Noh... Paljastus

Exäni käyttää asuntoani hamstrausvarastona, eikä ole vielä saanut sitä tyhjäksi.
Tilanne ärsyttää minua ja koko lähipiiriä, mutta hän on jatkuvasti kipeä ja rahaton, eikä siksi kuulemma saa tilannetta korjattua. Ja tämä on jo jatkunut aivan liian kauan.
Itse pysyn sieltä poissa, sillä sinne ei juuri mahdu mitään.

Saisiko tästä nyt jonkin riehunnan aikaiseksi?

56

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertainenblondi

Neiti buddy-love, voin tulla auttmaaan ex:nne tavaroiden kantamisessa.

Roskiin ne kamat kai menenevät?

• Olisi aiheellista siirtää huomattava osa niistä juuri tuohon loppusijoitukseen, mutta arvelen siitä syntyvän ongelmia.

Toivon että ongelma alkaa vähentyä tässä lähi aikoina, sillä pieni osa tavaroista on kuitenkin siirtynyt muualle (sohvalla on yhden istuttava tila).

Eikä siellä yksi roskis riittäisi, vaan tarvitaan sellainen romulava.

• op.

Uutta
        yksinkertainenblondi kirjoitti viestin "Neiti buddy-love, te olette kaunis..." käyttäjän buddy-love vieraskirjaan
        yksinkertainenblondi kirjoitti viestin "Kiitos kommentista vaikka se aika syvältä olikin :D" käyttäjän skitsoskeptis vieraskirjaan
        yksinkertainenblondi kirjoitti viestin "Mitä vanha juoppo tietää?" käyttäjän iivar-runoilija vieraskirjaan
        yksinkertainenblondi kirjoitti viestin "Onko kirpelalla eli dazulla isot munat?" käyttäjän dazu vieraskirjaan

• exäni käyttä hammasharjaani vessapytyn pesemiseen

• Tuo on aivan tavallista.

• alv-liskot

sinä itse olet asiaan täydellisen syyllinen.

Romut ovat olleet siellä jo neljä vuotta, ja sotku on oikeasti ihan kamala. Yhteensä kolmenlaisia tuhoeläimiä. Asunto asumiskelvoton, koska sinne ei mahdu, se on saatainen eikä siellä mahdukaan siivoamaan. Nukkumispaikkana keittiönlattia (patjalla makuupussissa).

Se ämmä tekee kaikkea muuta mahdollista kuin siivoaa omia jälkiään. Nytkin remontoimassa teidän yhteisen kaverin asuntoa. Sinä et osaa sanoa ääneen mikä on oikeasti ongelma: hamstraaminen ja pakkomielteisyys. Jotain vuoden 2008 ikean esitteitä ja yhtä vanhoja kuitteja jostain purukumista.

Sinulla olisi ollut jo kauan tilaisuus sanoa että että siihen ja siihen mennessä kamat veke, tai ne menee roskiin. Et ole sanonut. Uskot aina, kun se sanoo että hammasta särkee ja just nyt on hankala viikonloppu.

Mulla on harva se viikonloppu hieman hankala viikonloppu, kun ainoa paikka mihin sä mahdut putkikassis kanssa on mun keittiön lattia. Et jos sais pikkusen sellaista liikkumavaraa tännekin niin olisi kiva. Onko tää sun mielestä reilua mua kohtaan? Mä laitan sut kohta takasin sinne läävään, koska kuten sanottua, ihan itse olet syyllinen sen tilaan.

nimimerkillä, itsekin siellä siivonnut ja pakannut

• Olet täydellisen oikeassa.

Silti minun käy sitä sääliksi.
        Ei se kai voi itselleen mitään.

Ja hävitinhän minä jo keittiöstä kaiken vanhaksi menneen ja pistin sen viemään ne uudemmat mennessään. 5 isoa laatikkoa sekalaista ruokaa.

Lisäksi se kinusi silloin tammikuussa taas jatkoaikaa kun ei mahdu niiden romujen kanssa vielä minnekään.

Olen ajatellut että ajaisin koko lastin hänen äitinsä autotalliin, sillä jos niitä laitetaan roskiin, niin siitä tulee hirmuinen mekkala (luultavasti hän kuvittelee niillä olevan jotakin rahallista arvoa).

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Olet täydellisen oikeassa.

Silti minun käy sitä sääliksi.
        Ei se kai voi itselleen mitään.

Ja hävitinhän minä jo keittiöstä kaiken vanhaksi menneen ja pistin sen viemään ne uudemmat mennessään. 5 isoa laatikkoa sekalaista ruokaa.

Lisäksi se kinusi silloin tammikuussa taas jatkoaikaa kun ei mahdu niiden romujen kanssa vielä minnekään.

Olen ajatellut että ajaisin koko lastin hänen äitinsä autotalliin, sillä jos niitä laitetaan roskiin, niin siitä tulee hirmuinen mekkala (luultavasti hän kuvittelee niillä olevan jotakin rahallista arvoa).

minä en ole psykiatri. Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että harhoja tai pakkomielteistä käytöstä ei ole mitään syytä tukea.

Tämähän pätee myös tavalliseen ei-toivottuun käytökseen. Sinä tuet sitä. Mitä haittaa on siitä, jos viet vuoden 2008 ikean esitteen keräykseen? Et osaa lainkaan käyttää omaa harkintaa.

Se tietää ihan hyvin että sinun käy sitä sääliksi. Onhan se ihan selvästi työkyvytön ja vailla vapaa-aikaa, kun se nyt remontoi sitä teidän tuttavan asuntoa. Kuvittelet että koko maailma on sinun säälistäsi riippuvainen.

Tuo on yksi tapa kertoa ihmiselle: on täysin luvallista käyttää muita ihmisiä hyväksi, pakoilla velvollisuuksiaan ja sepittää säälittäviä hammassärkytarinoita. Millä oikeudella sinä kerrot tuollaista saastaa?

Saako tiedustella, mitä se sinua liikuttaa miten hän suhtautuu roskiin viemiseen? Kutsu se galleriakaverisi paikalle niin saa lapsille kaikkee kivaa dyykattya 8D

• alv-liskot kirjoitti:

minä en ole psykiatri. Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että harhoja tai pakkomielteistä käytöstä ei ole mitään syytä tukea.

Tämähän pätee myös tavalliseen ei-toivottuun käytökseen. Sinä tuet sitä. Mitä haittaa on siitä, jos viet vuoden 2008 ikean esitteen keräykseen? Et osaa lainkaan käyttää omaa harkintaa.

Se tietää ihan hyvin että sinun käy sitä sääliksi. Onhan se ihan selvästi työkyvytön ja vailla vapaa-aikaa, kun se nyt remontoi sitä teidän tuttavan asuntoa. Kuvittelet että koko maailma on sinun säälistäsi riippuvainen.

Tuo on yksi tapa kertoa ihmiselle: on täysin luvallista käyttää muita ihmisiä hyväksi, pakoilla velvollisuuksiaan ja sepittää säälittäviä hammassärkytarinoita. Millä oikeudella sinä kerrot tuollaista saastaa?

Saako tiedustella, mitä se sinua liikuttaa miten hän suhtautuu roskiin viemiseen? Kutsu se galleriakaverisi paikalle niin saa lapsille kaikkee kivaa dyykattya 8D

Noh, kai sitä on syytä taas pistää järjestykseen.

Haluatko olla paikalla tarkkailemassa?

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Noh, kai sitä on syytä taas pistää järjestykseen.

Haluatko olla paikalla tarkkailemassa?

tarkoitatko, että sen sijaan että sanoisit

"Nyt hoidan tämän homman jämäkästi loppuun, vaikka se tuleekin olemaan vaikeaa"

sanotkin

"Tule taas auttamaan, kun olen itse ihan yhtä avuton kuin eksäni" ?

Vai haluatko että minä pistän sen järjestykseen? Etkö itse osaa?

Te olette naurettavia. Se tavaramäärä on koko ajan ollut eksäsi asunnon ja säilytystilan kokoon (X) nähden huomattavasti suurempi, noin 2X. Ehkä jopa 3X. Ja te keskustelette siitä, että ei ole ollut aikaa muuttaa... neljässä vuodessa, vaikka kummallakin on auto ja asutte samassa kaupungissa.

Kyse ei ole ajasta vaan siitä että ei se tavara mihinkään mahdukaan. Ei tietenkään. Se on törkeästi sinun olkkarissasi vyötäisille asti ulottuvana kerroksena, koska se ei mahdu mihinkään muualle. Ongelma on hamstraajille tyypillinen: tila loppuu kesken. Et ole tainnut koskaan sanoa hänelle, että oikeasti tässä on kyse on hamstraamisesta eikä ajan puutteesta.

Hae nyt se jätesäkki ja ala lappaa sitä paskaa roskiin. Vanhat kuitit (ostettu jotain kolmella eurolla vuonna 2007), ikean esitteet ja aikakauslehdet voi viedä pois. Sama koskee tuotteita, joissa on viimeinen käyttöpäivämäärä mennyt. Nuuhkaisin yhtä rasvaa, eltaantunutta oli. KÄYTÄ VÄHÄN SITÄ OMAAKIN JÄRKEÄ. Eltaantunut rasva ei ehkä kuitenkaan ole se lapsuuden rakkain lempilelu joka ehdottomasti pitää säästää.

• alv-liskot kirjoitti:

tarkoitatko, että sen sijaan että sanoisit

"Nyt hoidan tämän homman jämäkästi loppuun, vaikka se tuleekin olemaan vaikeaa"

sanotkin

"Tule taas auttamaan, kun olen itse ihan yhtä avuton kuin eksäni" ?

Vai haluatko että minä pistän sen järjestykseen? Etkö itse osaa?

Te olette naurettavia. Se tavaramäärä on koko ajan ollut eksäsi asunnon ja säilytystilan kokoon (X) nähden huomattavasti suurempi, noin 2X. Ehkä jopa 3X. Ja te keskustelette siitä, että ei ole ollut aikaa muuttaa... neljässä vuodessa, vaikka kummallakin on auto ja asutte samassa kaupungissa.

Kyse ei ole ajasta vaan siitä että ei se tavara mihinkään mahdukaan. Ei tietenkään. Se on törkeästi sinun olkkarissasi vyötäisille asti ulottuvana kerroksena, koska se ei mahdu mihinkään muualle. Ongelma on hamstraajille tyypillinen: tila loppuu kesken. Et ole tainnut koskaan sanoa hänelle, että oikeasti tässä on kyse on hamstraamisesta eikä ajan puutteesta.

Hae nyt se jätesäkki ja ala lappaa sitä paskaa roskiin. Vanhat kuitit (ostettu jotain kolmella eurolla vuonna 2007), ikean esitteet ja aikakauslehdet voi viedä pois. Sama koskee tuotteita, joissa on viimeinen käyttöpäivämäärä mennyt. Nuuhkaisin yhtä rasvaa, eltaantunutta oli. KÄYTÄ VÄHÄN SITÄ OMAAKIN JÄRKEÄ. Eltaantunut rasva ei ehkä kuitenkaan ole se lapsuuden rakkain lempilelu joka ehdottomasti pitää säästää.

Joo, hoidan hoidan.

Kun taas tulen sinne päin, niin hävitän lisää tavaraa.

(eikä sinun tarvitse sitä pistää järjestykseen)

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Joo, hoidan hoidan.

Kun taas tulen sinne päin, niin hävitän lisää tavaraa.

(eikä sinun tarvitse sitä pistää järjestykseen)

totta.

Minun ei tosiaan tarvitse hoitaa sinun hankalaa suhdettasi sinun nyksäsi kanssa, kun se on oikeastaan teidän kahden asia.

• viIi.

Älä valehtele! Ei sinulla mitään eksää ole.

Hähä! :D

• Jäimme siis kiinni ja tämä on tietenkin pelkkää teatteria ;)

• alv-liskot

valitettavasti hänellä on. Harmittaa, että niin mukava ihminen voi käyttäytyä niin sikamaisesti ja itsekkäästi.

• alv-liskot kirjoitti:

valitettavasti hänellä on. Harmittaa, että niin mukava ihminen voi käyttäytyä niin sikamaisesti ja itsekkäästi.

En minäkään tajua millä logiikalla se toimii.
        Pelkkää hyväksikäyttöä suuntaani.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

En minäkään tajua millä logiikalla se toimii.
        Pelkkää hyväksikäyttöä suuntaani.

tuhlaat aikaasi, kun mietit että millä logiikalla se toimii. Ajaudut myös manipuloitavaksi, kun rupeat väittelemään sen kanssa asiasta. Ongelma on vakava, ja se ilmenee hamstraamisena ja pakkomielteisyytenä. Se kääntää kaiken niin päin, että just tänä viikonloppuna on kiire ja hammassärkyä. Sinä puolestasi menet aina mukaan tähän vedätykseen.

"Logiikalla" ei ole mitään merkitystä. Toimikoon millä logiikalla haluaa. Voit vaikuttaa ainoastaan omaan logiikkaasi ja sitä kauttaa omaan toimintaasi. Ottaa nyt jätesäkin käteen ja alkaa viedä romuja roskiin!

Minäkin haaskaan aikaani. Jos sinä et osaa toimia (vaan jäät vehtaamaan jotain "logiikkaa") niin minun on turha selittää tätä asiaa loputtomiin. Jos et osaa toimia niin et osaa toimia.

Ratkaisu: jätesäkkirulla käteen ja hommiin siitä.

KUKA ON VASTUUSSA, JOS NE TUHOELÄIMET SIIRTYVÄT NAAPURIASUNTOIHIN?

• viIi.
        alv-liskot kirjoitti:

Ei neiti Buddy ole ihminen vaan botti..

• alv-liskot kirjoitti:

tuhlaat aikaasi, kun mietit että millä logiikalla se toimii. Ajaudut myös manipuloitavaksi, kun rupeat väittelemään sen kanssa asiasta. Ongelma on vakava, ja se ilmenee hamstraamisena ja pakkomielteisyytenä. Se kääntää kaiken niin päin, että just tänä viikonloppuna on kiire ja hammassärkyä. Sinä puolestasi menet aina mukaan tähän vedätykseen.

"Logiikalla" ei ole mitään merkitystä. Toimikoon millä logiikalla haluaa. Voit vaikuttaa ainoastaan omaan logiikkaasi ja sitä kauttaa omaan toimintaasi. Ottaa nyt jätesäkin käteen ja alkaa viedä romuja roskiin!

Minäkin haaskaan aikaani. Jos sinä et osaa toimia (vaan jäät vehtaamaan jotain "logiikkaa") niin minun on turha selittää tätä asiaa loputtomiin. Jos et osaa toimia niin et osaa toimia.

Ratkaisu: jätesäkkirulla käteen ja hommiin siitä.

KUKA ON VASTUUSSA, JOS NE TUHOELÄIMET SIIRTYVÄT NAAPURIASUNTOIHIN?

No sieltähän ne turkiskuoriaiset ovat tulleetkin.
        Siellä on ollut niitä aina ja siellä on pakko myrkyttää säännöllisesti muutaman kerran vuodessa muutenkin. Koko talo on aikanaan myrkytetty, mutta se ei auttanut kovin kauaa.

Ja ne vaaleat olivat jotain kaarnakuoriaisia, sillä ne olivat farkkukasassa ja syövät siis selluloosaa. Luultavasti niitä ei tämän jälkeen enää nähdä.

Aion ehdottaa koko ongelmaan ratkaisuksi pakettiautoa pihassa.

• viIi. kirjoitti:

Ei neiti Buddy ole ihminen vaan botti..

Minulla on IRL-etäkeho.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

No sieltähän ne turkiskuoriaiset ovat tulleetkin.
        Siellä on ollut niitä aina ja siellä on pakko myrkyttää säännöllisesti muutaman kerran vuodessa muutenkin. Koko talo on aikanaan myrkytetty, mutta se ei auttanut kovin kauaa.

Ja ne vaaleat olivat jotain kaarnakuoriaisia, sillä ne olivat farkkukasassa ja syövät siis selluloosaa. Luultavasti niitä ei tämän jälkeen enää nähdä.

Aion ehdottaa koko ongelmaan ratkaisuksi pakettiautoa pihassa.

Joo-o, mutta sinulla on osakkaana velvollisuus pitä huolta siitä että et ainakaan rupea niitä tuholaisia paapomaan. Asuntoasi ei ole edes perussiivottu moneen vuoteen.

Sinun kuuluu pitää oma luukkusi siistinä, eikä rakentaa siitä jotain kuoriasten luonnonsuojelualuetta. Yrität syyttää naapureita!

Jos tarpeeksi ärsytät, soitan isännöitsijälle ja palotarkastajalle. Teepä vielä sama temppu uudestaan tuolla galleriassa niin soitan 8D

• alv-liskot kirjoitti:

Joo-o, mutta sinulla on osakkaana velvollisuus pitä huolta siitä että et ainakaan rupea niitä tuholaisia paapomaan. Asuntoasi ei ole edes perussiivottu moneen vuoteen.

Sinun kuuluu pitää oma luukkusi siistinä, eikä rakentaa siitä jotain kuoriasten luonnonsuojelualuetta. Yrität syyttää naapureita!

Jos tarpeeksi ärsytät, soitan isännöitsijälle ja palotarkastajalle. Teepä vielä sama temppu uudestaan tuolla galleriassa niin soitan 8D

No eikö tämä ole jo melkoista itseruoskintaa.

Eikä se ole naapureiden vika, vaan kuoriaiset asuvat lattioiden välisissä täytteissä. Ennen rakennuksilla oli tapana pistää sinne myös rakennusvaiheessa syntyvät roskat ja sillä on ihan mitä tahansa.

Ainut keino päästä niistä lopullisesti olisi pistää koko talo muovisäkkiin ja kaasuttaa kaikki elävä hengiltä (mutta täällä ei tehdä niin, eikä kerrostaloille yleensä muutenkaan).

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vyöturkiskuoriainen

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Eikä se ole naapureiden vika, vaan kuoriaiset asuvat lattioiden välisissä täytteissä. Ennen rakennuksilla oli tapana pistää sinne myös rakennusvaiheessa syntyvät roskat ja sillä on ihan mitä tahansa.

Ainut keino päästä niistä lopullisesti olisi pistää koko talo muovisäkkiin ja kaasuttaa kaikki elävä hengiltä (mutta täällä ei tehdä niin, eikä kerrostaloille yleensä muutenkaan).

ei tässä ole mitään itseruoskintaa. Nyt SINÄ yrität manipuloida.

Olet hoitamassa ihan tavallista, sinulle kuuluvaa asiaa. Jostain syystä se on ollut sulle vaikeaa ja nyt kun alkaa oikeasti olla aika hoitaa homma loppuun, rupeat säälimään itseäsi.

Ei tässä ole mitään sellaista, että sinua tarvitsisi sääliä. Voit vapaasti yrittää kerjätä sääliä, mutta ei tipu.

Muut voivat kertoa omista vaikeista elämäntilanteistaan ja siitä, kuinka tekivät asioille jotakin. Saisit sinäkin nähdä, että elämä joskus pikkusen on.

Vittu mikä vikisijä.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

minä sanoin, että sinä et ätytä osakkaana velvollisuuksiasi.

Sinulla ei ole oikeutta pitää asuntoa niin siivottomassa kunnossa. Asiassa ei ole mitään epäselvää.

• alv-liskot kirjoitti:

ei tässä ole mitään itseruoskintaa. Nyt SINÄ yrität manipuloida.

Olet hoitamassa ihan tavallista, sinulle kuuluvaa asiaa. Jostain syystä se on ollut sulle vaikeaa ja nyt kun alkaa oikeasti olla aika hoitaa homma loppuun, rupeat säälimään itseäsi.

Ei tässä ole mitään sellaista, että sinua tarvitsisi sääliä. Voit vapaasti yrittää kerjätä sääliä, mutta ei tipu.

Muut voivat kertoa omista vaikeista elämäntilanteistaan ja siitä, kuinka tekivät asioille jotakin. Saisit sinäkin nähdä, että elämä joskus pikkusen on.

Vittu mikä vikisijä.

En minä sääli itseäni.
        Tuo on väärä tulkinta.

Lähinnä olen väsynyt koko tilanteeseen.

• alv-liskot kirjoitti:

minä sanoin, että sinä et ätytä osakkaana velvollisuuksiasi.

Sinulla ei ole oikeutta pitää asuntoa niin siivottomassa kunnossa. Asiassa ei ole mitään epäselvää.

Huoltomiehet sanoivat että naapurissa on yksi asunto joka on kattoon asti täynnä.

Tosin se ei tietysti vähennä yhtään omaa ongelmaa, mutta muistin tuon juuri.

• bimbo-täti tuli taas

Haloo. Ne on tosissaan!

• alv-liskot

tota, niinku milleen tosissaan?

Ihan varmasti en rupea ton kanssa yhteen, eli sillä lailla en ole tosissaan. Mutta kaikki mistä tässä kirjoitetaan on ihan totta. Turkiskuoriaiset on totta ja avain on totta ja neljä vuotta on totta ja kaikki.

• alv-liskot

tämä on pahempi kuin sillä siistin jaksot. Tässä on hamstrausta, eli ne 4D:n hamstrausjaksot ovat oikeasti samanlaisia kuin tämä.

• alv-liskot kirjoitti:

tämä on pahempi kuin sillä siistin jaksot. Tässä on hamstrausta, eli ne 4D:n hamstrausjaksot ovat oikeasti samanlaisia kuin tämä.

Ei siellä silti ole sillä tavalla likaista kuin noissa ohjelmissa.

• Ei hampaat vaan sillä on aina jokainen liikkeellä oleva flunssa ja kun yksi paranee niin toinen on jo tulossa.

On sillä yksi hammasongelma ollut, mutta se oli siis vain kerran.

• alv-liskot

hyvä idea.

Mä otan 1.4. kuvan siitä läävästä. Joko on edustava tai sitten ei ole edustava.

- Äläkä buddy yritä väittää, että siellä on siistiä...

• alv-liskot kirjoitti:

hyvä idea.

Mä otan 1.4. kuvan siitä läävästä. Joko on edustava tai sitten ei ole edustava.

- Äläkä buddy yritä väittää, että siellä on siistiä...

Pölyistä, mutta sen puoleen ei vielä tolkutonta.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Pölyistä, mutta sen puoleen ei vielä tolkutonta.

jos asunnossa on kolmenlaisia tuhoeläimiä niin onko asunto siisti? Olohuoneen takaosa on aluetta, jonne emme pääse ollenkaan kävelemään. Aika paskainen oli se osa matosta, jonka sain näkyviin silloin viikko sitten.

Milloin olet pessyt lattiat? Ikkunat? Vaihtanut lakanut? Ok, no keittiö ja kylppäri ovat siistit, joskin myös keittiössä on pölyä.

Muu osa asunnosta on saastainen. Se ei ole siisti, buddy, se on saastainen.

Rassukka, sinulla on ihan oikea puolustusmekanismi. "Ei vielä tolkutonta..."

• alv-liskot kirjoitti:

jos asunnossa on kolmenlaisia tuhoeläimiä niin onko asunto siisti? Olohuoneen takaosa on aluetta, jonne emme pääse ollenkaan kävelemään. Aika paskainen oli se osa matosta, jonka sain näkyviin silloin viikko sitten.

Milloin olet pessyt lattiat? Ikkunat? Vaihtanut lakanut? Ok, no keittiö ja kylppäri ovat siistit, joskin myös keittiössä on pölyä.

Muu osa asunnosta on saastainen. Se ei ole siisti, buddy, se on saastainen.

Rassukka, sinulla on ihan oikea puolustusmekanismi. "Ei vielä tolkutonta..."

Sen pölyn puolesta siis ei vielä tolkuton.
        Muuten kyllä mieltä vailla.

Minä olen siivonnut siellä keittiössä ja vessassa.

Keittiön pöly on luultavasti jauhoja, sillä olin hukan huolimaton yleiskoneen kanssa (paitsi ikkunapöydällä, sillä en ole kasvien takia pyyhkinyt sitä).

• No ei ole normaalia ja siksi siihen onkin ollut hankala soveltaa normaaleita systeemeitä.

• buddy-love kirjoitti:

Sen pölyn puolesta siis ei vielä tolkuton.
        Muuten kyllä mieltä vailla.

Minä olen siivonnut siellä keittiössä ja vessassa.

Keittiön pöly on luultavasti jauhoja, sillä olin hukan huolimaton yleiskoneen kanssa (paitsi ikkunapöydällä, sillä en ole kasvien takia pyyhkinyt sitä).

Ai niin.
        Ei siellä niitä sokeritoukkia kuitenkaan ole.
        Hävisivät putkiremontin jälkeen.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Ai niin.
        Ei siellä niitä sokeritoukkia kuitenkaan ole.
        Hävisivät putkiremontin jälkeen.

Kuule PÖLYN PUOLESTA se on aivan tolkuton. Siellä olkkarin takaseinällä, missä on kirjahyllyt, on kamala kerros pölyä.

Kun pantiin niitä lähimpiä lumppuja laatikkoon, niin karsee pöly lenteli ympäriinsä. Mähän tarvitsin lääkettäkin. Ja se oli vielä sitä siisteintä tai pölyttömintä aluetta...

Kuules paskiainen. Mä otan käyttöön tyhjän pölypussin. Ja mä otan siitä (tai niistä) kuvan sitten kun asunto on imuroitu. Voi olla että tarvitaan useampi pölypussi ihan vaan yhtä imuroimiskertaa varten.

Ja sä sanot että ei se pölyn suhteen ole tolkuton...

Mä julkasen ne pölypussien kuvat. TURPA KIINNI NY !!111!

• op,op.

Uutta
      buddy-love kirjoitti viestin "Älä huolestu Liskosta. Se tuntee erään superhamstraajan ja sen viesti johtuu lähinnä siitä. Sensuroi kun olet lukenut." käyttäjän rose18 vieraskirjaan
      buddy-love kirjoitti viestin "Alv-liskojen kanssa tässä on yritetty yhdessä olemista, mutta huonosti siinä näköjään kävi. (sensuroisitko kun olet lukenut)" käyttäjän rose18 vieraskirjaan
      buddy-love muutti osiota esittely profiilissaan
      Näytä lisää
      Vierailijat ja tilastot
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 10.3.2011 18:39
      Liittynyt jäseneksi: 11.5.2008
      15 vierailijaa tänään
      166 vierailijaa yhteensä
      Omat tiedot
      Esittely: PARISUHDELAKOSSA
      (joka alkaa olla kestänyt jo aivan liian kauan, mutta toisaalta ihmisten kanssa käy kuitenkin aina huonosti)
      (ärr ja mur)
      Kohta siirryn erakoksi jonkin vuoren huipulle.

All hail the... Lue lisää
      Vieraskirja

yksinkertainenblondi
      Neiti buddy-love, te olet...»
      1

alv-liskot
      terse buddy, saisitkohan ...»
      1
      Näytä lisää

• alv-liskot

tälle julkistajalle olen vain ja ainoastaan kiitollinen. Tiedänpähän mitä kukkua nuo vajakit kuvittelevat salaa kirjoittelevansa.

• op.

Niinpä,niin.

• Mitäs menet sekaantumaan pirinistiin.

(vätys)

• Ei se käytä muuta kuin allergialääkkeitä.

• buddy-love kirjoitti:

Ei se käytä muuta kuin allergialääkkeitä.

Joopa joo.

• Ilmoitat tylysti, että jos kamat ei ole kadonneet kolmen kuukauden sisällä, lentää loput kamat roskiin.

• Pistin ehdotuksen että siirretään ne hänen äitinsä varastoon.

• alv-liskot

minkä takia hänen äitinsä varastoon pitäisi viedä:

- tyhjiä lasipurkkeja
      - tyhjiä deodoranttipurkkeja
      - ikean katalogi vuodelta 2008
      - tyhjiä munakennoja
      - vanhentunutta ihorasvaa
      - kaks plus-lehti vuodelta 1997
      - kasa kuitteja, jotka todistavat että on ostettu eurolla ja kahdellakymmenellä sentillä purukumia
      - kiviä

ynnä muuta sellaista mikä yleensä kuuluu roskiin?

• Enkös jo hävittänyt ne munakennot, vai vieläkö niitä jäi jonnekin?

Tyhjät purkit voi hävittää ja muutkin vanhentuneet jutut, mutta siellähän on älyttömästi vaatteita ja muuta käyttötavaraa. Ja ne kaksi puretavaa isoa kaappia makuuhuoneessa ovat myös hänen. Niin ja pätkä kirjahyllyä, vaikka hän yrittääkin jättää sen minulle.

On siellä myös se yksi iso vaatekomero jonka ovi näkyy olohuoneen seinällä ja se on aivan täynnä tavaraa.

Kai ne kivet kuitenkin olivat jotain ostojuttuja? En muista nähneeni, mutta oletan kukkaruukkukoristeiksi.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Enkös jo hävittänyt ne munakennot, vai vieläkö niitä jäi jonnekin?

Tyhjät purkit voi hävittää ja muutkin vanhentuneet jutut, mutta siellähän on älyttömästi vaatteita ja muuta käyttötavaraa. Ja ne kaksi puretavaa isoa kaappia makuuhuoneessa ovat myös hänen. Niin ja pätkä kirjahyllyä, vaikka hän yrittääkin jättää sen minulle.

On siellä myös se yksi iso vaatekomero jonka ovi näkyy olohuoneen seinällä ja se on aivan täynnä tavaraa.

Kai ne kivet kuitenkin olivat jotain ostojuttuja? En muista nähneeni, mutta oletan kukkaruukkukoristeiksi.

totta, siellä on paljon tavaraa joka on vielä muovipussissa suoraan ostamisen jäljiltä. En ole perehtynyt asiaan, mutta olen käsittänyt kuitenkin siten että usein hamstraajat myös ostelevat kaikkea hieman liikaa.

Miten se sinuun vaikuttaa, onko jokin ostettu vai ei? Ne aurinkorasvat on vanhoja joka tapauksessa.

• No se on luvannut nyt hoitaa kaiken.

• Ja nämä ketjutukset takkuavat taas eli kuuluu tuohon viereiseen.

• alv-liskot

hahahahaha.

Se on aika monta kertaa luvannut hoitaa kaiken.

Huhtikuussa voit nähdä hieman draamaa, mutta käsittääkseni me ollaan nyt tehty diili. Mä oon oikeesti ihan kypsä tohon vinkumiseen ja siihen että sun putkikassis on mun yksiössä. Mä heivaan ne tavarat veke ja sille puulle voi käydä vähän huonosti jos se vielä on siinä.

• alv-liskot kirjoitti:

hahahahaha.

Se on aika monta kertaa luvannut hoitaa kaiken.

Huhtikuussa voit nähdä hieman draamaa, mutta käsittääkseni me ollaan nyt tehty diili. Mä oon oikeesti ihan kypsä tohon vinkumiseen ja siihen että sun putkikassis on mun yksiössä. Mä heivaan ne tavarat veke ja sille puulle voi käydä vähän huonosti jos se vielä on siinä.

Mutta nyt se on luvannut tehdä kaikkensa asian eteen.

• alv-liskot
        buddy-love kirjoitti:

Mutta nyt se on luvannut tehdä kaikkensa asian eteen.

kuten aina ennenkin. Mittää ei tapahdu, ellei se nyt satu jotenkin minua vaikka säikähtämään.

Mutta ihan sama. Katkokoon vaikka raajansa, mä tuun sinne huhtikuun ekana.

• Ok.
      Muistaakseni se on keikkapäivä, eli vasta illalla onnistuu.

• Ja taas tämä on sekaisin, eli heittää vastauksen ylempään ketjuun.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56