Otsikko kertoi olennaisen. Olen työssä joka on projekti. Sain palkankorotuksen, samana päivänä sain kutsun haastatteluun uuteen paikkaan. En tiedä mitä tekisin, olen tyytyväinen nykyiseen työhöni, sain juuri palkankorotuksen, työni on kuitenkin projekti. Sitten tuli soitto eräältä hyvältä firmalta joka pyysi minut haastatteluun. Tuntuu että petän työnantajaani. Mitä teen? Olenko lojaali nykyiselleni loppuun asti vai lähdenkö uusiin hommiin?
Palkankorotus ja samalla viikolla uus työ mahdollisuus?!
diipadaapax11
1
291
Vastaukset
- Nimi Salainen
Mene ihmeessä haastatteluun. Saat arvokasta kokemusta itse haastattelutilanteesta. Lisäksi voi olla, että sinulle tehdään tarjous, josta et halua kieltäytyä. Hienoa, että olet lojaali nykyiselle työnantajallesi, mutta tiedä myös, että liian pitkä työsuhde ei näytä hyvältä CV:ssä. Jos haluat eteenpäin urallasi, heivaat nuo lojaalisuusjutut ojaan ja toimit puhtaasti sen mukaan, mitä sydämesi sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275