Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa henkilöstövuokrausyrityksen kautta eräässä yrityksessä tittelillä myyntiassistentti.
Palkkani on tällä hetkellä 2300€ / kk puhelinetu ja erilaiset henkilöstön edut (kuten taksikortin käyttö työasioissa, hierontaetu, terveydenhuolto, ilmaiset lehdet jne). Etuja on aika paljon, tosin enemmän ja vähemmän käytettäviä sellaisia.
Sopimusta allekirjoitettaessa en ollut vielä valmistunut, mutta erittäin hyvällä alan työkokemuksella (markkinointi ja mainosalan työt) ikääni nähden (23v.), oli varmastikin vaikutusta palkkaan.
Nyt tilanne on tämä, että ensi viikolla töissä aloitetaan keskustelu työsuhteeni jatkoon liittyvistä asioista. Vihreää valoa on siis jo annettu, ja olen nyt siis siirtymässä henkilöstövuokrausyrityksen listoilta tämän nykyisen työpaikkani yrityksen palkkalistoille.
Olisi siis aika keskustella palkasta.
Tilannehan on muuttunut kumminkin, sillä olen valmistunut ammattiin tässä välissä, työkokemusta on taas kertynyt lisää ja työtehtävät ovat muuttuneet vaativimmiksi ajan myötä.
Minulla on tämän lyhyen 4kk aikana ollut jo 2 todella suurta projektia, jotka on täysin annettu minun käsiini. Kummastakin suoriuduin erittäin hyvin, ja kaikin puolin työpanokseeni ollaan tyytyväisiä. Nämä kyseiset projektit ovat aina kerran vuodessa toistuvia, ja lisäksi nyt keväällä ja alkusyksystä on tulossa vielä muutama iso projekti lisää.
Nyt olen hakenut myös AMK:hon aikuiskoulutuspuolelle opiskelemaan, ja olen tehnyt täällä selväksi halustani jatkuvasti kehittyä ja oppia lisää, mitä arvostetaan kovasti.
Vastuullani on myös assistentin töitä, hoidan päivittäin useita juoksevia asioita.
Työnkuvaani ei edes mielestäni sisälly hirveästi myyntihommaa, joten olen alusta asti ihmetellyt, mistä titteli myyntiassistentti.
Teen myyntitiimin avustavia tehtäviä vain jonkin verran ja hoidan laskutusta eteenpäin, siinä oikeastaan kaikki myymiseen liittyvä.
Henkilöstövuokrausyrityksen sopimuspapereissa lukeekin nimike myynti-ja markkinointiassistentti, joka mielestäni kuvaa parhaiten työnkuvaani.
Teen siis tasapuolisesti myös markkinointihommia aina suunnittelusta lähtien ja minulla on omat vastuualueeni yrityksen markkinoinnissa.
Mikä olisi siis teidän mielestänne sopiva palkka, ja mitä luulette, onko mahdollista keskustella tulevan työnantajan kanssa tittelin muutoksesta ?
En tiedä miksi myyntiassistentti tökkii niin pahasti, se ei vaan mielestäni kerro työnsisällöstä tarpeeksi ja mietin koko ajan kumminkin tulevaisuuttani ja sitä, miltä se näyttää CV:ssä.
Päässäni pyörii luku 2600€/kk, olisiko se sopiva palkkapyyntö ?
Koska tunnetustihan palkankorotuksia yleensä on turha mennä ruikuttamaan, enkä halua jäädä palkkakuoppaan.
Nyt on tilaisuuteni pyytää palkkaa, johon olen oikeasti tyytyväinen.
Myyntiassistentin palkka, neuvoja kaivataan !
Ckioläyfsqer
1
3983
Vastaukset
- ada3
ku noi isoja joudut tekee nii pyydä ny 3000 ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829