YT-miehet vai maksulliset naiset?

seksi kun seksi

Mies, hyväksytkö sen että naisesi on ennen sinun tapaamista harrastanut seksiä YT-miesten kanssa?

Nainen, hyväksytkö sen että miehesi ennen sinun tapaamistasi on harrastanut seksiä prostituoitujen kanssa?

57

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      Miten nämä liittyvät toisiinsa? :-o

      Ei ole tapana kuulustella toista hänen menneisyydestään eli en halua tietää entisistä seksikumppaneista. Jos kävisi ilmi, että on joutunut maksamaan seksistä niin en pitäisi sitä niinkään "hyväksymisasiana" vaan sellaisena asiana, että miehen arvo kyllä laskisi silmissäni aika alas.

      Miten, muuten, miehet selvittävät naisen edellisten kumppaneiden tason? Kysymällä "oliko se AT, KT vai YT"??

      • )(/&%¤#"

        Jos naisella on taustallaan esimerkiksi useampi "toivoton rakkaustarina" niin se kertoo yleensä siitä että nainen on pannut YT sikojen kanssa. Tämä oli vain esimerkki sillä muitakin viitteitä löytyy siitä että nainen on pannut YT miesten kanssa.


      • tasomies

        Miehen arvo laskisi silmissäsi aika alas, juuri niin, arvaas laskeeko naisen
        arvo kun häntä "polkee" yksi jos toinenkin?


    • gfhbjj

      Hyi saatana, Yhtä paskaista touhua kumpikin.

      • Riippuu kuinka monta

        Jos mies olisi vaikka yhden kerran kokeillut prostitoitua, niin kieltämättä se olisi hämmentävää mutta sen voisi vielä katsoa läpi sormien. Mutta jos hän olisi tehnyt sitä usein niin kyllä varmaan mielenkiinto alkaisi hiipua ja taudinpelkokin iskisi.


      • tasomies
        Riippuu kuinka monta kirjoitti:

        Jos mies olisi vaikka yhden kerran kokeillut prostitoitua, niin kieltämättä se olisi hämmentävää mutta sen voisi vielä katsoa läpi sormien. Mutta jos hän olisi tehnyt sitä usein niin kyllä varmaan mielenkiinto alkaisi hiipua ja taudinpelkokin iskisi.

        Jos nainen olisi vaikka yhden kerran jakanut itseään pelimiehelle, niin kieltämättä se olisi raivostuttavaa ja en ole varma voisinko katsoa sitä läpi sormien, mutta jos hän olisi tehnyt sitä vaikkapa kahdesti, niin kyllä kiinnostus
        lopahtaisi.


      • valitettavasti
        Riippuu kuinka monta kirjoitti:

        Jos mies olisi vaikka yhden kerran kokeillut prostitoitua, niin kieltämättä se olisi hämmentävää mutta sen voisi vielä katsoa läpi sormien. Mutta jos hän olisi tehnyt sitä usein niin kyllä varmaan mielenkiinto alkaisi hiipua ja taudinpelkokin iskisi.

        kaikista eniten tauteja levittävät tavalliset ihmiset koska eivät käytä kondomeja. Maksulliset vaativat kondomin käyttöä. Todella harvoin nainen on vaatinut kondomia mutta itse olen kuitenkin halunnut käyttää koska en halua tauteja.


    • Ei tule kesää

      "YT-mies" ei ole mikään ongelma, mutta luuserirentut yms. kusipäät ovat asia erikseen.

      YT-mieshän voi olla hyvännäköinen ja herrasmieskin.

      Mutta jos miehen luonne on jotakin täysin kuvottavaa niin en voisi kunnioittaa naista joka on sellaiseen sänkyynsä päästänyt.

      Mielestäni se korreloituu aika hyvin maksullisten naisten kanssa eli ylipäätään "roskaväen" kanssa makaaminen (ei viittaa sosiaaliseen luokkaan) on vastenmielistä.

      En usko että moista naista voi arvostaa.

      Olen muuten antanut sillä perusteella muutamat pakitkin jo lukioikäisenä ekoja kertoja että tyttö joka oli kiinnostunut oli paneskellut erästä hyvin vastenmielistiä urheilevaa paskaa (painotus sanalla paska).

      Lisäksi eräs nainen oli minusta kiinnostunut tuossa 25-vuoden iässä. Tunsi minut ennestään.
      Nuorempana en ollut kiinnostanut vaan ainoastaan nämä panokaket ja petet olivat saaneet vipinää aikaiseksi. Senpä takia kahvikutsu ei kiinnostanut.


      Menneisyys ja myös seksuaalinen käytös määrittelee ihmistä sekä mielestäni on tervettä itsekunnioitusta olla makaamatta ihan paskojen kanssa olipa sitten mies tai nainen.

      • Ei tule kesää

        Niin ja tietysti tuossa vähän aikaa sitten olin kiinnostunut eräästä naisesta.

        Hän tapaili sitten jotain aikamoista hyypiötä joten siltä osin kiinnostus kuoli kyllä hyvin nopeasti.

        Yksinkertaisesti ei riitä arvostus ja kunnioitus naista kohtaan joka ei osaa valita seksiseuraansa paremmin.


      • tasomies
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Niin ja tietysti tuossa vähän aikaa sitten olin kiinnostunut eräästä naisesta.

        Hän tapaili sitten jotain aikamoista hyypiötä joten siltä osin kiinnostus kuoli kyllä hyvin nopeasti.

        Yksinkertaisesti ei riitä arvostus ja kunnioitus naista kohtaan joka ei osaa valita seksiseuraansa paremmin.

        Muistan hyvin kun olin 15-25 vuotias ja kuinka silloisella asuinpaikkakunnallani
        (joka on noin 15000 asukkaan paikka, eli kaikki tuntee toisensa) moni
        nuorinainen jonka kanssa olisi mieluusti tutustunut ja selvittänyt että
        olisiko meillä jotakin yhteistä alkoi kulkea pikkurikollisten kanssa.
        Se että he liikkuivat rikollisten/rupusakin kanssa ja todennäköisesti myös
        sekstailivat heidän kanssaan vei kaiken kiinnostuksen näitä naisia kohtaan.


      • outo "taso" sinulla
        tasomies kirjoitti:

        Muistan hyvin kun olin 15-25 vuotias ja kuinka silloisella asuinpaikkakunnallani
        (joka on noin 15000 asukkaan paikka, eli kaikki tuntee toisensa) moni
        nuorinainen jonka kanssa olisi mieluusti tutustunut ja selvittänyt että
        olisiko meillä jotakin yhteistä alkoi kulkea pikkurikollisten kanssa.
        Se että he liikkuivat rikollisten/rupusakin kanssa ja todennäköisesti myös
        sekstailivat heidän kanssaan vei kaiken kiinnostuksen näitä naisia kohtaan.

        Olit siis kiinnostunut naisista, jotka alkoivat olla mieluummin rikollisten ja rupusakin kanssa. Anteeksi vaan, mutta mitähän se kertoo sinusta miehenä. Yksi yllätys voisi olla, mutta jos kaikki tapaamasi naiset treffailevat pikkurikollisia, ei sinunkaan naismaku voi kovin korkealla.

        Kunnon kiltit tytöt eivät rikollisten kanssa seurustele, mutta nehän eivät sinulle kelpaa. Haluat samanlaisen pimatsun ja seksipommin kuin muutkin miehet, mutta tokihan nämä naiset ottavat omanlaisensa miehen.

        Pitäisikö sinun tarkentaa omia kriteerejäsi. Jos kaikki miehet joista minä kiinnostuisin osoittautuisivat rikollisiksi tai muuten epämääräiseksi, huolestuisin itsestäni enemmän kuin toisista.


      • ........
        outo "taso" sinulla kirjoitti:

        Olit siis kiinnostunut naisista, jotka alkoivat olla mieluummin rikollisten ja rupusakin kanssa. Anteeksi vaan, mutta mitähän se kertoo sinusta miehenä. Yksi yllätys voisi olla, mutta jos kaikki tapaamasi naiset treffailevat pikkurikollisia, ei sinunkaan naismaku voi kovin korkealla.

        Kunnon kiltit tytöt eivät rikollisten kanssa seurustele, mutta nehän eivät sinulle kelpaa. Haluat samanlaisen pimatsun ja seksipommin kuin muutkin miehet, mutta tokihan nämä naiset ottavat omanlaisensa miehen.

        Pitäisikö sinun tarkentaa omia kriteerejäsi. Jos kaikki miehet joista minä kiinnostuisin osoittautuisivat rikollisiksi tai muuten epämääräiseksi, huolestuisin itsestäni enemmän kuin toisista.

        "Kunnon kiltit tytöt eivät rikollisten kanssa seurustele"

        Valitettavasti naiset on meillä opetettu haluamaan paskoja!


    • sir_eino

      No en yleensä kysele että minkätasoisten miesten kanssa on tullut paneskeltua. Pystyn hyväksymään sen että tässä iässä naisella on parisuhdekokemusta ja mahdollisesti myös irtoseksi/seksisuhdekokemusta. Asia ei ole minulle minkäänlainen ongelma. On ihan toivottavaakin että kolmekymppisellä naisella on asiaankuuluva elämänkokemus.

      Ensimmäisen tyttöystävän kanssa olin järkyttävän mustasukkainen sen exästä vaikkei siihen ollut mitään syytä. Onneksi olen aikuistunut.

      • Ei tule kesää

        Vai "aikuistunut"...:D

        Sinä eino et ole aikuistunut vaan olet se sama teini kuin aikoinasi ja sinua asia ei varmasti huoleta koska olet juuri minunkin kuvaileman tapainen luuseripaska jonka takia naisen arvostus laskee nollaan jos sinun kanssa samaan sänkyyn sattuu.

        Sillä ei ole muuten mitään tekemistä "mustasukkaisuuden" tai "riitänkö minä?" kanssa vaan sen ettei voi arvostaa naista jolla on niin huono katselmus sen suhteen kenen kanssa sänkyyn päätyy.


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Vai "aikuistunut"...:D

        Sinä eino et ole aikuistunut vaan olet se sama teini kuin aikoinasi ja sinua asia ei varmasti huoleta koska olet juuri minunkin kuvaileman tapainen luuseripaska jonka takia naisen arvostus laskee nollaan jos sinun kanssa samaan sänkyyn sattuu.

        Sillä ei ole muuten mitään tekemistä "mustasukkaisuuden" tai "riitänkö minä?" kanssa vaan sen ettei voi arvostaa naista jolla on niin huono katselmus sen suhteen kenen kanssa sänkyyn päätyy.

        Olen hyvin erilainen ihminen kun teininä tai vaikka kymmenen vuotta sitten.

        Ymmärrän toki etteivät tietynlaiset miehet pidä minusta tai arvosta minua. Se ei haittaa minua. Tiedän mitä olen, ja tiedän myös mitä voin tarjota naiselle seksisuhteessa tai parisuhteessa. Myös naiset tietävät sen.


      • sivusta kommentoin
        sir_eino kirjoitti:

        Olen hyvin erilainen ihminen kun teininä tai vaikka kymmenen vuotta sitten.

        Ymmärrän toki etteivät tietynlaiset miehet pidä minusta tai arvosta minua. Se ei haittaa minua. Tiedän mitä olen, ja tiedän myös mitä voin tarjota naiselle seksisuhteessa tai parisuhteessa. Myös naiset tietävät sen.

        Vai tietynlaiset miehet? Olisit nyt Eino rehellinen ja sanoisit että useimmat miehet eivät oikein pidä tuosta mitä teet.


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Olen hyvin erilainen ihminen kun teininä tai vaikka kymmenen vuotta sitten.

        Ymmärrän toki etteivät tietynlaiset miehet pidä minusta tai arvosta minua. Se ei haittaa minua. Tiedän mitä olen, ja tiedän myös mitä voin tarjota naiselle seksisuhteessa tai parisuhteessa. Myös naiset tietävät sen.

        Ai niin. Keneltäkään ex-hoidoltani ei ole jäänyt parisuhde väliin oikeasti hyvän miehen kanssa vaikka on minun kanssani samaan sänkyyn eksynytkin. Hysteerisen mustasukkaiset kontrollifriikit ovat voineet jäädä väliin mutta se on naisen kannalta vain hyvä asia.


      • sir_eino
        sivusta kommentoin kirjoitti:

        Vai tietynlaiset miehet? Olisit nyt Eino rehellinen ja sanoisit että useimmat miehet eivät oikein pidä tuosta mitä teet.

        Opiskeluaikana oli pari sellaista kundi joita otti päähän kun mulla oli melkein joka bileissä joku tyttö ja yhtä entistä kämppistä, teekkaria, rasitti suunnattomasti jos toin tytön kotiin seksiä varten. Muuten miehet eivät ole kommentoineet seksielämääni negatiivisesti.

        Toisaalta niin harva mies tietää seksielämästäni mitään etten osaa yleistää. Käytännössä niitä taitaa olla kolme. Yksi harrastaa myös irtoseksiä, toinen on homo ja kolmas hyvän ystäväni pitkäaikainen mies. Kukaan heistä ei paheksu minua tai seksielämääni.


      • sivusta kommentoin
        sir_eino kirjoitti:

        Opiskeluaikana oli pari sellaista kundi joita otti päähän kun mulla oli melkein joka bileissä joku tyttö ja yhtä entistä kämppistä, teekkaria, rasitti suunnattomasti jos toin tytön kotiin seksiä varten. Muuten miehet eivät ole kommentoineet seksielämääni negatiivisesti.

        Toisaalta niin harva mies tietää seksielämästäni mitään etten osaa yleistää. Käytännössä niitä taitaa olla kolme. Yksi harrastaa myös irtoseksiä, toinen on homo ja kolmas hyvän ystäväni pitkäaikainen mies. Kukaan heistä ei paheksu minua tai seksielämääni.

        Normaaleilla miehillä ei ole tapana puhua asioistaan ja mielipiteistään niin avoimesti kuin sinä puhut oletettavasti myös irl. Siksi et tiedä, kuinka moni puolituttu mies oikeasti rähinäviinaa juotuaan purkaisi mielellään vitutuksensa sinun nenääsi ja otsikkoosi.


      • sir_eino
        sivusta kommentoin kirjoitti:

        Normaaleilla miehillä ei ole tapana puhua asioistaan ja mielipiteistään niin avoimesti kuin sinä puhut oletettavasti myös irl. Siksi et tiedä, kuinka moni puolituttu mies oikeasti rähinäviinaa juotuaan purkaisi mielellään vitutuksensa sinun nenääsi ja otsikkoosi.

        Joo, mutta minä en olekaan normaali. Tiedän kyllä että ärsytän joitain ihmisiä, etenkin vähän ujompia ja hiljaisempia miehiä. Mutta ei se suhde-elämästäni johdu koska siitä ei moni mitään tiedä.

        Eikä se nyt minua haittaa jos joku minut haluaa hakata.


      • wertreter
        sivusta kommentoin kirjoitti:

        Normaaleilla miehillä ei ole tapana puhua asioistaan ja mielipiteistään niin avoimesti kuin sinä puhut oletettavasti myös irl. Siksi et tiedä, kuinka moni puolituttu mies oikeasti rähinäviinaa juotuaan purkaisi mielellään vitutuksensa sinun nenääsi ja otsikkoosi.

        "Siksi et tiedä, kuinka moni puolituttu mies oikeasti rähinäviinaa juotuaan purkaisi mielellään vitutuksensa sinun nenääsi ja otsikkoosi."
        Niinkö sitten pitäis tehdä? Vain koska toinen sattuu vituttamaan?


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Ai niin. Keneltäkään ex-hoidoltani ei ole jäänyt parisuhde väliin oikeasti hyvän miehen kanssa vaikka on minun kanssani samaan sänkyyn eksynytkin. Hysteerisen mustasukkaiset kontrollifriikit ovat voineet jäädä väliin mutta se on naisen kannalta vain hyvä asia.

        Mikä vitun kontrollifriiki se sellainen muka olet?

        Sä olet pelkkä luuseri ja trolli palstalla.

        Minussakin on enemmän miestä kuin pataluhassa pikkupaskassa jolla pyyhkii lattiata vaikka heti.

        Et tajua vain miten naista oikeasti arvostetaan ja kunnioitetaan luonteen eikä pillun takia.
        Silloin sinunkaltaisen saastan kanssa ei eksytä sänkyyn, piste.

        Mutta mussuta täällä vain ja runkuta koska muutenhan olet ihan täysluuseri.

        Meillä muilla on sentään varaa vähän parempiin naisiin ja laatuun.


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Joo, mutta minä en olekaan normaali. Tiedän kyllä että ärsytän joitain ihmisiä, etenkin vähän ujompia ja hiljaisempia miehiä. Mutta ei se suhde-elämästäni johdu koska siitä ei moni mitään tiedä.

        Eikä se nyt minua haittaa jos joku minut haluaa hakata.

        Mistään hakkaamisesta tuskin tarvitsisi puhua.

        Yksi huitaisu ja olisit mennyttä.


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Mikä vitun kontrollifriiki se sellainen muka olet?

        Sä olet pelkkä luuseri ja trolli palstalla.

        Minussakin on enemmän miestä kuin pataluhassa pikkupaskassa jolla pyyhkii lattiata vaikka heti.

        Et tajua vain miten naista oikeasti arvostetaan ja kunnioitetaan luonteen eikä pillun takia.
        Silloin sinunkaltaisen saastan kanssa ei eksytä sänkyyn, piste.

        Mutta mussuta täällä vain ja runkuta koska muutenhan olet ihan täysluuseri.

        Meillä muilla on sentään varaa vähän parempiin naisiin ja laatuun.

        Minä en olekaan kontrollifriikki. En myöskään ole aggressiivinen ja arvostan ihan yleisesti ottaen kanssaihmisiäni sukupuolesta ja sukupuolielimistä riippumatta. En esimerkiksi nimittele muita.


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Mistään hakkaamisesta tuskin tarvitsisi puhua.

        Yksi huitaisu ja olisit mennyttä.

        Tuossa olet hieman väärässä. En pidä tappelemisesta mutta osaan pitää puoleni. Ellei nyt vastassa mikään Amin Asikainen ole... Eikä ole tähän päivään mennessä ollut.


      • Ei tule kesää
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Mikä vitun kontrollifriiki se sellainen muka olet?

        Sä olet pelkkä luuseri ja trolli palstalla.

        Minussakin on enemmän miestä kuin pataluhassa pikkupaskassa jolla pyyhkii lattiata vaikka heti.

        Et tajua vain miten naista oikeasti arvostetaan ja kunnioitetaan luonteen eikä pillun takia.
        Silloin sinunkaltaisen saastan kanssa ei eksytä sänkyyn, piste.

        Mutta mussuta täällä vain ja runkuta koska muutenhan olet ihan täysluuseri.

        Meillä muilla on sentään varaa vähän parempiin naisiin ja laatuun.

        Ja jos et ymmärtänyt mitä ajan takaa niin minulle on aivan sama kenen kanssa sinä makaat ja kuinka paljon. Sehän ei ole minun asia.

        Mutta sillä kenen kanssa kumppani on maannut on aika helvetin paljon väliä miten hänen luonnetta ja persoona määritellään.

        Mutta tuollainen trollisössö jota sinä suollat että miehessä olisi jotain vikaa tai olisi "hysteerinen kontrollifriikki" jos ei jaksa että nainen on maannut jonkun psykoottisen lyhyennän idioottiluuserin kanssa jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta joka nyt on vain palaneen puupennin arvoinen ihmisenä on naurettavaa.


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Ja jos et ymmärtänyt mitä ajan takaa niin minulle on aivan sama kenen kanssa sinä makaat ja kuinka paljon. Sehän ei ole minun asia.

        Mutta sillä kenen kanssa kumppani on maannut on aika helvetin paljon väliä miten hänen luonnetta ja persoona määritellään.

        Mutta tuollainen trollisössö jota sinä suollat että miehessä olisi jotain vikaa tai olisi "hysteerinen kontrollifriikki" jos ei jaksa että nainen on maannut jonkun psykoottisen lyhyennän idioottiluuserin kanssa jolla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta joka nyt on vain palaneen puupennin arvoinen ihmisenä on naurettavaa.

        Eli myönnät olevasi hysteerinen kontrollifriikki. Hyvä. Voimme päättää tämän keskustelun.


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Tuossa olet hieman väärässä. En pidä tappelemisesta mutta osaan pitää puoleni. Ellei nyt vastassa mikään Amin Asikainen ole... Eikä ole tähän päivään mennessä ollut.

        Mikä tahansa aika ja paikka.

        Turpaan tulisi että jytisisi. Ja suoli avautuisi jo pelosta...arvaat kyllä että sinulta. ;)


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Mikä tahansa aika ja paikka.

        Turpaan tulisi että jytisisi. Ja suoli avautuisi jo pelosta...arvaat kyllä että sinulta. ;)

        Mitä jos menisit vaikka hakkaamaan tattia? Mielesi tekee kuitenkin.


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Eli myönnät olevasi hysteerinen kontrollifriikki. Hyvä. Voimme päättää tämän keskustelun.

        "En myöskään ole aggressiivinen ja arvostan ihan yleisesti ottaen kanssaihmisiäni sukupuolesta ja sukupuolielimistä riippumatta. En esimerkiksi nimittele muita. "

        "Eli myönnät olevasi hysteerinen kontrollifriikki. "

        Tässä on paha ristiiriita passiivisaggreessivinen trollsieni :D

        Nimittelet ihmisiä yleisesti hysteeriseksi kontrollifriikiksi ja sitten sanot miten arvostat kaikki.

        Älä jauha paskaa.

        "Hyvä. Voimme päättää tämän keskustelun. "

        Minkä ihmeen "keskustelun"?
        Sä avaat vain suutasi kuin persereikääsi ja vedät omaa monologiasi kuten kulliasi. Ei muuta.


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä jos menisit vaikka hakkaamaan tattia? Mielesi tekee kuitenkin.

        Tattihan sinä oletkin.


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        "En myöskään ole aggressiivinen ja arvostan ihan yleisesti ottaen kanssaihmisiäni sukupuolesta ja sukupuolielimistä riippumatta. En esimerkiksi nimittele muita. "

        "Eli myönnät olevasi hysteerinen kontrollifriikki. "

        Tässä on paha ristiiriita passiivisaggreessivinen trollsieni :D

        Nimittelet ihmisiä yleisesti hysteeriseksi kontrollifriikiksi ja sitten sanot miten arvostat kaikki.

        Älä jauha paskaa.

        "Hyvä. Voimme päättää tämän keskustelun. "

        Minkä ihmeen "keskustelun"?
        Sä avaat vain suutasi kuin persereikääsi ja vedät omaa monologiasi kuten kulliasi. Ei muuta.

        Ai minäkö tämän keskustelun aloitin? Annoin oman mielipiteeni aloittajalle asiasta johon sinä tulit avautumaan jotain avohoitopotilaan mongerrusta. Rupesin sitten vaan vittuillakseni vastaamaan ja jätkä flippasi ihan kympillä.

        En mä tosiaan ihmettele ettet saa naisseuraa, uhkailet varmaan naisiakin mielelläsi väkivallalla.


      • Ei tule kesää
        sir_eino kirjoitti:

        Ai minäkö tämän keskustelun aloitin? Annoin oman mielipiteeni aloittajalle asiasta johon sinä tulit avautumaan jotain avohoitopotilaan mongerrusta. Rupesin sitten vaan vittuillakseni vastaamaan ja jätkä flippasi ihan kympillä.

        En mä tosiaan ihmettele ettet saa naisseuraa, uhkailet varmaan naisiakin mielelläsi väkivallalla.

        Älä viiti sössöttää ja mussuttaa.

        Sinä aloitit tämän "nämä miehet ovat mustasukkaisia ja hysteerisia kontrollifriikkejä jotka eivät hyväksy että nainen on maannut idiootin kuten mun kanssa".

        "Rupesin sitten vaan vittuillakseni vastaamaan ja jätkä flippasi ihan kympillä."

        Luuletko että minä en vittuille sinulle? Älä nyt kuvittele että minä flippailen jonkun trollin runkkaukselle.

        Panostan naisissa laatuun en määrään.

        Sinua nyt ei tarvitse uhkailla koska paskantaisit kuitenkin jo ennen sitä housuun että kurina kävisi. Tälläkin hetkellä jo pilkottaa varmaan. Samaan aikaan varmaan vatkaat koska uskot että jaksat pitempään viskoa täällä jotain onnetonta läppää tähän ketjuun.

        Ihan perus passiivisaggressiivinen "nuolen vähän tuolta niin saan huomiota" pikkumulkkunen trolli olet. Et mitään muuta.

        Hyvää päivänjatkoa


      • sir_eino
        Ei tule kesää kirjoitti:

        Älä viiti sössöttää ja mussuttaa.

        Sinä aloitit tämän "nämä miehet ovat mustasukkaisia ja hysteerisia kontrollifriikkejä jotka eivät hyväksy että nainen on maannut idiootin kuten mun kanssa".

        "Rupesin sitten vaan vittuillakseni vastaamaan ja jätkä flippasi ihan kympillä."

        Luuletko että minä en vittuille sinulle? Älä nyt kuvittele että minä flippailen jonkun trollin runkkaukselle.

        Panostan naisissa laatuun en määrään.

        Sinua nyt ei tarvitse uhkailla koska paskantaisit kuitenkin jo ennen sitä housuun että kurina kävisi. Tälläkin hetkellä jo pilkottaa varmaan. Samaan aikaan varmaan vatkaat koska uskot että jaksat pitempään viskoa täällä jotain onnetonta läppää tähän ketjuun.

        Ihan perus passiivisaggressiivinen "nuolen vähän tuolta niin saan huomiota" pikkumulkkunen trolli olet. Et mitään muuta.

        Hyvää päivänjatkoa

        Otitko sinä lääkkeesi aamulla?

        Hyvää yötä vaan. Taidan alkaa lukemaan jotain muuta kun nettiä kohta puoleen.


    • Reipas Poikamies

      Voi olla että poikkean kesällä hesassa tutkimassa löytyykö näitä seksin nälkäisiä liberaaleja naisia joka mestasta.

      Laita silloin Einoin musta "sayid-paita" mä voin laittaa symboliksi valkean. Tai värit voi olla muutakin.

      Naisten käyttämis talkoot 2011 kesä!

      • sir_eino

        Toivottavasti en ole enää kesällä 2011 markkinoilla. Siis sinkkumarkkinoilla.

        Mut tunnistaa hihattomasta (bändi)paidasta helpoiten.


      • tiedän tästä asiasta

        Olen pahoillani että joudun opastamaan, mutta tässä vähän naisten iskemisen perusteita. Jos olisit Einon kanssa jossain baarissa liikkeellä, niin menettäisit ne tavismiehen vähäisetkin mahdollisuudet löytää nainen baarista. Naiset vertaisivat sinua aina Einoon ja Eino vetäisi huijari supliikillaan pidemmän korren vaikka ei edes yrittäisi. Tämä johtuisi siitä, että yrittäisit olla kuten Eino ja siksi häviäisit. Ei kannata matkia Einoa, siitä ei ole tavismiehelle mitään hyötyä.


      • Gordon Gekko
        tiedän tästä asiasta kirjoitti:

        Olen pahoillani että joudun opastamaan, mutta tässä vähän naisten iskemisen perusteita. Jos olisit Einon kanssa jossain baarissa liikkeellä, niin menettäisit ne tavismiehen vähäisetkin mahdollisuudet löytää nainen baarista. Naiset vertaisivat sinua aina Einoon ja Eino vetäisi huijari supliikillaan pidemmän korren vaikka ei edes yrittäisi. Tämä johtuisi siitä, että yrittäisit olla kuten Eino ja siksi häviäisit. Ei kannata matkia Einoa, siitä ei ole tavismiehelle mitään hyötyä.

        Naisten iskemisen perusteita toisesta näkökulmasta. Jos on "Einon" (=naisia hyvin vetävä mies) kanssa baarissa liikkeellä, yleensä vain yksi tai korkeintaan kaksi naisporukasta voi saada "Einon". Muille niistä voit olla se "Einon" mielenkiintoinen tuttu tai kaveri, ja ilta voi päättyä ihan hyvin kaikkien kannalta.


      • tiedän tästä asiasta
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Naisten iskemisen perusteita toisesta näkökulmasta. Jos on "Einon" (=naisia hyvin vetävä mies) kanssa baarissa liikkeellä, yleensä vain yksi tai korkeintaan kaksi naisporukasta voi saada "Einon". Muille niistä voit olla se "Einon" mielenkiintoinen tuttu tai kaveri, ja ilta voi päättyä ihan hyvin kaikkien kannalta.

        Yritätkö tahallasi hämärtää asioiden todellista tilaa?
        Panomies vetää kaikkien naisten mielenkiinnon ja kaikki naiset kilpailevat tästä miehestä. Vaatimattomman näköinen ja vähemmän suosittu nainenkaan ei kiinnostu muista miehistä tällaisen miehen läheisyydessä, vaan saattaa ehkä luovuttaa kilpailun panomiehen suosiosta, mutta ei sitten myöskään huomaa ollenkaan niitä tavallisia miehiä siinä ympärillä. Ainoa keino tavalliselle miehelle tässä tilanteessa on olla mahdollisimman erilainen kuin se panomies paska siinä vieressä. Matkimisella pelin menettää varmasti.


      • sir_eino
        tiedän tästä asiasta kirjoitti:

        Yritätkö tahallasi hämärtää asioiden todellista tilaa?
        Panomies vetää kaikkien naisten mielenkiinnon ja kaikki naiset kilpailevat tästä miehestä. Vaatimattomman näköinen ja vähemmän suosittu nainenkaan ei kiinnostu muista miehistä tällaisen miehen läheisyydessä, vaan saattaa ehkä luovuttaa kilpailun panomiehen suosiosta, mutta ei sitten myöskään huomaa ollenkaan niitä tavallisia miehiä siinä ympärillä. Ainoa keino tavalliselle miehelle tässä tilanteessa on olla mahdollisimman erilainen kuin se panomies paska siinä vieressä. Matkimisella pelin menettää varmasti.

        Jos panomiehen määritelmä on mies josta aivan kaikki naiset kiinnostuvat niin tunnustan kättelyssä etten täytä määritelmää.


      • tiedän tästä asiasta
        sir_eino kirjoitti:

        Jos panomiehen määritelmä on mies josta aivan kaikki naiset kiinnostuvat niin tunnustan kättelyssä etten täytä määritelmää.

        Perusta vaikka ihan oma keskustelu siitä.


      • Gordon Gekko
        tiedän tästä asiasta kirjoitti:

        Yritätkö tahallasi hämärtää asioiden todellista tilaa?
        Panomies vetää kaikkien naisten mielenkiinnon ja kaikki naiset kilpailevat tästä miehestä. Vaatimattomman näköinen ja vähemmän suosittu nainenkaan ei kiinnostu muista miehistä tällaisen miehen läheisyydessä, vaan saattaa ehkä luovuttaa kilpailun panomiehen suosiosta, mutta ei sitten myöskään huomaa ollenkaan niitä tavallisia miehiä siinä ympärillä. Ainoa keino tavalliselle miehelle tässä tilanteessa on olla mahdollisimman erilainen kuin se panomies paska siinä vieressä. Matkimisella pelin menettää varmasti.

        En yrittänytkään sanoa, että pitäisi matkia, vaan tosiaan voi olla ihan hyvä jos on luonteeltaan tai tyyliltään vähän erilainen.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        En yrittänytkään sanoa, että pitäisi matkia, vaan tosiaan voi olla ihan hyvä jos on luonteeltaan tai tyyliltään vähän erilainen.

        Kyllä. Kaikki naiset eivät pidä samoista miehistä. Tuo ajatus siitä että jokaisella porukan naisella olisi sama miesmaku on hieman huvittava.


      • tiedän tästä asiasta
        sir_eino kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki naiset eivät pidä samoista miehistä. Tuo ajatus siitä että jokaisella porukan naisella olisi sama miesmaku on hieman huvittava.

        Niin miksipä myöntäisitkään että sinä varastat muiden naiset.


      • sir_eino
        tiedän tästä asiasta kirjoitti:

        Niin miksipä myöntäisitkään että sinä varastat muiden naiset.

        Tuota... Miksi väittäisin että kaikki naiset käyvät minuun kuumana? Ei se ole totta. Joidenkin makuun olen ja toisten en.


      • Reipas Poikamies
        sir_eino kirjoitti:

        Jos panomiehen määritelmä on mies josta aivan kaikki naiset kiinnostuvat niin tunnustan kättelyssä etten täytä määritelmää.

        kuka sanoi että olisin tavallinen mies tässä?

        Olen sitä mitä haluan muiden luulevan että olen. Vittuun aitous ja muu paska. Tiedän että kykenen pelaamaan muijan sänkyyn kanssani.

        Mutta en voi näyttää enää naamaani naiselle sen yön jälkeen. Näin paska mies voisin olla.


    • Kelpaanko Einolle?

      Mutta samahan pätee toisinpäinkin. Jos paikalla on joku vetävä nainen, eivät miehet huomaa enää ketään muuta. vaikka nainen olisi varattu ja sormus sormessa, huomiota siltä on saatava.

      Muut naiset jäävät auttamatta seinäruusuksi, vaikka eivät rumia olisikaan. Osa jopa nättejäkin. Mutta se yksi vaan kiinnostaa. Ja loput miehet sitten alkavat seurata näytelmää tai toteavat pelin olevan menetetty ja lähtevät toiseen baariin.

      Minä ainakin saan baarissa olla aina aivan rauhassa vaikka en mikään rumilus olekaan. Seksiseuraa ei ole ollut vuosiin. Hoitelisikohan panomies Sir Eino minut kun molemmat Helsingissä asutaan ja sulle tuntuu melkein kaikki kelpaavan... =o) enkä näille muille miehille varmaan edes kelpaisikaan.

      • sir_eino

        Panomies Sir Eino koittaa nyt taas leikkiä yksiavioista.


      • Kelpaanko Einolle?
        sir_eino kirjoitti:

        Panomies Sir Eino koittaa nyt taas leikkiä yksiavioista.

        Olisi kiva tietää missä Eino liikkuu, voisin tulla joskus katsastamaan minkälainen mies siellä kirjoittelee.


      • sir_eino
        Kelpaanko Einolle? kirjoitti:

        Olisi kiva tietää missä Eino liikkuu, voisin tulla joskus katsastamaan minkälainen mies siellä kirjoittelee.

        Intimiteettisuojan vuoksi en välttämättä välitä paljastaa tarkkaan mutta sanotaan vaikka että asun Helsingin keskisellä suurpiirillä jonka lisäksi pyörin kohtuullisen paljon eteläisellä suurpiirillä.


    • Darth

      LoL. Minun nais ja ihmissuhde kokemukset ovat onnettomia, mutta silloin kun vielä pelailin WoWia, killassa oli ikäiseni lumoavan kaunis itä-eurooppalainen Yh-äiti, joka etsi miestä. Ulkonäkö oli täydellinen, osasi myös pelata tietsikalla ja erittäin huumorintajuinen persoona. Liekkö sitten taustalla halu päästä länteen, mutta heitti minulle flirttiä jatkuvaan ja ehdotteli suhdetta.

      No, killassa oli eräs mies, joka oli täysin narsistinen psykopaatti. Ainoa mitä hän teki oli, että hän etsi psykologisia heikkouksia kaikista muista pelaajista ja suunnitteli killan officerchatissa kuinka hyväksikäyttää näitä heikkouksia manipuloidakseen ihmisiä valtaansa. Hän ei puhunut muusta kuin toisten heikkouksista ja kuinka käyttää niitä hyväksi. Hän oli koko serverin vihatuin henkilö. Olen harvoin tavannut pahaa ihmistä, mutta hän oli sellainen. Minun on mahdotonta ymmärtää, miksi tietoisesti hyväksikäyttää toisten heikkouksia, vaikka tietäisi muilla olevan sellaisia. Sellainen ei vain ole inhimillistä.

      Ei ole vaikea arvata, että kyseinen yh ryhtyi suhteeseen hänen kanssaan ja psykokaveri matkusti toiseen maahan naidakseen tätä. Tämän jälkeen hän välittömästi lopetti suhteen, ja kerskui teollaan officerchatissa ja kuiskaili minulle henk.koht viestejä mitä teki naisen kanssa. Killassa oli myös hirmuinen draama käynnissä samaan aikaan näiden kahden välillä ja minulla oli täysi työ pitää kilta pystyssä.

      Pari kuukautta myöhemmin sain lopulta potkittua kyseisen psykopaatin pois killasta, en suinkaan naisen vuoksi vaan koko killan parhaaksi. Nyt Yh-nainen pommitti minua suhde ehdotuksilla kiltachatissa kuin henk.koht viesteissä, mutta paitsi että järki varoitti, myös naisen kykenemättömyys erottaa ihmisarvotonta psykopaatti paskaa oli sellainen turnoff, että kohteliaasti kieltäydyin kaikista ehdotuksista. En halua suhdetta naiseen, joka ei kykene tunnistamaan psykopatiaa sairastavaa narsistia. Eipä ainakaan tullut tuotua Suomeen Itä-Eurooppalaista yh-äitiä, mikä varmaan oli lopulta ihan hyvä.

      Joo, myönnän että minun naisjutut on lähinnä säälittäviä. Mut jos tää selittäs jollain tasol, miksi naisen kykenemättömyys erottaa psykopaattimies voi olla turn off toisille miehille, jos nämä tuntevat miehen ja tietävät tämän olevan psykopaatti.

      • Check reality

        Se nainenhan se luuseri oli. Aivan kuten se mieskin.

        Et sinä. ;)


    • käytetty on käytetty

      Käytetyllä huoralla ei tee mitään.

      Miehen kulli vain marinoituu herkulliseksi.

    • Mielellään en, kuten en katso hyvällä irtosuhteitakaan. Riippuu tosin minkälaiset tunteet on ja luottamus, jos ei ole kunnossa tai en ainakaan tunne sellaista niin se on loppu sitten luultavasti. Myös riippuu niin paljon tilanteesta, mutta kuitenkin yksi on ehdoton ja se on että on taudeista vapaa. Jos on tauteja niin en voisi kuvitellakaan suhdetta.

    • sdadasd

      Hyvä tietää että naiselleni on kelvannut vain paras yt-mies! Sensijaan säälipillun antamista at-miehelle en hyväksy, siitä tulisi itsellekin saastainen ja likainen olo...

    • En haluan

      korkata itse naiseni. Silloin ei varmasti tule tauteja

    • splätter ja goor

      Onko tuo Einon kanssa vääntäjä sama kaveri kuin mies32:n kanssa vääntäjä? Ja onko Eino = mies32? Ja kummalla on suurempi leuka, Tarja Halosella vai ruotsin kruununprinsessalla? Juoni tiivistyy...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      209
      4387
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      65
      2996
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2782
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2239
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2047
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1687
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1635
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1588
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1449
    10. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      44
      1405
    Aihe