Tästä syystä miehet haluavat vaalean naisen

HerrasmiesStara

Tutkimuksen mukaan miehet haluavat vaalean naisen, koska hän edustaa heille tiettyjä syvälle juurtuneiden, kulttuuristen arvojen ilmentymiä. Vaaleista naisista pidetään tummia enemmän mm. koska he edustavat sellaista käytöstä, jota pidetään naiselle sopivana.

Tässä linkki juttuun:
http://www.uusisuomi.fi/viihde/17947-tasta-syysta-miehet-haluavat-vaalean-naisen

Jutussa tuntuu olevan totuuden siemen.

35

669

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qqueen

''koska he edustavat sellaista käytöstä, jota pidetään naiselle sopivana.''

Mikä stereotypia minulle tuli heti mieleen..hehe.

• Tuksua miehelle

Just joo, siitä syystä kaikenmaailman tuksutussukatkin kiinnostaa joitain miehiä vaikka akka on kuin homeinen variksenpelätti jota pelkäis karhukin.

Ihminen on vain vinksahtanut eläin.

• ----------

Pitihän se arvata... Miehet näkee Tuksussa ainoastaan pitkän vaalean muovitukan, eikä kropalla, luonteella tai naamalla ole mitään väliä. Kunhan on blondi!

• hihii.

"Tummia naisia pidetään seksuaalisempina ja vaarallisempina kuin vaaleita."

uu, käy mulle ;)

• Muuten...

Samasta syystä naiset arvostavat enemmän tummia miehiä...

• Oma käsitykseni

jolle löytyy takuulla runsaasti tutkimusnäyttöä, jos sellaista rupeaisi kaiveskelee (mutta kun ei kiinnosta kaiveskella) on SE, että tummat viehättävät enemmän.

Punaveriköiden puhumattakaan vielä harvinaisempien värien osuus on sen verran pieni, että vaikka punahiuksisiin suhtaudutaan positiivisesti ja monille se on fetissi, niin tästä hiusväristä ja sen ihailijoista ei ole yleiseen keskusteluun riittävää ns. "edustajajoukkoa". Punahiuksisia on vähän ja vaikka harvinaista ihaillaan, niin myös saatavuus on ihailuperuste. Toisin sanoen, punahiuksisuus lienee samalla viivalla blondien kanssa...

Mutta tummahiuksisuus on suosituin formi. Näin olen käsittänyt, vaikkei meille miehille (noin) 89% tapauksista missään tapauksessa kiinnosta eniten hiusten väri.

Persoona on tärkein, ja ulkoisessa viehätyksessäkin menee muut asiat edelle. Tämä on ilmeistä jokaiselle miehen keskimääräistä mieltymystä ymmärtäville.

• paspattii

mulle ei todellakaan ole merkitystä millään hiton värillä

• Brune:)

Miksiköhän flaksini parani kun värjäsin hiukset tummiksi pari vuotta sitten? :D

Nojoo, nämä on tietysti NIIN yleistyksiä... Makuja on yhtä monta kuin ihmisiä, ja mikä ehkä olennaisinta, toisille SOPII paremmin vaalea väri hiuksissa ja toisille tumma. Ja yleensäkin, ei se väri varmaan itsessään ole kenellekään olennaista, väri hiuksissa on kuitenkin aika pieni osa naisen ulkonäön kokonaisuutta.

• ....

Mua taas tultiin aina ennen iskemään, kun mulla oli lyhyet vaaleat hiukset, jotka ei sopineet mulle ollenkaan.
        Kun värjäsin tummaksi, kasvatin niihin pituutta ja pukeutumistyylinikin parantui, ei miehet enää olleetkaan kiinnostuneita.

Ilmeisesti miehille ei ole väliä, miten hölmöltä nainen noin muuten näyttää, kunhan hiustenväri on vaalea.

• Anonyymi00015
        .... kirjoitti:

Mua taas tultiin aina ennen iskemään, kun mulla oli lyhyet vaaleat hiukset, jotka ei sopineet mulle ollenkaan.
        Kun värjäsin tummaksi, kasvatin niihin pituutta ja pukeutumistyylinikin parantui, ei miehet enää olleetkaan kiinnostuneita.

Ilmeisesti miehille ei ole väliä, miten hölmöltä nainen noin muuten näyttää, kunhan hiustenväri on vaalea.

No tietenkin jos halusivat pelkkä panoseuraa. Silloin vaalea kiinnostaa enemmän. Vaaleasta väristä tulee enemmän iloisuus ja hauskanpito mieleen. Siksi vaalea väri on eduksi yöelämössä, ja siellä se myöskin erottuu hyvin hämärässä ympäristössä
        Ei tietenkään tarkoita ettek vaaleasta voisi muutenkin oitää, mutta tietyissä asiayhteyksissä tuetyt värit toimivat selvästi paremmin. Moneh kuitenkin lähtevät yöelämään hauskanpito mielessä, ja stereotyyppinen käsitys nyt vaan on että blondit olisivat enemmän valmiita hauskanpitoon kuin tummat. Oletetaan myös että varsinkin jos nainen itse valitsee blondata hiuksiaan, että hän myös haluaisi välittää tietynlaista kuvaa itsestään.

• .

"Ilmeisesti miehille ei ole väliä, miten hölmöltä nainen noin muuten näyttää, kunhan hiustenväri on vaalea."

Olen huomannut saman. No, hyvähän se vaan on, saa sitten rumahkotkin naiset huomiota hiuksensa vaalentamalla.

• Anonyymi00019

Olet todella väärässä. Me miehet välitetä ollenkaan siitä miten hölmö se nainen on mutta toivotaan sitä vahvasti. Kunhan nainen on blondi.

• Akateeminen Mies..

Yhtä paljon totuuden siementä on tässä jutussa, niin kuin kaikissa muissakin samantyyppisissä "tutkimuksissa" ja kartoituksissa. Uskoo ken haluaa. Itse miehenä tykkää tummista ja tulisista naisista. Vaaleat eivät minua sytytä, monestakaan syystä. En tykkää vaaleista karvoista missään ja muutoikin vähäpigmenttisyys on jotenkin vastenmielistä.

• Anonyymi00016

Joo ällöttää naisten vaaleat ihokarvat. Mieluummin kunnon viikset ja gorillameininki.

• valee

"En tykkää vaaleista karvoista missään ja muutoikin vähäpigmenttisyys on jotenkin vastenmielistä."

no eihän se vaalea tukka tarkoita että kaikki muut ihokarvat olisivat vaaleita!!

Olen itse blondi ja huomannut kyllä että tummat kiinnostavat miehiä enemmän, kiitos tuksun kaltaisten bimbojen, blondeihin kohdistuu liikaa ennakkoluuloja!

• brunenne

oon saanu miehiltä ihan mukavasti positiivista huomiota niin tummana, blondina kuin punapäänäkin. Mulla on ilmeisesti sellaset piirteet et monenlainen väri käypi mutta tummaan olen tykästynyt ja se taitaakin olla se mun eniten juttu.
      Hiusväri on luonnostaan keskiruskea mut muu karvotus iha ylhäältä kulmakarvoista alas on tummaatummaa joten tumma hius väri tuntuu tosi luonnolliselta mun päässä. Ja näyttäs myös olevan että miespuolisetkin näkee mut mielummin tummana ainakin huomion osoitusten perusteella jotka pistää välillä vähän itteäkin naurattamaan :D

niin kiinni ihmisestä mikä sopii parhaiten ja kun sen värin itselleen löytää nii huomio on taattu! ;) kaikille on ottajia, lupaan sen

• Anonyymi00014

Väärä lähtöoletus. Miehet eivät halua vaaleaa naista

• Anonyymi00021

Paitsi minä.

• Anonyymi00031

Kaikki miehet haluavat vaalean naisen. Toiset vaan eivät kehtaa sitä myöntää.

• Anonyymi00017

Ystäväni on vaalea nainen ja saa aina olla hätistelemässä ihailijoita kauemmas. Mutta hän on kyllä muutenkin klassisen kaunis, että ehkä se on se kokonaisuus.

• Anonyymi00024

No et kai luule että jokin vaaleus tekee sen? Haloo joka päivä näkee kaikkialla täysin taviksen näköisiä vaaleita naisia, vain pieni osa naisista muutenkin on todella kauniita. Luuleeko joku oikeasti että jonkun pelkän värin perässä miehet juoksevat, varainkin jos ne hiusket sattuu vielä muutenkin olemaan sellaiset ohuet ja huonokuntoiset liirut ja juurikasvu vielä pilkistää alta. Ei noita naisia kukaan jahtaa missään vain sen takia että väri taittaa vaaleaan.

• Anonyymi00018

Haluan vaalean koska näyttää ihanalta

• Anonyymi00025

Sullehan varmaan kelpaakin sitten ihan minkä näköinen tahansa kun juokset pelkän värin perässä. Vain hölmö voi sanoa että joku pelkkä väri tekee naisesta "ihanan näköisen". Sä oletkin varmaan sokea kaikelle muulle mitä naisessa yleensä miehet katsoo.

• Anonyymi00020

Marilyn, Grace Kelly, Sharon Stone ja mitä näitä nyt on ollut vaaleaveriköitä, eihän ne kenenkään mielestä oikein miltään ole näyttäneet eikä mitään seksikkyyttäkään heissä. Vaaleutta vaan yritetään hehkuttaa, vaikka maailman väestöstä melkein kaikki on tummia. Ei se harvinaisuus tarkoita että kaikkien pitäis haluta. On turvallisempaa pysyä tummissa.

• Anonyymi00022

Vaaleana on saanu aina olla hätää kärsimässä, siksi pitäny vähän tummentaa hiusväriä että sais olla rauhassa. 😭

• Anonyymi00027

Hahahahahahahah!

• Anonyymi00023

Jos on tumma ja ilkeä, niin semmoselle sopii kainaloon paremmin luuta kuin mies 🤣

• Anonyymi00026

Miksi ihmeessä tumma olisi ilkeä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miksi ihmeessä tumma olisi ilkeä?

Aika häijyjä ovat ainakin tässä ketjussa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Aika häijyjä ovat ainakin tässä ketjussa.

Enpä ole huomannut. Taitaa olla niin että ihminen näkee juuri sitä mitä itse haluaa. Sekin on kyllä aika häijyä että olettaa jonkun olevan häijy hiusten värinsä perusteella.

• Anonyymi00030

Noita-akkakin voi olla blondi. Oletko sellainen?

• Anonyymi00032
      UUSI

Blondit on ihanan lempeitä ja iloisia. Mieluummin sellainen kuin joku tumma lauta.

• Anonyymi00033
        UUSI

Ai kuten Tuksu?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ai kuten Tuksu?

No niin, tumma ilkimys.

• Anonyymi00034
      UUSI

Värillä ei ole väliä, kunhan on vaaleaverikkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      74
      1216
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      82
      1127
    3. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      24
      1085
    4. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      955
    5. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      908
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      60
      854
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      73
      714
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      672
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      50
      652
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      632
    11. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      537
    12. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      90
      530
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      512
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      36
      495
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      11
      480
    16. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      109
      480
    17. 43
      467
    18. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      40
      438
    19. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      19
      436
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe