Otsikko kertoi olennaisen. Olen työssä joka on projekti. Sain palkankorotuksen, samana päivänä sain kutsun haastatteluun uuteen paikkaan. En tiedä mitä tekisin, olen tyytyväinen nykyiseen työhöni, sain juuri palkankorotuksen, työni on kuitenkin projekti. Sitten tuli soitto eräältä hyvältä firmalta joka pyysi minut haastatteluun. Tuntuu että petän työnantajaani. Mitä teen? Olenko lojaali nykyiselleni loppuun asti vai lähdenkö uusiin hommiin?
Palkankorotus ja samalla viikolla uus työ mahdollisuus?!
diipadaapax11
1
319
Vastaukset
- Nimi Salainen
Mene ihmeessä haastatteluun. Saat arvokasta kokemusta itse haastattelutilanteesta. Lisäksi voi olla, että sinulle tehdään tarjous, josta et halua kieltäytyä. Hienoa, että olet lojaali nykyiselle työnantajallesi, mutta tiedä myös, että liian pitkä työsuhde ei näytä hyvältä CV:ssä. Jos haluat eteenpäin urallasi, heivaat nuo lojaalisuusjutut ojaan ja toimit puhtaasti sen mukaan, mitä sydämesi sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547