Miten ihmiset yleensä selviävät säälittävien exiensä tavaroista asunnoissaan?
GALLUP
66
67
Vastaukset
hassuu miul on jopa exien exien tavaroita, esim nahkatakki.
ku on isot vintit niin soppiihan sinnebuddy-love kirjoitti:
Entä kun ei ole ja tavarat vievät kaiken asumistilan.
tiesit sie et mie oon hukkaneliöiden tehokäyttäjä ja vieläkin jäi hukkaneliöitä käyttämättä.
en voi sietää hukkaneliöitä, esim lappeenrannan maakuntakirjasto on raivostuttava rakennus ku siellä on niin perkeleesti hukkaneliöitä ja kuutioita.
aatteleeko ne ääliöt miten paljon rahaa palaa turhiin neliöihin ja kuutioihinmonte24 kirjoitti:
tiesit sie et mie oon hukkaneliöiden tehokäyttäjä ja vieläkin jäi hukkaneliöitä käyttämättä.
en voi sietää hukkaneliöitä, esim lappeenrannan maakuntakirjasto on raivostuttava rakennus ku siellä on niin perkeleesti hukkaneliöitä ja kuutioita.
aatteleeko ne ääliöt miten paljon rahaa palaa turhiin neliöihin ja kuutioihinOn siellä hukkaneliöitä, mutta ne ovat vyötärön korkeudelta ylöspäin, sillä kaikkialla on tavaraa keskimäärin tuohon asti.
buddy-love kirjoitti:
On siellä hukkaneliöitä, mutta ne ovat vyötärön korkeudelta ylöspäin, sillä kaikkialla on tavaraa keskimäärin tuohon asti.
kekkasin just sisäkattotaskut, vois olla sisustuksellinen juttu kuten verhot mut lisukkeena pientavara säilytys, esim laskettelusukset.
miusta on väärin et miun neroutta keksiä hyödyllisiä ja nättejä asioita ei hyödynnetämonte24 kirjoitti:
kekkasin just sisäkattotaskut, vois olla sisustuksellinen juttu kuten verhot mut lisukkeena pientavara säilytys, esim laskettelusukset.
miusta on väärin et miun neroutta keksiä hyödyllisiä ja nättejä asioita ei hyödynnetäjumakekka välikaton välilokerikko, joihin vois asentaa valaisimia,lcd tauluja ja rojua, nykäsy ja se liukuu nätisti esiin.
hitto ku työ ette nää miun silmin, vaikee selittää mut hieno nähdä ajatuksen voimallamonte24 kirjoitti:
jumakekka välikaton välilokerikko, joihin vois asentaa valaisimia,lcd tauluja ja rojua, nykäsy ja se liukuu nätisti esiin.
hitto ku työ ette nää miun silmin, vaikee selittää mut hieno nähdä ajatuksen voimallase olis eräänlainen rubiikinkatto
monte24 kirjoitti:
se olis eräänlainen rubiikinkatto
Itse olen ajatellut purkaa siellä olohuoneen lattian ja vaihtaa sieltä eristeet styroksiin. Se on melkein metrin syvyinen tila ja sinne mahtuisi säilytystilaa.
Jollakulla on mökillää siten tehty parketti että sen voi nostaa levyinä irti ja kunkin levyn alla on erillinen tila.
Tosin remonttisäädökset ovat nykyään tiukemmat ja taloyhtiö saattaa sanoa asiaan jotakin.buddy-love kirjoitti:
Itse olen ajatellut purkaa siellä olohuoneen lattian ja vaihtaa sieltä eristeet styroksiin. Se on melkein metrin syvyinen tila ja sinne mahtuisi säilytystilaa.
Jollakulla on mökillää siten tehty parketti että sen voi nostaa levyinä irti ja kunkin levyn alla on erillinen tila.
Tosin remonttisäädökset ovat nykyään tiukemmat ja taloyhtiö saattaa sanoa asiaan jotakin.mites paloturvallisuus???melko herkkää syttymään styroksi ja jos siul kaatuu pontikkaa lattialle niin styroksi sulaa :)
monte24 kirjoitti:
mites paloturvallisuus???melko herkkää syttymään styroksi ja jos siul kaatuu pontikkaa lattialle niin styroksi sulaa :)
Saahan sinne vanerin päälle.
Näin se toimii..
(saat vapaasti lainata allaolevaa mallia)
"Hyvä X
Tilanpuutteen vuoksi pyydän sinua siirtämään romusi pois asunnostani 11.3.2011 klo 14:00 mennessä.
Muussa tapauksessa saat dyykkailla niitä paikalliselta kaatopaikalta.
Kiitos ja mukavaa kevättä!
Hyvää jatkoa.
yst. terv: Herra nro. 47"- op.
Uutta
tosi..typy muutti osiota lempiasiat profiilissaan
tosi..typy muutti osiota esittely profiilissaan
tosi..typy kirjoitti viestin "Moikka. Tämä kurja palstauudistus on poistanut kaikki kauniit kuvat sun galtsusta. Voi harmi. Terkkuja ja mukavaa syksyä. :)" käyttäjän Cranky_geek vieraskirjaan
Näytä lisää
Vierailijat ja tilastot
Tila: Online
Kirjautunut viimeksi: 10.3.2011 18:54
Liittynyt jäseneksi: 29.12.2008
2 vierailijaa tänään
179 vierailijaa yhteensä
Omat tiedot
tosi..typy ei ole vielä esitellyt itseään.
Vieraskirja
Ei viestejä. op. kirjoitti:
Uutta
tosi..typy kirjoitti viestin "Moikka. Tämä kurja palstauudistus on poistanut kaikki kauniit kuvat sun galtsusta. Voi harmi. Terkkuja ja mukavaa syksyä. :)" käyttäjän Cranky_geek vieraskirjaan
Näytä lisää
Vierailijat ja tilastot
Kirjautunut viimeksi: 10.3.2011 18:54
Liittynyt jäseneksi: 29.12.2008
2 vierailijaa tänään
179 vierailijaa yhteensä
Omat tiedot
tosi..typy ei ole vielä esitellyt itseään.
Vieraskirja
Ei viestejä.Ai, mulla on käynyt pari vierailijaa.
Oliko viestejä kans?
Kuulostaa tehokaalta.
Oletan kuitenkin että tuosta tulisi tinkimistilanne jossa taas kyseltäisiin lykkäystä.
Ja perusongelmana ratkaisussa on tietysti myös se että joutuisin noin toimiessa kantamaan itse ne kaikki sieltä muualle (ei se sa niitä nopeasti liikkeelle mihinkään). Ja oletan että myös kaatopaikkamaksu olisi merkittävä (sitä on useampi pakettiautokuorma).
Ja erityisesti ärsyttää että se ei laita sitä nyxsäänsä tässä töihin.
Ei kuulemma voi jättää yksikseen tekemään mitään, vaan häntä pitää vahtia vieressä. Ei se näytä kuitenkaan etenevän senkään takia että se ei hoida edes sitä vahtimista.
Äääh.
Ärsyttää ja rasittaa.- alv-liskot
sulle annettiin tositypyltä selkeä ja perusteellinen vastaus. Siinä oli otettu huomioon jopa joitain juridisia näkökohtia (kirjallinen ilmoitus, se että varoitat asiasta etukäteen etkä suinpäin ala nakata roskikseen)...
ja sinä tyrmäät tämän vastauksen. Pelkkää seliseliä tulee vastineeksi.
ET SITTEN OSAA EDES KIITTÄÄ!
Vai ei neuvot kelpaa. Ensin kysyt ja sitten kun vastataan niin alat venkoilla. Ei, minä en tule auttamaan, jos et tämän paremmin osaa ottaa neuvoja vastaan. Tuhlaisin aikaani, koska sinä et ota apua vastaan. Joo, mutta ongelma poistuisi päiväjärjestyksestä.
Lavan vuokrausmaksu, kaatopaikkakulut ja vaikka apumiesten/ -naisten palkkauskulutkin ovat loppujen lopuksi hyvin pieni hinta mielenrauhasta ja kurjuuden loppumisesta.
Saat välittömästi helpotusta ärsytykseesi.
Eiköhän se 4:n vuoden neuvottelu- ja suunnittelutilanne ole jo ohi?
tik tak.. kello tikittää, tinkiminen loppuu NYT!
Kongi kumahti, nyt äksöniä!
Hihat heilumaan, hopi, hopi...
Muussa tapauksessa teet monimutkaisesta tilanteesta entistäkin vaikeamman.alv-liskot kirjoitti:
sulle annettiin tositypyltä selkeä ja perusteellinen vastaus. Siinä oli otettu huomioon jopa joitain juridisia näkökohtia (kirjallinen ilmoitus, se että varoitat asiasta etukäteen etkä suinpäin ala nakata roskikseen)...
Vai ei neuvot kelpaa. Ensin kysyt ja sitten kun vastataan niin alat venkoilla. Ei, minä en tule auttamaan, jos et tämän paremmin osaa ottaa neuvoja vastaan. Tuhlaisin aikaani, koska sinä et ota apua vastaan.No on se ihan hyvä ja jos ei muu auta, niin sitten noin.
(ja on se tilanne jo aika lähellä, mutta lumien aikaan ei auto mahdu oven eteen kovin hyvin)tosi..typy kirjoitti:
Joo, mutta ongelma poistuisi päiväjärjestyksestä.
Lavan vuokrausmaksu, kaatopaikkakulut ja vaikka apumiesten/ -naisten palkkauskulutkin ovat loppujen lopuksi hyvin pieni hinta mielenrauhasta ja kurjuuden loppumisesta.
Saat välittömästi helpotusta ärsytykseesi.
Eiköhän se 4:n vuoden neuvottelu- ja suunnittelutilanne ole jo ohi?
tik tak.. kello tikittää, tinkiminen loppuu NYT!
Kongi kumahti, nyt äksöniä!
Hihat heilumaan, hopi, hopi...
Muussa tapauksessa teet monimutkaisesta tilanteesta entistäkin vaikeamman.Oikeassa olet.
Tuntuu kuitenkin siltä että omalla työvoimalla tuosta pitäisi selvitä.
Varsinkin kun minä olen ollut apuna tekemässä varmaan parikymmentä muuttoa, niin luultavasti saisin aika hyvän lauman kokoon.
Ja tuolla uhkaaminen luultavsti on hyvä keino, sillä exä ei ehdottomasti halua että sen katastrofia tutut pääsevät penkomaan.
Pistän sille kurinpalautusviestin nyt.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
No on se ihan hyvä ja jos ei muu auta, niin sitten noin.
(ja on se tilanne jo aika lähellä, mutta lumien aikaan ei auto mahdu oven eteen kovin hyvin)"ja jos ei muu auta, niin sitten noin"
Asia ollut neljä vuotta tässä jamassa. No, onko muu auttanut?
Vai lumet on tällä kertaa esteenä. Kuule minä tuhannen kerran kerron mikä se este on: sinä. alv-liskot kirjoitti:
"ja jos ei muu auta, niin sitten noin"
Asia ollut neljä vuotta tässä jamassa. No, onko muu auttanut?
Vai lumet on tällä kertaa esteenä. Kuule minä tuhannen kerran kerron mikä se este on: sinä.Minä juuri laitoin sille kurinpalautusviestin, mutta ei ole vielä kuulunut mitään.
Ehdotin että ajetaan ne kamat sen äidin varastoon.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Minä juuri laitoin sille kurinpalautusviestin, mutta ei ole vielä kuulunut mitään.
Ehdotin että ajetaan ne kamat sen äidin varastoon.ei sinun kuulu ehdottaa. Sinun kuuluu ilmoittaa.
Yritä tunkea siihen luiseen päähäsi, että asiat ei ole hänestä tai hänen suostumisestaan kiinni. Neljä vuotta ovat olleet, ja tulos on olkkarissasi.
Asiat on sinusta kiinni, ja jos rupeat neuvottelemaan toimenpidettä joka sopii myös eksällesi, mitään ei tule tapahtumaan. Katsos kun eihän se tavaroiden poisroudaaminen sovi eksällesi. Etkö ole vielä havainnut asiaa?
Sinun tulee järjestää asia itsenäisesti. Ei kysyä eksältä. Vain ilmoittaa. Sitä toimenpidettä ei sitten muutella ja sovitella koko ajan sen mukaan, mitä se milloinkin alkaa parkumaan. alv-liskot kirjoitti:
ei sinun kuulu ehdottaa. Sinun kuuluu ilmoittaa.
Yritä tunkea siihen luiseen päähäsi, että asiat ei ole hänestä tai hänen suostumisestaan kiinni. Neljä vuotta ovat olleet, ja tulos on olkkarissasi.
Asiat on sinusta kiinni, ja jos rupeat neuvottelemaan toimenpidettä joka sopii myös eksällesi, mitään ei tule tapahtumaan. Katsos kun eihän se tavaroiden poisroudaaminen sovi eksällesi. Etkö ole vielä havainnut asiaa?
Sinun tulee järjestää asia itsenäisesti. Ei kysyä eksältä. Vain ilmoittaa. Sitä toimenpidettä ei sitten muutella ja sovitella koko ajan sen mukaan, mitä se milloinkin alkaa parkumaan.No, on se noin.
Annoin kuitenkin sille tilaisuuden suostua ehdotukseen.
Täytyy kiristää linjaa sitten myöhemmisä viesteissä jos ei ala toimia.
Ei ole vielä vastannut takaisin.- op.
alv-liskot kirjoitti:
Vai ei neuvot kelpaa. Ensin kysyt ja sitten kun vastataan niin alat venkoilla. Ei, minä en tule auttamaan, jos et tämän paremmin osaa ottaa neuvoja vastaan. Tuhlaisin aikaani, koska sinä et ota apua vastaan.Uutta
alv-liskot kirjoitti viestin "terse buddy, saisitkohan tyhjäksi sen asuntosi niin mahtuisit sinne niiden turkiskuoriaisten, skoeritoukkien ja niiden valkoisten (toistaiseksi tunnistamattomien) toukkien joukkoon 8D Sit sä voisit viettää aikaa siellä ja asentaa sinne sen suihkunkin. Toki täälläkin on tilaa (plus pesukone ja suihku) 8D" käyttäjän buddy-love vieraskirjaan buddy-love kirjoitti:
Oikeassa olet.
Tuntuu kuitenkin siltä että omalla työvoimalla tuosta pitäisi selvitä.
Varsinkin kun minä olen ollut apuna tekemässä varmaan parikymmentä muuttoa, niin luultavasti saisin aika hyvän lauman kokoon.
Ja tuolla uhkaaminen luultavsti on hyvä keino, sillä exä ei ehdottomasti halua että sen katastrofia tutut pääsevät penkomaan.
Pistän sille kurinpalautusviestin nyt.Oikein.
Sen jälkeen, kun kamat on roudattu (ties minne), vaihda lukot!
Avaimen takaisin saaminen ei välttämättä poista ongelmaa.tosi..typy kirjoitti:
Oikein.
Sen jälkeen, kun kamat on roudattu (ties minne), vaihda lukot!
Avaimen takaisin saaminen ei välttämättä poista ongelmaa.Itseasiassa myös sen siskolla on sinne avain, sillä hän on hoitanut joskus kukkien kastelua exän ollessa poissa.
Pitänee tosiaan vaihtaa.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
No, on se noin.
Annoin kuitenkin sille tilaisuuden suostua ehdotukseen.
Täytyy kiristää linjaa sitten myöhemmisä viesteissä jos ei ala toimia.
Ei ole vielä vastannut takaisin.ei sen tarvitse vastata eikä suostua. Asioita pitäisi alkaa tehdä hänestä riippumatta
YRITÄ NY JUMALAUTA TUNKEE SE JAKELUUN - alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa myös sen siskolla on sinne avain, sillä hän on hoitanut joskus kukkien kastelua exän ollessa poissa.
Pitänee tosiaan vaihtaa.voi saatana
alv-liskot kirjoitti:
ei sen tarvitse vastata eikä suostua. Asioita pitäisi alkaa tehdä hänestä riippumatta
YRITÄ NY JUMALAUTA TUNKEE SE JAKELUUNMutta kun minulla on kommunikoinnissa kohteliaisuuspakko.
Ja sillä puolestaan on määrysvastarinta ja siksikin se on exä, sillä se ei koskaan ihan kiusalla suostunut noudattamaan määräyksiä (ei edes silloin kun kuvittelin että asiasta on sovittu yhteispäätöksellä).
Ainut tilanne jossa se teki kysymättä ja urputtamatta oli silloin jos joku voi kuolla tai tulla muu suuri katastrofi jos ei heti tehdä niinkuin sanon.- alv-liskot
op. kirjoitti:
Uutta
alv-liskot kirjoitti viestin "terse buddy, saisitkohan tyhjäksi sen asuntosi niin mahtuisit sinne niiden turkiskuoriaisten, skoeritoukkien ja niiden valkoisten (toistaiseksi tunnistamattomien) toukkien joukkoon 8D Sit sä voisit viettää aikaa siellä ja asentaa sinne sen suihkunkin. Toki täälläkin on tilaa (plus pesukone ja suihku) 8D" käyttäjän buddy-love vieraskirjaantähän kostoon olen itsekin tyytyväinen 8D
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
No muistin juuri.
jospa pariksi minuutiksi yrität eläytyä minun tilanteeseeni: miltähän minusta ehkä mahdollisesti voisi tuntua?
alv-liskot kirjoitti:
jospa pariksi minuutiksi yrität eläytyä minun tilanteeseeni: miltähän minusta ehkä mahdollisesti voisi tuntua?
Vihaiselta ja ärsyyntyneeltä.
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Mutta kun minulla on kommunikoinnissa kohteliaisuuspakko.
Ja sillä puolestaan on määrysvastarinta ja siksikin se on exä, sillä se ei koskaan ihan kiusalla suostunut noudattamaan määräyksiä (ei edes silloin kun kuvittelin että asiasta on sovittu yhteispäätöksellä).
Ainut tilanne jossa se teki kysymättä ja urputtamatta oli silloin jos joku voi kuolla tai tulla muu suuri katastrofi jos ei heti tehdä niinkuin sanon.olkoon.
Mä en aio sopeutua sun kohteliasuuspakkoon, joka on vammauttava, niin itsellesi kuin läheisillesikin haitallinen päähänpinttymä.
Oikeastaan minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinun sotkusi. Tiedätkö? alv-liskot kirjoitti:
olkoon.
Mä en aio sopeutua sun kohteliasuuspakkoon, joka on vammauttava, niin itsellesi kuin läheisillesikin haitallinen päähänpinttymä.
Oikeastaan minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinun sotkusi. Tiedätkö?No tiedän ja se on täysin ymmärrettävää.
Toi on helppoa.
Jos ne on arvokkaita, niin pyrin palauttaan ne parin viikon sisällä. Jos vastapuoli venkoilee, niin ilmoitan että olen ottanut omaisuuden haltuuni koska sitä ei ole noudettu säällisessä ajassa. Sen jälkeen se on mun ja toisella ei ole mitään nussutettavaa (näin ei ole käynyt koska kamat kyllä vaihtaa aika pian omaan kotiinsa mutta tekisin noin varmasti jos tilanne tulee eteen)
Arvoltaan vähäisestä ilmoitan myös että noudettavissa viikon sisään. Jos se ei tule hakeen, heitän kamat roskiin (näin olen toiminut)
Mä olen aika jämpti näissä ja mitä tuolla luin sun tilanteesta, niin mulle sitä ei olisi pystytty tekeen.
4 vuotta on semmoinen aika että eksäsi on lain mukaan menettänyt roskiinsa jo oikeudet ja jos oikeasti haluat niistä eroon, niin ilmoita kirjallisesti vielä kerran osittaaksesi armoasi ja anna 2 viikkoa aikaa hakea pois. Ja sitten viet ne roskiin, ihan oikeasti jos niitä ei tulla hakeen.
Homma hoidossa :DOk.
Kai se on sitten noin oikeasti hodettava kun yleinen näkemys näyttää täällä noin selvästi siihen ohjaa.
Liian kiltti ja säälivä olen selvästi ollut.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Ok.
Kai se on sitten noin oikeasti hodettava kun yleinen näkemys näyttää täällä noin selvästi siihen ohjaa.
Liian kiltti ja säälivä olen selvästi ollut.joo-o, ihmiset on noin niinku samaa mieltä kuin minä. Yllättääkö sinua se, että mielipiteeni voisi sittenkin olla järkevä ja edustaa jotain tavallisia sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyviä periaatteita?
Usko ny saatana joskus, kun mä sanon. alv-liskot kirjoitti:
joo-o, ihmiset on noin niinku samaa mieltä kuin minä. Yllättääkö sinua se, että mielipiteeni voisi sittenkin olla järkevä ja edustaa jotain tavallisia sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyviä periaatteita?
Usko ny saatana joskus, kun mä sanon.No kyllä minä sen olen uskonut jo alusta lähtien (ja tiennyt muutenkin), mutta hankalaa sitä itkemistä on katsoa. Tämähän siinä on ollut sen kanssa alusta lähtien ongelmaa kun sille piti antaa aikessa periksi tai mikään ei toiminut.
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
No kyllä minä sen olen uskonut jo alusta lähtien (ja tiennyt muutenkin), mutta hankalaa sitä itkemistä on katsoa. Tämähän siinä on ollut sen kanssa alusta lähtien ongelmaa kun sille piti antaa aikessa periksi tai mikään ei toiminut.
mulle nyt sitten jankutat vaikeasti suhteestasi eksään? Onko se oikeastaan eksä lainkaan, kun sen kamat on sun asunnossa? Ja koko ajan pitää puhua sun eksästä?
alv-liskot kirjoitti:
mulle nyt sitten jankutat vaikeasti suhteestasi eksään? Onko se oikeastaan eksä lainkaan, kun sen kamat on sun asunnossa? Ja koko ajan pitää puhua sun eksästä?
No kai se on pakko puhua kun asia on aiheuttanut kärsimystä.
Ihan sama tilanne kuin armeijajutuissakin.- op.
Uutta
Papu.Sparrow on nyt kaveri käyttäjän Richartti kanssa
Papu.Sparrow on nyt kaveri käyttäjän Quiterie kanssa
Papu.Sparrow kirjoitti viestin "On vähän kiiruksia olevinaan ja palstalla sen verran paljon turhaa sontaa ettei jaksa vaivautuakovin usein :)" käyttäjän frost-free vieraskirjaan
Papu.Sparrow on nyt kaveri käyttäjän frost-free kanssa
Papu.Sparrow kirjoitti viestin "Mjuu, muistelenkin että oli juttua pidemmästä matkasta. Noh, onnea ja menestystä reissuusi ja näkyile välillä täälläkin :)" käyttäjän scale vieraskirjaan
Näytä lisää
Vierailijat ja tilastot
Kirjautunut viimeksi: 10.3.2011 16:39
Liittynyt jäseneksi: 21.5.2009
5 vierailijaa tänään
332 vierailijaa yhteensä
Omat tiedot
Papu.Sparrow ei ole vielä esitellyt itseään. - alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
No kai se on pakko puhua kun asia on aiheuttanut kärsimystä.
Ihan sama tilanne kuin armeijajutuissakin.mä alan kai jossain vaiheessa periä terapiamaksua.
Olisko 60 euroa käypä taksa kolmen vartin eksäjauhannasta? alv-liskot kirjoitti:
mä alan kai jossain vaiheessa periä terapiamaksua.
Olisko 60 euroa käypä taksa kolmen vartin eksäjauhannasta?Onko siinä ALV mukana (jos saisi firman piikkiin)?
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Onko siinä ALV mukana (jos saisi firman piikkiin)?
ihan varmasti on alv mukana. Minulle on samantekevää maksatko yksin vai yhdessä mulkvistikaverisi kanssa firman rahoista.
Ja ihan varmasti alat kohta maksaa kalliisti, kun yksi ja sama saastaluukku on puheenaiheena oli vuodenaika mikä tahansa ja kaikki on kuitenkin ennallaan.
"mä nyt laitan sille tekstiviestin että ens viikolla tulis hakemaan..."
- .,.,.,.
Huonosti. Minä ilmoitin muuttavani ja etten siirtäisi yhtään hänen tavaraansa, vaan jättäisin ne taloyhtiölle hänen yhteystietojensa kera, että maksakoon sitten itse niiden kuskaamisen kaatopaikalle tai mihin lie, jollei vaivaudu hakemaan pois. Laskun pelossa meni kaksi päivää, niin jo löytyi aikaa tavaroiden hakemiselle.
Tuo sun keissis kuulostaa enemmän siltä, että sä haluat tuntea itsesi tarpeelliseksi ja roikkua exässäsi kiinni keinolla millä hyvänsä. Olla ymmärtävä hyväntekijä, niinkuin dazu ;)Miten minä siinä roikun kun välttelen parhaani mukaan ja pysyn sieltä poissa.
Se on ihan toivoton tapaus monissa asioissa vaikka onkin älykäs ja mukava (joku piuha sillä on poikki jostakin).- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Miten minä siinä roikun kun välttelen parhaani mukaan ja pysyn sieltä poissa.
Se on ihan toivoton tapaus monissa asioissa vaikka onkin älykäs ja mukava (joku piuha sillä on poikki jostakin).seliseli. Jos ajattelemme konkreettista, fyysistä tilaa niin tietenkään et roiku, kun sehän on sinun asuntosi.
Kykenet kuitenkin abstraktiin ajatteluun. Roikkuminen tarkoittaa sitä, että eksäsi on koko ajan läsnä niiden romujensa kautta. Hänellä on avain sinun asuntoosi ja hän kulkee siellä omia aikojaan, käy nukkumassakin.
Ja sinä ihmettelet kun en rupee sun kanssa mihinkään? No en, kun olet kiinni eksässäsi eli just juten sanottiin, roikut kiinni tuossa tilanteessa. Voihan se tulkita niinkin, että kai se eksäs sitten on sulle niin tärkee, ettet halua luopua siitä. alv-liskot kirjoitti:
seliseli. Jos ajattelemme konkreettista, fyysistä tilaa niin tietenkään et roiku, kun sehän on sinun asuntosi.
Kykenet kuitenkin abstraktiin ajatteluun. Roikkuminen tarkoittaa sitä, että eksäsi on koko ajan läsnä niiden romujensa kautta. Hänellä on avain sinun asuntoosi ja hän kulkee siellä omia aikojaan, käy nukkumassakin.
Ja sinä ihmettelet kun en rupee sun kanssa mihinkään? No en, kun olet kiinni eksässäsi eli just juten sanottiin, roikut kiinni tuossa tilanteessa. Voihan se tulkita niinkin, että kai se eksäs sitten on sulle niin tärkee, ettet halua luopua siitä.Ei se siellä nuku, eikä tule enää postiakaan.
Vai en halua luopua.... ja pöh.
Sekä ärr.
Sehän on haitannut minun hyvinvointiani jo ties kuinka kauan ja jo silloin kun ei vielä ollut exä.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Ei se siellä nuku, eikä tule enää postiakaan.
Vai en halua luopua.... ja pöh.
Sekä ärr.
Sehän on haitannut minun hyvinvointiani jo ties kuinka kauan ja jo silloin kun ei vielä ollut exä.no mitä se sitten käy siellä könyämässä ja penkomassa, hä?
alv-liskot kirjoitti:
no mitä se sitten käy siellä könyämässä ja penkomassa, hä?
Ei kai se tee muuta kuin kastelee kukat ja viimeksi kertoi tuoneensa tyhjän pahvilaatikon.
Ja raivasi eteisessä vessan edustan niistä pakatuista kasseista että sai kastelukannun esille.- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Ei kai se tee muuta kuin kastelee kukat ja viimeksi kertoi tuoneensa tyhjän pahvilaatikon.
Ja raivasi eteisessä vessan edustan niistä pakatuista kasseista että sai kastelukannun esille.siellä on varmaan... useita kymmeniä tyhjiä pahvilaatikoita. Oikeastaan pahvilaatikot ovat yksi hamstrauskohde sinänsä. Ei niitä tarvita sinne enää yhtään lisää.
Rehunsa voisi siirtää ehkä muualle, niin ei tarvii ravata. Tai ehkä se haluaa ravata. alv-liskot kirjoitti:
siellä on varmaan... useita kymmeniä tyhjiä pahvilaatikoita. Oikeastaan pahvilaatikot ovat yksi hamstrauskohde sinänsä. Ei niitä tarvita sinne enää yhtään lisää.
Rehunsa voisi siirtää ehkä muualle, niin ei tarvii ravata. Tai ehkä se haluaa ravata.Olen samaa mieltä.
Laatikoita on jo liikaa.
Rehut on jaettu ja sitruuna jää minulle, eli vie kaiken muun mennessään.
Mutta sillä on edelleen se katto maalaamatta siellä asunnollaan.
Jos ne kasvitkin saisi sinne äidilleen.
Jaa haluaa ravata. Onhan sillä se nyxänsä. Mitä tarvetta sillä enää on muuta kuin käyttää sitä varastona.
Se ei ole vastannut viestiini mitään.- selityksiä
buddy-love kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Laatikoita on jo liikaa.
Jaa haluaa ravata. Onhan sillä se nyxänsä. Mitä tarvetta sillä enää on muuta kuin käyttää sitä varastona.
Se ei ole vastannut viestiini mitään.Katon maalaus n. 20 minuuttia.
- alv-liskot
buddy-love kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Laatikoita on jo liikaa.
Se ei ole vastannut viestiini mitään.maalaamaton katto ei vaikuta asiaan.
Oikeastaan juuri mikään ei vaikuta asiaan. Ota jätesäkki ja ala kerätä roskia. Se sinun kannattaa itse tehdä, koska muuten joudut tärväämään aikaa siihen kun se seisoo ikean katalogi kädessä puoli tuntia ja ihmettelee että mihin tän laittais.
Se laitetaan roskiin, ja ajan säästämiseksi sinun kannattaa laittaa se sinne itse. Se on jo 4 vuotta tullut toimeen ilman niitä tavaroita, eli siellä ei ole juurikaan mitään kauhean tärkeää. Kun ne varsinaiset tavarathan sillä on jo.
MENE NYT KERÄÄMÄÄN NE ROSKAT. Etkö tiedä mikä on roska? Deodoranttipullon muoviset pallot ovat roskia. selityksiä kirjoitti:
Katon maalaus n. 20 minuuttia.
Ei sen systeemillä.
Katto pitää hioa ja pestä ennen maalausta.
Kaikki suojataan erityishuolellisesti.
Pelkissä valmistavissa töissä menee pitkään.alv-liskot kirjoitti:
maalaamaton katto ei vaikuta asiaan.
Oikeastaan juuri mikään ei vaikuta asiaan. Ota jätesäkki ja ala kerätä roskia. Se sinun kannattaa itse tehdä, koska muuten joudut tärväämään aikaa siihen kun se seisoo ikean katalogi kädessä puoli tuntia ja ihmettelee että mihin tän laittais.
Se laitetaan roskiin, ja ajan säästämiseksi sinun kannattaa laittaa se sinne itse. Se on jo 4 vuotta tullut toimeen ilman niitä tavaroita, eli siellä ei ole juurikaan mitään kauhean tärkeää. Kun ne varsinaiset tavarathan sillä on jo.
MENE NYT KERÄÄMÄÄN NE ROSKAT. Etkö tiedä mikä on roska? Deodoranttipullon muoviset pallot ovat roskia.Mutta kun en ole nyt siellä.
Ihmisillä ei yleensä ole säälittäviä exiä. Jos on, niin bensalla niistä selviää.
Case closed.- op.
Uutta
PlatosMorbidDust kirjoitti viestin "HILJENIHÄN SE! HAHA!" käyttäjän dazu vieraskirjaan op. kirjoitti:
Uutta
PlatosMorbidDust kirjoitti viestin "HILJENIHÄN SE! HAHA!" käyttäjän dazu vieraskirjaanJep. Rupes skitsoilemaan jotain paskaa kirpelasta MINULLE!- älä kysy miksi. Mut hiljenihän se.
Ilmoittamalla "Hae tavaras, tai löydät ne roskista.
- alv-liskot
vieläkö ihmettelet, että ton tyypin kanssa voi mennä uusi vuosi jotenkin pieleen?
alv-liskot kirjoitti:
vieläkö ihmettelet, että ton tyypin kanssa voi mennä uusi vuosi jotenkin pieleen?
Kenen?
- alv-liskot
runontaja kirjoitti:
Kenen?
no ei oikeastaan mitään, unoha
alv-liskot kirjoitti:
no ei oikeastaan mitään, unoha
Ehin jo unohtaa heti kun olin viestisi lukenut.
Menee toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.
- op.
buddy-love
Käyttäjä on piilottanut profiilinsa- !!!
Tuli toteen näytettyä, että kaikki on sun tuotoksiasi S 24 palstalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482