Mikäli olette työskennelleet Helsingin kaupungin liikelaitoksella Palmialla ja nimenomaan turvapalveluissa ja teillä on ollut määräaikaisia työsopimuksia yksi tai useampia.
Ottakaa viipymämättä yhteyttä JHL:ään tai työlainsäädännöstä tietävään lakimieheen.
Palmiassa on tehty määräaikaisia sopimuksia väärillä perusteilla ja asiasta tiimoilta on menossa jo kaksi juttua käräjäoikeuteen.
Huomaattehan, että asia VANHENEE KAHDESSA VUODESSA, joten toimikaa nopeasti mikäli asia koskettaa teitä!
Kaikki Palmia turvapalveluissa työskennelleet!
Ex-Palmialainen
2
1763
Vastaukset
- myös ex-palmia
Jaahas. tätä oonkin epäillyt pitkään mutta uskoin heidän puheisiin. täytyy ottaa yhteys lakimieheen ensi viikolla.
mitä muuta on selvinnyt? - EXXXX Palmia
Itse olin yhteydessä JHL:ään ja lakimies pyöritteli juttua vuoden päivät ja totesi ettei sille ole mitään tehtävissä vaikka myönsikin et on aika härskiä väittää että irtisanominen johtui työn vähyydestä kun samaan aikaan palkattiin uusia työtekijöitä tilalle. Mutta mitään laitonta ei tämä kelpo tuomari Palian toimista löytänyt. Repikää siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904