kenen mielestä blinkin ukot ovat söpöjä?Ainakin MUN!!!!!!!!
Blink 182 is the best...
3
191
Vastaukset
- salama
mun mielest ne on olemattomia luupäitä???!!!
- kömpelö
Hetkinen. Blink 182 is best ja tyyppi puhuu jäsenten ulkonäöstä. Kuunteletko itse musiikkia vai katsotko levyn kansilehtiä? Tässä taas esimerkki siitä, että miksi musiikkia kuunnellaan vai kuunnellaanko? Huoh.
- Killboy
Miten jäsenten ulkonäkö muka liittyy bändin musiikkiin?? Sulle vissiin ihan sama vaikka ne soittais sahaa, sä kuuntelet vaikka hammasta purren sitä kun ne jätkät on muka niin hyvän näkösiä. Sitäpaitsi oon huomannut et rumat ihmiset tekee paljon parempaa musiikkii kun hyvännäköset, ei voi myydä levyjänsä ulkonäöllä niin tulee ehkä panostettua siihen musiikkiinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576