paras kotimainen nais artisti on tarja merivirta.. mahtaakohan vielä tehdä countrymusaa?? kuulin viimeks joskus 5v sitten.ekan kerran n15v sitten dannyn (rednecks) keikalla...T (vai olisko 20v)
naisista parhain
7
785
Vastaukset
- bluesbeard
Tarja on kyllä hyvä, valitettavasti en ole koskaan onnistunut bongaamaan keikalla. Kerran oli bumtsibumissa.
- Mountain Man
Bluegrasseihin jos haluat nähdä/kuulla Tarjaa.
- Dobroholic
Tarjalla on uusi akustista musiikkia soittava "Tarja Merivirta Band". Tulevat keikat: 27.7. Faces festari Billnäs klo 18.30, 5.8. Järvenpää kävelykatu klo 14, 15 ja 16, 7.8. Opus-K ravintola Lohja, 8.8. Bluegrass in Billnäs
- teddy
thanks. taidanpa sit tonne jäkeen suunnata,ku se on lähin paikka.
- keijo
loistava laulaja! näin Juttutuvassa Kaartamon bändin vieraana ja meinas jäädä kaljanjuonti kokonaan siltä illalta. Tosi kova!
- Dobroholic
Keijo, ei muuta kuin seuraavalle TMB:n keikalle diggailemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883