Mistä ihmiset siinä Rihannassa niin tykkää.. ei ole minkään näköinen ja ei ole lauluääntäkään! No nykyään kyllä kuka vain huuhaahemmo/tytsy voi päästä pinnalle osaamatta.
Rihanna..huono!"
5
839
Vastaukset
- se on arsyttava
I agree
- HEI HALOOO!!!!!!!!!!
KAIKILLA ON OMA MUSIIKKIMAKU JA SIITÄ EI SOVI KIISTELLÄ!!!!!!!!!!!! ITSE TYKKÄÄN RIHANNASTA MUT ON MULLAKI JOITAI ARTISTEJA JOISTA MÄ EN TYKKÄÄ........ JOTEN ÄLKÄÄ PLIIS MOLLATKOP KETÄÄN KOSKA IHMISILLÄ ON TUNTEET. 5V. PIKKUSISKO RÄJÄHTI ITKUUN KUN NÄKI TÄN..... ET VÄHÄN YMMÄRRYSTÄ MAKUASIOISSA
On kaikilla oma musiikkimaku ja eihän siitä täällä kiistelty.
Mielipiteitä voi ilmaista. Ikävää, että pikkusiskosi reagoi näin, mutta hän kyllä toipuu tästä. Se vaan on niin, että asioissa on aina se positiivinen ja negatiivinen. Vaikka taidat olla nuori niin viittaan viimeiseen lauseeseesi, et myöskin vähän ymmärrystä makuasioissa:).
Ei tähän maailma kaatunut, ei edes pikusiskoltasi, ehkä seuraavan kerran et anna pikkusiskosi lukea viestejä täällä, jos h'n noin voimakkaasti sattuu johonkin reagoimaan, koska kaikki ei ole todellakaan kukkaniittyä ja positiivista loistoa..niin se vaan menee.
Mutta kaikkea hyvää sinne:)
P.S. Toivottavasti et anna pikkusiskosi katsoa Rihannan videoita ja konsertteja, koska hän ei ole paras niistä roolimalleista nuorelle tytölle.- Minää:)
Repesin!!! Olet huono kirjottamaan! Tarkoitit varmaankin Rihanna..paras!
- Rubbish.
No huonoahan se on, niin kuin muukin nyky r'n'b.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581