Olen nyt kohta vuoden tässä etsiskellyt samalla aaltopituudella olevaa plus miinus 40-vuotiasta miestä kumppaniksi, mutta kovin on vaikeaa, ellei peräti mahdotonta löytää sellaista.
Onko ongelmana se että etsin Tampereen seudulta? Eikö täällä ole vapaita tämän ikäisiä miehiä? Missä oikein mättää? En ole lihava, naama on keskinkertainen tai vaatimaton, muttei ihan sentään petolinnun perse. Olen kuullut että muillakin ikäisilläni naisilla on vaikeuksia löytää mies. Kuvitellaanko meitä sinkkunaisia niin vihonviimeisiksi jätteiksi että ei kiinnosta, vai?
Ei viitsisi tässä iässä olla yksin koska kumminkin joutuu sitten mummona väistämättä olemaan.
MISTÄ 40-v miehiä???
62
3816
Vastaukset
- nelikymppinen mies
No, jos olet itse jo päälle 60-v, niin onhan se vaikeata varmaan..
- tämä tosi
Kyllähän noin 40 vuotiaita miehiä on ja he ovat joko varattuja tai pinttyneitä poikamiehiä joilla ei ole " haku päällä" tai sitten he ovat "toisella kierroksella" olevia jotka etsivät nuorempia naisia,
joten jos olet alle 35 vuotias, lapseton ja suht normaalin näköinen, niin sinulla
on hyvät mahdollisuudet löytää mies. - Etsivä ei aina löydä
Onhan noita 40 miehiäkin vapaana (ainakin pk-seudulla), mutta niissä vaan on useimmiten joku naista ärsyttävä piirre, kuten huumorintajuttomuus, tyhmyys, tykkää käytellä naisen rahoja, susiruma ulkonäkö, suihkua kaihtava persoonallisuus tai mielenterveysongelma. Tämä lista siis pohjautui omiin kokemuksiin puhelimessa ja treffeillä.
Mutta kaikesta huolimatta onnea vaan etsintään, kai niitä tervejärkisiäkin jossain on vapaana.- Ei jaksa enää
Tuota en ole koskaan voinut ymmärtää että miten joku voi tykätä haisemisesta. Parempi että haisuliinit löytävät kaltaisensa ja tulevat sellaisen kanssa onnelliseksi.
Olen lukenut netistä miesten näkemyksiä että
- olisi kiva kun nainenkin kävisi vain kerran viikossa pesulla, että haisisi enemmän naiselta
- en käy pesulla jos en ole hikoillut (ilmeisesti näin sanovalla on omassa nenässä vikaa ettei huomaa että kyllä on...)
- tällä palstalla jonkun ihmettelyn siitä että miksei hikinen mies tuntunut ensitreffeillä miellyttävältä...
Mt-ongelmat siedän kyllä, sillä tähän päivään mennessä en ole yhdenkään täysin terveen kanssa aiemminkaan seurustellut. Kaikilla on aina ollut masennusta tai ahdistusta ja niin on valitettavasti itsellänikin. Mutta ei niin paljoa ettäkö se haittaisi toista osapuolta merkittävästi. Samaa kaipaan toisenkin taholta. Eli jos mies alkaa puhua semmoisia että polttaa kohta itsensä elävältä että tuntuisi jokin joltakin, niin sitä ei jaksa... Ja tämä oli todellisuutta ihan ekassa parisuhteessani parikymppisenä. :P
- miukumauku7
Ongelma ei ole sinussa, tai ehkä ongelmasi on jos et "ymmärrä" katsella 50 miehiä. Ikäisesi miehet näet Tampereen tienoilla bailaavat ankarasti 18-39-vuotiaiden hoitsujen, opiskelijoiden, myyjättärien, opettajien jne. jne. kanssa, joita on sinkkuina tai eronneina pilvin pimein. Itse olen epäonnekseni jo 47 v. ja heittänyt pyyhkeen kehään nettitreffien suhteen Pirkanmaalta. Viimeksi seurustelin keskisuomalaisen miehen kanssa, voin suositella keskisuomalaista seuraa sinullekin monestakin syystä. Bensa vain on niin kallista nyt : (
Mutta luota suopeaan kohtaloon, ja etsi seuraa muutakin kautta kuin S24-treffeiltä. Aloita vaikka lavatanssiharrastus ensi kesää ajatellen!- Marko 40 vee
40 vuotiailla miehillä on vientiä koko suomessa 18-35 vuotiaiden naisten taholta,
joten suosittelen yli 35 vuotiaille naisille sekä yksinhuoltajille katseen kääntämistä yli 45 vuotiaisiin miehiin, katsos meillä nelikymppisillä on
kova kysyntä! - TiinaPäivikki
Marko 40 vee kirjoitti:
40 vuotiailla miehillä on vientiä koko suomessa 18-35 vuotiaiden naisten taholta,
joten suosittelen yli 35 vuotiaille naisille sekä yksinhuoltajille katseen kääntämistä yli 45 vuotiaisiin miehiin, katsos meillä nelikymppisillä on
kova kysyntä!Ei kai kukaan 18v tyttö halua hengailla isänsä ikäisen kanssa?!
Paitsi jos papan ikäinen on tosi rikas, niin sen kanssa voi aikaa viettää, kunnes löytää nuoremman ja herkumman;) - ei kiitos papparaisi
Marko 40 vee kirjoitti:
kova kysyntä!Minkä takia naisen pitää haluta iästä riippumatta aina sitä vanhempaa miestä?
Mitä vähän yli nelikymppinen tekee papparaisilla? Oikeassa olet vain siinä, että nelikymppistä miestä parempaa ei varmasti ole, jos seksi on mittapuuna. Osaatte hommanne, siitä pointsit sulle.
Mutta ei se mitä, keskity sinä vaan nuorempiin naisiin, niin jää ne kolkyt miehet nelikymppisille naisille. - Ei jaksa enää
Se alkaa tuntua kyllä siltä että noin on kuin sanot. Olen itse 42-vuotias, kroppaa on kehuttu välillä jopa puolta nuoremman naisen kropaksi - mutta naama on kuin ikäiselläni että kaikkea ei voi saada... Jos tässä maassa tarkenisi vähän paremmin niin kaippa saisin iskettyä miehiä esittelemällä itseäni, mutta kun suuren osan vuotta on vaan se lärvi esillä, niin milläs sillä isket kun ei mitenkään eroa edukseen muista ikäisistään. Ja nuorten kanssa on turha lähteä kisailemaan jos alkaa posket reunoilta repsottaa eikä ole varaa mihinkään naamanahkan pingoitusleikkaukseen.
Toisaalta en kyllä jaksaisi kiinnostuakaan miehestä joka haikailee parikymppistä naista. Haluan sellaisen kumppanin jonka kanssa voi olla samalla aaltopituudella, ymmärtää toista kun on samat lähtökohdat ja eletty samoja vaiheita ja kausia.
Keski-Suomesta on ihmeen paljon ollutkin porukkaa tarjolla, mutta muuttaa en halua, ei ole varaa matkustella ja en voine edellyttää mieheltäkään sitä että hän jaksaisi joka vk-loppu olla kurvaamassa tähän suuntaan.
Viimeaikoina on kyllä tullut pieni joukkomuutto viestiboxiini, eli liekö siten kevät innostanut seudun miehiä haeskelemaan seuraa. Talven mittaan alkoi tuntua siltä että ketään ei kiinnosta yhtään mikään, minä en muita eikä he minua. Ihmettelin jo että näinkö innotonta sakkia plus miinus nelikymppiset ovat. On niin kuin "ihan sama" sen ikäisille miehille että löytyykö ketään vai ei. Ehkä sitten käyvät naiskentelemassa nuorempia ja lopun aikaa elävät keskenään? - ihmettelijä--
Marko 40 vee kirjoitti:
kova kysyntä!Jaa, tarkoittaako että kun nelikymppisillä on kova kysyntä, että he kovasti kyselevät nuorilta naisilta lohkeisko vähän?
Jep totta. Jos etsii nykyään naista, niin kannattaa kyllä ensimmäiseksi keskittyä tohon 18 - 30 ryhmään, sillä siellä on paljon sinkkuja, joita vanhemmat miehet kiinnostavat. Vanhemmilla naisilla on yleensä ihan käsittämättömiä vaatimuksia ja he ovat käyneet niin monta suhdetta läpi, että suhtautuvat miehiin jo ihan kummallisella mentaliteetilla. Toki 30 - 45 ryhmästä löytyy noita uskottomia rouviakin paljon, jotka näyttävät kiinnostavan monia miehiä.
Mutta jos haluaa ratkaista ongelman, niin varmasti varattujen miehien joukosta löytyy kiinnostusta toiseen naiseen. Suurin osa on valmis kyseiseen asiaa, joten eiköhän markkinoita ole kyllä tarpeeksi.
- ei millään hyvällä..
Juu niin varmasti. Huvittelu seuraksi tuollaiset käppänät ehkä joillekin kelpaavat (itse en ikinä kelpuuttaisi faijani ikäistä äijää edes petipuuhiin), tuskin parisuhteeseen. Kuolette yksin kun oman ikäisenne eivät teitä huoli sitten kun jossain kohtaa palaatte häntä koipien välissä ikäistenne naisten piiriin koska kukaan teitä reilusti nuorempi nainen ei jää teitä kaitsemaan jos on täysipäinen :).
- Marko 40 vee
Vai että häntä koipien välissä palataan ikäistemme naisten pariin?
Voi olla että palaamme hieman itseämme nuorempien naisten pariin, mutta
me emme palaa häntä koipien välissä, vaan nuorta naista yllin kyllin saaneena.
Näin on! - 30v.
Marko 40 vee kirjoitti:
Vai että häntä koipien välissä palataan ikäistemme naisten pariin?
Voi olla että palaamme hieman itseämme nuorempien naisten pariin, mutta
me emme palaa häntä koipien välissä, vaan nuorta naista yllin kyllin saaneena.
Näin on!Kiitos varmistuksesta, että epäkypsä on mies joka paljon nuorempaa hakee...
- hyh hyh
Tuskin kovin moni 18-vuotias tuollaista kääkkänää edes panee, itse en tunne ainuttakaan eivätkä kuulemma heidänkään kaverinsa. Ne baarin horoperseet kun myös jakelee niille nuorillekin miehille ja paremman puutteessa saattaa lähteä jonkun harmaan pantterin matkaan..
- Marko 40 vee
" hyh hyh" , sinulla ei ole mitään käsitystä siitä että kuinka
kysyttyä meikäläisten ikäluokka onkaan nuorten naisten keskuudessa.
Nuorta lihaa! - TiinaPäivikki
Marko 40 vee kirjoitti:
Nuorta lihaa!On varmaan tosi kysyttyä tavaraa vanhat miehet :D
Ainakin sun unissasi! - hyh hyh
Marko 40 vee kirjoitti:
Nuorta lihaa!Joo mä itse nuorena naisena varmasti tiedän paremmin kuin sä mitä me halutaan :D Yksikään mun kaveripiiristäni ei halua vanhaa kurppanaa edes yhden yön juttuun, enkä kyllä halua minäkään (en tosin sellaista edes harrasta). Itseasiassa tämä nettipalsta näyttää olevan ainut mesta missä olen kuullut että 18-25-vuotiaat tytöt/nuoret naiset muka kirkuen kelpuuttaisivat vanhemman miehen elämäänsä kuin tämä olisi joku taivaanlahja ja nekin jutut ovat tulleet vanhan miehen suusta. Kaikki naiset täällä tuntuvat olevan sitä mieltä että vanhemmat äijät ovat oksettavia eikä kukaan sellaista ainakaan kumppaniksi halua. Aivan niinkuin sanoin, oman ikäisen puutteessa saattaa kelvata joku vanhempi äijä panoseuraksi mutta aamulla kaduttaa kun tajutaan että kännissä mentiin painamaan jotain kääkkää :).
- lue
hyh hyh kirjoitti:
Joo mä itse nuorena naisena varmasti tiedän paremmin kuin sä mitä me halutaan :D Yksikään mun kaveripiiristäni ei halua vanhaa kurppanaa edes yhden yön juttuun, enkä kyllä halua minäkään (en tosin sellaista edes harrasta). Itseasiassa tämä nettipalsta näyttää olevan ainut mesta missä olen kuullut että 18-25-vuotiaat tytöt/nuoret naiset muka kirkuen kelpuuttaisivat vanhemman miehen elämäänsä kuin tämä olisi joku taivaanlahja ja nekin jutut ovat tulleet vanhan miehen suusta. Kaikki naiset täällä tuntuvat olevan sitä mieltä että vanhemmat äijät ovat oksettavia eikä kukaan sellaista ainakaan kumppaniksi halua. Aivan niinkuin sanoin, oman ikäisen puutteessa saattaa kelvata joku vanhempi äijä panoseuraksi mutta aamulla kaduttaa kun tajutaan että kännissä mentiin painamaan jotain kääkkää :).
Jos vaikka vielä olet langoilla niin sanotaan nyt sulle muutama asia, teitä nuoria on kiva katsoa mutta mihin muuhun teistä on? Kännissä pimeässä järki kohmeessa ja äkkiä ilman herkuttelua, onpas melkoisen järisyttävä seksi kokemus. Tottakai kuka kehittyy mitenkin mutta sanoisin että kyllä ne on ihan marginaali tapauksia jotka tahtoisi tavata "untuvikkoja".
30 ja yli silloin puhutaan naisista, sitä nuoremmat hakee vielä identiteettiään ja koittaa päteä. Kunnioitetaan toisiamme ja yritetään elää ihmisiksi, eiö niin? - hyh hyh
lue kirjoitti:
Jos vaikka vielä olet langoilla niin sanotaan nyt sulle muutama asia, teitä nuoria on kiva katsoa mutta mihin muuhun teistä on? Kännissä pimeässä järki kohmeessa ja äkkiä ilman herkuttelua, onpas melkoisen järisyttävä seksi kokemus. Tottakai kuka kehittyy mitenkin mutta sanoisin että kyllä ne on ihan marginaali tapauksia jotka tahtoisi tavata "untuvikkoja".
30 ja yli silloin puhutaan naisista, sitä nuoremmat hakee vielä identiteettiään ja koittaa päteä. Kunnioitetaan toisiamme ja yritetään elää ihmisiksi, eiö niin?Mä en ainakaan mitään seksiseuraa baareista kaipaa, en harrasta yhdenyön juttuja enkä juo alkoholia ollenkaan joten mun kumppanit ei ole joutunut kokemaan tuota "kännissä pimeässä järki kohmeessa"-ilmiötä. Mielestäni sinä ainakin yrität päteä "kokemuksillasi" joten äläpäs osoittele. Jos säkään et nuorta naista halua niin mikä ongelma siinä on jos nuoret naisetkaan ei sua halua?
- sinkkunainenvaan
Itse olen alta kolmikymppinen nainen, ja voin sano että tilausta olisi /-40v miehelle. Olen oikeastaan jo lakannut kolmekymmpisiä katselemastakin.
Vanhemmilla miehillä on käytöstapoja, ja itsestään sekä naisestaan huolehtivalle miehelle löytyy aivan varmasti ottajien nuoremmista naisista. Kammotukseni on kolmikymppinen kaljalaatikoita kantava sohvalla krapulassa kebabia vetävä "nuorukainen". Kiitos ei.
Nelikymmpiset miehet omaavat käytöstapoja ja ovat huomaavasia. Kyllä minusta naisena on ihana saada toisen laittama hyvä ruoja ja lasi viiniä sen pizzan ja kaljan sijasta.
Eikä se 14-15v ikäero nyt mikään niin iso ole että siinä alettaisiin vielä isä-tytär-suhteesta puhua.- Marko 40 vee
sinkkunainenvaan puhuu asiaa.
Asia on juuri niin kun hän sen sanoo eli " Nelikymppiset miehet omaavat
käytöstapoja ja ovat huomaavaisia."
Kiitos hyvästä ja asiallisesta kommentista. - :D :)
Marko 40 vee kirjoitti:
sinkkunainenvaan puhuu asiaa.
Asia on juuri niin kun hän sen sanoo eli " Nelikymppiset miehet omaavat
käytöstapoja ja ovat huomaavaisia."
Kiitos hyvästä ja asiallisesta kommentista.Joo Markon hyvät käytöstavat paistaa täälläkin..poissaolollaan nähtävästi..
- harhaluulo*
Nelikymppinen osaa ihan samalla tavalla maata sohvalla kalsareissaan ja kitata kaljaa kuin kolmekymppinenkin. Tietenkin treffeillä ovat erilaisia kuin kotioloissaan.
Niin ei siinä taida se ikäero olla tärkeä, vaan käytöstavat. Mutta kieltämättä monet tapailemani alle 25v naiset ovat aina kehuneet minun olevan herrasmies. Ehkä se on sitten se, mikä on siinä ydin.
- jou jou
onebig kirjoitti:
Niin ei siinä taida se ikäero olla tärkeä, vaan käytöstavat. Mutta kieltämättä monet tapailemani alle 25v naiset ovat aina kehuneet minun olevan herrasmies. Ehkä se on sitten se, mikä on siinä ydin.
Alle 25-vuotiaalle naiselle on todella helppoa olla herrasmies. Eihän hänellä ole vielä kauheasti mitään mihin verrata, ja jos hän on tapaillut ikäisiään miehiä, niin ne märkäkorvaiset örveltäjät kyllä arvaa että millaista seuraa ne ovat. Haisevat kaljalle, housut roikkuu persauksista ja harrastuksena on klamydian levittäminen.
Itse en pitäisi herrasmiesmäisenä tyrkyttää naisille näkemystä että naisten pitää suostua jakamaan mies, vai mitä ihmeen moniavioisuutta jossain täällä taisit tyrkyttää??? - 30v.
Niin ehkä sinun näkökulmastasi, mutta aika kurjaa jos toinen on vaan nuorta vailla...kai sitä tuohon ikään vedättämistaidotkin kehittyy.
- tuikku_
Onneksi minulla on 40v. ikäkriisi ollutta ja mennyttä. Elän elämäni toiseksi
parasta aikaa. Paras oli lapsen syntymä, mutta nyt hänellä on nyt oma perhe.
Olen 50 miesystäväni 4 vuotta vanhenpi, eikä tuota ikä-eroa huomaa mistään,
(siis mistään) Meillä on samanlaiset lähtökohdat ja molenmmat pidetään
mökkeilystä ym. En lähde toisten mielipiteitä kumoamaan, sillä jokainen elää
ja tekee, niinkuin parhaakseen näkee. Eihän sen pitäisi muita hetkauttaa.
On tärkeinpiäkin asioita, kuten terveys ja olenkin hyvin kiitollinen, kun olen
saanut olla terve. Yritän myös vaalia sitä, harrastamalla säännöllisesti
liikuntaa. - netticupido
Hei,
Joko olet kokeillut deittipalstojen sijaan kumppaninhakupalveluita?
Näiden sivustojen käyttäjät ovat liikkeellä hieman vakavammalla periaattellja ja näin myös suurin osa käyttäjistä on ikäluokaltaan 35.
Suosittelen kokeilemista ennen kuin heität pyyhkeen kehään! Tampere on kuitenkin sen verran suuri kaupunki, että kyllä sieltä sinkkuja löytyy.
terkuin,
Netticupido - Ei jaksa enää
Mikä sellainen kumppaninhakupalvelu on? Itselläni ei ole varaa törsätä rahaa hakemiseen. Eikä sen puoleen haluakaan, sillä sanotaanhan että tyhjän saa pyytämättäkin.
Olen kokeillut tämän S24:n lisäksi sellaisia sivustoja kuin deitti.net, deitille.fi, sinkkutreffit.fi, okcupid.com, seoikea.com, badoo.com ja jopa zoosk.com ja e-kontakti vaikka kummassakaan ei pysty vastaamaan kellekään jos ei maksa. Zooskista sain kaverin kun hän oli sattunut maksamaan. (Tällä hetkellä ei ole noissa kaikissa ilmoitusta kun ei jaksa enää jokaista kytätä turhaan.) - netticupido
Hei,
Harmillista kuulla huonoista kokemuksistasi.
Kumppaninhakupalvelut ovat useimmiten maksullisia, ihan siitä syytä että ne karsivat pois deittailijat jotka hakevat ainoastaan treffiseuraa, eivät välttämättä elämänkumppania. Näitä palveluita ovat esimerkiksi e-kontakti, match.com ja be2.
Voisit myös pyytää joltakulta palautetta profiilisi rakentamisessa, ehkä ystäviltäsi. Näin saat profiilisi näyttämään ja kuullostamaan huomiotakiinnittävämmältä. Joskus myös palveluiden asiakaspalvelu voi auttaa sinua profiilisi rakentamisessa.
Onnea rakkauden etsimiseen.
Mukavaa perjantaita,
Netticupido- että näin
Mitenkäs ne samat maksuttoman palvelun henkilöt muuttuvat maksullisella palstalla vakavampaa seuraa hakeviksi? Ihan samanlaista se on sekä maksullisella että maksuttomalla palstalla, ainakin minun kokemukseni mukaan.
- Ei jaksa enää
Samaa mieltä kuin "että näin". Luulin että tuo kumppaninhakupalvelu olisi joku ihan muu juttu, mutta olenhan minä noita maksullisten deitti-ilmojen naamoja nähnyt ja ihan samoja siellä on kuin maksuttomillakin. Jostain syystä vaikuttanut jopa siltä että siellä on juuri ne jotka eivät sitten yhtään viitsi tehdä itseään tykö, eli kuvassakin näytetään siltä kuin olisi juuri myrkyn niellyt tai murhamies. Tämä siis miesten kohdalla, naisiahan minä en etsi.
Jotenkin siitä tulee myös varsinaisen epätoivoisuuden fiilis jos pitää vielä alkaa maksamaan läjäpäin siitä että joku vastaisi. Kyllähän näitä vastaajia aina muutamia on ja itsekin tullut vastattua, mutta ei vaan tunnu nappaavan ja yhtenä syynä pidän kumminkin sitä että jo lähtökohtaisesti on niin vähän mistä valita. Ei vaan kohtaa kukaan sitä mieleistään. - nainen31v
hmm.. vai on nelikymppiset nyt in??? Mistäs mä löytäisin sellaisen itselleni?
Jostakin odottamattomasta paikasta. Pelastusarmeijasta vaikka. Joskus niitä päätyy hylättynä kadulle. Jos aiot ihan oikeasti sellaisen ottaa, muista ettei mies ole leikkikalu. Jos ruokit häntä, olet myös vastuussa hänestä. Miehet tarvitsevat yhtä paljon hoitoa kuin ihmisetkin. Muista, ettei mies osaa sanoa mitä se haluaa, mutta ei välttämättä aina tarvitse kaikkea mitä haluaa. Sinun asiasi on ottaa selvää mitä äskeinen lause tarkoittaa, jos haluat miehesi voivan hyvin. Älä kuitenkaan sorru hoitamaan miestäsi niin hyvin, että syötät hänelle kaikkea mitä hän vaatii aina kun hän vaatii. Mikäli miehesi kalju kiiltää komeasti, paino on hallinnassa eikä häntä tarvitse kävelyllä vetää perässä, on teillä edessä vielä monta iloista vuotta yhdessä. Jos taas teet miehestäsi lyllertävän sohvaperunan, joudut viemään häntä usein lääkäriin ja luultavasti menetät hänet ennen aikojaan, mikä varsinkin rotumiehen kyseessä ollen on hyvin surullista ja täysin tarpeetonta. Kun otat miehen, mieti oletko valmis hoitamaan sitä myös elämäntilanteen muuttuessa. Aivan liian moni mies päätyy kadulle hyvinkin pienistä syistä. Ehkä väri ei enää miellytä tai ehkä kaikilla muillakin on uusi, mutta onko tämä mikään syy hyljätä miehensä yksin kylmään syyssateeseen? Jos ei pysty pitämään miehestään huolta yhtä kesää pidempään, ehkä kannattaisi harkita vaikkapa akvaarion hankkimista. Joillekin emännille olisi ehkä järkevintä tyytyä katsomaan luontodokumentteja.
Muista myös, että mieskin on lopetettava asianmukaisesti, aiheuttamatta turhaa kärsimystä. Sitä ei voi vain pistää säkkiin ja paiskata mereen, vaikka ehkä haluttaisikin.
Niinh ja mulle yli 40v mies joka omaa piiiiiitkän vartalon ja RAAMIKKAAN !!! Kiitosta vaan.......=)
- 40v mies
Olen 40v mies, enkä saa täällä kuin venäläisiltä viestejä. =(
- ..........
no kyllähän se riippuu sen nelikymppisen ulkonäöstäkin. Eli jos näytät vanhalle, et saa viestejä!
- omayritys
40 miehet on jo yleesä varattuja ,tasaista elämää viettäviä, velattomia nalle karhuja. ei kalsareissa sohvalla makaavia kaljapellejä (25-30 ???)
- NaiNeN69
Kestävälle, rehelliselle ja huumorintajuiselle miehelle -/ 40-v paikka vapaana ;))
moi!täällä toinen yksinäinen.olen 37v.mies.en löydä itsekkään ketään vaikka kuinka yrittää etsiä ja kirjoitella):
- Ei jaksa enää
Omalta osaltani joudun toteamaan että valitettavasti en halua lapsia.
- ...
Ei me 40v miehet enää jakseta alkaa parisuhteeseen. Nähty ja koettu. Ei se nainen muuta elämää yhtään sen paremmaksi. Eikä töitten jälkeen jaksa enää tehdä muuta kuin nukkua kotona, joten ei meitä näekään missään. Voit tietysti löytää jonkun läheisriippuvaisen tai yh-miehen.
- joku vaan
Hassua itse olen 40 ja etsiessäni seuraa, ~saman ikäisistä naisista (37-42) Pirkanmaalta, ~10 viestiä 2 vastausta... ei kä mitenkään tärpännyt, kyllästyin hyvin nopeasti...
- 30v.
Ihan mistä vaan noita tursuaa Tampereen seudulla. Olen 30v. nuorekas hoikka nainen. Yli 40v. on mun mielestä vähän liian vanha eli nuorempiaan taitavat yrittää...
- +0oi
Nelikymppisten kohdalla oleellisin kysymys on siinä, että haluatko lapsia vai et. Jos etsit lapsetonta 40-v ikäistä miestä, jolla ei ole lapsia, mutta hän haluaisi vielä niitä, niin tällaiset miehet etsivät biologisista syistä ensisijassa 30-35-v ikäisiä naisia.
Jos taas et halua itse lapsia ja haluat lapsetonta miestä, niin helpointa on etsiä sinua n. 10-v vanhempaa miestä. Heillä on jo lapset yleensä muuttaneet pois pesästä. Siinä ikäluokassa on esim. fyysistä työtä tekeviä, joilla on kroppa kunnossa ja he ovat perustaneet perheen nuorena, joten ovat oikein mukavaa seuraa.
Yksi vaihtoehto on tyytyä nuorempaan ei-niin-hyvännäköiseen mieheen, mikäli haluat viriiliä seuraa.- Ei jaksa enää
Hyvännäköisissä nuoremmissa miehissäkin on lapsettomia yksilöitä, koska kaikki eivät vaan halua lisääntyä. Mutta hyvännäköiset eivät myöskään halua sitoutua, vaan nautiskella näköisyydestään.
Lihavaa ja susirumaa kumppania en ottaisi minkään ikäistä (sori vaan). Mutta se hyvännäköisyys on joskus niin suhteellista, eli että joku ei ehkä ole yleisesti komea muiden mielestä, mutta minun mielestäni voisi söpö ollakin. Esim. lyhyillä miehillä ei yleensä käy kuulema flaksi, mutta itse mielelläni ottaisin lyhyen. Mutta valitettavasti näillä on niin pahoja traumoja pituudestaan että he eivät halua pituistaan naista, vaan etsivät kääpiötä... (Tiedän 170 cm pitkän miehen joka suuttui kun 150 cm pituinen nainen ei kiinnostunutkaan hänestä, ihan kuin sen pituuseron olisi pitänyt tarkoittaa sitä että pariutuminen on itsestäänselvää.)
Hyväksyn lapsellisetkin miehet, kunhan minun ei tarvitse alkaa miksikään irvokkaaksi äitipuoleksi. Siinä mielessä 35 - 45-vuotiaat olisivat se ryhmä mistä mieluiten kumppania haen. Vapaat 50 ovat niin ukkomaisia että heistä viis, kun taas hyvännäköiset 50 miehethän saavat kenet vaan ja liehuvat 30 naisten kanssa...
Ylipäätään en kyllä oikeastaan ymmärrä että mitä ihmettä se lapsenteko liittyy enää mitenkään 40 ikäisiin. Luulisi sen ikäisillä miehilläkin olevan useilla jo vähintään kouluikäisiä lapsia. Että ei niitä enempää enää tarvis! Vai pitääkö se mieskunto päästä osoittamaan jatkuvalla siitostoiminnalla?
- Oraakkeli-
Mikä on suhteesi lapsiin? Jos et halua lasta,et myöskään saa koskaan miestä.
- Ei jaksa enää
HÄH.
On se kumma että olen saanut jo 2 miestä vuosikausien parisuhteeseen ja muita lyhyempiin pätkiin tai ainakin kerran käyttööni.
Ihmeellinen logiikka, varmaan taas joku siemenlinko siellä selittämässä. Haluan seurustella miehen enkä sonnin kanssa.
- selventäjä
Harvempi 40- tai yli ikäinen NAINEN haluaa lapsia, esim. lisääntyneen epämuodostuma- ja vammaisuusriskin takia, lasten teko on siis alle nelikymppisten naisten laji. Ja kyllä siinä fysiikka paukkuu keski-ikäisellä äidilläkin, suonikohjut tulee ainakin jos ei pahempaa, nim. kokemusta on!
- höpöhöpö-
Mun serkku teki ensimmäisen lapsensa 47 vuotiaana ja mitään ongelmia ei ollut ennen eikä jälkeen.
Ja tunnen monta muutakin yli 40 v äippää eikä mitään ongelmia ollut.
- 3+6=
Stadin alueella taas ei ole kunnollisia - 40 v mimmejä lainkaan!!
Itse olen ihan asiallinen ja hyvin säilynyt heppu Helsingistä, mutta lähes kaikki yritykset täällä päin Suomea saman ikäisiin naisiin ovat olleet täysin epäonnistuneita.
Muuala Suomesta tavannut muutaman kerran paria naishenkilöä ja aina mennyt ihan mukavasti. Ainoa ongelma on ollut se, että kukaan ei muualta Suomesta halua muuttaa tänne päin.
Et silleen. Tasan ei käy onnen lahjat! - nainen nelkytä+
En todellakaa tajua, onko omat kriteerisi ihan epärealistiset suhteessa omaan hmm... markkina-arvoosi vai onko käytöksessäsi jotain erikoista, mutta minulla on ihan toinen kokemus.
Miehiä lapsettomalle 40 naiselle olisi tarjolla enemmän kuin tarpeen. Sitoutumiskyvyttömiä ja myös kyllä ihan täpöillä sitoutumishalukkaitakin (jopa avioliittoon), jos vain jaksaa haastaa miestä riittävän pitkään.
Jos profiilissa on kuva, viestejä tulee sen verran paljon että jyvät eivät enää erotu akanoista. Se minua turhautti ja lopetin koko homman.
Ainoa miinus, jonka miehille antaisin on luetun ymmärtämisen taito. Jos naisella on ruksittu kohta "en halua lapsia" monet ottavat sen automaattisesti seksiseuran hakuna. Viestejä tulee varatuilta ja ehdotuksia laidasta laitaan. Kummasti jätetään huomioimatta, että ei ole kiinnostunut varatuista.
Olen kokeillut sekä en ja ehkä vaihtoehdoilla - ero on hämmästyttävä.
Eli SUOMEKSI: jos nainen ei halua lapsia, ei se tarkoita sitä että hän on joku yleinen panopuu. - Ei jaksa enää
Oho, enpä olisi osannut arvata että lapsettomuus tarkoittaa sitä että sopii patjaksi. Onhan noita seksiviestejä aina silloin tällöin tullut, mutta oletin että niitä tulee vakiona kaikille naisille.
Pärstäni tuskin on sieltä kauneimmasta päästä, mutta en siltikään hyväksy sitä että minun pitäisi alkaa jonkun itseäni 10 v vanhemman miehen leikkikaluksi. En myöskään ole kiinnostunut ylipainoisista miehistä, joten kai tässä lienevät ne pääasialliset syyt että "en kelpaa" tai kiinnosta. Viimeisin minuun yhteyttä ottanut ikäiseni mies käyttäytyi niin omituisesti että lopulta päättelin siitä että hän halusi vain kertapanon, jota yritti salata ja antaa vaikutelmaa kuin olisi suhde tiedossa.
En lähde tapaamaan ketään niin heppoisin perustein etten tietäisi hänestä kuin etunimen tai -lempinimen ja hyvä jos puhelinnumeron. Tämä taitaa olla taas yksi syy miksi treffejä ei ilmaannu, koska haluan olla aika varma siitä ettei toinen osapuoli ole joku rumasti kohteleva kusipää. Tämä ei tarkoita että pitäisi kirjoitella kk-kaupalla. Mutta yleensä käy niin että muutaman kirjoittelukerran jälkeen huomaan miehen varsin tylsäksi tapaukseksi; urheasti kuitenkin jatkan kirjoittelua kunnes mies sitten itse panee sen poikki. Osaan kirjoittaa sen verran hyvin ja pitkiä viestejä ettei kyllästymiseni kyllä näy mistään kohtaa, ja voisin periaatteessa tavata miehen vaikka ei kauhean kiinnostavalta kirjoittelussa vaikuttaisikaan, mutta ilmeisesti nämä miehetkin sitten kokevat että ei oikein kipinät leisku ettei treffejä tarjota. Aika moni ikäiseni vaikuttaa jotenkin väsähtäneeltä ja usein jutut alkaa sen korostaminen että töissä menee kaikki aika eikä tässä oikein ole niin seurasta väliksikään.
Yksi erityisen oleellinen seikka on tietysti se että en ole valmis muuttamaan toiselle puolelle Suomea, kiinnostavien miesten kohdalla tämä on ollut aika usein se syy että mitään ei kehity. Tätä ei mielestäni voida vaatia ihmiseltä joka viihtyy kotiseudullaan. Koti on pysyvämpi ja luotettavampi asia kuin ihmissuhde joka voi näemmä koska tahansa katketa (ainakin uskon nyt näin kun tulin yli vuosikymmenen kestäneen suhteen päälle jätetyksi).
En uskoisi olevani maailman rumin, mutta menee välillä päiväkausia etten saa yhtään viestiä. Vain muutama mies on kehunut kasvojani. Vartalokuvaa en haluaisi profiiliin laittaa, koska sehän saattaisi usuttaa sitä seksiseuraporukkaa perään koska kehoani on kehuttu. - Ei jaksa enää
Laitoin ilmoituksen eräälle saitille mitä kaikki väittävät seksiseuran hakemiseen tarkoitetuksi, mutta naisilla on siellä ihan normaaleita parisuhdekeskeisiä ilmoituksia silti. Olen saanut lukuisia vastauksia ja on löytynyt useampia ihan kunnollisen oloisia plus miinus nelikymppisiä miehiä. Ilmeisesti heille on kynnyskysymys se että pitääkö sivustolle rekisteröityä, ja jos pitää niin ei kiinnosta, tai muutenkaan en osaa selittää sitä että tuolla saitilla missä ainoastaan ilmoittaja itse rekisteröityy käy niin kova kuhina.
Oli miten oli, niin lopputulos on kuitenkin se että selvästikään nelikymppisillä miehillä ei ole juuri aikaa uudelle kumppanille. Melkein kaikki ilmoittavat heti avausviestissä tai myöhemmin miten he eivät ehdi tehdä mitään muuta kuin olla töissä. Työ kuulema vie vapaa-ajankin, ja tulee uniin. Se aika mitä jää meneekin sitten lasten kanssa puuhaillessa, sillä se on todella harvinaista että varhaiskeski-ikäinen mies olisi lapseton.
En yksinkertaisesti ymmärrä että mihin rakoon noiden miesten kanssa pitäisi änkeä, ja koska olen aina ollut ihminen joka ei todellakaan halua olla riesaksi eikä vaivaksi kenellekään, niin tulee tunne että enpä änge sitten kuvioon mukaan. Aiemmissa suhteissani olen kokenut ettei minua kukaan ole koskaan oikeasti rakastanut (eikä edes lapsuudenkodissa rakastettu), joten en ehkä jaksaisi suhdetta jossa en voi olla varma miehen tunteista kun hänellä ei ole aikaa kuin ehkä käydä pikaisesti panoilla ja muu yhteinen elämä jää kokematta! Se EI todellakaan vastaa mielikuvaani parisuhteesta jonka haluan. Eli viihdettähän nämä työn uuvuttamat kaipaavat.
Parisuhde ei ole mitään leikkiä jossa kokoajan on vain ne paremmat puolet esillä ja silkkaa iloa ja hauskuutta kaikki.
Jos nelikymppiset eivät kaipaa, tarvitse tai ehdi olla normaalissa parisuhteessa niin ei tässä oikein näemmä taaskaan jää mitään käteen. Sen verran vielä jaksan etsiä että yritän löytää niitä joille työ ei ole niin kauhean vahvana elämässä mukana. Josko sitä kautta löytää mitään muuta kuin syrjäytyneitä alkkiksia...? - mies_43
Kun ajattelen omaa lähipiiriäni ja tuttavien tuttavia niin 40-50 vuotiaat vapaat miehet jakaantuvat aika selkeästi kahtia. (1) ne, jotka ovat vähitellen heittämässä pyyhkeen kehään naisten suhteen ja alkavat pania vakavien alkoholi- ylipaino- ja terveysongelmien kanssa (2) aktiiviset työhön ja harrastuksiin, erityisesti liikuntaan keskittyvät miehet.
Tuon jälkimmäisen luokan miehet ovat itse asiassa aika tarkkoja myös naisseuran suhteen ja heillä on siihen varaa. Hyvä kroppa ja kunto, ulkonäöstä karannut poikamaisuus ja tilalle tullut karskin kokeneen miehen harmaantuva olemus, joka vielä korostuu jos pitää itsensä laihana.Tämä vetoaa moniin nuorempiinkin naisiin. Työtilanne usein hyvin hallinnassa, vaikka mitään huippupalkkoja eivät monet saakaan.
Itse asiassa sinkkunaisten piirissä 40-50 vuotiaat naiset alkavat olla keskimäärin enemmän väsyneitä ja äkäisiä kuin vastaavat miehet. Ehkä on totta että 5-kympin villitys on nimenomaan miesten juttu.- Ei jaksa enää
Onpas taas mukava kuulla että ei saa nelikymppistä miestä koska oman ikäiset naiset ovat "keskimäärin väsyneitä ja äkäisiä".
Mahtaisikohan väsyneisyys johtua koskaan siitä että elämä tympii yksin ollessa ja äkäisyys siitä että ei saa seksiä? Mahtaisikohan mitenkään?
Mutta jos ikäiseni oikeasti kunnossa olevat miehet mieluummin valitsevat reippaasti itseään nuoremman naisen, niin en minä siitä heitä tilille vedä, saahan sitä itsekukin valita mitä lystää. Tuntuu vaan hassulta että nelikymppinä naisena sinulle ei ole niin mitään tilausta enää vaikka harrastaa liikuntaa ja on täten hoikka, ei juo viinaa eikä polta tupakkaa, ei jatkuvalla syötöllä juokse miehissä jne.
Naamalle on vähän vaikea tehdä mitään ilman veistä, jos alkaa jo leukaperät olla valumaan päin ja "surullisista" yläluomistakin näkee että ikääntyminen etenee.
Eikö tosiaan miehistä löydy mitään harmaata vyöhykettä tuolta uraohjuksen ja syrjäytyneen välistä? Aika mielikuvituksetonta touhua kun joko raadat kuin hullu tai vedät viinaa.
kyllä täältä löytyy 40´ miehiä,mutta kun laitto profiilin deittiin,ketään ei kiinnosta
kuntosalia harrastava,ei alkoa käyttävä,luullaan ,että on joku sohvaperuna,vaan kun en ole,huijareita kyllä riitti,ajattelin anti olla,kun suominaisia ei kiinnosta,- jumps jömps
Jospa opettelisit vähän hiomaan tuota kirjoituksesi ilmiasua niin ehkä naisia kiinnostaisi. Muistat lauseen alkuun isot alkukirjaimet ja pilkun jälkeen tyhjän välilyönnin. Noin ensialkuun.
Ja sitten kehität kärsivällisyyttä. Ei niitä vastauksia välttämättä tule viikkoihin...
- Anonyymi
samalla aaltopituudella !? sähä oot nainen ? Not possible ...
- Anonyymi
Jos liikaa etsii seuraa palstoilta, niin ei ehkä löydy.
Hyviä miehiä on kyllä olemassa, kun luette niitä profiileja, niin lukekaa ne ajatuksella .
Ja kannattaa olla avarakatseinen.
Ja sitäpaitsi onhan jokainen ainutlaatuinen kokemus hyvässä sekä pahassa merkityksessä.
Et kannattaa myös ajatella, mitä toinen osapuoli tykkäisi,hänen persoonastaan.
Meitä kun löytyy kaikenlaisia, sekä miehissä,
että naisissakin. - Anonyymi
Kiinnostaako jännämies? Komeakin olen ja useat naiset yrittävät pokaa minua mihin ikinä minä menenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1112892Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen222344Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631081976- 1141650
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1701365Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2881188- 801044
- 711034
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2471023