kenen mielestä blinkin ukot ovat söpöjä?Ainakin MUN!!!!!!!!
Blink 182 is the best...
3
178
Vastaukset
- salama
mun mielest ne on olemattomia luupäitä???!!!
- kömpelö
Hetkinen. Blink 182 is best ja tyyppi puhuu jäsenten ulkonäöstä. Kuunteletko itse musiikkia vai katsotko levyn kansilehtiä? Tässä taas esimerkki siitä, että miksi musiikkia kuunnellaan vai kuunnellaanko? Huoh.
- Killboy
Miten jäsenten ulkonäkö muka liittyy bändin musiikkiin?? Sulle vissiin ihan sama vaikka ne soittais sahaa, sä kuuntelet vaikka hammasta purren sitä kun ne jätkät on muka niin hyvän näkösiä. Sitäpaitsi oon huomannut et rumat ihmiset tekee paljon parempaa musiikkii kun hyvännäköset, ei voi myydä levyjänsä ulkonäöllä niin tulee ehkä panostettua siihen musiikkiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929