parhaat karaoke levyt/biisit mieslaulajalle!

häh täh niiiiin :)

Mitä kohtuuhintaisia karaokelevyjä suosittelisitte?

10

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaraPro

      TÄSTÄ!!!! Tilasin jo itselleni. (Hinta vain 184,50e)

      Julkaistiinn 1.3.2011

      PRO LAULAVAKOIRA 15



      1. MISSÄ MURUSENI ON - Jenni Vartiainen

      2. SULOINEN MYRKYNKEITTÄJÄ – Mariska

      3. TÄMÄ ON TOTTA - Laura Närhi

      4. VAPAA - Kaija Koo

      5. PIMEÄ ONNI - Jippu & Samuli Edelmann

      6. SELVÄ PÄIVÄ - Petri Nygård

      7. TUO SE MULLE - Johanna Kurkela

      8. JOS MENET POS - Suvi Teräsniska

      9. SAALIIT – Chisu

      10. PAPERIMIEHEN TYTÄR - Hanna Pakarinen

      11. MINÄ - Feat Mariska - Kymppilinja

      12.IN PASSING – Indica

      13. VALOISSA - Indica

      14. HELSINKI SHANGRI-LA - Paleface

      15. KOTIMATKALLA – Teleks

      16. TÄMÄN KYLÄN POIKII - Pariisin kevät

      17. NUKKETALO PALAA - Olavi Uusivirta

      18. MUISTAN KESÄN – Kai Hyttinen

      19.EMIGRANTIN LAULU – Jorma Kääriäinen

      20. KIELLETYT LEIKIT - Carola

      21.EI TIPPA TAPA – Irwin Goodman

      22.RENTUN RUUSU – Irwin Goodman

      23.OLI SIMMARIT, KUMMAARIT JA PIPO - Irwin Goodman

      24.TOSITARKOITUKSIIN - Irwin Goodman

      25.VIUHAHDUS – Irwin Goodman

      26.HÄIRIKKÖ – Irwin Goodman

      27.HÄRMÄLÄINEN PERUSJUNTTI – Irwin Goodman

      28.MUTAKUONO JA LAKUPELLE – Irwin Goodman

      29.OSTOSKESKUS JA KROUVI – Irwin Goodman

      30.VIELÄ YHDET – Irwin Goodman

    • häh täh niiiin

      häh täh 150€????? MITÄ EROO PROOSSA? ETTÄ OIKEEN PROO?!

    • toinenProo

      ai , sä oletkin joku risuperse kotipolttaja.

      Ko. levy on ammattikäyttöön.

    • häh täh niin :)

      mut kuka maksaa jostaki levystä satkun tai kaks? kysyn vaan? järkevämpäänkin vois rahansa pistää... No jokaknen laittaa latinsa mihin tykkää. Tämä vain mun kanta asiasta. Suomi on vapaa maa...

    • KaraPro

      juu onhan suomi on vapaa maa,, mutta mistä tuollaisia idiootteja sikiää jotka täällä tyhmiä kyselee??? ,, Häh täh niin,,,,, joka kerta kun menet baariin laulamaan karaokea ravintoloitsijalla, tai palvelun toimittajalla täytyy olla ammattilevystö jota teille laulukansalle soittaa!
      (Ääni sekä kuvatallennemaksut )

    • Kevään Laululintunen

      Hei, missä on taas ne asialliset vastaukset, yritin lukea ajatuksella ketjun aloittajaa, eikä hän missään vaiheessa sanonut, että ammattimaiseen käyttöön.
      Kotikäyttöön tarkoitetut levyt ovat siis huomattavasti halvempia, mutta niillä levyillä ei saa mennä vetämään karaokeiltoja, siitähän se hintaero tulee, mutta kotonahan voi opetella ja sitten mennä johonkin karaokepaikkaan testaamaan taitojaan.
      Onko tämä nyt joillekin niin vaikea ymmärtää?

      Miehille sopivia lauluja on varmasti vaikea kertoa näin netissä, johtuen siitä, että kaikilla on oma äänilajinsa ja taipumuksensa ja vain kokeilemalla löytyy ne itselleen sopivat.

      Laitan muutaman linkin, josta voi ostaa kotikäyttöön tarkoitettuja levyjä kohtuuhinnoin ja voi myös tarkastella mitä lauluja levyissä on. Voi myös ostaa noita ammattilevyjäkin (pro), jos aikoo julkisesti vetää karaokeiltoja, mutta ne ovat siis hinnaltaan aivan toista luokkaa.

      Myös Youtubesta voi hakea esim. googlettamalla ”Youtube karaoke” ja sielläkin on lauluja, joissa on sanat, voipi testailla.

      PS. Ketjun aloittaja puhui kohtuuhintaisista ostettavista levyistä, eikä mistään kotipolttoisista. Kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä, mutta vastaukset voivat joskus olla.

      http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_catalog.php?c=312&page=1

      http://karaokekeskus.com/product_info.php?products_id=1579

      http://www.melplay.fi/pro/cat_fin/product_catalog.php?c=15


      http://nurkkashop.biisinurkka.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=315

    • KJ..................

      - eipä ketjun aloituksessa puhuttu myöskään erityisesti kotikäyttöön ostettavista levyistä. Laulavankoiran levyt ovat varsin kohtuuhintaisia ammattikäyttöön hankittaessa... verraten finkkarit/melplay..

      Varmaan kandeis erottaa ja perustaa eri ryhmät Pro & kotilaulajat , nii ei tarviis hinnoista pilkkuja viilailla ,, vai?

      • Joopa joo

        Taikka sitten vois ainakin yrittää ymmärtää, että ei tämmöisellä palstalla kukaan ammattilainen levyjä kysele.


    • Kevään laululintunen

      KJ, kyllä tänne palstoille sopii molemmat, niin ammattilaiset kuin harrastelijatkin, samoista asioistahan täällä puhutaan, enkä minä mitään hinnoista pilkkuja viilaillut, kerroin vain mistä saa edullisia kotikaraokelevyjä ja ammattilevyjäkin, jos niitä oli tarkoiotus hankkia.

      Vain kirjoitustyyliä moitin joittenkin kohdalla esim. tuo oli asiatonta sanoa: "ai , sä oletkin joku risuperse kotipolttaja.", kun toinen ihmettelee että "häh täh 150€????? MITÄ EROO PROOSSA? ETTÄ OIKEEN PROO?! ",
      siihen olisi riittänyt aivan hyvin tuo toinen lause:" Ko. levy on ammattikäyttöön.".
      Eikö tuosta ihmettelystä mitä on proo saa jo kuvan, ettei ole kysymys ammattilaisesta.
      Eikä tuo jatkokaan kuulosta järkevältä keskustelulta.

      NYT minä olen pilkun viilaaja, mutta olen täällä kokenut niin monenlaista "räyhäämistä" ja itseänikin kohtaan syyttä, että halusin tuoda tämän esiin, ei millään pahalla.

    • ifjwejfajffaofijaf

      tilleritalleritaallaaaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe