Tubulaaristen rintojen korjaus!

Tubulaariset

Hei! Kaipaisin vinkkejä, mielipiteitä ja kokemuksia tubulaaristen rintojen korjaamisesta kirurgisesti!
Taustoistani sen verran, että olen 20 vuotias ja omistan hyvin tubulaariset rinnat ja asian harmitettua minua teini-iästä asti olen päättänyt tehdä asialle jotain. Kävinkin jo luotettavan plastiikkakirurgin konsultaatiossa ja hän suositteli nännien korjausta ja prooteseja. Mutta nuo proteesit hieman pelottavat; esinkin kun tein tausta tutkimusta netissä ja googlesta ilmestyi toinen toistaan ilmapallomaisempia rintoja. Omien rintojeni pienuus ei koskaan ole ollut suuri ongelma,lähinnä niiden outo ulkonäkö, mutta on se tietenkin hieman harmittanut. minun tilanteessani vakuutus korvaa koko lystin, päätin sitten korjata vain nännit ja tyytyä pikkutisseihin tai laittaa hieman täytettä. Se että koko vakuutuksen korvausrahat menevät ei haittaa sillä joudun ikäni puolesta ottamaan kuitenkin kohta uuden vakuutuksen. En ole koskaan ajattellut itseäni implanttien laittajana, mutta tällä hetkellä pieni lisänaisellisuus tuntuu erittäin houkuttelevallata, esinkin kun olen paininut itsetunto ongelmien kanssa koko ikäni. Mutta millaiselta implantit tuntuvat? Lounnollisilta vai huomaako sen että siellä on jotain ei kudosta? Entä imettäminen? En ole nyt heti hankkimassa lapsia, mutta muutaman vuoden päästä saattaa jo olla aika, miten implantit suhtautuvat imettämiseen? Itselleni yksi ei-esteettinen syy korjata rintojeni muotoa on että tulevaisuudessa pystyisin mahdollisesti rinta-ruokkimaan. Tubulaarisuuden taikia se ei suvussani ole aina ollut mahdollista ja olen ajatellut että aikanaan se saattaa vaivata mieltä. Pitääkö implantteja korjata usein, entä kapseloituminen, rupeavatko rinnat helpommin roikkumaan vanhemmiten, häviääkö tunto? Kysyin näitä kaikkia lääkäriltäkin mutta hän antoi aika tilastollisia vastauksia ja toisaalta hän hän on mies joten ajattelin että naiset osaisivat vastata tähän paremmin omasta kokemuksesta! Eli mielipteitä kaikilta! Mitä tekisit, miten teit, kun teit olitko tyytyväinen? Vielä sen verran tilanteestani, että jos päätän korjata vain nännit ja muodon minulle jää pienet mutta ihan tavalliset rinnat,jotka eivät kudoksen puutteen takia roiku edes vähääkään. Pitkäaikainen poikaystäväni on sanonut koko touhusta että jos korjaan, niin korjaan itseni takia, hän rakastaa minua laitatin tai en. Implantteihin hän suhtautuu tosin nihkeästi, mutta itse ajattelen että itsellenihän ne tulevat, eivät hänella. Oma pelkoni koskien implantteja on että niistä tulisi epäluonnolliset pinkeät möykyt joissa ei ole tuntoa ja jotka kapseloituvat ja joita saan leikkautella koko loppuelämäni. Toimenpiteet mitä ikinä ne ovat tehdään luultavasti Mehiläisessä ja maksavat 3000 tai 9000e eli hinnasta voisin kuvitella ihan laadukkaita tuloksia. Eli mielipiteitä kaikilta! Kiitos jo etukäteen :)

10

5542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

itselläni oli hieman tubulaariset rinnat ja kiirurgi suositteli että avaa kudosta implantin laiton yhteydessä että rinnan malli leviäisi. tätä ei kuitenkaan tarvittu kun pelkkä implantti hoiti homman. lopputuloksesta ei vielä havaintoa sillä leikkaus oli vasta eilen. inplantti laitettiin lihaksen alle ja nyt on käsien liikkeet hieman rajoitettuna. eilen kipu oli todella inhottava ja oksentelin koko illan ja yön. nyt alkaa olla paljon parempi olla :) itselleni tuli 325cc, mutta olivat leveät eikä kovin paksut. lopputulosta siis odotellaan!

• Mffn

onkohan mahdollista korjauttaa tubulaariset (b-c-koko) ilman implanttia? poikkeuksetta kaikki lukemistani tubulaareista on korjattu implantein.

• vanha B uusi C

itselläni rinnat olivat n.3cm eritasolla (itse en tätä koskaan ollut huomannut, vaan luulin että toinen rinta on isompi kuin toinen). elikkäs tämä sitten korjattiin leikkauksessa. rintani eivät ole täysin symmetriset vieläkään, mistä kirurgini varoittikin ennen operaatiota. toisen rinnan laskemisesta johtuen nyt nännit ovat hieman erilaiset (en oikein osaa sanoa mikä ero niissä on, hieman eri tasolla tai jotain). eli ero on niin minimaalinen että ei sitä huomaa ellei ole tietoinen asiasta. kirurgini teki tosi hyvää työtä ja olen erittäin tyytyväinen täyteliäisimpiin rintoihini. muistutus vielä, että ei kehon mikään parillinen elin ole täysin samanlainen, silmät, korvat jne..

