Markkinointi

crocuta_crocuta

Pitäisiköhän vain ottaa ja painattaa itselleen t-paita, jossa lukisi yksinkertaisesti "VAPAA". Tai jotain vastaavaa...

Josko tekisi naiset aloitteita, kun minä en niitä tee.

Jk. Selkään tietenkin "Ja just niin epätoivoinen kuin etupuoli antaa ymmärtää..."

43

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jackaroo

      Minäkin olen usein harkinnut sellaisen t-paidan tilaamista missä lukee isolla edessä ja takana että "SINKKU", mutta en tiedä sitten tulisiko tuollaista paitaa missään julkisella paikalla pidettyä, kun en yleensäkään paljoa t-paidassa ulkona liikuskele, ehkä lähinnä vain joskus kesällä kovalla helteellä.

      http://img94.imageshack.us/i/paital.jpg/

      • crocuta_crocuta

        Mulla vaan on sanan sinkku kanssa joku... about iso... ongelma. Enkä tasan kehtais lähteä semmosen paidan kanssa edes turhan lähelle kämppäni ikkunaa.


    • tehomies

      Tuskinpa ainakaan oma menestykseni kohenisi vaikka ostaisi
      minkälaisen paidan.
      Kyllä jotakin muuta on keksittävä.

    • Miekkonen täält

      Ei pystyis. Liian vanha tuollaiseen. Joku hienovaraisempi merkki olisi parempi.

      Tatuointi otsaan? ;)
      (takaraivoon tuo sun lisäys vielä...)

      Kannattaisis sinun kyllä tehdä aloitetta. Ihan särmältä jätkältä vaikutat ja ihan söpön poikamaisen komeakin olet.

      • ....................

        Haluaisin paidan, jossa lukisi "Rumalla naisella ei tee mitään."


      • niin ja mulle
        .................... kirjoitti:

        Haluaisin paidan, jossa lukisi "Rumalla naisella ei tee mitään."

        paita jossa lukee " Käytetyllä naisella ei tee mitään"
        tai " YH:t, EI KIITOS!"


      • ........
        .................... kirjoitti:

        Haluaisin paidan, jossa lukisi "Rumalla naisella ei tee mitään."

        Helppohan sellainen on itse tehdä. Olisikin hyvä jos teidät tunnistaisi jo kaukaa.


    • Reipas Poikamies

      Haluaisin sellaisen "sayid-paidan" jossa lukee rinnassa: "Puutteessa, Let's go?"

    • yks panoäijä

      Jos tuommoista pitää miettiä, niin epätoivo varmaan näkyy jo ulospäin muutenkin. Mikä on kuulemma naisten mielestä huono asia...

    • Twin Six

      "Anoppi suosittelee" -pipot taisi olla 1,90€ / kpl Motonetissä...

    • sir_eino

      Haluan paidan jonka etupuolella lukee "MUNAA TARJOLLA" ja takapuolella "MAKSUA VASTAAN".

      Katsoin juuri tilin saldon. Ei vittu.

      • jllalalalososososola

        Eiku hanki sellanene "God of Fuck" ja taa "For Free".


      • kraak kraak

        "Olen kasvanut munani viereen"-paita Einolle.... kjäh.


    • Free to walk

      Jossakin oli ollut jonkinlaiset sinkkubileet ja jokaisen sinkun oli pitänyt pitää tietynväristä tarraa/lipuketta mitä lie rinnassa, siitä oli sitten katseltu että kuka sitä seuraa oli vailla :)
      varatuille oli ollut omanvärinen ja sitten oli vielä ollut joku ihme välimuoto (olisko ollut joku että haen parempaa tai olen vapaassa suhteessa XD )joka oli pilannut koko kekkerit. Liian moni naiset oli valinnut sen välimuotolappuran, tietty liimautujien ja liian innokkaiden pelossa :D
      Ihan tyhmää, onko sinkkuudessa jotakin noloa?

      Eli ehkä säkin saisit kaikki hullut ja epätoivoiset kintereilles "liian vapaa" mainostuksella ;)

      Mutta sellaiset sinkkubileet olis kivat, varatuille punainen lappu rintaan ja sinkuille vihreä :) Enemmän tuon kaltaisia pippaloita ravintoloihin.
      Toki voihan sitä olla kuitenkin muutama mätä valehtelija sinkkuna seassa, se lappu mitään auta :(

    • yh äiti

      Mulla olis t-paita vapaa-tekstillä! Sain sen kaija koon keikalta. En ole kyllä pitänyt sitä sitten sen jälkeen mutta pitäsköhän lähtee tänään kokeileen ;)
      Paitsi et selässä pitäis sit vissiinkin lukee käytetty. Nimerkkikikin jo sen kertoo
      Ja alottajalle, mikset tee alotetta? Saitsit ihan varmasti joka naisen kun vaan tekisit alotteen, sen verran namupala olet ;)

      • crocuta_crocuta

        Joo niin tuo kuulemma kielii Kaijan fanituksesta... Minulle tuolla muuallakin kerrottiin :D

        Ja kiitos kiitos :)


    • Reipas Poikamies

      JEs miten kivaa. Katsellaan sinkkubileissä lappuja ja myssyjä ja muuten vain "pidetään bestiksen kanssa hauskaa" Sitten jännä supliikki mies tulee ja alkaa se kikatus. Kevyt naisen hiplailu. Halailu. Oivoi kun söpöö.

      Pitäs olla ihan reilut "tänään saat" bileet jossa kaikki varmasti sais seksiä.

      Miks on epätoivosta jos sanon että panettaa?

      Koska mulla ei ole naisrinkiä käytössäni jossa tämänkin akuutin miehisen puutoksen voisi hoitaa pois päivä tai EDES kuukausi järjestyksestäni?

      • sir_eino

        "Miks on epätoivosta jos sanon että panettaa?"

        En ole ymmärtänyt ajatella että panetus olisi epätoivoista. Yleensä naiset tykkää kun niiden seurassa alkaa tehdä mieli.


    • Mä oon ajatellut samanlaista paitaa, jossa tosin lukee edessä että 'Ikuisesti vapaa' ja takana lukee 'Koeta onneasi, saatat pian yllättyä positiivisesti'. Epätoivohan tästä paistaa läpi, mutta varsin pistäisi tuollaisen paidan päälle ja pitäisi koko kesän mitähän tapahtuu? Varmaan yksin vielä kesän jälkeenkin...

    • also_sprach_jungfrau

      Markkinoinnin tulevaisuushan on netissä. Kannattaa investoida tähän kirjaan:

      http://www.amazon.com/Social-Media-Bible-Strategies-Business/dp/0470411554

      (En ole tosin lukenut siitä vielä sanaakaan, koska tuo pahuksen kirja painaa tonnin enkä jaksa edes nostaa sitä ylös.)

      Yksi hyvä idea voisi olla ostaa mainostilaa täältä Sinkut-palstan sivupalkista. Oletan sen olevan halpaa...

    • naisen mielipide

      Älä hyvä mies selkään laita moista tekstiä. Saat vielä saman sukupuolen edustajat perääsi..:))
      Tod. näk. paitaasi ei otettaisi todesta ja aiheuttaisi vain huvittuneisuutta. Olisitko vähän liian helppo? tyrkky?

    • Samaa olen miettinyt, kun oikeassa maailmassa aloitteiden tekemsitä hidastaa varattujen ja puoli-varattujen iso osuus ikäluokasta. Tee siinä nyt sitten minkäänlaista aloitetta, kun miehille aina sopii kaikki olivat varattuja tahi eivät. Samoin, mistäs miehte tietävät kuka lasten kanssa yksin liikkuva nainen on vapaa ja kuka varattu. Selkeä viestitys helpottaisi niiden sinkkujen elämää, joita ei kiinnosta flirttailla varattujen kanssa.. Itse olen suunnitellut paitaa, jossa olisi kiva kuva ja tyylitelty huomaamaton teksti sinkkuäiti, viestikin olisi informatiivinen eikä liian suora...

      • crocuta_crocuta

        Ehkä sen pitäs olla joku vähän vähempi silmiin pistävä... Ranneke tai jtn ;:)

        Vaan semmosesta taas pitäisi kehittyä ilmiö. Että kaikki sen tietää.


    • Eikö miehelläkin humoristinen "vapaa uros" -painatus voisi olla esim. teepaidan hihassa...

    • Näää... Toi VAPAA on aika kulunut idea.
      - Joku "ANNETAAN HYVÄÄN KOTIIN" voisi olla söötimpi XD

      • crocuta_crocuta

        Vaan kukaan ei ajattele, että tuo ei ole varattu... Ne ajattelee... Ahaa huumoripaita.


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Vaan kukaan ei ajattele, että tuo ei ole varattu... Ne ajattelee... Ahaa huumoripaita.

        No mut se Vapaa on tosiaan Kaija K:n biisi, joten sitä ainakin luullaan edestä päin katsoen bändikamaksi. - Ja joka tapauksessa huumoripaidaksi, koska kuka nainen nyt oikeasti ajattelisi sun olevan vapaa XD Mielummin joku "Usko tai älä - olen SINKKU !" ja selkäpuolelle "Kiinnostuitko ? Kerro se"" ;)

        Jotakin järeämpää sun tarttis nyt keksiä ! Eikö siellä teillä päin ole edes kivoja kaupan kassatyttöjä, joille vois jäädä juttelemaan ja pyytää kahville ? Kyllä se aloitteen tekeminen valitettavasti vaan on se ykköstärkeä asia ja edelleen suurelta osin miesten tehtävä. - Vai onko joku tyttö nyt viimeaikoina tullut soittamaan ovikelloa ja pyytänyt treffeille ?


      • crocuta_crocuta
        xena-183 kirjoitti:

        No mut se Vapaa on tosiaan Kaija K:n biisi, joten sitä ainakin luullaan edestä päin katsoen bändikamaksi. - Ja joka tapauksessa huumoripaidaksi, koska kuka nainen nyt oikeasti ajattelisi sun olevan vapaa XD Mielummin joku "Usko tai älä - olen SINKKU !" ja selkäpuolelle "Kiinnostuitko ? Kerro se"" ;)

        Jotakin järeämpää sun tarttis nyt keksiä ! Eikö siellä teillä päin ole edes kivoja kaupan kassatyttöjä, joille vois jäädä juttelemaan ja pyytää kahville ? Kyllä se aloitteen tekeminen valitettavasti vaan on se ykköstärkeä asia ja edelleen suurelta osin miesten tehtävä. - Vai onko joku tyttö nyt viimeaikoina tullut soittamaan ovikelloa ja pyytänyt treffeille ?

        No toi usko tai älä, kuulostaa jo paremmalta.

        Voi meidän S-Marketin tytöt on kovin hyvännäköisiä. Terveisiä jos täällä pyörivät. Mutta ei niitä siihen jäädä hemmetti häiritsemään.


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        No toi usko tai älä, kuulostaa jo paremmalta.

        Voi meidän S-Marketin tytöt on kovin hyvännäköisiä. Terveisiä jos täällä pyörivät. Mutta ei niitä siihen jäädä hemmetti häiritsemään.

        Ei tietenkään, jos olet liikkeellä ruuhka-aikaan, mut arkisin aamulla tai aamupäivällä siellä voi olla rauhallisempaa ;) Kysäiset, että koskas neidillä on seuraavan kahvitauon paikka, että kelpaako juttuseura. - No.. kyllä sä osaat ;) !


      • crocuta_crocuta
        xena-183 kirjoitti:

        Ei tietenkään, jos olet liikkeellä ruuhka-aikaan, mut arkisin aamulla tai aamupäivällä siellä voi olla rauhallisempaa ;) Kysäiset, että koskas neidillä on seuraavan kahvitauon paikka, että kelpaako juttuseura. - No.. kyllä sä osaat ;) !

        No mä näen asian, näin ihan vakavasti otettuna, sillä tavalla, että ne on töissä... eikä niiden tarvitse kuunnella mitään treffikutsuja siellä.


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        No mä näen asian, näin ihan vakavasti otettuna, sillä tavalla, että ne on töissä... eikä niiden tarvitse kuunnella mitään treffikutsuja siellä.

        Työskenneltyäni opiskeluaikana 5 vuotta kaupan kassalla voin kertoa, että kaikki eivät ole yhtä hienotunteisia ;) Jos oikeasti siellä töissä on rauhallisempi hetki, niin aivan hyvin voi ainakin hetken jutella siinä istuessaan jonkun mukavan asiakkaan kanssa ! - Ja silloin on ainakin suurempi mahdollisuus, ettei hän pelästy, jos lähestyt häntä illalla kaupan takaovella, kun hän lähtee työvuorosta kotiin...


      • Haastetta...
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        No toi usko tai älä, kuulostaa jo paremmalta.

        Voi meidän S-Marketin tytöt on kovin hyvännäköisiä. Terveisiä jos täällä pyörivät. Mutta ei niitä siihen jäädä hemmetti häiritsemään.

        Ota jotain haastetta, ja kirjoita vaikka mahapuoelle "Kiinostaako?" ja selkäpuolelle "Minua ei!".


      • crocuta_crocuta
        Haastetta... kirjoitti:

        Ota jotain haastetta, ja kirjoita vaikka mahapuoelle "Kiinostaako?" ja selkäpuolelle "Minua ei!".

        Vähän rehellisyysttä... Selkään. "No ei tämä kiinnostaisi minuakaan..."


      • crocuta_crocuta
        xena-183 kirjoitti:

        Työskenneltyäni opiskeluaikana 5 vuotta kaupan kassalla voin kertoa, että kaikki eivät ole yhtä hienotunteisia ;) Jos oikeasti siellä töissä on rauhallisempi hetki, niin aivan hyvin voi ainakin hetken jutella siinä istuessaan jonkun mukavan asiakkaan kanssa ! - Ja silloin on ainakin suurempi mahdollisuus, ettei hän pelästy, jos lähestyt häntä illalla kaupan takaovella, kun hän lähtee työvuorosta kotiin...

        Sä kirjoitat nyt reseptiä porttikieltoon :D


      • crocuta_crocuta kirjoitti:

        Sä kirjoitat nyt reseptiä porttikieltoon :D

        Heei... Mä puolustan sua sit ja tunnustan yllyttäneeni ;)

        No; aloita nyt edes vähän silmäpeliä, kun on kevät ja kaikkea ! Näet sitten, kuka kaunottarista potentiaalisimmin saattaisi alkaa jutella enemmänkin :) Viivyttelet vähän rahan kaivelemisessa (ei ruuhka-aikana !) ja annat sitten rahat kassaneidin käteen kivalla hymyllä höystettynä... Kenties nikkaat silmää ;) Musta se on ainakin tosi kivaa; en tiiä osaako nykynuoret arvostaa sellaista ;)


      • Haastetta...
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Vähän rehellisyysttä... Selkään. "No ei tämä kiinnostaisi minuakaan..."

        Aika pitkiä lauseita, ei niitä näe vanha Erkkikään. Tai sitten eteen "Kiinnostaako?" ja taakse "Olen mäntti", tms.


      • crocuta_crocuta
        Haastetta... kirjoitti:

        Aika pitkiä lauseita, ei niitä näe vanha Erkkikään. Tai sitten eteen "Kiinnostaako?" ja taakse "Olen mäntti", tms.

        Mul on tarpeeks levee selkä.


    • hajsllslslsööaöaö

      Eteen: "Ota mut!" Taakse: "Please"

      Eteen: "Olen tyrkky" Taakse "... ja epätoivoinen".

      Muita:

      "Haluan naimisiin"

      "Tulevan lapsesi isä?"

      "Poikaystäväaineista"

      jne.

      • crocuta_crocuta

        Joskus mietin myös... Ei ihan samassa tarkoituksessa...

        Näin alalle kun olin valmistumassa... Ja hoitsut ymmärtäisi vitsin...

        "Kaypahoito
        .fi"


    • sfgshdsfgj

      Entäs "Iso muna, iso sielu".

      • huakakslslslöööa

        "Pieni mies, iso muna"


    • n32tre

      Miettiny kans että miten sitä alkais markkinoimaan itteensä..kun ei kuulemma kotoakaan tulla hakee. Mut entä jos sittenkin tultais..?

      Minulle on sama kumpi tekee aloitteen,olen yleensä niin laiska etten vaan jaksa vaivautua.. Hölmöä. Suuressa toivossa löytää elämänkumppani ja mitä minä teen..pilkun jälkeen äkkiä narikalle ja grillin kautta kotiin. Olipa hauskaa. Känniseksi ei kiinnosta. Tosin koskaan ei yksin tartteisi sieltä lähteä,mutta punkan pohjalta en lähde ihmissuhdetta perustamaan. Tai no,riippuu miten tekee mieli.

      Arkisin ei huvita mennä tuonne torinlaidalle seisomaan kyltti kädessä että " kohta 7v sinkkuna,ottakaa edes säälistä" :D

      • jackaroo

        Joo, tämä itsensä "markkinoiminen" on kyllä yksi oleellisimmista asioita mitä sinkun pitää osata tehdä, varsinkin sinkkumiehen, sillä jos kukaan ei tiedä että olet sinkku niin kukapa sinusta osaisi olla edes sillä mielellä kiinnostunut että sinkkuutesi voisi joskus päättyä.

        Jos omaa laajan sosiaalisen piirin, niin totta kai sitä pitää yrittää hyödyntää tässä. Kavereille ja tutuille pitää kertoa että nyt pitäisi löytää se puoliso, tunnetko ketään joka voisi olla minusta kiinnostunut. Toki jos noita kavereita ei paljoa ole, varsinkaan vastakkaista sukupuolta, niin sitten tuo voi olla melko turhaakin.

        Pitää alkaa käymään aktiivisemmin niissä paikoissa joissa edellytyksen parinmuodostukselle ovat korkeammat kuin arkisessa elämässä. Harmi vain että Suomessa kun ollaan, niin nuo paikat ovat yleensä noita yökerhoja, varsinkin jos ei ole enää mikään kouluikäinen. Työpaikatkin voivat tarjota hyvän keinon mainostaa itseään, mutta ei meistä kaikki halua kertoa ettei löydä ketään auttakaa omalla työpaikallaan, varsinkin jos se työyhteisö on pieni tai vanhoillinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe