Miksi ette käytä tylsää yksinäistä aikaanne tehokkaammin, jotta valittamisen sijaan saisitte naisen?
Tajuatteko kuinka paljon naiset panostavat ulkonäköönsä? Keskinkertaisetkin arkiset naiset huolittelevat itseään erilaisin keinoin säännöllisesti, puhumattakaan viihteelle menosta, ja siitä kun nainen todella haluaa olla parhaimmillaan ja tehdä vaikutuksen mieheen. Joka päivä mietitään mitä laittaisi päälle jotta näyttäisi suht hyvältä, laitetaan hiuksia, meikataan, ajellaan karvoja, käydään salilla, laihdutetaan, hierotaan voiteita, värjätään kulmia ja ripsiä, käydään kosmetologilla... Näitä melkein kaikki tavisnaiset tekee, ja siitä huolimatta te katsoisitte ylimielisesti että siinä on keskinkertaisen näköinen tavisnainen, joka ei houkuta.
Miksi ette bodaa enemmän jotta kroppanne olisi hot? Miksi ette käy parturissa hankkimassa seksikästä ja trendikästä kampausta? Miksi ette hanki trendikkäitä/yleisesti tyylikkäitä ja siistejä, jopa seksikkäitä ja rajuja vaatteita? Miksi ette valkaise hampaitanne? Miksi ei pahimmassa tilanteessa turvautuisi plastiikkakirurgiaan, koska se on nykypäivänä mahdollista ja yleistä?
Kaikki nuo keinot ovat naisten käytössä ja niitä melkeinpä vaaditaan. Ne teidän netistä poimitut unelmanaisenne eivät olisi mitään ilman kauneudenhoitoa ja meikin tekemää virheiden häivytystä sekä hyvien puolien korostamista vaatteilla, kampauksilla, kengillä ja koruilla. Kirurgiakin on arkipäivää mitä pienimmissä ongelmissa.
Aloittakaa jonkun taistelulajin harrastaminen, tai liittykää teatterikerhoon, opetelkaa kitaran soittoa...jne. Jotain sellaista, mitä naiset arvostavat, pitävät sympaattisena ja kauniina. Vaikka joku hyväntekeväisyysjuttu. Runojen lukeminen. Niissä harrastuksissa kohtaakin naisia.
Pyrkikää sitä kohti millaisena näette mielessänne sen seksikkään alfauroksen, jota naiset haluavat. Miksi se olisi teeskentelyä tai itsensä muuttamista joksikin jota ei ole? Sehän on juuri sitä, mitä jokainen haluaisi sisällään olla! Nariseminen ja vastaväitteet ovat turhia. Vaihtaisitte itsenne sellaisen alfauroksen näköiseksi sekuntiakaan miettimättä, jos se olisi mahdollista.
Turha valittaa ja vaatia. Tehkää! Vapauttakaa sisäinen mohikaaninne!
Ja me kiitämme :)
Naisettomat valittajat.
34
212
Vastaukset
- Ilmaisit ajatukseni,
kiitos siitä.
Voi olla joskus jopa loukkaavaa, kun näkee paljon vaivaa itsensä eteen, päivittäin, ja erityisesti treffeille mentäessä, jos toinen ei ole vaivautunut edes suihkussa käymään ja puhdasta päälleen laittamaan..
Kukaan hyvännäköinen nainen ei olisi sitä, ilman pitkällistä puunaamista, hoitamista ja laittautumista. - Reipas Poikamies
Ehkä alan käyttää stereoideja jotta näyttäisin Bill Goldbergiltä.
- RP
Pahoinpitely syytteet näyttänee "jännältä" seksi-cv:ssä myöskin!
- neuvoja55
No jos mennään luonnollisten konstien ulkopuolelle, riskit tulevat kuvioihin.
Jokaisen mietittävä rajansa. Ei ole viisasta laittaa henkeään ja terveyttään alttiiksi, mutta jos arvomaailma sallii, tehköön kukin mitä onneen luulevat tarvitsevansa, oli se sitten tyhmää tai ei.
Miksi luonnollinen lihaksien kasvattaminen ei riittäisi, Reipas Poikamies? vaatiihan se työtä ja itsekuria, mutta se palkitaan varmasti.
- neuvoja55
Yleisin syy, miksi ihminen ei näe vaivaa ulkonäkönsä suhteen, on kaiketi laiskuus.
Laiskuus itsessään on hyvin epämiellyttävä ja epäseksikäs ominaisuus.
Seksikkyyshän on ulkonäöllisesti illuusiota, kuka tahansa voi tietyillä vaatteilla ja lookilla saada tietynlaisen mielikuvan aikaan itsestään, mutta ehkä oikea seksikkyys tuleekin siitä, että laittautuminen tyylikkääksi vaatii energiaa, tahtoa ja vaivaa. Ehkä tyylikkyys ja seksikäs ulkonäkö kuvastaa alitajuisesti hyvää mieskuntoa, voimaa, terävyyttä ja fiksuutta.- Darth
Voittaminen motivoi voittajia. Syntyy positiivinen kierre. Negatiivisen kierteen katkaiseminen on hankalaa, koska kyse on lapsuudesta saakka lähtöisin oleva negatiivinen minäkuva. Jos tähän vielä liittyy ujoutta, työttömyyttä ja yksinäisyyttä niin ei ole kiva.
Plastikkakirurgiaa en onneksi tarvitse XD. Liikunnan olen taas aloittanut. Nykyinen osa-aikainen paskatyö pitäisi saada vaihdettua sellaiseen missä tekisin jotain hyödyllistä ja saisin parempaa palkkaakin. Ystäviä ei ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen, joten ilman mennään myös jatkossa.
"Aloittakaa jonkun taistelulajin harrastaminen, tai liittykää teatterikerhoon, opetelkaa kitaran soittoa...jne. Jotain sellaista, mitä naiset arvostavat, pitävät sympaattisena ja kauniina."
Helvetti mun olis pitänyt ottaa se WoWia pelaava itä-eurooppalainen yh.
- Hämärän rajoilta
Rikkaahan en toki aio laittaa ristiin jatkossakaan ulkoisen olemukseni eteen, mutta kuvitellaan että ottaisin näistä neuvoista vaarin.
1) Olisiko mitään takuita, että alkaisin kelvata naisille?
2) Haluaisinko sellaisia naisia, jotka kiinnostuvat minusta vain uuden ulkoisen olemukseni vuoksi?
3) Miten ulkonäön korjaaminen auttaisi niihin psyykkisiin ja sosiaalisiin seikkoihin, jotka ovat kelpaamattomuuteeni vielä olennaisempia syitä kuin fyysinen habitukseni?
Niin arvelinkin. Turhaa siis koko homma.- neuvoja55
Asenteesi on jo valmiiksi luovuttava.
Mitään ei saa ainakaan jos ei edes yritä.
Ehkä itseluottamuksesi ja minäkuvasi kohenisi, jos voisit olla ylpeä itsestäsi ja näyttäisit haluttavammalta. Ehkä se on niin päin, että ne psyykkiset ja sosiaaliset seikat estävät noiden neuvojen toteuttamisen.
Paremmalla lookilla saisi ainakin varmemmin yhden illan pesää, koska siinä ei psykologialla ole niin merkittävää roolia. - Hämärän rajoilta
neuvoja55 kirjoitti:
Asenteesi on jo valmiiksi luovuttava.
Mitään ei saa ainakaan jos ei edes yritä.
Ehkä itseluottamuksesi ja minäkuvasi kohenisi, jos voisit olla ylpeä itsestäsi ja näyttäisit haluttavammalta. Ehkä se on niin päin, että ne psyykkiset ja sosiaaliset seikat estävät noiden neuvojen toteuttamisen.
Paremmalla lookilla saisi ainakin varmemmin yhden illan pesää, koska siinä ei psykologialla ole niin merkittävää roolia.Niin alas en sentään koskaan tule vajoamaan, että alkaisin ylpeäksi ulkoisesta olemuksestani. On asioita, joista olen ylpeä itsessäni, mutta niillä taas ei ole mitään merkitystä naisten saamisen kannalta.
Aika moni ei saa mitään, vaikka yrittääkin. Siinä voi jäädä jopa tappiolle - oli kyse sitten yrittämisestä taloudellisessa tai seksuaalisessa mielessä. Mieluummin otan nollatuloksen kuin sijoitan WinCapitaan.
Yhden illan pesä ei kiinnosta, eikä sitäkään pelkällä lookilla saa, jos jutut ovat perseestä, ja nainen pitäisi tuoda baarista peräkammariin yrittäen samalla olla häiritsemättä perussuomalaisia äänestävää junttia isäukkoa.
Miksi korjata asennetta ja säätää päätä, jos häiriö on todellisuudessa? - neuvoja55
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Niin alas en sentään koskaan tule vajoamaan, että alkaisin ylpeäksi ulkoisesta olemuksestani. On asioita, joista olen ylpeä itsessäni, mutta niillä taas ei ole mitään merkitystä naisten saamisen kannalta.
Aika moni ei saa mitään, vaikka yrittääkin. Siinä voi jäädä jopa tappiolle - oli kyse sitten yrittämisestä taloudellisessa tai seksuaalisessa mielessä. Mieluummin otan nollatuloksen kuin sijoitan WinCapitaan.
Yhden illan pesä ei kiinnosta, eikä sitäkään pelkällä lookilla saa, jos jutut ovat perseestä, ja nainen pitäisi tuoda baarista peräkammariin yrittäen samalla olla häiritsemättä perussuomalaisia äänestävää junttia isäukkoa.
Miksi korjata asennetta ja säätää päätä, jos häiriö on todellisuudessa?Onhan se totta, että ulkonäkö on vain jäävuoren huippu ihmisessä.
Sisin ratkaisee. Ketju sattuu vaan koskemaan ulkoista olemusta, ja onhan se tärkeää.
Maailma nyt on mitä on, eikä kaikkea voi saada, mutta asenne ratkaisee hyvin paljon elämämme laatua.
Meillä on välineitä korjata asioita ja käyttää mahdollisuuksia. Päätöksemme ja tekomme määrittelevät ja muokkaavat todellisuutta jossa elämme. - cnbncvn
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Niin alas en sentään koskaan tule vajoamaan, että alkaisin ylpeäksi ulkoisesta olemuksestani. On asioita, joista olen ylpeä itsessäni, mutta niillä taas ei ole mitään merkitystä naisten saamisen kannalta.
Miksi korjata asennetta ja säätää päätä, jos häiriö on todellisuudessa?"eikä sitäkään pelkällä lookilla saa, jos jutut ovat perseestä"
Voi olla että jotkut pissikset ei sun jutuista innostu, mutta joku fiksumpi nainen voisi hyvinkin.
- Miten mukavaa!
Mitähän te naiset teette? Ette mitään.
Olette vain omia itsejänne ja teidät hyväksytään, mutta suurimmalle osalle tuottaa jo nykyään teistä ongelmia pitää huolta että olisitte edes normaalipainoisia ja lisäksi useimmat eivät osaa edes ehostaa itseään tai käyttäytyä naisellisesti.
Sitten esitetään vielä oikein toiveita sekä annetaan neuvoja oman nirppanokkaisuuden kunniaksi naisettomille miehille.
Kun luovuttu sian vartaloistanne ja alatte näyttää niiltä muotikatalogien ihanan seksikkäiltä pimuilta niin ehdottomasti alan muuttamaan itseäni siksi "alfaurokseksi" mitä nainen haluaa.
Olen jo löytänyt sisäisen mohikaanini ja se nostaa sinulle pystyyn keskisormern muttei munaansa. Siihen tarvitaan kovemman tasoinen nainen.- neuvoja55
Miksi olet noin vihamielinen?
Etkö muka itse esittele toiveita? Ethän itsekään ole alfauros, kuten kirjoituksestasi annoit ilmi, ja silti puhut vaativasi kovemman tasoista naista.
Mistä sait käsityksen, että olen yksi niistä lihavista ja epänaisellisista, jotka ei osaa ehostaa itseään?
Miksi muiden, tai kaikkien naisten pitäisi muuttua ja sitten vasta sinäkin alat tehdä jotain? Onhan maailma täynnä seksikkäitä pimuja! On siinä jo riittävästi syytä alkaa ehostamaan itseään.
- Ankkuriparta
Maailma on täynnä seksikkäitä pimuja, mutta Suomessa on vain rumia naisia.
- Suomessa
ihan parhaita naisia.
Mutta milloin suomi-miehistä on tullut narisijoita?? - Ankkuriparta
Suomessa kirjoitti:
ihan parhaita naisia.
Mutta milloin suomi-miehistä on tullut narisijoita??Mies ei saa valittaa, narista tai huomauttaa kokemistaan epäkohdista. Muutoin hän on heti epämiehekäs ruikuttaja!
- neuvoja55
Ankkuriparta kirjoitti:
Mies ei saa valittaa, narista tai huomauttaa kokemistaan epäkohdista. Muutoin hän on heti epämiehekäs ruikuttaja!
Saahan sitä valittaa ja huomauttaa asiallisesti, mutta jos elämä pyörii negatiivisen ajattelun ympärillä, se ei vedä puoleensa ketään.
Turhat, yliampuvat yleistykset ja epäreilut haukkumiset eivät myöskään anna fiksua vaikutelmaa. - Jos ei edes
Ankkuriparta kirjoitti:
Mies ei saa valittaa, narista tai huomauttaa kokemistaan epäkohdista. Muutoin hän on heti epämiehekäs ruikuttaja!
pyritä rakentavuuteen, vaan natistaan pelkästään natisemisen ilosta, on se lapsellista, ja sitämyöden epämiehekästä.
- anonyymi atm
Vaikka ryhtyisin bodaamaan ja soittamaan kitaraa, niin minulla olisi edelleenkin epämiehekkään ruma naama ja olisin edelleenkin sosiaalisesti kyvytön. Vai oletko sitä mieltä, että joku nainen voisi siltikin kiinnostua, vaikka en osaisi heittää viileän katu-uskottavaa läppää ja sujuvaa supliikkia.
- neuvoja55
Älä mollaa itseäsi, ei naamasi ole varmastikaan ruma. Sitäpaitsi kasvojen kauneudella ei ole niin paljon väliä.
Kyllä varmasti naiset kiinnostuisivat ujosta ja hiljaisesta miehestä, jos löytyy hyvä kroppa! Ainakin paljon todennäköisemmin kuin surkeakroppaisesta.
Hyvä kroppa huomataan miehillä ihan yhtä lailla kuin naisillakin. - Naisasialooseri.
neuvoja55 kirjoitti:
Älä mollaa itseäsi, ei naamasi ole varmastikaan ruma. Sitäpaitsi kasvojen kauneudella ei ole niin paljon väliä.
Kyllä varmasti naiset kiinnostuisivat ujosta ja hiljaisesta miehestä, jos löytyy hyvä kroppa! Ainakin paljon todennäköisemmin kuin surkeakroppaisesta.
Hyvä kroppa huomataan miehillä ihan yhtä lailla kuin naisillakin.eivät kiinnostu, ei vaikka olisi naamakin hyvännäköinen. Voin kertoa vuosien kokemuksesta.
- Hohhoijaaa
neuvoja55 kirjoitti:
Hyvä kroppa huomataan miehillä ihan yhtä lailla kuin naisillakin."Kyllä varmasti naiset kiinnostuisivat ujosta ja hiljaisesta miehestä, jos löytyy hyvä kroppa! Ainakin paljon todennäköisemmin kuin surkeakroppaisesta."
Kyllä on naiset ihan pihalla näistä asioista. Kroppa on hyvä mutta siinä on se ongelma kun naiset eivät tule edes juttelemaan. Ei vaukuta kropat eikä mitkään temput jos on ujo ja hiljainen. Kieltämättä itsekin olin siinä harhaluulossa, että jos treenaa kropan kuntoon niin naiset kiinnostuisivat.
- Mies1985
Kyllä kai miehetkin tuota tekee mutta miehille tuo meikkaus ei ole rantautunut.
Itse harrastan salilla käyntiä sen verran kuin selkä antaa periksi mutta mitä tuohon kroppaan tulee, niin naiset jotain kroppaa hyvänä pitäessään laittavat esille yläosattomien miesten kuvia ja normaalisti arkielämässä tai baarissa ei olla puolialasti, varsinkaan talvella. Treenattukaan kroppa ei välttämättä paidan läpi erotu erilaisena tavallisesta laihaläskistä vartalosta, ellei sitten ole todella bodattu.
Sen lisäksi monet naiset väittävät ettei lihaksilla ole niin väliä ja pitävät niitä ehkä jopa vähän vulgaareina. Toisia kiinnostaa enemmän pituus jne.
Jos asia olisi todella noin yksinkertaista kuin väität niin luulisin että paljon suurempi osa miehistä bodaisi eikä esim.harrastaisi sählyä tai lenkkeilyä jotka eivät kehitä vartaloa yhtään.
Sellaista on myös suuri osa naisten salitreenistä...se on liian kevyttä kehittääkseen kroppaa kummemmin ja naisten tiedot liikunnasta ovat huonommat kuin miesten.
Jos nyt omaa elämääni ajattelen niin se on tosiaan sellainen kompromissi;
yritän käydä salilla mutta toisaalta kaikki kivut sekä suht alhaiset tulokset saavat tuntemaan ettei tämä ole minun juttuni, sekä se ettei salilla käyminen tai oikea ruokavalio vaikuta ratkaisevasti kasvoihini kunhan en liho suuremmin.
Salilla käytyäni saatan siis mättää herkkuja yksinäisyyteen joka ei ole poistunut.
Tiedostan kyllä sen että on olemassa paljon rumia miesvartaloita joihin kuuluu rintaa ulkonevampi maha, naismaisen iso takapuoli tai nälkiintynyt olemus pullonkaulahartioilla joista näkee ettei mitään ole ikinä tehty mikä vaikuttaisi positiivisesti.
Tuollaisia ongelmia minulla ei ole sentään vaan mittasuhteet ovat oikeanlaiset ja suht miehekkäät, paitsi gynekomastian suhteen.
Minkälaisia tuollaiset vaatteet ovat? Itse olen mennyt pitkään tällaisella mahdollisimman istuvat farkut kauluspaita tai neule tyylillä.
"Aloittakaa jonkun taistelulajin harrastaminen, tai liittykää teatterikerhoon, opetelkaa kitaran soittoa...jne. Jotain sellaista, mitä naiset arvostavat, pitävät sympaattisena ja kauniina. Vaikka joku hyväntekeväisyysjuttu. Runojen lukeminen. Niissä harrastuksissa kohtaakin naisia."
No tuo taidepuoli (teatteri, musikki jne.) minulla on sillä tavalla hoidettuna että olen käynyt yksityisiä kuvataidekouluja, ja joskus piirrän. Olen myös hakenut tällaiseen seuraan mutta sieltä ei ole kuulunut mitään.
-
Olen teknisesti SPR:llä, seurakunnalla ja palvelutalojen käytettävissä vapaaehtoisena (mutta töitä ei ole löytynyt) ja ollut vapaaehtoistöissä mukana aiemmin. Olen siis ainakin nimellisesti mukana mutta noissa ei kyllä pahemmin nuoria naisia tapaa.
-
Tärkeä harrastukseni on vieraitten kielten opiskelu, joka ei ole kotona nyhjöttämistä vaan ihan virallista ja todistuksiin oikeuttavaa. Nuoria naisia näkyy pari hassua.
Taistelulajit sun muut lasken tähän osastoon josta käytän nimitystä 'miehuuspisteet'. Kokeilin vasta yhtä taistelulajia mutta meininki ei ollut ihan sellainen kuin halusin ja aikaa/rahaa melko vähän. Toivon että noita miehuuspisteitä tulisi riittävästi saliharrastuksesta enkä ihastuisi mihinkään machonaiseen joka kasvattelee isompia kiveksiä. Tämäkin ongelma meillä miehillä on kun osa naisista on hurahtanut tällaisiin miesmäisiin harrastuksiin joka aiheuttaa lisäpaineita miehille. Naisilla ei tällaista samaa ongelmaa ole; ellette koe transsuja uhaksi.
Koska kuulostat viisaalta naiselta niin kerroppa huvikseen mitä ajattelet minusta tuon yllä olevan kuvauksen perusteella; pitäisikö minun korjata jotain erityisesti tai lisätä arsenaaliini?
Eli tiivistäen minun habitus on tällainen:
-Humaanius/harrastuspisteet: Vapaaehtoistoiminta nuorten ja/tai vanhusten parissa
Sivistyspisteet; Kuvis- ja kieliopintoja jotta passaisi älyllisesti/taiteellisesti suuntautuneelle naiselle. Korkeakoulututkintoa ei ole eikä tule olemaan ainakaan aikoihin.
-Miehuus/ulkonäköpisteet: Käyn salilla, olen jossain määrin voimakas ja hartiat selvästi vyötäröä leveämmät jne. Silmälasit useimmiten naamalla, hiukset lyhyet ja siistit, pukeutuminen arkista ja siistiä. Gynekomastia on mikä erottuu paidasta riippuen.
-Ammatillinen suuntaus: Tällä hetkellä olen hakeutumassa melko naisvaltaiselle sosiaaliosaston alalle.
Muuta: Olen ajatellut ottaa jonkun jyrsijän lemmikiksi tässä jonkun ajan päästä. Saisiko tästä harrastus- tai humaaniuspisteitä? Olen myös katsellut mitä toimintaa tuollaisilla lemmikkijärjestöillä (ja sitä ei kyllä hirveästi ole).- neuvoja55
Olet oikeassa siinä, että asia ei olekaan niin yksinkertainen. Bodaa ja panosta tyylikkyyteen= saat unelmiesi naisen. En ihan niin mustavalkoisesti tarkoittanut.
Olet melko aktiivinen tekstisi perusteella, etkä siis kuluta elämääsi vain tietokoneella istuen ja unelmoiden neitsyistä mallitytöistä. Teet jotakin. Ylipäätään se, että viettää mielekästä elämää, vetää puoleensa ja kiinnostaa. Salillakin käyt, huolehdit itsestäsi. Se on viisasta.
Mitä tulee tuohon lihaksikkuuteen, niin hyvä, timmi kroppa, jossa on lihasta, sytyttää takuulla. Eri asia on mielikuva äärettömästä lihaskimpusta joka machoilee ulkonäöllään.
Eipä ne naistenkaan muodot talvella erotu. Kesällä sen sijaan rannalla oleskeleva hyväkroppainen mies kerää taatusti katseet ja jättää hintelät ja kaljamahaiset varjoonsa. Ihan sama asia kuin hyväkroppainen nainen. Naisillakin on silmät päässä ja seksuaaliset vaistot.
Jos olet hakeutumassa naisvaltaiselle alalle, luulisi että tapaat paljon nuoria, nättejäkin naisia, ja löydät ehkä sinulle sopivan. Toivotaan! Ehkä he ihastuvat tulevaan hamsteriisi, eivätkä malta pysyä poissa kämpältäsi. Antaa se sympatiapisteitä ja luo turvallisuuden mielikuvaa. Et voi olla paha ihminen, kun pidät huolta pienestä viattomasta karvapallosta.
Ei tarvitse olla täydellinen! Mutta miksi ei parantaisi elämänlaatua ja mahdollisuuksia tekemällä jotain asioille jotka häiritsevät, ja joihin pystyy vaikuttamaan? Viitseliäisyys ja ahkeruus on arvostettavaa. Ja seksikästä.
Enimmäkseen aloitukseni oli kohdistettu niille, jotka tälläkin palstalla vain valittavat jatkuvasti, arvostelevat naisia ja heidän ulkonäköään, odottavat ansaitsevansa miss universumin, eivätkä ole katsoneet varmaan kymmeneen vuoteen peiliin...
Aikalailla potaskaa. Kyllä nainen on kaunis ilman puunaamistakin, jos hän on kaunis. Jos ei ole, silloin ei puunaaminenkaan auta. Meikillä ja muulla puunaamisella eri ihmisistä kyllä saadaan samannäköisiä toistensa klooneja, mutta mitä järkeä siinä sitten taas on?
Ja miehen ulkonäöstä: kyllä sen verran rumia miehiä näkee kauniiden naisten seurassa, että kyllä kyseessä miehen kohdalla täytyy olla luonne, ei niinkään ulkonäkö se mikä naista miellyttää. Ei se muuten selitä sitä miksi suhteellisen rumat miehet saavat kauniitakin naisia.
Silloin jos on epäsosiaalinen tai mielenterveysongelmainen eikä ylipäänsä koskaan tapaa ketään naista missään, eipä se ulkonäkökään auta.
Miksi pitäisi nähdä mielessään jokin ihmeen alfauros? Jos näkee rehellisesti vain oman itsensä, kyllä sen pitäisi riittää.- neuvoja55
Ei se mitään maskeerausta ole, kun ajelee karvat, hoitaa ihoa, käy kampaajalla, ostelee kivoja vaatteita, treenaa vartaloa, välttää lihottavan roskan syömistä, viilaa kynnet, valkaisee hampaita, laittaa hajuvettä, värjää kulmakarvat, sipaisee meikkiä, esim. ripsiväriä ja huulikiiltoa. Siinäkö sitten puunattu klooni jonka kauneus ei ole aitoa?? Salli mun nauraa, jos vastaat kyllä.
Laske vapaasti mahdollisuutesi sen varaan, että olet nähnyt rumia miehiä kauniiden naisten seurassa. Sen kun odottelet omaa onnenpotkua sillä saralla. Ja entäs sitten, on monilla komeilla miehilläkin rumia naisia. Mistäs se sitten on kiinni ellei luonteesta? Kyllä kaikki pitkät parisuhteet perustuvat loppupeleissä sisimpään eikä ulkonäköön. Ei kannata ajatella, että naiset ovat ihan hirveän erilaisia ajatusmaailmaltaan kuin miehet. Ulkonäkö ja seksikkyys on tärkeää myös naisille. Luonne on tärkeää myös miehille.
Kyllä kannattaakin olla rehellisesti oma itsensä! En vain oikein tiedä onko sillä merkitystä, kumpaan persoonallisuutesi on pakattuna; hyväkuntoiseen kroppaan vai velttoon varteen... Jos treenaus ja hyvä ulkonäkö tosiaan mielestäsi jotenkin rikkoo sinuuttasi, kannattaa sitten varmaan olla treenaamatta :) neuvoja55 kirjoitti:
Ei se mitään maskeerausta ole, kun ajelee karvat, hoitaa ihoa, käy kampaajalla, ostelee kivoja vaatteita, treenaa vartaloa, välttää lihottavan roskan syömistä, viilaa kynnet, valkaisee hampaita, laittaa hajuvettä, värjää kulmakarvat, sipaisee meikkiä, esim. ripsiväriä ja huulikiiltoa. Siinäkö sitten puunattu klooni jonka kauneus ei ole aitoa?? Salli mun nauraa, jos vastaat kyllä.
Laske vapaasti mahdollisuutesi sen varaan, että olet nähnyt rumia miehiä kauniiden naisten seurassa. Sen kun odottelet omaa onnenpotkua sillä saralla. Ja entäs sitten, on monilla komeilla miehilläkin rumia naisia. Mistäs se sitten on kiinni ellei luonteesta? Kyllä kaikki pitkät parisuhteet perustuvat loppupeleissä sisimpään eikä ulkonäköön. Ei kannata ajatella, että naiset ovat ihan hirveän erilaisia ajatusmaailmaltaan kuin miehet. Ulkonäkö ja seksikkyys on tärkeää myös naisille. Luonne on tärkeää myös miehille.
Kyllä kannattaakin olla rehellisesti oma itsensä! En vain oikein tiedä onko sillä merkitystä, kumpaan persoonallisuutesi on pakattuna; hyväkuntoiseen kroppaan vai velttoon varteen... Jos treenaus ja hyvä ulkonäkö tosiaan mielestäsi jotenkin rikkoo sinuuttasi, kannattaa sitten varmaan olla treenaamatta :)Kyllä minä suhteellisen "treenattu" olen. Olen laiha, sellaiset geenitkin etten liho, ja maalaisena lumitöitäkin on talvisin aivan riittävästi tehtävänä, ei tarvitse käydä salilla.
Mutta minulla on päässä vikaa, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Eli minulla ei juurikaan ole mahdollisuuksia naisten suhteen.
Minulta siis puuttuu juuri tuo luonne josta kirjoitin. Ulkonäköni on parempi kuin luonteeni. Ja puuttuu tietenkin myös sosiaalinen asema.
- crocuta_crocuta
Aika asiallista tekstiä. Leikkauksiin en kovin herkästi väkeä passittaisi, mutta joo... Voi sitä jotain asian eteen erehtyä tekemäänkin. Ja josko esim. terveydelliset syyt estää raskaamman treenin, niin usein nyt edes kevyempi kuntoilu onnistuu.
Vaatteet on aika hyvä panostuksen kohde... Välillä saattaa kannattaa kokeilla jotain muutakin, kuin tasan samaa tyyliä, joka on ollut päällä viimeiset 10-vuotta.
Jk. Mutta nyt loman jälkeen töihin lapsukaisia hoitamaan. - miehenkuvotus
Onhan nuita pieniä parannuksia tullut tehtyä, painoa pudotettua ja hampaat valkaistua.
Painoa olen pudottanut nyt viime syksystä 15 kiloa ja pahimmasta ajasta 25 kiloa. Osa vaatteistanu alkaa olla isoja, mutta opiskelijana ei ole varaa ostaa kokoajan uusia, joten vaatekaapin uusiminen saa odottaa siihen asti, kun pääsen tavoitepainooni.
Salilla tulee käytyä useamman kerran viikossa, mutta lihaksethan eivät näin laihiksella kasva. Hieman voivat kiinteytyä. Kilpaurheilutaustani ansiosta en kuitenkaan ole mikään kaikkein hintelin kaveri. Tälläkin hetkellä hyvien takkien ja paitojen löytämien on haastavaa. Kun löytää hartioista sopivan, ovat monesti hioista ja vatsan kohdalta järjettömän isoja.
Muodikkaan kampauksen saamisen olen huomannut vaikeaksi. Kolme kertaa olen viimevuosien aikana kasvattanut hieman pidemmät hiukset ja käynyt kampaajalla ja antanut kampaajalle vapaat kädet leikata tyylikkään kampauksen. Aina tuloksena on ollut lähes samanlainen tylsä leikkaus, eri kampaajista huolimatta. Hiukseni ovat kuulema vaikeat leikata pyörteitten takia. Nykyään pidän pään kaljuna tai maksimissaan 5 millin sänki.
Uuden minän etsimen on käynnissa, vaikka haastavaa se onkin. Tavoitteenani on tulla tyytyväisemmäksi itseeni. Jos reitin varrella saa jonkun naisen kulkemaan rinnalle, olisi se mukavaa, jos ei niin sekin on hyväksyttävä. Täytyy pyrkkiä nauttimaan elämän pienistä iloista enemmän, eikä vain keskittyä inhoamaan itseä. - Normaali kelpaa
Mielestäni on ihan oiketettua toivoa toiselta osapuolelta tiettyjä perusasioita, kuten:
1. Ihminen pesee itsensä, hampaansa ja vaatteensa säännöllisesti. Käytännössä kaikissa taloissa on nykyään jonkunlaiset pesu- ja peseytymismahdollisuudet. Jos sinulla ei ole pesukonetta, pese vaatteesi pesutuvassa, yleisessä pesulassa tai vanhempien luona, mutta älä jätä niitä pesemättä.
2. Ihminen ostaa joskus uusia vaatteita. Vaatteiden ei tarvitse olla kalliita, merkkivaatteita tai viimeisimpien muotien mukaisia, mutta vaatteiden pitää olla siistit ja asialliset. Kukaan ei näytä hyvältä (ei edes kauneus/komeusihanteita vastaavat ihmiset) nuhjuisissa ja epäsiisteissä vaatteissa, jotka ovat puhkikuluneet, värit lähteneet, nähneet pesukoneen viimeksi vuosi sitten, tukka rasvaisena, iho kiiltäen ja hampaat pesemättä.
3. Ihminen ei päästä itseään lihomaan järkyttäviin mittoihin. Pieni ylipaino on vielä hyväksyttävää, mutta jos elopaino alkaa olla sellaista luokkaa, että mikään kaupan takeista ei mene enää kiinni, tai mitkään housut eivät mahdu jalkaan, voisiko vika olla siinä tapauksessa itsessä eikä kauppojen vaatteissa. On täysin ymmärrettävää että tällainen henkilö ei kelpaa kaikille parisuhteeseen.
Intiimissä suhteessa mikään ei ole niin epämiellyttävää kuin se, että toinen ei huolehdi edellämainituista asioista. Ja ikävä kyllä ainakin miehissä näitä on, varmasti naisissakin. - Reipas Poikamies
Ylitän listasi millä asteikolla tahansa parhaaseen A-luokkaan.
3. Aina nämä naiset luulee että tän palstan miehet on vaan 120kg@170 keijuja tai 56kg@177 tikkuja kun naisettomuus on topiccina. Valitusta on se että moni mies haksahti siihen että KELPAISI nykynaiselle omana itsenään-eikä panostanut muotihousuihin ja lookkiinsa pitämiseen tyylikkäänä. Ne naiset joista mulla on kokemusta stailaavat itsensä ja "vertaavat" onko deitti mies tarpeeksi "tasokas" hänelle ulkoisesti. tämä on totta ei kirjainyhdistelmä tasoina vaan yleisesti millainen mies on tuulipuku-keijo vai lacoste-pikkujohtaja, tiedätte pointin.
Sitten alku kysyjälle: Harrastan kestävyys lajeja joissa sen patin koko ei ratkaise vaan kestävyys. Toki mullao nkiinteä kroppa- se kertonee jotain että rintakehäni ei tosiaan ole pullataikinaa ja on reiiiluusti isompi mittana kuin vatsa. tästä johtuu että nainen ei tunnista minua tavista kummemmaksi jos niihin protsku-keijuihin vertaa. Pakarani ja peppuni on upeat, kiitos maastopyöräilyn.
Huolehdin intiimestä jutuista, ja pidän "paikkani" karvat siistinä. käytän laadukkaita tuoksuja.
En osta marketeista kuin sukkia ja boxereita, muuten tilailen ebaystä vaatteeni.
Olenko minä kranttu naiseni suhteen? En mutta painotan hänen luonnetta että mulla o n kiva fiilis hänen kanssa, ja juttu luistaa samalla ajatus tasolla. Olen hyvin joviaali naisen painoa kohtaan.
Kiva olisi jos nainen jotenkin pitäisi lookistaan huolta. Kuten teen minäkin.
En kyllä osaa sanoa miten tästä enää lookkini parantuisi.... Helpohan se on tokaista että "mene vaan kivalle mukavalle sinkku naiselle jutteleen ja ole kiva ja kiltti mies kuten kamunaiset aina tykkää mainita..." mutta tiedän kyllä että suhteeseen pääsemiseen tulenee olla jännä-supliikki sekä naisen tunnetuulimyllyn käynistävä naisasia STARA.
Olen huomannut että aika tavis miehellä SAA OLLA kauniskin sopusuhtainen muoti nainen, joskin epäilen että näillä miehillä on joku pahuksen moinen naisen tyydytys taito makkarissa esim, tai muuten sosiaalisesti hyvä taitoinen tapaus. Eli minähän aina nettikeskusteluissani korostan miehen sosiaalisten taitojen tärkeyttä asiakaspalvella naista poikaystävä matskuna.
Mun pitää kyllä olla intiimimpi tästä lähtien naisen kanssa puheissani. En halua enää olla käsipäivää-jutskailen taas-itseni-kamumieheksi-mies. Mä epäilen että mulla on joku klikki miten toimitaan "nyt-mennään-kuule-makkariin" asenteella toimia naisen kanssa jonka nainen kokenee tylsyytenä tai muuten innostamattomana miehenä mut?
Kiitos ja anteeksi. - Twin Six
Ulkoasuun panostamallako suosioon?
Minäkin tiedostin ulkonäön tärkeyden jo vuosia sitten ja päätin kokeilla. Ostin uusia vaatteita, vähän paremmat farkut, paitoja, kenkiä jne. Hiukset leikkautin ja kampasin siistimmin (taisi olla mukailtu jostain sen ajan suosikkityylistä). Hampaat pesin ja suihkussa aina ennen ihmisten ilmoille lähtemistä, laitoinpa vähän dödöäkin kainaloihin...
Paraniko itsetunto? Sainko myönteistä huomiota? Ei todellakaan!
En huomannut mitään eroa toisten ihmisten suhtautumisessa minuun -kiinnostus pysyi tasan nollassa edelleen. Toisaalta kaiken "tälläytymisen" takia tuli itselle olo, että kenellekös minä tätä oikein esitän? Enkö mä todellakaan voi enää lähteä mihinkään ilman, että mä kampaan tukan peilin edessä? Tai voi itku, tuli vähän hiki, vieläköhän voin mennä toisten sekaan vai joudunko menemään suihkuun? Housuihinkin tuli tahroja, voi voi...
Tuli sellainen olo, kuin olisi ollut joku pelle tai näyttämöltä eksynyt näyttelijä. Häpesin itseäni niissä kuteissa ja aloin välttelemään toisia ihmisiä vielä entistäkin enemmän. Eli itsetunto putosi samalla nollasta johonkin pakkasen puolelle.
Lopulta kyllästyin ja siirryin takaisin mukavuus- ja kustannuspainotteiseen pukeutumiseen. Eihän minun itsestäni antamalla vaikutelmalla lopultakaan ollut mitään väliä, kun en muutenkaan tullut ihmisten kanssa toimeen.
Mitenköhän vaihtaisi sen ihmisen sieltä vaatteiden sisältä?
.Minäkin nuorempana kampasin tukkani geelillä, mutta lopetin sen jo muutamia vuosia sitten. Nykyisin en edes kampaa, käyn vain pari kertaa vuodessa parturissa leikkauttamassa lyhyeksi. Sekin täytyy tehdä oikeastaan vain siksi, kun kihara ei kasva pitkäksi, vaan siitä tulee vain sellainen "harakanpesä". Jos olisi suora, se saisi kasvaa pitkäksi, kihara on lyhennettävä sillöin tällöin.
Niin se on, että jos ihminen on epäsosiaalinen, on vailla ystäviä ja muuta sosiaalista elämää eikä tilannetta pysty/jaksa muuttamaan, ei se silloin riipu myöskään ulkonäöstä.
- missä vika?
Minä näytän jo alfa-urokselta, mutta tarjolla on lähinnä rumia ja lihavia naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472