auton myyminen on yleistä, itsekukin meistä on kuullut ja tuntenut ihmisiä, jotka myyneet auton, tavallisia suomalaisia , nyt olisikin mukava kuulla tällaisen perusfinskin kertomus syistä, miksi on myynyt autonsa, mamuna kiinnostaa millainen ihminen maksaa autosta. itseäni ei ole koskaan missään olosuhteissa kiinnostanut käytetty auto seksuaalisesti.
oletko myynyt auton?
5
58
Vastaukset
nyt tajusin,en oikeesti ole myynyt yhtään autoa :( kaikki on viety autojen hautuumaille
- ONhan sekin:..!1%#+?
.
myyntitapahtuma kun autohajottamo lunastaa auton
Nykyään taideta enää mitään maksaakaan
. ONhan sekin:..!1%#+? kirjoitti:
.
myyntitapahtuma kun autohajottamo lunastaa auton
Nykyään taideta enää mitään maksaakaan
.ei olla miulle maksettu ikinä mitään ku oon romuni luovuttanut :(
perhana onko miuta hiujattu- fiksujaeihuijata
monte24 kirjoitti:
ei olla miulle maksettu ikinä mitään ku oon romuni luovuttanut :(
perhana onko miuta hiujattuOn huijattu, omituista määkin sain ekast autosta 1300 corolasta jonka 16 vuotiaana ostin 500 markaa kuh romis vei sen pois
Kulutustavaraa?
Kuluneen vuoden aikana olen ostanut kaksi autoa ja yhden moottoripyörän.
Sen lisäksi kaksi autoa on viety hajottamolle ja yksi myyty.
Nehän on käyttötavaraa, pakollinen ostos.
Ei kai niihin mitään seksuaalisuutta liity?
Muuta kuin mielihyvä kamppeesta joka pelaa, ilman sen suurermpaa akrobatiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683