kannattaa lukea tämä foorumin muitakin alaotsikoita - paljon hyödyllistä tietoa, kerta kysymyksesi ovat tosi laajoja. kaikki vastaukset löytyvät jo täältä. kannattaa myös lueskella klinikkojen sivustoja. rohkeasti vaan konsultaatioon. sehän ei ole vielä päätös implanttien hankkimisesta. monet naiset käyvät useiden eri klinikoiden konsultaatioissa vertailemassa. kannattaa kuitenkin lukea asiasta paljon ennenkuin menet, niin tiedät sitten mitä kysyä! itse varasin konsultaation ihan ilman sen isompaa halua hankkia implantit heti samantien. konsultaatiossa kuitenkin valistuis niin, että leikkausaika olikin jo sitten kahden viikon päästä. mutta olin kyllä pohtinut asiaa jo pitempään ennen konsultaatiota. siellä sain vastaukset loppuihin kysymyksiin. voi olla että siellä sinulle tulee sellainen olo, et "en kyllä ole valmis tähän vielä" tai sit et "eiku menoks" niinku mä:D

itselläni 5. päivä leikkauksesta ja implantit ovat asettuneet tosi hyvin! eilen olin jo normaalisti töissä (ajamaan en kyllä vielä uskaltanut, kun aamulla vielä särkyjä..) mut päivällä ei tiedä implanteista mitään. kukaan ei ole edes huomannut muutosta, sillä olen aina käyttänyt topattuja liivejä. nyt on isommat (A>C) mutta sporttiliivien kanssa näyttää paidan alla samalta:) aivan kuten halusinkin! mulle laitettiin 300cc. rinnat ovat pehminneet kovasti sitten leikkauspäivän, mutta vielä melko kiinteän kovat (ihan johtuu siitäkin et iho vähän kireellä). menee kuulema parisen kuukautta ennenku alkaa tuntumaan aidommille. normaali elämä jatkuu, implanteista ei juuri tietoakaan!:) (muutakun yritän olla varovainen liikkeissä ja nostelussa)

tsemppiä pohdinnoille! älä hätiköi, sillä et tule koskaan saamaan entisiä rintojasi takaisin sellaisenaan (vähintään roikkuu jos joskus haluat implantit poistattaa). itse voin jo sanoo, et tykkään näistä niin hemmetisti, et en kyl koskaan poistattais. jos vaihtamaan joskus joudun, niin ei mikään ongelma!

• hieroja..

kannattaako rintoja hieroa implanttien laiton jälkeen? missä vaiheessa? auttaako se kapseloitumis riskiin? entä jos on epäsymmetrisyyttä, niin voiko sitä edesauttaa normalisoitumaan hieromalla?

• blogi
    • lijloijo9ijhplokjnl

Minulla oli lievästi tubulaariset rinnat, kokoa 70b. Korjattiin implantilla / Stephan Dietz. Koko 245 mg, anatomisesti muotoillut. Leikkauksesta on nyt aikaa n. 2 vuotta, rintojeni koko on 70d. Vaatteiden läpi ei tajua, että olen ottanut implantit (aiemmin käytin topattuja liivejä), mutta bikineissä huomaa. Mutta joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen.

• Dii*

Mulla oli kanssa pahasti tubulaariset rinnat, nyt kolmas leikkaus takana. Eka tehtiin jukisella; tulos oli huono ja epäsymmetrinen vaikka lähtötilanne oli täysin symmetrinen. Tokassa vaihdettiin isommat pyöreät implantit ja tehtiin perusteellisempi kohotus; tulos karmeat arvet ja epäsymmetriaa jäjellä. Nyt olin juuri uudessa arpikorjausleikkauksessa jossa rintojen arvet tehtiin kaikki uusiksi ja symmetriaa korjattiin. Vielä en tiedä mikä on tulos sillä teipit poistetaan vasta viikon päästä, mutta näyttää kyllä symmetrisemmältä ja rintojen malli paremmalta. Kirurgi sanoi että teippejä kannattaa näin perusteellisen kohotuksen jälkeen pitää 3 kk jotta arvet eivät pääse venymään! Toivottavasti vihdoinkin näistä rinnoista tulisi kunnolliset. Paljon on niiden eteen kärsitty.

Jos nyt olisin prosessin alussa en varmaankaan ottaisi implantteja vaan aluksi kokeilisin pelkkää benelliliftiä. Implanttini ovat lihaksen alla ja se että lihas on alareunasta irti tuntuu urheillessa, varsinkin uidessa. Muuten ei implantteja huomaa ja näyttävät näteiltä ja luonnollisilta, ovat pehmeät. Mutta kyllä se vähän askarruttaa miten niiden kanssa pärjää loppuelämäänsä. Kuinka monta leikkausta on vielä edessä?

Hienoa että aiheesta on tehty blogi. Oikein nätti tulos! Voisin lähettää myös omia kuvia jos blogin pitäjää kiinnostaa ja laittaa pienen stoorin? Varmasti olisi monelle hyötyä kokemuksistani, mutta en haluaisi itse pitää mitään sivustoa yllä.

• ----------------

Olen 24v. 156cm ja 51kg. Minulla on dd kupin tubulaariset rinnat. Rintojeni kehityshäiriö on vaivannut minua jo ala-aste iästä asti. Miten tuonne julkiselle puolelle pääsee? Varaamalla ajan oman terveysaseman yleislääkärillekkö?

• sheenaw

Oletteko kukaan käynyt virossa leikkauksessa? itse olen the lookia harkinnut?

• Minttuminttu2012

Olen itse menossa julkiselle korjauttamaan tubulaariset rintani. Leikkaus on puolen vuoden sisällä, ja aloitin juuri kirjoittamaan blogia tubulaarisetrinnat.blogspot.com. Blogissa käsittelen omaa valmistautumistani leikkaukseen ja aihetta ylipäätänsä. -minttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe