiraation kun chättään tuossa parhaan ystäväni kanssa joka on sitä mieltä että miehet pääsevät helpolla deiteillä. Oikein leuhkin sille etten tee paljon mitään ulkonäköni eteen kun menen treffeille. Perustelin sitä sillä että me miehet olemme luonnostaan niin komeita ja karismaattisia ettei meidän tarvitse.


      • Free to walk
        sir_eino kirjoitti:

        Ja aloitus sai inspiraation kun chättään tuossa parhaan ystäväni kanssa joka on sitä mieltä että miehet pääsevät helpolla deiteillä. Oikein leuhkin sille etten tee paljon mitään ulkonäköni eteen kun menen treffeille. Perustelin sitä sillä että me miehet olemme luonnostaan niin komeita ja karismaattisia ettei meidän tarvitse.

        :D
        P*skiaiset! ;D


      • Free to walk
        Free to walk kirjoitti:

        :D
        P*skiaiset! ;D

        Ja mä en sit miinustellut, ettei mee vaan mun piikkiin :D

        Musta olis vaan niiiiiiiin siistiä että miehetkin valkkais kuteitaan sillain, et ei, tää on liian tyrkky ja paljastava, en mä tätä voi eka treffeille laittaa, ties mitä se luulee jos mä tän puen jne. XD


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        :D
        P*skiaiset! ;D

        Joskus nuorena poikana saatoin kyllä meikata ihan "kunnolla", siis puuteria, mustaa huulipunaa...

        Vanhana tulee laiskaksi.


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        Ja mä en sit miinustellut, ettei mee vaan mun piikkiin :D

        Musta olis vaan niiiiiiiin siistiä että miehetkin valkkais kuteitaan sillain, et ei, tää on liian tyrkky ja paljastava, en mä tätä voi eka treffeille laittaa, ties mitä se luulee jos mä tän puen jne. XD

        Mitä ihmettä? Minä ainakin valitsen vaatteeni treffeille niin että olen naisen mielestä mahdollisimman tyrkky. Oikein kerjään seksuaalista ahdistelua ja seksiobjektiksi alentamista.


      • Free to walk
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Minä ainakin valitsen vaatteeni treffeille niin että olen naisen mielestä mahdollisimman tyrkky. Oikein kerjään seksuaalista ahdistelua ja seksiobjektiksi alentamista.

        Ehkä se on turvallisempaa miehenä. Naisena täytyy aina ajatella mitä haluaa, jos haluaa että kundi pystyy juttelemaan järkeviä, ja että antaa hyvän kuvan, kannatta pitää se runsas povi pivossa jne.
        En itte eka treffeillä kyllä aio ihan täysillä näyttäytyä, mielummin sitten neljänsillä-viidensillä treffeillä isken kundin jalat veteliksi ;) jos sillä on potentiaalia..heh heh.


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        Ehkä se on turvallisempaa miehenä. Naisena täytyy aina ajatella mitä haluaa, jos haluaa että kundi pystyy juttelemaan järkeviä, ja että antaa hyvän kuvan, kannatta pitää se runsas povi pivossa jne.
        En itte eka treffeillä kyllä aio ihan täysillä näyttäytyä, mielummin sitten neljänsillä-viidensillä treffeillä isken kundin jalat veteliksi ;) jos sillä on potentiaalia..heh heh.

        Saatoin vitsailla. En ole kyllä pahemmin pohtinut että pitääkö tytöt liian tyrkkynä.

        Ja... Kerron sulle salaisuuden. Ei naisen tarvitse rintavakoa vilauttaa että jalat menee veteliksi jos nainen on sopiva. Onnistuu vaikka säkki päällä.


    • Gordon Gekko

      Muuten sama, mutta ei kajalia.

      Ja kun on sellainen jakso etten käy salilla, niin joku paita joka ei paljasta etten ole käynyt salilla vähään aikaan...

    • Reipas Poikamies

      1. Karvat kuntoon: eli koneella se loppu tukka sileeksi ja parran trimmaus.
      2. Paremmat denimit jalkaan ja ne pestyt vielä. Ne sähäkämmät boxerit alle.
      3. kengät on bootsien näköiset nilkkurit jotka on englannissa "dealer boots" :D
      4. Hajua Dieseliltä, Jean Paul Gaultieriltä tai CK:lta.
      5. Hampaani pesen aamuin illoin, ei voii olla kyssäri.
      6. Paita yleensä kaulusmallinen.
      7. ruskea jenkkien aviator aito lampaannahka takki (tukehtukaa kettutytöt)

      Tollainen on usein setti.

      • Reipas Poikamies

        Saan miinusta lähes yhtä paljon nykyään kuin Eino?

        Olen hämmentynyt kun mietin asiaa tarkemmin...

        Mainitsen vielä että oikein let's go tuulella jos olen treffeille mennessä niin otan ne kloriittifarkutkin.


      • *eih!*

        Ei nilkkureita, ikinä!
        Tennarit on ainoat järjelliset nilkkamittaiset. Sorry.. :/


    • Saamaton mies

      En käy treffeillä, mutta jos kävisin, niin laittaisin vaan normaalit puhtaat vaatteet. Ajaisin parran ja harjaisin hampaat ennen treffejä. Ja kävisin suihkussa jos olisi hikinen olo.

      • sir_eino

        En mä kyllä partaa ajanut. Sänki kutittaa kivasti jos pussailen sen kanssa. Jos? Kun. Jos se ei ole ihan susi annan aivan varmasti suukon eikä se nyt siltä viime lauantaina vaikuttanut.


      • Free to walk
        sir_eino kirjoitti:

        En mä kyllä partaa ajanut. Sänki kutittaa kivasti jos pussailen sen kanssa. Jos? Kun. Jos se ei ole ihan susi annan aivan varmasti suukon eikä se nyt siltä viime lauantaina vaikuttanut.

        Ei, jos on herkkä iho, miehen sänki raapii ihon pahasti..punoittaa viel muutaman pvn päästä :/
        Minkäs teet..herkkä iho..eihän se tietty kaikilla sillain oo.


      • Ei..

        Aina pitää käydä suihkussa ennen treffejä.
        Puhtaat vaatteet jne.
        Ihminen ei välttämättä itse tuoksujansa huomaa..


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        Ei, jos on herkkä iho, miehen sänki raapii ihon pahasti..punoittaa viel muutaman pvn päästä :/
        Minkäs teet..herkkä iho..eihän se tietty kaikilla sillain oo.

        Parransänki on jotain mistä jotkut naiset tykkää ja toiset ei. Minä olen vain laiska enkä jaksa ajaa joka päivä sileäksi. Ja mulla toi parrankasvu on aika voimakasta kun olen niin tumma.


    • Free to walk

      Olen persoonallinen pukeutuja, joten tyylini ei vastaa valtavirtaa. Mustaa, punaista, lilaa, pitsiä, pinkkiä, nahkaa, korsetteja, saappaita jne. Meikkini ei ole niin raju kuin goottityylinen mutta tykkään laittautua, muttei liikaa, tahdon näyttää omalta itseltäni enkä maalata naamaria päälle :)

      Kyllä mulla vähintään tunti menee, alkaen suihkusta, puhtaana treffeille, tottakai :) Alusvaatteista lähtien vimpanpäälle laitettuna on itsevarma, ihana, kaunis, naisellinen olo.
      Tuoksuna Opium, mikäpäs muu ;)

      • sir_eino

        Lääh?


      • Free to walk
        sir_eino kirjoitti:

        Lääh?

        No toivottavasti kaikki on mut nähdessään *lääh*, ainakin se joku enemmän tärkeä, se vähiten väärä :) F*ck the rest (kuvainnollinen..kakille vajaille lutkittelijoille tarkennuksena).


      • Reipas Poikamies
        Free to walk kirjoitti:

        No toivottavasti kaikki on mut nähdessään *lääh*, ainakin se joku enemmän tärkeä, se vähiten väärä :) F*ck the rest (kuvainnollinen..kakille vajaille lutkittelijoille tarkennuksena).

        Tässä on mun makuun täydellinen Nainen! Kunhan et meikkaa itseäsi sofioksanen-lookkiin ;)


      • Free to walk
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Tässä on mun makuun täydellinen Nainen! Kunhan et meikkaa itseäsi sofioksanen-lookkiin ;)

        Sofi Oksanen on mielestäni todella kaunis nainen, sekä myös todella tyylikäs&näyttävä ilmestys. Älykäskin vielä, ja lahjakas huh


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        Sofi Oksanen on mielestäni todella kaunis nainen, sekä myös todella tyylikäs&näyttävä ilmestys. Älykäskin vielä, ja lahjakas huh

        Sofi on ihan namu.

        Punaiset huulet on hyvät. Aina. Mutta jos tietäisit mitä keskivertomies ajattelee nähdessään punahuulet et meikkaisi sellaisia.


      • Free to walk
        sir_eino kirjoitti:

        Sofi on ihan namu.

        Punaiset huulet on hyvät. Aina. Mutta jos tietäisit mitä keskivertomies ajattelee nähdessään punahuulet et meikkaisi sellaisia.

        Jotain olen kyllä aiheesta lukaissut, että on minulla siitä vahvat epäilykseni :)

        Mutta menkööt :D punaa huuliin ja menoks!


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        Jotain olen kyllä aiheesta lukaissut, että on minulla siitä vahvat epäilykseni :)

        Mutta menkööt :D punaa huuliin ja menoks!

        Okei. Ymmärät siis että se liittyy suutelemiseen. Tavallaan. Mutta paljon huulia alempana tapahtuvaan suutelemiseen.

        Heh.

        No, onhan kauniit huulet muutenkin kiva katsoa. Naisella pitää olla kiva suu.


    • sir_eino

      Ai niin. Lisäksi sovin treffit lähipubiini. Voiko tämän laiskemmaksi mennä?

      Okei, se muija asuu tuossa parin korttelin päässä niin helvettiäkö sitä lähtee toiselle puolelle kylää treffaamaan.

      • 1+1

        Eiks olis ollu helponpaa sopia treffit vaan kotiin suoraan? Turha ravaaminen pois.


      • sir_eino
        1+1 kirjoitti:

        Eiks olis ollu helponpaa sopia treffit vaan kotiin suoraan? Turha ravaaminen pois.

        En halunnut olla röyhkeä. Jätin kyllä bokserit pois.

        No okei, unohdin pukea bokserit kun kävin äsken suihkussa. Pakko varmaan kiskoa ne jalkaan vielä.


      • Free to walk

        No ei kai sillä paikalla mitään väliä?
        Saa ainakin jutella rauhassa ilman yökerhon jytkettä. Rento bubimeininki.
        V*tut paikasta, seuralla on väliä. Tsemiä!


      • sir_eino
        Free to walk kirjoitti:

        No ei kai sillä paikalla mitään väliä?
        Saa ainakin jutella rauhassa ilman yökerhon jytkettä. Rento bubimeininki.
        V*tut paikasta, seuralla on väliä. Tsemiä!

        Ei sillä olekaan väliä enkä näe mitään järkeä muutenkaan sopia deittejä paikkaan missä ei voi keskustella. Poikkeuksena leffa.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        En halunnut olla röyhkeä. Jätin kyllä bokserit pois.

        No okei, unohdin pukea bokserit kun kävin äsken suihkussa. Pakko varmaan kiskoa ne jalkaan vielä.

        Pitäisiköhän tästä mainita tytölle? Olin niin innoissani että unohdin pukea bokserit.

        Sillä saa kyllä keskustelun mutkattomasti käännettyjä jalkoväliini.


    • Se oiskin mukava joskus olla treffeillä, kun en ole koskaan ollut. Enkä varmaan tule olemaan.
      Mutta kaipa sitä pukeutuisi klubi-vaatteisiin, kunhan vaan on jotkut siistit vaatteet päällä ja näyttää joltain niin sillä mennään.

    • Pistän yleensä jokseenkin samanlaiset vaatteet, mitä laitan töihinkin niinä päivinä, kun haluan hieman särmätä, en kuitenkaan edustuspäiviksi ostamaani pukua, joka tuntuisi vähän liioitellulta, vaikka ovathan vuosikymmenittäiset treffit aina tapaus. Viimeksi taisi olla sellaiset, öh, no sellaiset suorat housut, ja sitten sellainen kauluspaitamainen paita (en osaa näitä nimityksiä - ei varsinainen kovakauluksinen paita, mutta vähän samantapainen), ja sellainen miesten jakkutakki. Tai miksikähän sitäkin nyt sitten kutsutaan.

      Samoin ajan parran höylällä, ja laitan perusdödöt - ei niitäkään kylläkään mitenkään liioitellusti, vaan juuri kuten haluaisin vähän särmätä töissä. Sanomattakin selvää, että pesen tukan, mutta käytän kampaamiseen ehkä tupla-ajan, eli kokonaisen minuutin. Harjaan hampaat, leikkaan kynnet. Varpaankynnet jätän leikkaamatta, koska katson että tällöin on suurempi mahdollisuus pidentää iltaa, koska turn-off -hetki olisi vasta sitten, kun ne paljastuisivat. Tämä ei tosin ole toistaiseksi toiminut. Lisäksi varmistan, että rannekello on kädessä. Puhtaat sukat jalkaan. Alushousuilla ei ole niin väliä - sama juttu kuin varpaankynsien kanssa. Ei ole tämäkään toiminut. Kengät melko normaalit, mutta ehkä katson, etteivät ole paskaiset. En tiedä, miksi omia kenkiäni kutsutaan. Lenkkareita ne eivät ole. Tavalliset kävelykengät kai.

      Jotenkin nyt kun kirjoitin tuon, niin entistä kirkkaampana mielessäni vilkkuu se palstan pyhä totuus, että naisystävän etsiminen on miehelle kuin töitä hakisi. Summa summarum: virallinen, perussiisti, mielikuvitukseton, tylsä. That's me, baby!

    • Free to walk

      Sua ei kiinnosta pukeutuminen? Oma tyyli?
      Eipä siinä mitään, jos etsii naista jota ne kuteet ei kiinnosta. Vaatetus on oiva keino herättää huomiota, kertoa kuka minä olen.

      Siis sitä mä vaan, että pikku stailauksella voisit viestiä itsestäsi jotakin muuta kuin se, että hei mä hukun massaan ja tukehdun ihan just tähän pirulliseen oravanpyörään jne.

    • ES

      Jos menisin treffeille, pukisin ehkä päälleni tummansinisen farkkuhameen, mustat sukkahousut, saappaat, mustan paidan... aika tylsää, ehkä jokin yksi koru, jossa olisi väriä, esim. punaista, tai muuten jotain mielenkiintoa.

      On mulla sellainen melko tumman violetti samettimekko, kotelomallinen vai miksi sitä sanoisi. Ei kuitenkaan mitenkään juhlava, koska on vakosamettia. Ehkä panisin sen ja mustat sukkahousut ja mustan paidan alle.

      Jos olisi kesä ja jos olisin iloisempia ja rohkeampi, panisin päälleni 50-luvun tyylisen mekon, tosin jostain nykyaikaisesta kangaskuviosta tehdyn. Olen joskus katsellut googlesta kaavoja, mutta taidot eivät taida riittää ompeluun. Ehkä musta 50-luvun mallinen mekko... Tai sit älyttömästi pikkukukkia ja musta neuletakki.

      Ehkä pukisin vaan farkut ja jonkin paidan.

    • ..hmm..

      Farkut, mustat nauhasaappaat, vartalonmyötäinen pitkä t-paita tms (kaikki vastapestyjä), runsaat ketjut tai helmet kaulaan, ehkä rannerenkaat.. Tietysti kivat alusvaatteet, uudet jos on. Meikkaus..
      Näitä edeltänyt suiku sheivauksin, kosteusvoiteet jne, jne, jne.
      Kosmeettisissa aineissa (ja mahdollisesti vaatteiden huuhteluaineissa) omat tuoksunsa, voiteissa, hiusjutuissa ja deodoranteissa, joten en välttämättä muita hajusteita enää laita.
      Pelkkä tukan kuivaus vie kaksinkertaisesti sen ajan, mikä Einolta menee kaikenkaikkiaan..

      • sir_eino

        "Pelkkä tukan kuivaus vie kaksinkertaisesti sen ajan, mikä Einolta menee kaikenkaikkiaan.."

        Entisenä pitkälettinä olen tästä tietoinen. Nyt kun tukka on lyhyt niin se kuivuu ihan itsestään samalla kun juo kupin kahvia. Sitten vaan vähän liimaa lettiin ja siinä se on.

        Kuulostat hipiltä. Se on söpöä.


      • ..hmm..
        sir_eino kirjoitti:

        "Pelkkä tukan kuivaus vie kaksinkertaisesti sen ajan, mikä Einolta menee kaikenkaikkiaan.."

        Entisenä pitkälettinä olen tästä tietoinen. Nyt kun tukka on lyhyt niin se kuivuu ihan itsestään samalla kun juo kupin kahvia. Sitten vaan vähän liimaa lettiin ja siinä se on.

        Kuulostat hipiltä. Se on söpöä.

        :) Olen aika "cross over", omanlaiseni.
        Ja tukka jo yksistään niin näyttävä, että vaatteeni simppeleitä ja yksinkertaisia, tosin tummia ja vartalonmyötäisiä..
        Koruni saattavat toisinaan näyttää hipahtavilta, toisinaan s/m ketjuilta.


    • Reipas Poikamies

      läääh, kaikkea mitä voin kuvitella! Tahdon treffeilleni kauniimpia naisia!

    • 7+2

      Käyn suihkussa, pesen hampaat, kampaan hiukset, ajan parran ja laitan vähän kalliimpaa partavettä, en paljoa, mutta kuitenkin sen verran että sen huomaa vielä siellä treffeilläkin.

      Vaatteeksi laitan ne samat kamppeet mitä minulle on yleensä viikonloppuna baarissa päällä, eli kauluspaita ja villakangashousut.

    • realismus

      Harvemmin käyn treffeillä, uloslähtiessäni pukeudun kuten muutenkin, fiiliksen mukaan. Joskus jakkupuvussa, joskus mustalaistyylissä. Farkut ovat siivous- ja remontointiasuste, ehkä joskus krapulakaljoille on tullut raahauduttua farmarit jalassa. Pari tyylikästä leninkiä teatteri- ja oopperailtoja varten sekä tietysti pari iltapukua erityistilaisuuksiin.

      Meikkiä ja koruja on aina ja paljon, arkena ja pyhänä, treffeillä ja ilman, hiukset taas fiiliksen mukaan nutturalla tai auki kiharoillla.

      Ja tietysti korkokengät, ilman niitä en poistu rakennuksesta :D

      • sir_eino

        Lääh.


      • realismus
        sir_eino kirjoitti:

        Lääh.

        Tämä sesongin suosikki on koruja ja luomiväriä myöden täysharmaa asu, joko jakkupukuna tai rimsuhameena, siihen kirkkaanpunaiset korkosaappaat ja samanvärinen huulipuna. Punaisissa saappaissa on sitä jotakin...


      • ES
        realismus kirjoitti:

        Tämä sesongin suosikki on koruja ja luomiväriä myöden täysharmaa asu, joko jakkupukuna tai rimsuhameena, siihen kirkkaanpunaiset korkosaappaat ja samanvärinen huulipuna. Punaisissa saappaissa on sitä jotakin...

        Mistä ihmeestä saa punaisia saappaita? (Tai esim. violetteja).


      • sir_eino
        realismus kirjoitti:

        Tämä sesongin suosikki on koruja ja luomiväriä myöden täysharmaa asu, joko jakkupukuna tai rimsuhameena, siihen kirkkaanpunaiset korkosaappaat ja samanvärinen huulipuna. Punaisissa saappaissa on sitä jotakin...

        Jakkupuku ei ole eroottinen.


      • also_sprach_jungfrau

      • sir_eino

      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Ei tuo asu ole eroottinen vaikka tuo nainen on.

        Iso ero. Jotkut naiset nyt vaan näyttävät hyvältä ihan missä vaatteissa vaan.

        Pöh!

        Totta silti, että Dovima näytti hyvältä ihan missä vaan.


      • Reipas Poikamies
        sir_eino kirjoitti:

        Jakkupuku ei ole eroottinen.

        Jumalauta on! Mun villeimmät office fantasiat on kuule sellaisen naisen kanssa!


      • realismus
        ES kirjoitti:

        Mistä ihmeestä saa punaisia saappaita? (Tai esim. violetteja).

        Tavanomaisia töppösiä saa joka Click'stä, muunmuassa. Omani ostin putiikista, jonka omistajatar käy itse ostamassa Milanon kenkämessuilta vain jokusen parin kerrallaan, ei tule joka kadunkulmassa vastaan.


      • sir_eino
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Jumalauta on! Mun villeimmät office fantasiat on kuule sellaisen naisen kanssa!

        Minulla ei ole toimistofantasioita ja jos on, niin sen isotissisen blondin sihteerin kanssa jolla on lyhyt hame ja avonainen kaula-aukko ja ne fantasiat liittyvät siihen että panen sitä rintojen väliin siivouskomerossa.


      • realismus
        sir_eino kirjoitti:

        Jakkupuku ei ole eroottinen.

        Riippuu kohderyhmästä. En roiku missään seduloissa leikkimässä bimboa, katsastan joko 50-60 -vuotiaita pukumiehiä Old Bankista tai notkun dokaamassa taiteilijaporukoissa Apteekissa, krapulakaljoille Dailyyn, lyhyt matka ja aukeaa jo yhdeksältä :D


      • sir_eino
        realismus kirjoitti:

        Riippuu kohderyhmästä. En roiku missään seduloissa leikkimässä bimboa, katsastan joko 50-60 -vuotiaita pukumiehiä Old Bankista tai notkun dokaamassa taiteilijaporukoissa Apteekissa, krapulakaljoille Dailyyn, lyhyt matka ja aukeaa jo yhdeksältä :D

        Mielenkiintoista. Mitä sanot n. 30v rokkarista joka joisi tarjoamasi krapulakaljan?


    • also_sprach_jungfrau
      • sir_eino

        No... Kai se menisi. Tuo kukkajuttu on kyllä mun silmiin tosi hirveä.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        No... Kai se menisi. Tuo kukkajuttu on kyllä mun silmiin tosi hirveä.

        Hei, punaiset ruusut valkoisella pohjalla ovat söpöjä :( (sanoo ihminen, jolla on yksi mekko, jossa on punaisia ruusuja valkoisella pohjalla... kröhöm)

        Mutta se äidin ihmemekko oli kyllä aika erilainen kuin tuo, nyt kun muistelen. Syvään uurrettu ja ihonmyötäinen se oli, eikä erityisen lyhyt; siinä oli valkoinen kaulus ja muuten oli musta... en edes muista millaiset hihat siinä oli.

        Äh, ihan sama. Kuitenkin kuulemma sillä sai kenen tahansa miehen pauloihinsa, joten kaipa se ihan kiva mekko oli. Kaipa siinä on jokin tietty matemaattinen kaava, täydellisessä treffimekossa.


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hei, punaiset ruusut valkoisella pohjalla ovat söpöjä :( (sanoo ihminen, jolla on yksi mekko, jossa on punaisia ruusuja valkoisella pohjalla... kröhöm)

        Mutta se äidin ihmemekko oli kyllä aika erilainen kuin tuo, nyt kun muistelen. Syvään uurrettu ja ihonmyötäinen se oli, eikä erityisen lyhyt; siinä oli valkoinen kaulus ja muuten oli musta... en edes muista millaiset hihat siinä oli.

        Äh, ihan sama. Kuitenkin kuulemma sillä sai kenen tahansa miehen pauloihinsa, joten kaipa se ihan kiva mekko oli. Kaipa siinä on jokin tietty matemaattinen kaava, täydellisessä treffimekossa.

        No kerron salaisuuden. Ei se mekosta ole kiinni. Tottakai kiva jos nainen on laittautunut mutta kyllä muut asiat ratkaisevat sen miten paljon hurmaannun.


    • Miekkonen täält

      Ei poikkea millään tavalla muusta pukeutumisesta, mutta pukeudun suht siististi muutenkin.

      Pitäisi ehkä pykälän verran parantaa ja keksiä jotain yksityiskohtia.

    • jackaroo

      Eipä ole enää kaapissa niitä vaatteita joita olen viime treffeillä pitänyt. Joten kai sitä pitää tuossa kevään aikana käydä jotain järkevää ostamassa. Varmaan se perus siisti rennon oloinen kauluspaita ja jotkin siistit (ei siniset farkut) housut varmaan riittää. En ihan t-paidassa kuitenkaan treffeille viitsi lähteä, kun en muutenkaan pukeudu ihan noin rennosti kun kaupungille lähden.

      Suihkussa käynti, hiusten kampaaminen yms. ovat kyllä jo ihan niin perusasioita treffeille mentäessä etten niitä kyllä viitsi alkaa tässä edes mainitsemaan. Kukapa sitä nyt haluaisi treffata haisevaa ja muutenkin epäsiistiä ihmistä, en minä ainakaan.

      Voisin kyllä kehittää itselleni jonkin kiinnostavan pukeutumisen treffeille, sillä en ainakaan omasta mielestäni osaa pukeutua kovinkaan hyvin, yleensä koen olevani joko liian muodollisesti pukeutunut kun olen kaupungilla, mutta jos laitan jonkin t-paidan ja tummat farkut päälle niin sitten minusta tuntuu että pukeudun kuin jokin juntti. Minä tarvitsisin ihan oikeasti jonkin pukeutumisneuvojan konsultaatiota siihen miten minun kannattaisi pukeutua arkina ulos lähdettäessä tai treffeille mentäessä. Ehkä täältä Helsingistä löytyy jokin vaateliike missä myyjä ei kysy sitä kokoa ja että millaista paitaa kun sanon että haluaisin itselleni siisti vaatteet.

    • Hmmm....

      Yleensäkin laittaudun aika paljon poistuessani kotoa, joten ennen treffejä käyn suihkussa, pesen ja muotoilen hiukset ja meikkaan.
      Ihan tapaamispaikasta riippuen laitan päälle jonkun perussievän mekon (jos ollaan menossa syömään tai baariin) tai vaihtoehtoisesti farkut/housut, korkkarit ja jonkun simppelin paidan (kahvilat, elokuvateatterit tms).
      Suihkaus hajuvettä ja voilá.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe