TROLLIKISA !!!!

Julistan virallisen trollikilpailun alkaneeksi ja tähän ketjuun voi laittaa parhaan bravuuriesityksensä näkyviin.

Mikäli oma esitys näyttää jäävän jonkun muun varjoon, voi sitä voitolla olevaa yrittää kampittaa parhaansa mukaan.

Voittaja valitaan äänestyksellä ja toimin itse ylituomarina.

31

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alv-paskot

Toimin muuten itse ylituomarin kun noin 2kk sitten tein äänestyksen palstalaisista, "anna pisteet palstalaisista". Silloin en ollut vielä rekannut tätä vammaist... hienoa nikkiäni :) Ja sä voitin sen, remember ;)

Trollikilpailusta.... olen paras, jumalauta kaivan vaikka jokaisen ketjuni esiin jos ette muuten usko..

• Nuuh.. nuuh...

Nuuh! o_O.. Haiset ihan mäskiämpäriltä.

- Kohtalaisen selväjärkinen
        - Jumalolento
        - Ollut paikalla 2kk sitten
        - Tehden äänestyksiä
        - Tuomari... njaa..kiroilee

Ei pidä paikkaansa! Mikä noista ei kuulu joukkoon? :D

• aIv-paskot

Otttamalla huomioon, että meidän alv-paskojen oma useimpiin tarkoituksiin riittämätön reaalitietokanta pakottaa kohderyhmää huomioimaan vastuunalaisia kontradiktiota.

• pceehappoemäsvalmist
        aIv-paskot kirjoitti:

Otttamalla huomioon, että meidän alv-paskojen oma useimpiin tarkoituksiin riittämätön reaalitietokanta pakottaa kohderyhmää huomioimaan vastuunalaisia kontradiktiota.

änkäpyko, i luuv juu... :)

• aIv-paskot

Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että ketju antaa mahdolisuuden parantaa ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

• aIv-paskot

Tapahtumat viimeaikoina osoittavat, että ketju johdattelee meidät ja tukiryhmämme
        huomaamattomiin haittatekijöihöihin.

• :)
        aIv-paskot kirjoitti:

Tapahtumat viimeaikoina osoittavat, että ketju johdattelee meidät ja tukiryhmämme
        huomaamattomiin haittatekijöihöihin.

Jaa! :)

Oukei. Jätän sut nyt rauhaan ;)

• KUKA MÄ OLEN? TOINENKIN NIKKI ON TÄÄLLÄ KÄYTÖSSÄ-

HÄHÄ.

• änkäpyko

Oikea trollikoira! =D

Kuseksitteko usein täällä?

• en mää ala

Mitä saa palkinnoksi, kun voittaa?

Ja kuka operaattori hoitaa äänestyksen? Höh.. Epäluotettavan tuntuinen kisa!

• Palstalla äänestetään ja rekisteröityneinä, niin ei tule massahuijauksia puskista.

Palkinto ei ole pääasia, vaan jalo kilpalu.

• buddy-love.

Minä olen nyt hyvin hyvin loukkaantunut koska minua ei kiusata täällä riittävästi ! Minä vaadin välittömästi lisää huomiota ja kunnon kiusaamista !

Ja tiedättekö edes, että tulevaisuuden tietokoneet tulevat mahdollisesti toimimaan täysin uudenlaisella periaatteella ? BUNhankkeessa valmistetaan ja tutkitaan yksilöllisesti muokattuja molekyylejä, joita voidaan tulevaisuudessa käyttää molekyylitason tekniikkaan perustuvissa laitteissa. Hankkeen mottona on 'kuinka hyödyntää molekyylien luontaisia ominaisuuksia laskutoimitusten tekemisessä', mikä on periaatteeltaan täysin vastakkainen nykyiselle ajattelulle, 'kuinka matkia transistoreja molekyylien avulla'.

;)

• alv-paskot

Pikkuinen lisäys vielä sulle, rakas NEITI kökkö-kolo, tuossa kun äsken muka olin niin huolissani omista peukuistani niin mullepa on niitä annettu kahdeksaa, kymmentä :) Ei kahdeksaakymmentä sentään. Muistatko palstamatkat? Muistatko arvon chubby-dome? Kuinka moni kiersikään selluliiteistä metri-helenaan, voi vain arvailla (tai lukea luetuista viesteistä). Kuinka monta, ah, kertaa olen bluikkiksen saanut vakuuttelemaan irl-rakkauttaan, en jaksa edes laskea.

Oon ollu tällä palstalla syyskuusta asti, ja huomannut ettei täällä ole muita kuin tosikkoja tai jotain vitun tylsiä trolleja, oikeasti sairaita ihmisiä. En viitsi kirjoittaa enempää koska oon niin humalassa ja ja youtube-biisi loppu ja pitää vaihtaa.

• ratikkakuski.

Nyt eewari riittää!

Oletkin munan puutteessa, sinua pitäisi miehen panna olan takaa.

• man on the moon

eiks eewari olekaan trolli?

• The Trollooper
      • lopputulos

Ei kiinnosta enää. Jumaluutta tavoitellut trolli on ääliö ja munaton surkimus :(
        Ehkä löydän huomenna vireyttä lisää pomppia mokoman hyytelöjämän päällä.

• ?
        lopputulos kirjoitti:

Ei kiinnosta enää. Jumaluutta tavoitellut trolli on ääliö ja munaton surkimus :(
        Ehkä löydän huomenna vireyttä lisää pomppia mokoman hyytelöjämän päällä.

Niinkö, punttikarju?

• lopputulos
        ? kirjoitti:

Niinkö, punttikarju?

Minulta puuttuu ne :) Olen täällä ANSAITAKSENI sellaiset :D

• lopputulos
        lopputulos kirjoitti:

Minulta puuttuu ne :) Olen täällä ANSAITAKSENI sellaiset :D

Vastus on vaan surkea ja noloa :(

• perzmitta
        lopputulos kirjoitti:

Vastus on vaan surkea ja noloa :(

LÄÄKKEET.

• lopputulos
        perzmitta kirjoitti:

LÄÄKKEET.

Älä hauko henkeä. Käy ihmeessä hakemassa.

• crocuta_crocuta

Vittu mikä lauma luusereita tämäkin palsta on. Joo en ymmärrä miksi vitussa täällä niinkin kauan jumitin.

Täällä saa vittuilua osakseen vain siksi, että on itseasiassa sellainen, että saa jopa pillua. Sekä siitä että sattuu olemaan älykkäämpi kuin muut.

Muutama työtön hinaaja täällä hyppii heti silmille. Perussuomalaisia äänestäviä pikku rassuja, joilla ei kuitenkaan ole sitten pokkaa olla avoimen rasistisia vaan piilottelevat sitä jonkun puolikorrektin sana helinän takana.

Ja jos vielä erehtyy omistamaan normaali mittaisen kyrvän, eikä mitään datsunin penkkin ja läskin perseen väliin kiinni hautunutta nestekertymää, niin saa kuunnella lällätystä ihan tarpeeksi. Vittu te kusipäät ansaitsette palstanne, mä etsin vähän älyllisempää seuraa. Moro.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe