Vaikutusalue

crocuta_crocuta

Kun mä pussaan niin on polvia myöten neiti märkänä... Joo mul on isot huulet... Pusuhuuli Toppola oli yksi kovin kekseliäs lisänimi joskus ... Onneksi se ei tarttunut kovin hyvin. No ei ne nyt niin ...

Vaan toisenlainen vaikutusalue on josta meinasin kysyä.

Sehän on näin että jos omistaa auton, rahaa ja aikaa, niin mikäs siinä käydä vaikka jollekin nätille kainuulais tytölle kahvit tarjoamassa.
No itse olen kortiton ja autoton tapaus. Ja liikkumis rajoitukset onkin siksi tiukemmat. Lahdenseutu... Sen lisäksi Jämsässä ja Lohjalla asuu ihmistä joilta saan katon pään päälle yöksi, jos käydä täytyy.

Toki paikat joihin junakin pysähtyy ovat saavutettavia. Eihän tässä nyt toi Helsinkikään kaukana ole, mutta onhan se aika hankala kävästä tekemässä kahvila treffit, jossain Vantaalla ja sitten takasin :P


Mutta siihenhän se rajoittuu. Eli pää asiassa puhutaan kuitenkin Lahden ympärys kunnista mun tapauksessa.

Onko teillä matka este, hidaste vaiko vain matkailun riemua?

11

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_einon g-stringit

      Menkääs nyt Einon kanssa sinne dark roomiin, olette suorastaan match made in heaven.

      • crocuta_crocuta

        Molemmat heteroita vai?

        Joo kuulostaa yhteensopivalta. Samankaltaisuudet yhdistää.


    • sir_eino

      Kaukosuhteet järjellisissä tapauksissa (unohdan nyt sen amerikkalaisen tytön, se välimatka ei ollut järjellinen enää sen jälkeen kun sijoituimme pysyvästi eri mantereille) eivät ole toimineet.

      Mitähän niitä tulee mieleen?

      Joo. Se yksi muija Lappeenrannasta. Tavattiin ihan täällä Helsingissä. Kävin siellä kerran. Meillä oli kivaa mutten sitten jaksanut lähteä toiste.

      Sauna Open Airista pokasin yhden mimmin aikoinaan. Jäin sen luo vielä festareiden päätyttyä pariksi päiväksi väittäen pomolleni olevani sairas. Ei se varmaan sitä uskonut. No, olinhan minä lemmensairas. Minä kävin tytön luona kerran, tyttö kävi minun luonani kerran. Sitten se jotenkin kuivui kokoon, tuli kaikkea muuta.

      Sitten oli se oululaismimmi. Senkin luona kävin kerran. Valitettavasti se muija oli niin kummallinen etten halunnut nähdä sitä toiste.

      Eipä mulla ole tainnut muita kaukosuhteenyritelmiä ollakaan. Festariromansseja ja vastaavia kyllä mutta niitä ei lasketa. Lisäksi yksi entinen vakkari asuu nykyään jossain Savossa ja satunnaisesti olemme harrasteneet seksiä kun hän on käynyt täällä.

      Mitäs muuta? No, olen tapaillut kyllä tyttöjä esimerkiksi Vantaalta.

    • pirun sosiaalistajat

      Mä olen mun molempien seurustelukumppaneideni kanssa asunut aina osan aikaa suhteesta eri paikkakunnilla.

      Mulle etäisyys ei ole ongelma. Olen tottunut pitkiin etäisyyksiin ja jotenkin rakastuneena olen sellainen, että en halua ketään muuta kuin sen ihmisen jota rakastan ja siksi tunnepuolen suhteen en ole kovin altis kiusauksille vaikka etäisyyttä olisikin.

    • Talvella pitkä matka on este. Kesällä taas vain hidaste ja matkailun riemua. Miksi näin? No kesällä pystyy nukkumaan autossa ja ei tule kylmä. Talvella sitten taas paleltuu kuoliaaksi jos auto ei ole käynnissä. Voihan sitä olla jossain yötäkin mutta halvemmalla pääsee näin.

    • Ei se satu

      Siis täh? Ihmiset käyvät päivittäin töissä Helsingissä Lahdesta, Orimattilasta, Heinolasta ja jopa Tampereelta käsin. Minulla ja viimeisimmällä exälläni oli aika tarkkaan 100 km välimatkaa eikä se ollut koskaan ongelma.

      • crocuta_crocuta

        Joo ei poi pääkaupunkiseutu niin paha katvealue täältä ole. Mut on se silti melkoset matkajat eestaas ja matkan yhteis hinta on jotain... 40 e ainakin... Vai mitäs se lippu hesaan nykyään makso. Ja siihen jos vielä päälle paikallisliikenettää siellä...

        Matka-ajatkin kertyy aika pitkiksi. Niin on se ihan vaan sitä varten, että käväsee jossain kahvilassa kahvilla...

        Mutta joo, ei se nyt mikään kauhean paha tosiaan ole, jos epäilee että siinä on potentiaalia johonkin.


      • gfty
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Joo ei poi pääkaupunkiseutu niin paha katvealue täältä ole. Mut on se silti melkoset matkajat eestaas ja matkan yhteis hinta on jotain... 40 e ainakin... Vai mitäs se lippu hesaan nykyään makso. Ja siihen jos vielä päälle paikallisliikenettää siellä...

        Matka-ajatkin kertyy aika pitkiksi. Niin on se ihan vaan sitä varten, että käväsee jossain kahvilassa kahvilla...

        Mutta joo, ei se nyt mikään kauhean paha tosiaan ole, jos epäilee että siinä on potentiaalia johonkin.

        7,40 maksaa opiskelijalta lähijuna Lahdesta Helsinkiin. Että ei oo kyllä ollenkaan paha hinta. Jos ei oo opiskelija niin sitte tuo tuplana. Pendolinot ja Intercityt kulkee myös tuota väliä, mutta niillä hinnat on korkeammat eikä ajassakaan juuri säästä.


      • Älä huoli,
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Joo ei poi pääkaupunkiseutu niin paha katvealue täältä ole. Mut on se silti melkoset matkajat eestaas ja matkan yhteis hinta on jotain... 40 e ainakin... Vai mitäs se lippu hesaan nykyään makso. Ja siihen jos vielä päälle paikallisliikenettää siellä...

        Matka-ajatkin kertyy aika pitkiksi. Niin on se ihan vaan sitä varten, että käväsee jossain kahvilassa kahvilla...

        Mutta joo, ei se nyt mikään kauhean paha tosiaan ole, jos epäilee että siinä on potentiaalia johonkin.

        meille on kävelymatka asemalta. Ja vielä alamäkeä koko matka. Eli jos olisi kesä, ottaisin sut tarakalle :)


      • crocuta_crocuta
        gfty kirjoitti:

        7,40 maksaa opiskelijalta lähijuna Lahdesta Helsinkiin. Että ei oo kyllä ollenkaan paha hinta. Jos ei oo opiskelija niin sitte tuo tuplana. Pendolinot ja Intercityt kulkee myös tuota väliä, mutta niillä hinnat on korkeammat eikä ajassakaan juuri säästä.

        Joo eli matkahinta 20e per suunta, kun ensin pitää Lahteen päästä. Säästää jos toi tosta alta ottaa mut tarakalle. Bussilla vähän halvempi. Bussit kun kulkee niinkin että voi jättää lahdessa käymisen väliin, vaan ei paljoa halvempi ja kulkevat melko harvakseltaa.

        Mut joo tolla Ztalla pääsee hesaan aika näppärästi lahdesta joo.


    • Gordon Gekko

      Treffeille ei kyllä viitsi kovin kauas lähteä. Varsinkaan jos ei ole mitään takeita että siellä sitten viihtyy, eli ei tunne naista juuri minkään vertaa.

      Exän kanssa oli varmaan puolisen vuotta sellanen tilanne, että olin töissä 400 km päässä, ja nähtiin vain viikonloppuisin ja joskus se tuli mun luokse arkisin. Silloin se meni joten kuten, kun tunteet oli vielä katossa, mutta enää en lähtis siihen rumbaan. Jatkuvaa reissaamista ja arjet pelkkää duunia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe