Mitä kohtuuhintaisia karaokelevyjä suosittelisitte?
parhaat karaoke levyt/biisit mieslaulajalle!
10
1328
Vastaukset
- KaraPro
TÄSTÄ!!!! Tilasin jo itselleni. (Hinta vain 184,50e)
Julkaistiinn 1.3.2011
PRO LAULAVAKOIRA 15
1. MISSÄ MURUSENI ON - Jenni Vartiainen
2. SULOINEN MYRKYNKEITTÄJÄ – Mariska
3. TÄMÄ ON TOTTA - Laura Närhi
4. VAPAA - Kaija Koo
5. PIMEÄ ONNI - Jippu & Samuli Edelmann
6. SELVÄ PÄIVÄ - Petri Nygård
7. TUO SE MULLE - Johanna Kurkela
8. JOS MENET POS - Suvi Teräsniska
9. SAALIIT – Chisu
10. PAPERIMIEHEN TYTÄR - Hanna Pakarinen
11. MINÄ - Feat Mariska - Kymppilinja
12.IN PASSING – Indica
13. VALOISSA - Indica
14. HELSINKI SHANGRI-LA - Paleface
15. KOTIMATKALLA – Teleks
16. TÄMÄN KYLÄN POIKII - Pariisin kevät
17. NUKKETALO PALAA - Olavi Uusivirta
18. MUISTAN KESÄN – Kai Hyttinen
19.EMIGRANTIN LAULU – Jorma Kääriäinen
20. KIELLETYT LEIKIT - Carola
21.EI TIPPA TAPA – Irwin Goodman
22.RENTUN RUUSU – Irwin Goodman
23.OLI SIMMARIT, KUMMAARIT JA PIPO - Irwin Goodman
24.TOSITARKOITUKSIIN - Irwin Goodman
25.VIUHAHDUS – Irwin Goodman
26.HÄIRIKKÖ – Irwin Goodman
27.HÄRMÄLÄINEN PERUSJUNTTI – Irwin Goodman
28.MUTAKUONO JA LAKUPELLE – Irwin Goodman
29.OSTOSKESKUS JA KROUVI – Irwin Goodman
30.VIELÄ YHDET – Irwin Goodman - häh täh niiiin
häh täh 150€????? MITÄ EROO PROOSSA? ETTÄ OIKEEN PROO?!
- toinenProo
ai , sä oletkin joku risuperse kotipolttaja.
Ko. levy on ammattikäyttöön. - häh täh niin :)
mut kuka maksaa jostaki levystä satkun tai kaks? kysyn vaan? järkevämpäänkin vois rahansa pistää... No jokaknen laittaa latinsa mihin tykkää. Tämä vain mun kanta asiasta. Suomi on vapaa maa...
- KaraPro
juu onhan suomi on vapaa maa,, mutta mistä tuollaisia idiootteja sikiää jotka täällä tyhmiä kyselee??? ,, Häh täh niin,,,,, joka kerta kun menet baariin laulamaan karaokea ravintoloitsijalla, tai palvelun toimittajalla täytyy olla ammattilevystö jota teille laulukansalle soittaa!
(Ääni sekä kuvatallennemaksut ) - Kevään Laululintunen
Hei, missä on taas ne asialliset vastaukset, yritin lukea ajatuksella ketjun aloittajaa, eikä hän missään vaiheessa sanonut, että ammattimaiseen käyttöön.
Kotikäyttöön tarkoitetut levyt ovat siis huomattavasti halvempia, mutta niillä levyillä ei saa mennä vetämään karaokeiltoja, siitähän se hintaero tulee, mutta kotonahan voi opetella ja sitten mennä johonkin karaokepaikkaan testaamaan taitojaan.
Onko tämä nyt joillekin niin vaikea ymmärtää?
Miehille sopivia lauluja on varmasti vaikea kertoa näin netissä, johtuen siitä, että kaikilla on oma äänilajinsa ja taipumuksensa ja vain kokeilemalla löytyy ne itselleen sopivat.
Laitan muutaman linkin, josta voi ostaa kotikäyttöön tarkoitettuja levyjä kohtuuhinnoin ja voi myös tarkastella mitä lauluja levyissä on. Voi myös ostaa noita ammattilevyjäkin (pro), jos aikoo julkisesti vetää karaokeiltoja, mutta ne ovat siis hinnaltaan aivan toista luokkaa.
Myös Youtubesta voi hakea esim. googlettamalla ”Youtube karaoke” ja sielläkin on lauluja, joissa on sanat, voipi testailla.
PS. Ketjun aloittaja puhui kohtuuhintaisista ostettavista levyistä, eikä mistään kotipolttoisista. Kysymykset eivät koskaan ole tyhmiä, mutta vastaukset voivat joskus olla.
http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_catalog.php?c=312&page=1
http://karaokekeskus.com/product_info.php?products_id=1579
http://www.melplay.fi/pro/cat_fin/product_catalog.php?c=15
http://nurkkashop.biisinurkka.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=315 - KJ..................
- eipä ketjun aloituksessa puhuttu myöskään erityisesti kotikäyttöön ostettavista levyistä. Laulavankoiran levyt ovat varsin kohtuuhintaisia ammattikäyttöön hankittaessa... verraten finkkarit/melplay..
Varmaan kandeis erottaa ja perustaa eri ryhmät Pro & kotilaulajat , nii ei tarviis hinnoista pilkkuja viilailla ,, vai?- Joopa joo
Taikka sitten vois ainakin yrittää ymmärtää, että ei tämmöisellä palstalla kukaan ammattilainen levyjä kysele.
- Kevään laululintunen
KJ, kyllä tänne palstoille sopii molemmat, niin ammattilaiset kuin harrastelijatkin, samoista asioistahan täällä puhutaan, enkä minä mitään hinnoista pilkkuja viilaillut, kerroin vain mistä saa edullisia kotikaraokelevyjä ja ammattilevyjäkin, jos niitä oli tarkoiotus hankkia.
Vain kirjoitustyyliä moitin joittenkin kohdalla esim. tuo oli asiatonta sanoa: "ai , sä oletkin joku risuperse kotipolttaja.", kun toinen ihmettelee että "häh täh 150€????? MITÄ EROO PROOSSA? ETTÄ OIKEEN PROO?! ",
siihen olisi riittänyt aivan hyvin tuo toinen lause:" Ko. levy on ammattikäyttöön.".
Eikö tuosta ihmettelystä mitä on proo saa jo kuvan, ettei ole kysymys ammattilaisesta.
Eikä tuo jatkokaan kuulosta järkevältä keskustelulta.
NYT minä olen pilkun viilaaja, mutta olen täällä kokenut niin monenlaista "räyhäämistä" ja itseänikin kohtaan syyttä, että halusin tuoda tämän esiin, ei millään pahalla. - ifjwejfajffaofijaf
tilleritalleritaallaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019