kuka on sun lempilaulaja?

mun mielestani eminen on ihan hyvää, mutta mä en tiedä mikä on mun lempi laulaja! mikä on sun?
271837
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

jim morrison, dido, eminem...

Äänestä
  • Eminem? Perusteleppas hieman vastaustas. Eminem ei kyllä minusta laula. Ja kaikkihan me osaamme puhua. Toivottavasti.

Äänestä

Ehdottomasti EERO VALORINTA!!!!!

Äänestä
  • tottakai EMINEM!!!!

Äänestä

no tietysti liam gallagher no on niit kyll monii muitaki!!!!!

Äänestä

Tupac Amaru Shakur.

Äänestä

Eminem on yliarvostettu, levyt myy vaan sen imagon, ei lahjakkuuden takia. Mutta ei kai 2000-luvun penikoille mitään väliä sillä olekaan et osaako laulaa, pääasia että kaverit kuuntelee just samanlaista musiikkia. Omasta mielestä parhaat laulajat:

W. Axl Rose (Guns N´Roses)
Susanna Hoffs (Bangles)
Dolores O´Riordan (Cranberries)
Bruce Springsteen
Cerys Matthews (Catatonia)
Mick Jagger (Rolling Stones)
Bonnie Tyler

Äänestä
  • kiistellä.
    Mutta eihän nykyään kyllä muulla oo väliä ku sillä mitä muut tekee niin tenavat perässä!

Äänestä

• no tuo on totta!! ne ostaa sen vaa jos kaveritki kuuntelee sitä.
    paras laulaja mun mielest on:
    keith flint (prodigy)

Äänestä

• oijjj, loistavia naislaulajia! ja axl, uijiu! ja samaa mieltä eminemistä ja silleen... kiitos.

Äänestä

• eihän eminemin pidä osatakkaan laulaa....

Äänestä

on ehdottomasti TORI AMOS! se nainen osaa laulaa ja soittaa eikä puutu asennetta!

Äänestä

MAYNARD JAMES KEENAN eikä mitään vastaväitteitä!!!!

Äänestä

mä en oikein tiedä. kaikki on ihan o.k! eminen, bomfuck mc's
...........

Äänestä

se on Robert Plant...

1Äänestä
  • Jyrki/The 69 eyes

Äänestä

iki-ihana KAIJA KOOOOOO!!!!sillä on niin ihania biisejä ja laulaa todella hyvin..ottaa keikoilla
yleisön mukaan eikä laula vaan ja sitten lähde.Kaijalla on aina aikaa yleisölle...

Äänestä

A.W. Yrjänä!

Äänestä

Cheeeek

Äänestä

Esim. nämä:

Bee Geesin pojat eli veljekset Gibb Barry, Maurice (RIP) ja Robin (RIP). Maurice tosin lauloi näistä kaikkein vähiten.

David Coverdale (Whitesnake, oli myös Deep Purplessa laulajana vuosina 1973-76 ennen kuin perusti Snaken -78)

Gleen Hughes (Trapetze/Deep Purple/sooloura, oli Purplessa samoihin aikoihin kuin David Coverdale, soittaa myös bassokitaraa)

Miljenko Matijevic (Steelheart)

Paul Rodger (Free/Bad Company)

Robert Plant (Led Zeppelin/sooloura)

Noddy Holder (Slade)

Rob Halford (Judas Priest)

Ronnie James Dio (RIP, Elf/Rainbow/Dio/Black Sabbath)

Roy Orbison (RIP)

John Denver (RIP, folkartisti)

Shirley Bassey

Nana Mouskouri (Kreetalta alunperin kotoisin oleva laulaja, tunnettu mm. kappaleesta "Only love)

Bonnie Tyler

K.D Lang (Kathryn Dawn Lang, kanadalainen laulaja-lauluntekijä)

Adam Lambert

Äänestä

Mun lempilaulaja on ehk Rosa Linn tai Gabby Barrett❤️❤️

Äänestä

KEN HENSLEY

Äänestä

Juu se on hyvä, ja se matka joka höpöttää helevetin nopeasti. Se on kans hyvä.

Äänestä

ariana grande

Äänestä

Kaikki suomalaiset artistit.

Äänestä

Ei mikään. Kuuntelen tangoa.

Äänestä

menee tonne oopperalaulajapuolelle;

1.Marjana Lipovsek (ihan omaa luokkaansa koska kyky laulaa teknisesti huippuhyvin + ossaa laulaa tekstiä myös äärimmäisen hyvin että tunne välittyy aina)

2.Tarja turunen

3.Karita mattila

Rock-laulajista sanoisin;

1.Axl rose(kyky laulaa rokkilaulut uskottavammin kuin kukaan muu)

iskelmälaulajista;
1.Paul anka
2.Laila kinnunen

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valkopanda kirjoitti:

mun mielestani eminen on ihan hyvää, mutta mä en tiedä mikä on mun lempi laulaja! mikä on sun?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu