Onhan ilo silmälle kun luontolenkkipolulla näkee jalkineena Nokian pitkävartiset korkokumisaappaat esim. valkeat Evita malliset. Kosteaan maahan jää sitten kauniit Evita korkokumisaappaitten jälki joka kertoo lenkkeilijän arvostaneen hyvien luontoon sopivien jalkineiden merkityksen. Samalla myös luontopolulla varmaan moni haluaisi samanlaiset jalkineet jalkaansa, mutta ongelmana oisi mistäpä e Nokian Evita korkokumisaappaat sitten löytyisivät? Itse pidän punaisia Kontioitakin marjametsällä ja toisinaan lenkkeilen luonnossa ja kesämökillä valkeat Evita korkokumisaappaat jalassani.
Nokian pitkävartiset korkokumisaappaat
4
1712
Vastaukset
- Lenamies
Ostin aikoinani kolmet pitkävartiset Lena korkosaappaat, kahdet mustat ja yhdet ruskeat, paljon olen niitä käyttänyt, ovat niin hyvät jalassa, mutta vieläkin kahdet on ihan hyväkuntoiset. Ne on kauniimmat saappaat mielestäni mitä Nokia on valmistanut. Toivoisin että vieläkin vastaavia korkosaappaita valmistettaisiin ja mielellään ainakin no: 42-43 saakka, koska tiedän, että niille löytyisi myös miespuolisia käyttäjiä.
- heimo.k
Kyllä miespuolinen käyttäjä minäkin olen ja pidän ulkonakin ja kaupungilla kävellessä naisten Evita korkokumisaappaita. Sekä kesämökilläni pihalla oleskellessa ja laiturilla istuessa. On mukava kuulla että muitakin miespuolisia korkokumisaappaitten käyttäjiä on.
- Anonyymi
heimo.k kirjoitti:
Kyllä miespuolinen käyttäjä minäkin olen ja pidän ulkonakin ja kaupungilla kävellessä naisten Evita korkokumisaappaita. Sekä kesämökilläni pihalla oleskellessa ja laiturilla istuessa. On mukava kuulla että muitakin miespuolisia korkokumisaappaitten käyttäjiä on.
Onhan meitä, vaan kun en aikoinaan 80 luvun alussa missään Evitoja nähnyt myynnissä, enkä osannut etsiä, kun ei tietoa ollut (ei nettiä). Parit Cityt ja Lenat ostin, mutta nekin menin hävittämään, kun elämäntilanne vaati. Ja nykyisin 42 kokoiset ovat kiven alla! Täytyy tyytyä Acquoihin, jotka ovat kalliita, eivätkä niin siroja kuin nokialaiset.
- Anonyymi
Kunpa näkisikin korkokumisaappaita nykypäivänä, tai edes kumppareita, lenkkarit jalassa nykyisin kelillä kuin kelillä. Vanhasta tottumuksesta talvella loskakelillä tuijotan edelleen maahan, josko edes haisaappaiden jälkiä näkyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708