Bulgarian Tribulus

Hikipeikko

Huh huh, hikeä pukkaa. Jos meinaan käytän tuota Bulgarian testoa. Mites muilla kokemuksia?
Muutaman päivän kokeilun jälkeen luovutin, kerää nestettä ihan sikanaan ja varsinkin yöt pyörin sängyssä hiestä märkänä. Eli, ei ainakaan minulle sovi.

10

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjfmtm tmm

      rupee panettaa...

    • Hikipeikko

      Mitään sellasta en hikoilultani kyllä havainnu.

    • trinityS

      Itselle kasvoi kolmas silmä.

    • RunkkuPena

      Mun serkku osti Pakkiksen Mikelta Ribulusta. Massaa tuli 13 kiloo 3 kuukaudessa.

    • Voi elämän kevät

      Joopa joo, olen sanaton...

    • kokeiltu on

      Ei täällä tiedä kaikki porukka vittuakaan miten testo edes vaikuttaa!

      Huvittavinta sekä säälittävintä on tuo Tribuluksen mollaaminen.

      Kerronpa yhden tosi asian elävästä elämästä:
      - Oikea roina elikkä ampullista otettava testo kun painetaan lihakseen esim. enanthate niin se alkaa toimia vasta 2-4 viikon kuluessa ja moni joka ei ennen ole kokeillut ihmettelee kun ei huomaa mitään vaikutusta.
      Syyhän on siinä, ettei sitä vaikutusta aina huomaakaan, ei edes aidosta testosteronista!
      Pikatestot on eri juttu... mutta suhteellista sekin miten toimivuuden kukin huomaa. Sustanon sisältää 4 eri testoa... Monen kokemukset pohjautuvat
      mielikuvitukseen... Oikeasti ei välttämättä huomata mitään, mutta kropassa tapahtuu hiljalleen muutoksia. Alkaa tulemaan finnejä, joillekin helvetin pahaa aknea, turvotusta ( tätäkään ei erota jos samalla bulkkaat )...

      Yritän tässä sanoa, että on älytöntä sanoa ettei Tribulus toimi jos joku pakkotoiston Mike niin väittää! Aito testo ei välttämättä näytä tehoaan sen enempää mitä tribuluskaan, ei vaan näytä! Huomaat kyllä toimivuuden jos painat aitoa testoa 500mg per viikko, niin ihossa alkaa näkymään ekat muutokset, sitten voimassa jne. Lihaksia ei tule jos ei samalla syö, vain oikeaoppisuus tuo tuloksia tässäkin asiassa, jos haluaa kunnolla niitä.

      Älkää aina sanoko että tribulus on huuhaata, sillä hyvin monella pelkät ihonreaktiot kertoo toimivuudesta. On joko luotettava tai sitten ei osta koko kamaa ollenkaan, mutta on turha alkaa vertailemaan, voin tämän pitkäaikaisena roinan käyttäjänä sanoa.

      • .................

        Ei aitokaan roina ole siis mitään ihmekamaa jolla saat lihaksia viikossa... moni yllättyykin kun huomaa että roina on vain apu ja edelleen joudut panostamaan siihen pyhään kolminaisuuteen jotta saat kehitystä aikaan.
        Jos teet kaiken oikein, niin ylimääräinen testosteroni näyttää kyllä hyödyt ennenpitkää.
        Katso mitä olet saavuttanut vuodessa ja mitä saavutit aiemmin samassa ajassa.

        Et siis kasva välttämättä miksikään möröksi tai kaapiksi jos piikität sustanonia viikkoon.... se on vain utopiaa.

        Olen aina sanonut että isoimmat ja huippuäijät tehdään suurella ruokamäärällä, hormoneilla ja loppu on siitä kiinni teetkö asiat kuten ne tulee tehdä !

        Sanon että kannattaa ostaa tribulusta. Aika kulkee ja jokainen päivä ilman kapselia on yksi päivä pois kehityksestä. elämme tätä aikaa nyt ja meidän on käytettävä kaikki oman järjen mukaan mitkä vievät meitä eteenpäin.
        Muuten ollaan pieniä ihmisiä ja jos se ei miellytä, kuten olettaa saattaa, niin on tehtävä asialle jotain.

        Lisäaineet : Tribulus, Kreatiini, massanlisääjät, proteiinijauheet, vitamiinit, perussafka.... tiedän se vie rahaa ja kaikilla ei massi riitä.

        Ja siihen vielä synteettiset napit ja ampullit päälle.


      • JJ.-
        ................. kirjoitti:

        Ei aitokaan roina ole siis mitään ihmekamaa jolla saat lihaksia viikossa... moni yllättyykin kun huomaa että roina on vain apu ja edelleen joudut panostamaan siihen pyhään kolminaisuuteen jotta saat kehitystä aikaan.
        Jos teet kaiken oikein, niin ylimääräinen testosteroni näyttää kyllä hyödyt ennenpitkää.
        Katso mitä olet saavuttanut vuodessa ja mitä saavutit aiemmin samassa ajassa.

        Et siis kasva välttämättä miksikään möröksi tai kaapiksi jos piikität sustanonia viikkoon.... se on vain utopiaa.

        Olen aina sanonut että isoimmat ja huippuäijät tehdään suurella ruokamäärällä, hormoneilla ja loppu on siitä kiinni teetkö asiat kuten ne tulee tehdä !

        Sanon että kannattaa ostaa tribulusta. Aika kulkee ja jokainen päivä ilman kapselia on yksi päivä pois kehityksestä. elämme tätä aikaa nyt ja meidän on käytettävä kaikki oman järjen mukaan mitkä vievät meitä eteenpäin.
        Muuten ollaan pieniä ihmisiä ja jos se ei miellytä, kuten olettaa saattaa, niin on tehtävä asialle jotain.

        Lisäaineet : Tribulus, Kreatiini, massanlisääjät, proteiinijauheet, vitamiinit, perussafka.... tiedän se vie rahaa ja kaikilla ei massi riitä.

        Ja siihen vielä synteettiset napit ja ampullit päälle.

        On välillä aina hyvä kysyä itseltään että "panostanko minä nyt täysillä vai olenko laiskuuttani unohtanut taas jotain vähemmälle ?"

        Eli katso roinakaappiasi miltä se näyttää ja mitä sieltä puuttuu? Miten syöt?

        Ja näin se kehitys jatkuu..... asiat vain joskus unohtuu...


      • JMJJ.-
        JJ.- kirjoitti:

        On välillä aina hyvä kysyä itseltään että "panostanko minä nyt täysillä vai olenko laiskuuttani unohtanut taas jotain vähemmälle ?"

        Eli katso roinakaappiasi miltä se näyttää ja mitä sieltä puuttuu? Miten syöt?

        Ja näin se kehitys jatkuu..... asiat vain joskus unohtuu...

        "Muutaman päivän kokeilun jälkeen luovutin, kerää nestettä ihan sikanaan ja varsinkin yöt pyörin sängyssä hiestä märkänä. Eli, ei ainakaan minulle sovi. "


        Kerää nestettä? Oletkohan nyt varma? Sisältääkö ks. tuote mitään muuta?
        Oletpa kokenut aika dramaattisia vaikutuksia vaikka itse olen syönyt kaikenmaailman Dianabolit Winstroliin sun muihin, mutta aina olen yöni hyvin nukkunut.
        Elä jännitä... :)


      • Hikipeikko
        JMJJ.- kirjoitti:

        "Muutaman päivän kokeilun jälkeen luovutin, kerää nestettä ihan sikanaan ja varsinkin yöt pyörin sängyssä hiestä märkänä. Eli, ei ainakaan minulle sovi. "


        Kerää nestettä? Oletkohan nyt varma? Sisältääkö ks. tuote mitään muuta?
        Oletpa kokenut aika dramaattisia vaikutuksia vaikka itse olen syönyt kaikenmaailman Dianabolit Winstroliin sun muihin, mutta aina olen yöni hyvin nukkunut.
        Elä jännitä... :)

        Kyllä näin juuri kävi. Kokeilin vielä myöhemmin uudelleen tuon käyttöä, ja sama tilanne taas. Eli jostain syystä vaikuttaa unen laatuunkin niin, että nukkuminen on tosi huonoa ja katkonaista. Ja samalla hikoiluttaa ihan tolkuttomasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe