Mies pettää?

pihallapihalla

Nyt minulle tuli anonyymi viesti, jossa luki että silmien avaaminen on vaikeaa, mutta kannattavaa ja jopa suotavaa. Ei muuta. Jotenkin tunnen, että kyse on vain "mies pettää" -asiasta, mutta onko?? Mikä muukaan se voisi olla?

Jo aikoja sitten on käynyt pari "tekstiviestisattumaa". Ensin mieheni lähetti minulle viestin, jossa oli kaikenlaista ällöä hempeilyä ja pikkutuhmuuksia ja lopussa luki, että jatketaan huomenna, nyt pitää lopettaa, kun vaimo tulee kohta kyytiin. Vaikutti siis siltä, että viestin olisi pitänyt mennä jollekin muulle, mutta tuli mulle vahingossa. Tämän mies sanoi olevan tarkoituksellinen pila ja tahallaan halunnut kiusoitella minua.

Jonkun ajan päästä hänelle tuli viesti, jossa pyydettiin kahville. Mies esitti tyhmää, ettei tiennyt kuka asian takana on..

Tällä välillä ei mitään suurta dramaattista ole tapahtunut, mies on kyllä paljon työnsä puolesta pois kotoa, mutta sellaisia selittämättömiä "aukkoja" ei ole ollut, että jotain olisin epäillyt. Myöskään ulkonäöstä huolehtiminen tms. ei ole muuttunut. Sen sijaan välimme ovat jo pitkään olleet menossa ehkä viileämpään tai ainakin tunnepuolisesti etäisempään suuntaan. Tähän voi olla paljonkin vaikuttavia asioita. Mutta ilo on perheestä puuttunut pitkään, mies ei ole kiinnostunut perheestä, ei lapsista eikä yhteisistä asioista. Välillä olen miettinyt ylikuormituksen ja stressin aiheuttamaa masennustakin, mutta onko takana siis toinen suhde??

Mies tietenkin kieltää kaiken, hyvin uskottavasti.

Mitä tehdä?

51

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lk

      Kuullostaa kyllä oudoilta yhteensattumilta ollakseen sellaisia...

    • ap pihallapihalla

      Lisään vielä, että esim. puhelimesta en äkkiseltään mitään epäilyttävää löytänyt, mutta tämän kaiken jälkeen mies kyllä varmaan osaa jo merkit peittääkin. Ja jos itseäni ajattelen, en yhtään ihmettele, vaikka muut naiset (tai olkoon vaikka miehet) kiinnostaisivat. Haluaisin vain totuuden selville, jotta voisin tehdä päätöksiä ja jatkaa.

    • se oikea vaimo

      Kuulostaa aika tutulta..Minuakin syytettiin vainoharhaiseksi ja jopa hulluksi kun vieraalta naiselta tuli mieheni kännykkään viesti tapaamisesta yms "ihanaa nähdä" tekstiä..nämä tällaiset viestithän tulevat aina väärään numeroon eikä kukaan tiedä mistä ne tulee..kun sanoin että soitan tuohon numeroon ja ilmoitan että hänen viestinsä ei ole kenties menneet oikeaan osoitteeseen niin mies suuttui ja sanoi että hänen puhelimestaan ei ainakaan mitään sellaista tehdä...menivät jopa niin pitkälle että kakkoslumppu soitti minulle ja vakuutti että hänellä on niin paljon työjuttuja viestittävänä että ei ihme jos joku menee väärään numeroon..näin minua vakuuteltiin...muutaman kk:n kulutta varmistui että olin ollut oikeassa ja miehelläni oli suhde tähän naiseen..voi kuinka hän valitteli että oli arvomaailmansa vastaista alkaa suhdetta varatun miehen kanssa mutta ei voinut sille mitään,,,hän oli ns. parempi ihminen kun ns. tavispettäjät..oli kovin järkyttynyt minun kiukkuisista viesteistäni..olisi kai pitänyt kiittää! ?

    • ap pihalla pihalla

      Sitä tässä vain mietin, että mikä se on, joka laittaa ihmiset valehtelemaan ja peittelemään asioita, vaikka käytännössä ovat jo jääneet kiinni? Ja ylipäätään muutenkin? Jos kerran haluaa toisen matkaan lähteä, niin miksi ei voi löytyä niin paljon kypsyyttä ja sisua, että sen voisi myöntää ja asiallisesti hoitaa toisen kanssa suhteen loppumisen?

      Eihän sille mitään voi, jos ei toista enää rakasta ja haluaakin toista, mutta MIKSI siitä pitää valehdella viimeiseen asti? Miksi viedä se loppukin luottamus ja arvostus siltä ihmiseltä, joka on viime vuodet ollut se rakkain? Tätä en vain voi ymmärtää.

      Meillä on mieheni kanssa jo pitkä historia. Alusta asti luottamus on ollut enemmän kuin hyvä, mutta tosiaan viime vuosina se on... hävinnyt (?). Enää en tiedä mihin uskoisin, mihin luottaisin. Ja olenko sittenkin naurunalainen?

      En myöskään raaskisi pitkästä liitosta hakea eroa sillä perusteella, että epäilen, että toinen suhde ehkä on. Voi kun voisikin olla asioista varma.

      • naisen mielipide

        Oliskohan niin, ettei mies kuitenkaan ole valmis sinusta luopumaan? Miehet vaan ovat sellaisia. Haluavat pitää sen turvallisen ja tutun vaimon vierellään, jota jollain lailla rakastavatkin ja sitten sen toisen, jonka kanssa harrastetaan ehkä erilaista seksiä kuin kotona. Miehet on pelkureita.


      • 13+20
        naisen mielipide kirjoitti:

        Oliskohan niin, ettei mies kuitenkaan ole valmis sinusta luopumaan? Miehet vaan ovat sellaisia. Haluavat pitää sen turvallisen ja tutun vaimon vierellään, jota jollain lailla rakastavatkin ja sitten sen toisen, jonka kanssa harrastetaan ehkä erilaista seksiä kuin kotona. Miehet on pelkureita.

        Onko tuo puolustus miehen teoille??? Kuulostaa ihan siltä, "miehet on miehiä", älä välitä. Huh!
        Aloittaja: Pistä vaan seinää vasten mies, ja jätä se jos et pysty enään häneen luottamaan tai et halua elää miehen kans, joka pettää sinua säälimättä.


      • ???
        naisen mielipide kirjoitti:

        Oliskohan niin, ettei mies kuitenkaan ole valmis sinusta luopumaan? Miehet vaan ovat sellaisia. Haluavat pitää sen turvallisen ja tutun vaimon vierellään, jota jollain lailla rakastavatkin ja sitten sen toisen, jonka kanssa harrastetaan ehkä erilaista seksiä kuin kotona. Miehet on pelkureita.

        Tästä on turha tehdä sukupuolisidonnaista asiaa. Kyllä ne naisetkin osaa hyppiä vieraissa ja silti yrittää pitää kiinni siitä omasta miehestään siellä kotona. Tuttu ja turvallinen mies odottaa lasten kanssa kotona, kun vaimo hyppii vieraiden orhien kanssa pitkin kyliä. Nähty on tämäkin puoli.


    • kyllä juttu on niin, että sinua petetään, merkit ovat varsin selvät.
      pane mies lujille siis lujille ja ota selvää missä mennään.

    • tarkkana nyt

      Vaikea nähdä tuolle enää muita selityksiä, vähän liikaa "sattumia" :(

      Huomaa että asia ei ole miehellesi yhtä uusi ja yllättävä kuin sinulle. Hänellä on ollut ties kuinka kauan aikaa hioa selityksiä. Aika selkeitä merkkejä nuo, kun ottaa huomioon että moni epäilee (ihan syystä) jo paljon vähemmästä, kuten muuttuneesta käytöksestä. Tietenkin mies kieltää kaiken, sehän pettämisen pointti on että puoliso ei saa tietää. Pettäjä tykkää olla kahden naisen kanssa, haluaa kaiken itselleen, ei vain toista. Ja muista myös että jos hän kärähtää tai tunnustaa jopa itse, hän on jo opetellut valehtelemaan ja esittämään sinulle, eikä ole syytä miksi hän lopettaisi pettämisen käryyn. Järkyttävää mutta totta. Kehotan todella pitämään silmiä auki ja suhtautumaan mieheen varauksella. Voimia puoliesi pitämiseen, älä jää missään nimessä jää vedätettäväksi!

      • iloa arkeen

        Kotona on se ARKI ja vieraissa se JUHLA, jos nyt näin pelkistetysti asia ilmaistaan. Se miksi mies valehtelee on "luonnollista", SAAVUTETUISTA EDUISTAHAN EI MIELELLÄÄN LUOVUTA, mutta halutaa myös VIIHDETTÄ, pikku vipinää. VAIHTELU VIRKISTÄÄ, sanotaan ja niinhän se onkin. Tylsäään puisevaan arkeen halutaan vaan "piristystä". Näin se vaan on. En toki puolustele miehen toimia, mutta asialle on sitten tehtävä jotain. Se arki on saatava sellaiseksi, ettei tarvitsisi hakea muualta piristystä. Helpommin sanottu kuin tehty.


    • ap pihallapihalla

      Aika karua.. että ihan oikeasti mua nyt petetään? Joskus en olisi ikimaailmassa voinut moista uskoa. Mutta nyt on nyt.

      Miten käytännössä voin laittaa miehen lujille? Mitä muuta on tehtävissä kuin kysyä asiasta? Ja kun riittävän monta kertaa kysyn, siitä tulee jauhamista ja mies oikeutetusti hermostuu tähän tyhmään jauhamiseen ja vainoharhaisuuteen.

      Hän sanoo "luuletko sä todella, että mä tekisin niin...", jolloin asia tekee minusta tyhmän. Hän saattaa nauraa asioille/ajatuksille rennon kevyesti, ei siis väkinäisesti eikä pilkallisesti. Tämäkin tukee sitä, että vika on mun päässä.

      Ja tuota minulle tullutta viestiä mietin. Onko se jonkun kaverin tapa varoittaa/ilmoittaa asiasta minulle? Vai onko kyseessä tuo toinen nainen? Miksi hän lähettäisi minulle viestin? En tajua.

      Taidan tosiaan olla hyvin sinisilmäinen näissä asioissa. Olen uskonut avoimuuteen ja luottamukseen, tällaisten asioiden kohtaamisesta ei ole mitään kokemusta. Mitä siis voin tehdä?

      Kyllä olen hukassa.

      • puhelin syyniin

        viestin on laittanut joko tämä salarakas, joka haluaa miehen itselleen. Se on ainoa syy, miksi toinenen nainen asiasta itse kertoisi.
        Tai sitten ystäväsi, joka on huolissaan tilanteesta mutta ei uskalla sanoa sinulle suoraan, kun useinhan käy niin, että vaimo pysyy pettäjämiehen kanssa silti, mutta suuttuu ja katkaisee välit tähän ystävään, joka kertoi totuuden miehestä.

        Ota asia puheeksi miehesi kanssa. Hulluksi ja vainoharhaiseksi sinut sanoo varmasti, ja siitä voikin jo päätellä, että olet oikeilla jäljillä.Ainahan pettäjä kiinni jäädessään toista syyttää vainoharhaiseksi - lueppa vain täältä tekstejä niin huomat saman :/. Voit puhua asiasta lähimmille ystävillesi, ja pyytää häneltäkin apua asian selvittämiseksi. Kyllä me naiset ollaan semmosia salapoliiseja, että tarvittaessa (ja halutessamme) pettäjämies jää kyllä kiinni.


      • salainen numba

        Ota numero ylös(jos ei "tuntematon") ja soita siihen. Ainakin jotain saat selville.


    • Toivoa on

      Jos teillä on ollut rankka elämänvaihe, niin voihan olla, että miehesi onkin vain uupunut, josta muuttunut käytös johtuu. Noin monta epämääräistä viestiä vähän kyllä mietityttää, mutta jos ei muita merkkejä ole, niin eihän kyse vielä tarvitse 100% varmasti olla pettämisestä.

    • kokemusta on

      Yleensä toinen laittaa viestin hermostuttuaan tilanteeseen. Salainen elämä ei ole katsos mitään ihanaa, ja jos kakkonen haluaa esim. lopettaa suhteen, mutta mies ei irrota otettaan, niin silloin voi lähteä vaimolle vihje asiasta. Olen varma, että miehesi pettää. Etsiskele rauhassa todisteita, esim. prepaid-liittymäpuhelin, tutki puhelinlaskut ja pyydä niistä erittely, matkakilometrejä kannattaa myös seurata, löytyykö autosta jotain merkkejä, ystäviltäkin voi kysäistä ovatko nähneet jossain. Mies ei kerro totuutta, hänellä on selitykset valmiina aivan varmasti

      itse laitoin yhden vihjeen vaimolle tekstarina, kun en meinannut päästä irti miehestä muuten. Vuon vihjeen jälkeen olen saanut olla aivan rauhassa jo kuukauden..helpotti..

    • pysy lujana

      Luepa noita viestiketjuja joissa on merkkejä pettämisestä, lähes kaikissa viesteissä mainitaan vainoharhaiseksi syyttely. Mieti miten itse reagoisit jos sinua syytettäisi pettämisestä. Olisit varmasti ihmeissäsi, mutta tuskin naurahtelisit tai alkaisit syytellä miestäsi, vaan ennemminkin kysyisit vakavasti että miksi hän ajattelee niin, ja haluaisit keskustella asiasta.

      Voit kertoa että et tarvitse enempää todisteita. Pysy lujana. Sano että "juuri tuo" hänen käytöksensä on klassista pettäjän käytöstä. Sano että sinä TIEDÄT, ja että ei sinun tarvitse olla se joka perustelee vaan hänen. Voit alkaa kysellä asioita aivan kuin hän olisi jo jäänyt kiinni. Kysyä että miksi hän pettää, miksi kaksi naista, miksi hän ei valitse vain toista, mikä hänet ajoi siihen jne, jne.

      Nyt ei olla missään oikeuslaitoksessa jossa tarvitsee lyödä konkreettiset todisteet pöytään. Paitsi että sielläkin olisi kolme tekstiviestiä jo selvä näyttö.

    • .mies 33v.

      Miksi totuutta pitäisi saada miehestä kiskottua ulos, kun sitä ei kumminkaan saa? Jos tiedät että puoliso pettää, niin ei sitä sen enempää tarvi todistella, eikä siihen todistelupelleilyyn pidä missään nimessä lähteä mukaan, eikä varsinkaan todisteiden esittelyyn. Parempi vain sanoa, että todisteet ovat täysin kiistattomat.

      Ja mitä tulee todisteisiin, niin ttse kyllä heittäisin vaimon yhdestäkin tuollaisesta hempeilytekstarista pihalle. Eli pidän sitä 100%sen varmana todisteena suhteesta.

      Ainakaan täällä olisi ihan turha selittää tuollaista tekstaria pilaksi. Mun vaimo muutenkin tietää hyvin, että jos joskus joudun pähkäilemään uskollisuutta, otan samantien avioeron -> se ei ikinä tekisi moisia piloja, joten kyseistä selitystä ei kannata edes yrittää

    • kokemusta on

      Sitä paitsi pettäminen ei tapahdu yleensä iltaisin, öisin tai juhlissa vaan se on ihan arkipäivän (työpäivien) aikana hoidettava juttu. Sitten tulee viikonloppuisin tarve hakea joitain varaosia kaupungista, ja siinä menee muutama tunti. Varaosien hakureissulla vaimo on kaupoilla ja kirppareilla, mutta jostain syystä takaisintultuaan miehellä ei ole mitään ostoksia. Kannattaa muistaa, että he ovat pettäessään erittäin ovelia ja kieroja..ovat opetelleet kauan..
      Yleensä pettäjä tekee kuitenkin jonkin virheen jossain vaiheessa, ja aivan selvä virhe oli tuo sinulle lähetetty hempeä viesti, joka oli tarkoitettu toiselle. Minulle se kylmä miehesi selitys ei riittäisi..

      Sinun kannattaa todella avata silmäsi ja panna mies lujille, tosin onko siitä mitään hyötyä. Mies ei tunnusta, valehtelee viimeiseen asti, kunnes sitten tulee toisen naisen lähettämä viesti vihjeeksi. Olisiko kakkostakin jo viety vipukelkalla ja olisi kolmonen jo kyseessä!?

      • Totta turajat

        Pettäjät hoitelee päiväpanot työkaveriensa kanssa siististi taukojen lomassa, joko hotellissa tai sitten jomman kumman kotona, sillä aikaa kun puolisot on töissä ja lapset koulussa. Näin meillä naisväki toimi, eipä tarvinnut pitkään toimia:) Juttu pelasi hienosti kunnes tuli käry ja arki, alkoi vihdosta viimein aikuistuminen ja itselleen valehtelun lopettaminen, lopputulosta ei tiedä kukaan.
        Tuo on tosi että ovat ovelia ja kykenevät ilman kasvojen liikkeitä ja äänen sävyn muutosta valehtelemaan menemisistään. Ei ole valheen laatua eikä määrää sidottu kun pettäjä puhuu, kaikki käy, ihan kaikki, kunhan vaan oma navanalus tulee tyydytettyä. Vain mielikuvituksen puute vaimolla asetti rajoja valheiden laadulle, mutta kyllä kirjailija-ainekset oli havaittavissa.
        Itse se on keksittävä raja mitä ei tarvitse hyväksyä, pettävä taho pettää omasta halustaan ja jatkaa touhua kerran makuun päästyään, siitä ei tarvitse olla huolissaan. Oman itsen vuoksi on syytä avata silmät ja puristella totuus puolisosta, vaikka sitten kivuliaskin.


      • Thomas W.
        Totta turajat kirjoitti:

        Pettäjät hoitelee päiväpanot työkaveriensa kanssa siististi taukojen lomassa, joko hotellissa tai sitten jomman kumman kotona, sillä aikaa kun puolisot on töissä ja lapset koulussa. Näin meillä naisväki toimi, eipä tarvinnut pitkään toimia:) Juttu pelasi hienosti kunnes tuli käry ja arki, alkoi vihdosta viimein aikuistuminen ja itselleen valehtelun lopettaminen, lopputulosta ei tiedä kukaan.
        Tuo on tosi että ovat ovelia ja kykenevät ilman kasvojen liikkeitä ja äänen sävyn muutosta valehtelemaan menemisistään. Ei ole valheen laatua eikä määrää sidottu kun pettäjä puhuu, kaikki käy, ihan kaikki, kunhan vaan oma navanalus tulee tyydytettyä. Vain mielikuvituksen puute vaimolla asetti rajoja valheiden laadulle, mutta kyllä kirjailija-ainekset oli havaittavissa.
        Itse se on keksittävä raja mitä ei tarvitse hyväksyä, pettävä taho pettää omasta halustaan ja jatkaa touhua kerran makuun päästyään, siitä ei tarvitse olla huolissaan. Oman itsen vuoksi on syytä avata silmät ja puristella totuus puolisosta, vaikka sitten kivuliaskin.

        Jos suhde työkaverin kanssa, niin noinhan se juuri hoituu("Totta turajat"). Työpaikoillakin on monasti sopivia rauhallisia sopukoita, joissa ne hommat hoituvat ja sitten ns. työmatkat ovat oivallisia tilaisuuksia. Keinoja on vaikka kuinka monta. Tavallisesti miehellä on kerralla montakin "ringissä", aina tilanteen ja mieltymysten mukaan. Harvemmin sitä vain "toiseen" tyydytään vaan halutaan lisää "morfaa". Jatkuvat pikkuihastumiset antavat potkua. Uudet valloitukset tuntuvat niin hyviltä. Tarpeet ovat eri vuodenaikoihina erilaiset: esim. Syksyllä Tiina, talvella Leila, keväällä Laura ja kesällä kuuma "kesäkissa" Amber.


    • ap pihallapihalla

      Todella rankkaa luettavaa.. olen niitä, jotka ovat ajatelleet elävänsä "happily ever after" tai jotain sinne päin.

      Tiedän, ettei pettämiseen tarvita yöpoissaoloja tms. ja että jokainen pystyy pettämään niin halutessaan, vaikka olisi millainen skitso puoliso kotona. Enkä ole skitso ollutkaan, ehkä jopa päinvastoin kun en ole asiaa jotenkin todeksi edes voinut kuvitella.

      Nyt kyllä pistää miettimään. Onko mua kauankin viety kuusnolla. Ja tosiaan tuo miehen minulle lähettämä viesti. Kun sen sain, menin shokkiin. Muistan olotilan edelleen, luulin tukehtuvani jne. Autossa sitten purskahdin itkuun. Mies esitti ihan tyhmää "mikä nyt on?" ja kun tulin autoon hän ei eleelläkään osoittanut, että olisi juuri tehnyt jonkin pilan. Viestistä hän ei sanonut halaistua sanaa ennen kuin sain sanottua että mikäköhän nyt olisi ja kuka se on....

      Itsekin mietin miten hän VOI tehdä sellaista eli lähettään tuollaisen PILAviestin, jota ei pysty edes pilaksi todistamaan. Vähän liikaa leikitty tunteilla ja luottamuksella. Mielestäni tuo meni huonon maun puolelle ja oli täysin ajattelematon tempaus. Mies myös tietää, että pettämistä en hyväksi ja jos se ilmi tulee, se on sitten siitä poikki. Siksi myös minua tuo viesti ihmetytti. Meillä oli siinä myös edeltävästi isohko kriisi, joten senkin puolesta ihmettelin viestin ajoitusta.. Mutta jotenkin halusin sen sitten kuitenkin uskoa... olenhan aina luottanut häneen...

      Mutta tässäkö tämä nyt sitten on?

      Suhteen voi laittaa poikki ilman todisteitakin, jos tietää miehen pettävän, Mutta mistä mä TIEDÄN, jos ei todisteita ole? Mulla tieto on eri asia kuin tunne tai epäilys :(

    • järki ja tunteet

      Ei sun tarvitse suhdetta poikki laittaa, vaikka miehesi pettäisikin. Miksi laittaisit? Vai oletko aivan ehdoton tuossa asiassa?

    • ap pihallapihalla

      Kyllä mä olen aina ollut periaatteellinen ja tuon asian takana. Mutta lopullinen päätös varmaan riippuisi tilanteesta. Mutta jos nyt kyseessä on pitkään jatkunut suhde saman naisen kanssa, niin kyllä se on selvä peli. Tiedän, etten ikimaailmassa voisi antaa sitä anteeksi eikä luottamus palautuisi koskaan. Jos kyse olisi kertajutusta jonkun tuntemattoman kanssa, niin liitto voisi vielä olla pelastettavissa, riippuen siitä paljonko mies olisi valmis sen eteen tekemään.

      Hänet tuntien kuitenkin esim. keskustelutyyli on "en tiedä", joten kovin rakentavaa kokemusta siitäkään tuskin suhteellemme saisimme, vaikka yrittäisin olla avoin ja uskoa.

      Että pitikin nyt vielä tämäkin eteen tulla.

    • kokemusta on

      Mies tuossa edellä kirjoitti hyvin, että enempää todisteita ei tarvita, tuo yksi hempeä viesti ja sinulle tullut viesti jo riittää. Miehet on ehdottomia näissä asioissa, miksi naiset tarvitsevat paljon todisteita ja kuinka paljon on riittävästi? Muista kuitenkin, että jos otat asian puheeksi miehesi kanssa, älä anna syyllistää itseäsi yhtään. Kuten edellä mainittiinkin, on tyypillistä syyttää vaimoa vainoharhaiseksi, mustasukkaiseksi, hulluksi jne. Se on tyyliin "hyökkäys on paras puolustus", älä mene siihen ansaan.

      Mitä mieltä olit sinulle tulleesta anonyymistä viestistä? Eikö se ole jo aika painava todiste sekin? Ja kuten edellä kirjoitin, se on kakkosen lähettämä ja tarkoituksena on saada sinut avaamaan silmäsi ja ehkä puuttumaan pettämiseen. Avaa siis silmäsi, elämässä tapahtuu paljon pettämistä, ei voi luottaa. Sinun luottamustasi on käytetty väärin hyväksi, muita naisia samoin, valitettavasti

    • Ykkösen korvike

      Vaimot ei yleensä edes tiedä miehen olevan ns. tapapettäjä. Suhteen alusta lähtien he harrastavat seksiä toisten naisten kanssa. Esim. yksi tietäväni mies harrastaa moottoripyöräilyä ja musiikkia, niiden varjolla olen jo useamman vuoden liikkunut hänen mukanaan, kaverien kanssa tehdyt festari ym. matkat on ollut meille se tapa olla yhdessä, kuin myös koulutus ja työmatkat. En enää pidä itseäni edes kakkosena vaan naisena jota ilman mies ei voi elää. Vaimo on koti olento joka pyykkää, siivoaa ja palvoo miestä siellä, mie sitten toisaalla.

      • Anonyymi

        Juuri noin.


    • ap pihallapihalla

      Tosi "hauskaa" kuulla.. :/

      Mun mies elää niin tylsää elämää, että kuvailemais kaltaiset matkat ei oikein onnistu, mutta eihän pettämistä estä. Ja sen tiedän, että suhteen alusta alkaen hän ei ole pettämistä harrastanut. Jos sitä on, niin se on kyllä ihan viimeisten vuosien juttu.

      Silti, kun kelaan tätä juttua, en löydä mitään muita merkkejä mahdollisesta pettämisestä. Ja olen kuitenkin aika hyvin perillä kaikista käytännön asioista, joista nyt ylipäätään voi olla perillä.

      Mies ei esim. tuoksu suihkunraikkaalta tullessaan kotiin, ei myöskään esim. vieraille parfyymeille. Mitään klassisia huulipunajälkiä en ole löytänyt ja pyykkään meillä kaiken pyykin. Nukkumaan menen aina viimeisenä, herään yleensä miehen kanssa samaan aikaan. Hoidan perheen pankkiasiat, tiliotteella ei ole mitään huomiota herättävää. Puhelinlaskua en ole tutkinut, mutta jos puhelintoimintaa kakkosen suhteen on, niin epäilisin sen olevan prepaid-tyyppistä eli en saisikaan selville. Matkakilometrejä en liiemmin pysty seuraamaan, en tiedä missä hän työnsä puolesta päivittäin kulkee.

      Aika vaikea yhtälö.

      • käytös oleellinen

        Mietipä jääkö sinustakaan mieheen huulipunajälkiä tai parfyymejä. Taitaa olla humalaisen yhdenillan pettämisen merkkejä.
        Mutta eikö miehesi käytös ole muuttunut mitenkään jossain vaiheessa, onko hän alkanut yhtäkkiä etäiseksi, haluttomaksi, ärtyisäksi, syytteleväksi tai ailahtelevaksi?
        Entä kännykän käyttö, onko muuttunut, pitääkö äänettömällä tai jättääkö vastaamatta puheluihin, tekstaileeko paljon, tai piilotteleeko ja kanteleeko mukanaan puhelintaan. Outo viestihän tuli miehesi numerosta, ei prepaidista. Jos hänellä on prepaid niin joutuu joko pitämään toista numeroa kiinni sillä aikaa kun käyttää toista, tai sitten hänellä on toinen kännykkä jossain.
        Voiko hän pettää työtoverin kanssa? Pettävät miehet ovat ovelimpia kaikista, entinen mieheni petti ja kiinni jäätyään tunnusti että pesi toisen naisen kanssa oltuaan alapäänsä ja kainalot vedellä, ettei jää hien eikä paljastavan saippuan haju, myöskin piti huolen että kaikki vaatteet riisuttiin seksiä ennen ettei tule tahroja. Mies jäi muuten kiinni kun pistin ystävän vakoilemaan. Pettäjä kykenee halutessaan uskomattomiin suorituksiin salailussa ja keksii mitä mielikuvituksellisempia valheita.
        Minulle henk. koht. riittäisi todisteeksi tuo "pilaviesti". Miehesi tietää että se ei olisi sinusta hauskaa, joten jopa selitys oli kehno. Ymmärräthän että jos alat etsiä konkreettisia todisteita, edessäsi on loputon suo. Mitä jos miehesi kalsareissa olisikin tahra, mitä jos puhelinlaskusta löytyisikin monta viestiä samaan numeroon, riittäisikö nekään? Pettäjä osaisi selittää nekin.
        Puhun kokemuksesta, olisi alun alkaen pitänyt luottaa vaan omaan vaistoon että kaikki ei ole kunnossa, olisi säästynyt pari vuotta siinä ahdistavassa epäilyssä.


      • :(

        Ei tarvitse käydä suihkussa pettämisen jälkeen, alapäänkin pesu riittää... eikä myöskään mitään huulipuna tai parfyymijälkiä jää. Valitettavasti olen erehtynyt ukkomiehen kanssa suhteeseen kerran, ja hän piti tarkan huolen siitä, etten käytänyt hajuvesiä häntä tavatessani. Sehän sopi minulle kyllä. Huulipunajäljet jää vain elokuvissa todisteeksi, ei tosielämässä :D. Pyykin pesukaan ei todista mitään, mitä luulisit pyykeistä löytäväsi?? Ja salasuhde hoidetaan töistä käsin, mun ukkomies ei koskaan kotoaan soittanut, aina töistä. Työpäivien ja työreissujen aikana tavattiinkin. Ja piti varoa jälkien jättämisestä, salarakas suostuu siihen mukisematta kun haluaa pitää miehen itsellään edes ne varastetut hetket. Tiliotteeltakaan et löydä mitään ellei miehesi ole lahjoja ostavaa tyyppiä tai tapaamisiin tarvita hotelleja tms., mutta nekin pettämisreissuilla maksettaisiin käteisellä. Yleensä hotellejakaan ei tarvita, autokin käy tapaamispaikaksi, jopa seksiin vallan mainiosti.

        Joten vaikea on merkkejä hakea. Niinkuin joku jo sanoikin, otat puheeksi ja puhut kuin sinulla olisi kaikki varma tieto. Kysyt miksi pettää jne. Ja keskustelette eroatteko vai yritättekö vielä uudelleen, mutta älä usko enään vakuutteluja etteikö pettäisi. Vaikutta pettävän.


    • näinhänseon

      Minunkin rakastajani elää hyvin tylsää ja tavallista elämää, mutta silti näemme viikottain, yleensä arkiaamuisin. Pettäjästä tulee hyvinkin taitava jälkien peittäjä, mutta kyllä niitä mokia ja varomattomia hetkiäkin sattuu..etenkin jos mies on siinä luulossa ettei vaimo epäile tuon taivaallista.. Kaikki on hyvin tarkkaan mietitty, tarinat missä oltu, kenen kanssa jne. ja miehen ystävät ovat tietenkin lojaaleja häntä kohtaan, alibi löytyy aina!

      Kertomasi perusteella voi kyllä vaan valitettavasti todeta että miehesi pettää sinua aivan varmasti...miehelle se että myöntäisi asian sinulle on ilmeisesti todella vaikeaa tai mahdontontakin? varmasti löydät jonkun vihjeen suhteesta, vaikka et sitä taida tarvitakkaan..

    • tarja_tatti

      Tiedän tapauksen, jossa pettämistä epäilevä vaimo laittoi yksityisetsivän miehen perään ja sai sitä kautta todisteet.

    • ap pihalla ja rikki

      Niinhän se sitten oli. Varmaan puolen vuoden aikana lukemattomia viestejä, useita päivässä, satoja kuussa toiseen numeroon. Nyt olen rikki. Mies kielsi viimeiseen asti, kun ei enää voinut, myönsi viestittelyn. Kiven kovaa sitten sen takana, pelkkää viestittelyä ei muka mitään muuta. Kuinka tyhmänä se mua pitää? Onko millään mitään rajaa??

      • näinhänseon

        Rakastajani totesi ettei koskaan myönnä vaimolle suhdetta vaikka hänellä olisi miten pitävät todisteet, kieltää kaiken viimeiseen asti. Syytä tuohon ei mitenkään osannut selittää, miksi kieltää jos jää rysän päältä kiinni? itsensähän siinä idiootiksi tekee?

        Totuus varmasti satuttaa äärettömän paljon, mutta onko se kuitenkin parempi kuin elää valheellisessa suhteessa, missä toinen on aivan jotain muuta miksi hänet on kuvitellut? rakkaimmasta tulee kuin tuntematon..


    • ap rikki

      Mä en ole viime yönä nukkunut yhtään. Olen vain miettinyt mitä niin pahaa olen näille kahdelle ihmiselle tehnyt, että on oikeus kohdella mua näin? Miksi mä olen niin huono, että mulle voi tehdä näin? Miksi musta tuntuu kaikkein pahimmalta, vaikka mä en tietääkseni ole tehnyt mitään pahaa. Mä en käsitä. En vaan ymmärrä miksi mun pitää joutua tällaista kärsimään! Enkä tarkoita, että olisin mikään erityisen hyvä ihminen minäkään. Mutta... mä en käsitä. Mä olen rikki. Mä varmaan kuolen tähän. Toivottavasti he kaksi saivat mitä halusivat ja ovat nyt onnellisia.

      • Dal Acin

        Älä jää tuohon suhteeseen.

        Erottuasi voi tämä mies hinkua sinua takaisin. Älä ota.

        Häntä ketuttaa sitten, kun surusi on surtu ja hänet korvattu uudella miesystävälläsi.

        Hakeudu ystävien ja sukulaisten seuraan. Sure rauhassa, mutta koeta piristää itseäsi mukavalla tekemisellä. Kyllä se siitä vielä.


      • Voimahali!

        Voi kulta pieni :-(

        Älä etsi syitä itsestäsi, pettäjällä on koko vastuu tekemisistään. Ketään ei pakoteta pysymään naimisissa yhden ihmisen kanssa, jos haluaa olla toisen kanssa.

        Etkä sinä siihen kuole. Minun maailmani romahti 26.kesäkuuta 2010 ja tässä sitä ollaan, kyyninen katse kohti tulevaisuutta ja opettelen tervettä itsekkyyttä.

        Älä anna mielikuvituksesi laukata kuvittelemalla, että heillä olisi jotenkin täydellistä se yhdessäolo, saati että nainen olisi jokin unelmien vamppi. Arki on tuossa ajassa tullut vastaan.

        Mies ei tule koskaan myöntämään yhträän mitään. Ei vaikka jäisi housut kintuissa rysän päältä kiinni.


      • kokemus48

        Voi, olen niin pahoillani puolestasi. Kaiken tuon kokeneena, en voi kuin lähettää ison halauksen sinulle! Sinä et ole syyllinen. Meillä tapahtuneesta 2,5 vuotta ja avioliittovuosia takana oli silloin 25 vuotta. Nyt otat aikaa itsellesi, käytät erilaisia tahoja avun saamiseksi. Itse soitin kriisipuhelimeeen. Millään päätöksellä ei ole kiire, älä missään tapauksessa tee hätiköiden mitään. Miehesi tulee väittämään naista "vain ystäväksi" ja kieltää kaiken muun.


      • Ansaitset parempaa.

        Sinä et ole syyllinen mihinkään. Et ansaitse tällaista kohtelua, ansaitset parempaa. Sinä et ole se huono, vaan mies. Se mitä miehesi teki oli väärin. Jotkut ihmiset pystyvät itsekkyyksissään julmaan välinpitämättömyyteen. Sellaiset ihmiset kannattaa jättää huoletta taakse ja etsiä joku joka ymmärtää mistä parisuhteessa ja rakkaudessa on kyse.

        Se että pettääkö ei kerro moraalista niin paljon kuin se että valehteleeko. Pettämään voi kerran hairahtua, mutta kirkkain silmin valehtelu puolisolle -hänelle kenelle tulisi luottaa kaikki- kertoo sydämen kylmenemisestä ja ahneuden astumisesta tilalle.

        Muillekin tällä palstalla oleville epäilijöille, tämä tapaus valottaa hyvin pettäjän mielenlaatua, ja se on musta ja likainen se.

        voimia ap:lle, toivon että löydät parempaa


    • kokemusta on

      Otan osaa suruusi. Onneksi kaikki selvisi näinkin pian. Sait täältä hyviä neuvoja, ja kaikki asiallisia. Muista, että syy ei ole sinun, mies on hakenut jännitystä ja seikkailua elämäänsä. Kotona pelaa huolto, ja toisaalla on salainen ystävä, joka tuo jotain puuttuvaa elämään.

      Älä tee mitään harkitsematonta tässä vaiheessa. Erota ehtii myöhemminkin, sinä tarvitset nyt aikaa vahvistaaksesi itseäsi. Ehdotan että menet terveyskeskuspsykologille puhumaan asiasta, muuten tuosta shokista ei selviä yksin.
      Luulen, että toinen nainen ei halua tätä miestä, ehkä on halunnut päästä eroon. Runsaat viestittelyt ovat pelkästään rasittavia, kontrolloiviakin ehkä. Mies on sitonut toinen naisen vääryydellä suhteeseen.

      Olen pahoillani puolestasi, mutta nyt kun tiedät, on suunta ylöspäin..pikkuhiljaa.

      • Kyllä siitä

        pettämisestä selkiää ilman psykolokiakin, ainakin itse koen selvinneeni. Onhan se yli 20 vuotta yhdessä olleena seisauttava paikka kun aistii että puoliso ei ole sitä miksi sen on mieltänyt. Niitä pettämisen merkkejä ilmaantui pikkuhiljaa ja kun aikaa kului, yhä enemmän ja valheet kävivät läpinäkyvimmiksi. Kun tieto muualta vahvisti epäilyt aiheellisiksi niin onhan se koettelemus. Ensin aiheen haluaa kieltää mutta kyllä se siinä vaiheessa kun oma kotikaan ei työpäivän taukojen huvikeskusena saanut olla rauhassa on otettava itseä niskasta ja ravisteltava arkeen. Petetyksi on tultu ja elämä jatkuu. Olisiko niin että kun se pettäminen ja valehteleminen on kyllin törkeää, niin sen yli on helpompi päästä? Ei ole epäilyille sijaa ja asiat on helpompi laittaa järjestykseen. Itse koen vaimon pettämisen siten, se aika kun elää epätietoisuudessa on raastavaa, eikä tuosta olisi asella uhatenkaan totuutta saanut puristettua, ellei olisi sitten omaan näppäryyteensä sortunut. Saati että siinä olisi ollut itsessä luonnetta asioista puhua, pettämiseen ja valheisiin kyllä rohkeus riitti. Sille psykolokillekin oli tilauskantaa,,vaimon puolesta, tuon alkaessa tutustua itseensä. Ammattiapu on tarpeen jos vähääkään ei tunnu sille että kykenee itse jäsentelemään tapahtuneita, eikä keskusteluavusta ystävien taholta ole haittaa siitäkään. Aika monasti petetty joutuu henkisesti vaikeaan asemaan, ensin puoliso paljastuu kaikeksi muuksi kuin on itse mieltänyt, elää ehkä pitkän ajan epätietoisuudessa puolisonsa suhteen ja lopuksi käryn käytyä joutuu pettäjän taholta vielä syyllistetyksi tapahtuneista. Ainahan pettäjä löytää syyn toiminnalleen muualta kuin peilistä, näin meilläkin. Syy löytyy ihan mistä vaan paitsi itsestä kun ei haluta myöntää itselle että on petetty puolisoa ja etenkin itseään elämällä valheessa. Pitää analysoida se oma osuus ketjussa ja tehdä sen pohjalta johtopäätöksiä huomisesta, eikä siinä tarvitse sen pettävän osapuolen mieltymyksiä liikaa kuunnella, eihän tuokaan ole omille teoilleen kysellyt puolison siunausta. Ei se polku loppuviimeksi niin paha ole tarpoa kun on itselleen ollut rehellinen, pettäjällä kantamus on painava, eikä kadehdittava. Pitää vaan mieltää asia siten ettei kaikilla meillä ole rohkeutta olla rehellisiä ja sinun kuten itsenikin kohdalle on tuollainen kortti sattunut. Korttipelissä on kuitenkin kaikki kortit käännettävä, muuten ei tiedä mitä olisi saavuttanut, tai menettänyt. Mutta niin korttipelissä kuin suhteessakin, epätietoisuus se on mikä kalvaa. Huonommankin lopputuloksen kanssa kyllä pärjää. Onnea ja menestystä seuraavaan jakoon.


    • näkökulmaa

      Tuli mieleen siitä nimettömästä silmien avaamisviestistä että jos se oli ulkopuoliselta, niin miehesi ja sen naisen välillä luultavasti oli jotain muutakin kuin viestittelyä. Miksi muuten kukaan muu tietäisi pelkästä viestittelystä?

      Mutta jos viesti oli toiselta naiselta, se kuulostaisi siltä että nainen on kyllästynyt tilanteeseen/mieheen, sillä miksi kukaan toisen miehen itselleen haluava paljastaisi suhteen, sillä siitähän saa vain miehen vihat niskoilleen. Mieshän nimenomaan haluaa pitää suhteen salassa. Paljastaminen on saattanut olla toiselle naiselle ainoa keino päästä miehestä eroon.

      Monenlaista kokeneena vain mietin että jommin kummin se luultavasti on.

      Joka tapauksessa lähetän voimia jatkaa eteenpäin, et ansaitse noin huono kohtelua. Suosittelen jättämään moisen petturin.

    • kokemusta on

      Näkökulmaa-nimimerkki on oikeassa. Kun vihjeviesti vaimolle lähtee, kyseessä on suhde, josta toinen nainen haluaa päästä eroon, ja miehen vihasta välittämättä tekee tämän äärimmäisen liikkeen. Niin itse tein, olin satimessa ja kyllästynyt jatkuviin soittoihin ja viesteihin, eikä muuta keinoa ollut lopettaa. Kun viesti vaimolle lähti, ei ole soinut puhelin eikä piipannut tekstarit, ihmeen rauhallista tässä päässä, mutta niin on miehenkin kotona. Siellä ei tapahtunut mitään, jatkavat entiseen malliin. Mies kärähti noin kolmannen kerran (eri naiset kyseessä), ja kaikki jatkuu kuten ennenkin. Mies pääsi kuin koira veräjästä, mutta se ei ole minun ongelmani onneksi. itse pääsin ukkomiehestä eroon ja se on pääasia.. ei ikinä enää varattuja..

      • koskahan ex

        Kyllä se näin oli minullakin.... laitoin vaimolle viestiä kun halusin päästä miehestä eroon. Mutta ei se mitään ole auttanut, jotenkin se mies osaa luikerrella aina uudestaan takaisin luokseni vaikka kuinka päätän olla kovana. Jotkut vaan osaavat!
        Vaimon kanssa jo keskusteluyhteys ollut pari vuotta. Ensin hän syytti miestänsä ja nyt minua kun en jätä hänen mistänsä rauhaan.
        Minä jo itse luovuttanut, antaa äijän käydä, pääsen helpommalla. Ei tarvi kuunnella ruikutusta ja itsemurhauhkailuja.
        On se helppoa toisilla tehdä mitä vain kun ei välitä mistään.


      • tässä sulle neuvo
        koskahan ex kirjoitti:

        Kyllä se näin oli minullakin.... laitoin vaimolle viestiä kun halusin päästä miehestä eroon. Mutta ei se mitään ole auttanut, jotenkin se mies osaa luikerrella aina uudestaan takaisin luokseni vaikka kuinka päätän olla kovana. Jotkut vaan osaavat!
        Vaimon kanssa jo keskusteluyhteys ollut pari vuotta. Ensin hän syytti miestänsä ja nyt minua kun en jätä hänen mistänsä rauhaan.
        Minä jo itse luovuttanut, antaa äijän käydä, pääsen helpommalla. Ei tarvi kuunnella ruikutusta ja itsemurhauhkailuja.
        On se helppoa toisilla tehdä mitä vain kun ei välitä mistään.

        Ai niinkuin pääset helpommalla, kun annat miehen panna itseäsi edelleen? Käyttäydyt aivan samalla tavalla kuin tuo ukkomies, et välitä mistään, et edes itsestäsi.
        Ihmettelet kun vaimo syyttää ettet jätä miestä rauhaan. Ethän sinä jätäkkään. Vaihdappa kuule puhelinnumerosi ja jätä avaamatta ovesi, jos mies sen taakse ilmestyy. Helppoa kuin heinäteko.
        Tosiasiahan on, ettet halua päästä miehestä eroon, eikö niin? Haluat hänet itsellesi.


      • koskahan ex
        tässä sulle neuvo kirjoitti:

        Ai niinkuin pääset helpommalla, kun annat miehen panna itseäsi edelleen? Käyttäydyt aivan samalla tavalla kuin tuo ukkomies, et välitä mistään, et edes itsestäsi.
        Ihmettelet kun vaimo syyttää ettet jätä miestä rauhaan. Ethän sinä jätäkkään. Vaihdappa kuule puhelinnumerosi ja jätä avaamatta ovesi, jos mies sen taakse ilmestyy. Helppoa kuin heinäteko.
        Tosiasiahan on, ettet halua päästä miehestä eroon, eikö niin? Haluat hänet itsellesi.

        Kyllä kuuleppas ihan oikeasti ajattelin pääseväni miehestä eroon kun hänen vaimolleen kerron. Odotin miehen suuttuvan ikuisiksi ajoiksi minulle. Ei vaan niin käynyt, tuntuu että se mies nauttii tilanteesta kun saa kahdelle naiselle valehdella ja kieroilla.
        Puhelinnumeron olen jo vaihtanut, eihän se auta, kun salaiseksi en sitä kuitenkaan laita.
        Tosiasiassa en todellakaan halua tätä miestä itselleni, aivan täysin patologinen valahtelija.
        Ja pääsen todella helpomalla kin annan äijän käydä. Tosin en ajattele seksistä että anataisin jonkun panna minua. Se on kahden ihmisen toisilleen tuottamaa nautintoa ja aikuisena ihmisenä osaan ottaa sen vain niin.
        Miten niin en jätä toista rauhaan? Aivan varmasti jätän jos vain hän jättäisi minut.


    • pöhja pah

      Joskus voi olla niinkin päin, että kakkonen haluaakin tämän miehen kokonaan itselleen ja sitten tämä kakkonen alkaa lähetellä vaimolle vihjaavia tekstiviestejä. Se on vasta mukavaa..
      Mutta kun on petturit kyseessä, niin tottakai he kykenevät ihan mihin tekoihin vain. Voin vain omasta kokemuksesta sanoa, että ei ole kiva lukea viestejä kakkosnaiselta, mutta varmaan tämä kakkosnainen tiesikin sen, että paras "kosto" on käydä vaimon kimppuun, kun ei sitten valinta tilanteessa ukosta olekaan lähtijäksi.
      Jos kerran lähtee salasuhteeseen, niin eiköhän pitäisi keksiä jotkut muut keinot, kuin tekstittelyt. Vaikkapa soitto suoraan vaimolle, asiallinen sellainen.

      Mutta kun on niin paljon kivempaa tökkiä tikulla nurkan takaa..

    • ............

      Voihan kyseessä olla joku ulkopuolinen, joka epäilee miehesi pettävän ja haluaa tuoda asiaa selväksi sinulle. Ainakin tuttava piirissä on näin ollut mies on nähty tansseissa jonkun muun kanssa niin vaimolle on lähtenyt kortti "hänellä on toinen".. jne..

      • miun mielestäin

        No just joo. Jos tanssii jonkun toisen kanssa niin se ei kyllä vielä pettämisestä kerro yhtään mitään. Eikö teidän tuttavapiirissä saa tanssia vieraan ihmisen kanssa, jos yksin ulos lähtee? Aika ahdasmielisiä olette.

        Eikö olisi parasta kuitenkin kertoa epäilystä mahdolliselle petetylle suoraan? Itse kiukustuisin suuresti, jos saisin jonkun kortin, - hänellä on toinen. Voi jeesus.

        Oletteko jalomielisyydessänne ajatelleet, että jospa epäilynne onkin aiheeton. Oletteko ajatelleet, että sotkette aiheettomasti vieraan perheen elämän ehkä pitkäksikin ajaksi.
        Puhukaa ja nimenomaan puhukaan mieluummin kun kortteja laitatte.


    • Käräytänkö vai ei?

      Onhan se nyt tosi ettei kukaan huvikseen lähetä viestiä, soita tai ota yhteyttää, jos ei mitään aihetta ole. Erään ukkomiehen uusi rakkaus keksi soittaa minulle, meillä ei kyllä ollut enää varsinaista suhdetta, mutta hämmästyin naisen teosta, miksei hän ottanut suoraan yhteyttä vaimoon? Luulen että hän pelkäsi suhteen ukkomieheen päättyvän, mut piti varmistaa etten minä ole este heidän suhteelle.
      Nyt olen kahden vaiheilla, käräytänkö miehen vaimolle vai en?
      Toisaalta miksi sotkisin käteni paskaan pettävän miehen vuoksi?
      Jos vaimo on laput silmillä eikä nää mikä petturi miehensä on, niin olkoon.
      Toisaalta haluaisin naisena tietää jos minua petetään.
      Kysymyksessä vaan sattuu olemaan mies joka ei parane koskaan.
      Tiukka paikka.

    • kokemusta on

      Mitä Sinulle kuuluu ap??

    • Reeb

      Tsemppiä aloittajalle! täällä ollaan myös niin ihanassa tilanteessa, että aviomieheni kärähti suhteesta, joka alkoi seksistä ja jatkui päivittäisenä lepertelynä. Uutta panotapaamista eivät kerenneet vielä järjestää, kun miehellä sattui pikku fiba, ja jäi vahingossa kiinni. Näitä näköjään tapahtuu aika monelle.. Ja niinkuin mieheni ihana tyttöystävä minulle asian ilmaisi "Olet vielä niin kokematon, ettet tajua aikuisten asioita". Eli nämä seksiseikkailut voidaan ilmeisesti kuitata nk.aikuisten asioina, niin kenenkään ei tarvitse ottaa vastuuta tekemistään. Näin täällä toimitaan; ei muuta kuin omat halut vaan kaiken edelle ja jännitystä elämään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe