Voiko joku auttaa pliis?????
Mulla on raskausarpia yläreisissä tosi paljon, mitkä on aivan hirveitä. En kestä jos pitää olla bikineillä kun näkyy kilometrien päähän kauheet arvet..
Oon aika tumma ja arvet näkyy vaaleina. Joskus niitä raavittaa ja vähän punasia sillon.
Oon vasta 15 vuotias, normaalipainoinen. ( ainakin sillain on mulle sanottu )
( 175cm - 65 kg )
Harrastan liikuntaa, mutta en säännöllisesti.
Onko kellään kokemusta tai mitään tietoa, että voiko raskausapiin auttaa jonkilainen voide?
Toivottavasti löytyy apua eikä tulla lässyttämään jotain ei-voi-mitään- tyylillä.
Kiits!
raskausarvet nuorena
9
395
Vastaukset
- Ei ole apua.
Valitettavasti et lue täältä kuin lässytystä tai valehtelua, sillä raskausarpia ei saa pois.
Raskausarville ei juuri voi tehdä mitään kun niitä jo on. Jos ne ovat vielä kovasti punaiset ja erottuvat, etanavoide voi häivyttää punaisuutta. Kun ne ovat jo hopeanharmaat, ne ovat aika huomaamattomia. Niiden kanssa täytyy vain elää.
Kun sulle tulee näköjään helposti raskausarpia, kuten mullekin, niin muista huolehtia ihosi kosteudesta ja rasvaa ihoasi säännöllisesti. Älä myöskään liho. Ainakin noin voit ehkäistä uusien syntymisen.
Olen joskus meikannut arpiani piiloon näkyviltä paikoilta. Kysy myös ruiskurusketuksesta, meneekö sillä piiloon.- hulababa
okei no kiitos tosta:)
- Ihanainen>
hulababa kirjoitti:
okei no kiitos tosta:)
Sulla on upeat missimitat. Ja ne punaiset venymisjäljet vaalenee iän myötä. Ihon kosteuttamisesta kannattaa pitää huolta. Oliviiöljy on oikein hyvää tähän tarkoitukseen ja varmasti tuo etanavoidekin, on tosin aika kallista. Kesällä vaan biksut päälle ja rannalle.
- hulababa
Ihanainen> kirjoitti:
Sulla on upeat missimitat. Ja ne punaiset venymisjäljet vaalenee iän myötä. Ihon kosteuttamisesta kannattaa pitää huolta. Oliviiöljy on oikein hyvää tähän tarkoitukseen ja varmasti tuo etanavoidekin, on tosin aika kallista. Kesällä vaan biksut päälle ja rannalle.
Joo kyl mä aika paljon käytän kaikkia voiteita, mutta toi etanavoide kuulostaa ällöttävältä:D
Ja kesällä laitan kyllä uimashortsit jos jostain löydän kivat semmoiset:)
- hulababa
en ole trolli eikä lastakaan ole.. ihan normaalikokoakin olen..
- arvet itselläkin
Mulle tuli venymisarvet teini-iässä myös kun kroppa muuttui niin nopeasti ettei iho ehtinyt mukaan. Venymisarpia on muuten myös kovaa treenaavilla kun lihakset kasvavat nopeammin kuin iho ehtii mukautua. Siitä venymisarvet siis johtuvat, iho ei ehdi kropan muutoksiin mukaan. Tuo suomennos vain on harhaanjohtava.
Fakta on että ne eivät häviä koskaan, mutta niihin tottuu. Mua ei enää näin aikuisena haittaa yhtään olla bikineissä rannalla. Fakta on myös se ettei niitä kukaan oikeasti katsele, mä en ole kertaakaan huomannut kenenkään katsovan eikä kukaan ole niistä mitään kysynyt. Se, että kaikki ihmettelisivät niitä tai ne näkyisivät pidemmälle, on vain sun päässäsi. Ne ei oikeasti kiinnosta ketään. :) - ällötysoon
Olen jo 24 ja minulla on liian huono itseluottamus että en antaisi arpien rajoittaa elämääni. En ole ikinä käyttänyt toppia julkisesti, sillä käsivarsitaipeissa on arpia ja rinnat ovat kuin vakosamettia. Vaaleita ovat mutta näkyvät. Helvettiä, täytyy sanoa. Toivottavasti joskus kasvan pois tästä mielentilastani...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559